Modificari Citroen C1 !

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 02-Apr-2008 21:15

Ma mir cum de baietii de la Pilot/Borla nu au putut sa te rezolve cumva..
Sa bagi un filmulet ceva dupa ce o pui!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 02-Apr-2008 21:33

ei SIGUR ar fi putut sa faca treaba buna, dar am vrut o toba pe care sa o pot da jos usor in caz de nevoie (de exemplu cand voi vinde masina). chiar daca iesea bine, tot improvizatie se chema.

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Joi 03-Apr-2008 08:55

mbc scrie:sper ca nu ai de facut drumuri mari cu masina. o sa te deranjeze mai mult decat iti inchipui. vei fi nevoit sa dai instalatia audio din masina mai tare ca sa nu auzi toba si asa iti deteriorezi auzul. ai grija.


Chestia este ca o sa am de curand un drum mai lung, dar sper sa nu am probleme. Avand in vedere ca o sa parcurg o distanta mare, o sa merg cu viteza legala(50/90/130), viteze la care nu deranjeaza. Pot sa spun ca diferenta de zgomot intre toba orginala si cea sebring este de 10-15% , la vitezele mentionate si cu o turatie moderata(in afara de viteza de 130, unde turatia e un pic mai mare).
Cu instalatia audio nu sunt mare fan de volum mare, o tin la un nivel mic-mediu(ma deranjeaza mai mult ca zgomotul tobei :D )
P.S. : sper ca nu te-ai suparat dupa discutia care a avut loc la sectiunea vanzari :)
O sa mai pun un filmulet cu toba, nu mai suna ca in primul film.
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

radu_dude
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Sâm 31-Mar-2007 01:05
Localitate: SIBIU

Mesajde radu_dude » Joi 03-Apr-2008 13:45

mda aveti bani mei da va modificati masinile si alea alea.eu in primul rand o sa imi iau un scangaguge II si dupa acea vine interiorul adica ceva huse piele facute comnada si o cotiera poate si scaunele o sa le schimb.dupa care gentile un filtru de aer si dupa acea poate toba .dar nu am bani deocamdata.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 03-Apr-2008 15:58

am imprumutat! :D (pe bune)

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Vin 04-Apr-2008 06:59

radu_dude scrie:mda aveti bani mei da va modificati masinile si alea alea.eu in primul rand o sa imi iau un scangaguge II si dupa acea vine interiorul adica ceva huse piele facute comnada si o cotiera poate si scaunele o sa le schimb.dupa care gentile un filtru de aer si dupa acea poate toba .dar nu am bani deocamdata.


Treaba e ca daca punem ceva pe masinuta asta macar sa fie de calitate si perfect compatibil. Nu imi pare rau dupa banii dati, desi eu am muncit pentru ei. La mine o sa se opreasca modificarile aici, poate o sa mai adaug subwoofer-ul original de la aygo, dar atat. O sa ma gandesc la alta masina mai puternica data viitoare si cu dotari full pentru a nu mai sta sa modific/adaug.
Nu va lasati tentati de pretul mic de achizitie si dotari putine, luati de la inceput tot ce stiti ca o sa aveti nevoie ca apoi o sa bagati bani mai multi in ea si nici n-o sa fie cum ar fi montate din fabrica(adica calumea). Eu am luat-o asa pentru ca aveam urgent nevoie de o masina la momentul respectiv, iar aceasta era chiar in curtea dealer-ului si cu livrare rapida. As fi ales galbenul acela verzui si poate jante,proiectoare, airbaguri cortina si laterale, si poate alta masina :D (C2 VTS).
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 04-Apr-2008 12:32

sincer, eu ma bucur enorm ca am ce surubari pe la ea. pt. mine e o placere. abia astept sa imi pun singur toba, bujiile, filtrul, placutele de frana etc.
nu imi pare rau deloc ca am luat-o. chiar daca nu e prea puternica, are acel element-surpriza care lasa din cand in cand cu gura cascata cate un sofer de Logan, Symbol, 206, C3, Polo Happy si multe alte masini (bine-nteles, variante slab motorizate :P ). pe curbe, lista de "victime" creste simtitor.

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Mie 16-Apr-2008 16:20

Poate ma lamureste si pe mine careva, a trecut cineva noile dimensiuni de la cauciucuri in acte? Ma refer la cei cu C1

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 16-Apr-2008 18:19

deocamdata nu stiu sa fi schimbat cineva dimensiunea cauciucurilor. oricum, nu se uita nimeni la asta. daca iti pui niste jante pe 16", atunci probabil cineva o sa te intrebe ce e cu ele.

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Sâm 19-Apr-2008 22:54

Toba nu ajuta deloc... traseu complet+ serpisori + filtru de aer = vreo 3 cai putere.. hai 4 :) Si consumul creste cu un litru la 100. S-ar merita ca urmator pas dupa flash tuning, care costa vreo 8 milioane si o duce de la 68 la 75 de cai. Planuri de viitor, dupa ce trec de 10 mii km :D

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 21-Apr-2008 23:21

astazi a venit toba Sebring. am montat-o singur, e extraordinar de usor de schimbat. dupa aceea am mers la Pilot Tuning, am ales un final Borla. finalul a necesitat o prelungire pana la toba, fiindca teava tobei venea prea in spate. prelungirea este tot de inox, fiind sudata in continuarea finalului, iar aceasta se fixeaza pe toba cu un colier, fiindca nu am fost de acord sa se intervina cu suduri asupra pretioasei tobe. :D .
finalul arata asa, Imagine. e simplu si cu marginile mai deosebite (ascutite). de asemenea cum am ajuns acasa am retusat inscriptiile cu "Pilot Power Tuning", cu smirghel din ce in ce mai fin si polish 3M.
despre baietii de la Pilot pot sa spun ca desi service-ul in sine arata jalnic, sunt bine dotati au aparatura adecvata, parca stiu meserie, dar din pacate nu prea o aplica. adica nu sunt absolut deloc atenti la detalii, merg pe principiul lasa ca merge si asa. nu comentez mai mult. cert e ca abia cand am ajuns eu acasa si am pus mana eu a iesit treaba asa cum trebuie. lucreaza "la ochi" fara sa masoare NIMIC. a fost inaintea mea un Logan la care i-au incropit o evacuare dubla si pot sa spun ca tobele nu erau deloc bine aliniate, chestie inadmisibila pt. o firma care se autointituleaza "reprezentanta Borla in Bucuresti" :cry: .

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 21-Apr-2008 23:31

si acum despre toba (ram84 stie deja :lol: ). se vede ca este ceva de calitate, adica zgomotul este unul de tonalitate FOARTE joasa, sunet de bass, absolut deloc deranjant, curat. nu are nimic in comun cu tobele de 250-300 lei din targ, care produc sunetul acela inalt, "spart" ca un cor de troboane stricate, :D care te zgarie pe timpan. initial am fost putin dezamagit, dar dupa ce am mai mers cateva zeci de km si toba s-a mai asezat, mi-am dat seama ca asa trebuie sa se auda. as putea merge ore intregi fara sa ma oboseasca. cam sumpa, dar a meritat.

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Mar 22-Apr-2008 09:54

Cat a costat toba, montatul etc, si vrem poze montata pe masina :D

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 22-Apr-2008 11:31

toba: 940lei
montajul tobei: 0lei (am montat-o eu)
finalul: 60lei
montajul finalului (prelungire, sudura, colier etc.): 80lei

(astazi am mai retusat cate ceva. am schimbat colierul hidos pe care mi-l pusesera baietii de la Pilot cu unul de la piese auto mai finutz, si am acoperit cu negru mat toate adaptarile, inclusiv colierul si gatul finalului. finalul atarna un pic ciudat, mai jos decat ar trebui, adica intre el si bara mai raman cam 4cm., dar atat s-a putut face.)

iata si poze, dar imi pare f. rau ca nu am facut niste poze si inainte de a lucra eu la ea sa fi vazut ce tziganie iesise. concluzie: daca nu aveti o masina de peste 30.000eu si nu sunteti prieten cu patronul, nu mergeti la Pilot fiindca sunt carpaci. (si cred ca cine are bani de o masina "adevarata" mai bine isi comanda o evacuare completa de la o firma serioasa. bine ca nu mi-am facut esapamentul la ei :D .

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Mar 22-Apr-2008 15:21

Frumos.. dar foarte scump pentru o finala.
Ce am gasit eu: finala stanga/dreapta 1x90 - 452 EURO, la care se aplica 10% discount. Asta inseamna 15 milioane pentru traseu complet, iesire dubla, tips.. tot. Vorbesc de esapament Fox din inox. Cred ca o sa mai trebuiasca sa strang niste bani :D


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot