Ma mir cum de baietii de la Pilot/Borla nu au putut sa te rezolve cumva..
Sa bagi un filmulet ceva dupa ce o pui!
Modificari Citroen C1 !
Moderator: Echipa Tehnica
mbc scrie:sper ca nu ai de facut drumuri mari cu masina. o sa te deranjeze mai mult decat iti inchipui. vei fi nevoit sa dai instalatia audio din masina mai tare ca sa nu auzi toba si asa iti deteriorezi auzul. ai grija.
Chestia este ca o sa am de curand un drum mai lung, dar sper sa nu am probleme. Avand in vedere ca o sa parcurg o distanta mare, o sa merg cu viteza legala(50/90/130), viteze la care nu deranjeaza. Pot sa spun ca diferenta de zgomot intre toba orginala si cea sebring este de 10-15% , la vitezele mentionate si cu o turatie moderata(in afara de viteza de 130, unde turatia e un pic mai mare).
Cu instalatia audio nu sunt mare fan de volum mare, o tin la un nivel mic-mediu(ma deranjeaza mai mult ca zgomotul tobei

P.S. : sper ca nu te-ai suparat dupa discutia care a avut loc la sectiunea vanzari

O sa mai pun un filmulet cu toba, nu mai suna ca in primul film.
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

mda aveti bani mei da va modificati masinile si alea alea.eu in primul rand o sa imi iau un scangaguge II si dupa acea vine interiorul adica ceva huse piele facute comnada si o cotiera poate si scaunele o sa le schimb.dupa care gentile un filtru de aer si dupa acea poate toba .dar nu am bani deocamdata.
radu_dude scrie:mda aveti bani mei da va modificati masinile si alea alea.eu in primul rand o sa imi iau un scangaguge II si dupa acea vine interiorul adica ceva huse piele facute comnada si o cotiera poate si scaunele o sa le schimb.dupa care gentile un filtru de aer si dupa acea poate toba .dar nu am bani deocamdata.
Treaba e ca daca punem ceva pe masinuta asta macar sa fie de calitate si perfect compatibil. Nu imi pare rau dupa banii dati, desi eu am muncit pentru ei. La mine o sa se opreasca modificarile aici, poate o sa mai adaug subwoofer-ul original de la aygo, dar atat. O sa ma gandesc la alta masina mai puternica data viitoare si cu dotari full pentru a nu mai sta sa modific/adaug.
Nu va lasati tentati de pretul mic de achizitie si dotari putine, luati de la inceput tot ce stiti ca o sa aveti nevoie ca apoi o sa bagati bani mai multi in ea si nici n-o sa fie cum ar fi montate din fabrica(adica calumea). Eu am luat-o asa pentru ca aveam urgent nevoie de o masina la momentul respectiv, iar aceasta era chiar in curtea dealer-ului si cu livrare rapida. As fi ales galbenul acela verzui si poate jante,proiectoare, airbaguri cortina si laterale, si poate alta masina

In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

sincer, eu ma bucur enorm ca am ce surubari pe la ea. pt. mine e o placere. abia astept sa imi pun singur toba, bujiile, filtrul, placutele de frana etc.
nu imi pare rau deloc ca am luat-o. chiar daca nu e prea puternica, are acel element-surpriza care lasa din cand in cand cu gura cascata cate un sofer de Logan, Symbol, 206, C3, Polo Happy si multe alte masini (bine-nteles, variante slab motorizate :P ). pe curbe, lista de "victime" creste simtitor.
nu imi pare rau deloc ca am luat-o. chiar daca nu e prea puternica, are acel element-surpriza care lasa din cand in cand cu gura cascata cate un sofer de Logan, Symbol, 206, C3, Polo Happy si multe alte masini (bine-nteles, variante slab motorizate :P ). pe curbe, lista de "victime" creste simtitor.
astazi a venit toba Sebring. am montat-o singur, e extraordinar de usor de schimbat. dupa aceea am mers la Pilot Tuning, am ales un final Borla. finalul a necesitat o prelungire pana la toba, fiindca teava tobei venea prea in spate. prelungirea este tot de inox, fiind sudata in continuarea finalului, iar aceasta se fixeaza pe toba cu un colier, fiindca nu am fost de acord sa se intervina cu suduri asupra pretioasei tobe.
.
finalul arata asa,
. e simplu si cu marginile mai deosebite (ascutite). de asemenea cum am ajuns acasa am retusat inscriptiile cu "Pilot Power Tuning", cu smirghel din ce in ce mai fin si polish 3M.
despre baietii de la Pilot pot sa spun ca desi service-ul in sine arata jalnic, sunt bine dotati au aparatura adecvata, parca stiu meserie, dar din pacate nu prea o aplica. adica nu sunt absolut deloc atenti la detalii, merg pe principiul lasa ca merge si asa. nu comentez mai mult. cert e ca abia cand am ajuns eu acasa si am pus mana eu a iesit treaba asa cum trebuie. lucreaza "la ochi" fara sa masoare NIMIC. a fost inaintea mea un Logan la care i-au incropit o evacuare dubla si pot sa spun ca tobele nu erau deloc bine aliniate, chestie inadmisibila pt. o firma care se autointituleaza "reprezentanta Borla in Bucuresti"
.

finalul arata asa,

despre baietii de la Pilot pot sa spun ca desi service-ul in sine arata jalnic, sunt bine dotati au aparatura adecvata, parca stiu meserie, dar din pacate nu prea o aplica. adica nu sunt absolut deloc atenti la detalii, merg pe principiul lasa ca merge si asa. nu comentez mai mult. cert e ca abia cand am ajuns eu acasa si am pus mana eu a iesit treaba asa cum trebuie. lucreaza "la ochi" fara sa masoare NIMIC. a fost inaintea mea un Logan la care i-au incropit o evacuare dubla si pot sa spun ca tobele nu erau deloc bine aliniate, chestie inadmisibila pt. o firma care se autointituleaza "reprezentanta Borla in Bucuresti"

si acum despre toba (ram84 stie deja
). se vede ca este ceva de calitate, adica zgomotul este unul de tonalitate FOARTE joasa, sunet de bass, absolut deloc deranjant, curat. nu are nimic in comun cu tobele de 250-300 lei din targ, care produc sunetul acela inalt, "spart" ca un cor de troboane stricate,
care te zgarie pe timpan. initial am fost putin dezamagit, dar dupa ce am mai mers cateva zeci de km si toba s-a mai asezat, mi-am dat seama ca asa trebuie sa se auda. as putea merge ore intregi fara sa ma oboseasca. cam sumpa, dar a meritat.


toba: 940lei
montajul tobei: 0lei (am montat-o eu)
finalul: 60lei
montajul finalului (prelungire, sudura, colier etc.): 80lei
(astazi am mai retusat cate ceva. am schimbat colierul hidos pe care mi-l pusesera baietii de la Pilot cu unul de la piese auto mai finutz, si am acoperit cu negru mat toate adaptarile, inclusiv colierul si gatul finalului. finalul atarna un pic ciudat, mai jos decat ar trebui, adica intre el si bara mai raman cam 4cm., dar atat s-a putut face.)
iata si poze, dar imi pare f. rau ca nu am facut niste poze si inainte de a lucra eu la ea sa fi vazut ce tziganie iesise. concluzie: daca nu aveti o masina de peste 30.000eu si nu sunteti prieten cu patronul, nu mergeti la Pilot fiindca sunt carpaci. (si cred ca cine are bani de o masina "adevarata" mai bine isi comanda o evacuare completa de la o firma serioasa. bine ca nu mi-am facut esapamentul la ei
.






montajul tobei: 0lei (am montat-o eu)
finalul: 60lei
montajul finalului (prelungire, sudura, colier etc.): 80lei
(astazi am mai retusat cate ceva. am schimbat colierul hidos pe care mi-l pusesera baietii de la Pilot cu unul de la piese auto mai finutz, si am acoperit cu negru mat toate adaptarile, inclusiv colierul si gatul finalului. finalul atarna un pic ciudat, mai jos decat ar trebui, adica intre el si bara mai raman cam 4cm., dar atat s-a putut face.)
iata si poze, dar imi pare f. rau ca nu am facut niste poze si inainte de a lucra eu la ea sa fi vazut ce tziganie iesise. concluzie: daca nu aveti o masina de peste 30.000eu si nu sunteti prieten cu patronul, nu mergeti la Pilot fiindca sunt carpaci. (si cred ca cine are bani de o masina "adevarata" mai bine isi comanda o evacuare completa de la o firma serioasa. bine ca nu mi-am facut esapamentul la ei







Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot