sincer vorbind, nu prea e nimic frumos, poate doar simplu (si de bun gust :P ) .
asta e tot un fel de traseu complet, din moment ce masinile noastre nu au detenta (toba de mijloc). ai vazut clar in poze acest traseul de la FOX ce continea? fiindca nu cred ca la banii astia se umbla si la catalizator si atunci nu inteleg ce ar mai putea avea in plus fata de toba mea.
Modificari Citroen C1 !
Moderator: Echipa Tehnica
XENON scrie:si acum despre toba (ram84 stie deja). se vede ca este ceva de calitate, adica zgomotul este unul de tonalitate FOARTE joasa, sunet de bass, absolut deloc deranjant, curat. nu are nimic in comun cu tobele de 250-300 lei din targ, care produc sunetul acela inalt, "spart" ca un cor de troboane stricate,
care te zgarie pe timpan. initial am fost putin dezamagit, dar dupa ce am mai mers cateva zeci de km si toba s-a mai asezat, mi-am dat seama ca asa trebuie sa se auda. as putea merge ore intregi fara sa ma oboseasca. cam sumpa, dar a meritat.
Felicitari pentru achizitie!

Tocmai m-am intors de la un drum de 2 200 km(Bucuresti-Drobeta Turnu Severin-Belgrad-Zagreb-Plitvice si retur). Am mers cu masina foarte repede, deh, a trebuit sa ma tin de un Q7 si un Superb. Masina a fost turata foarte mult, iar pe autostrada am mers cu 150.
In legatura cu sunetul, pot sa spun ca nu a fost atat de deranjant pe cat s-ar crede si conteaza foarte mult benzina. Cu 95 de la sarbi a fost crima, insa cu 100 OMV de la croatia a mers foarte ok si zgomot mult mai mic si normal, a tras si mai bine.
In concluzie toba nu deranjeaza la drum atat de rau, dar totusi urmatoarea masina ce o voi achizitiona va fi una silentioasa si fara modificari. C1 e placut pe curbe, pe pante, dar nu asa placut pe autostrada, iar la denivelarile de la vama pana la Craiova sunt crima. Poti pierde foarte usor controlul masinii la viteze pe 120 pe damburile infecte de pe acolo. Am tras tare de ea si ma mir ca n-a zis nimic in afara de niste mirosuri de benzina din cand in cand pe autostrada.
Asteptam un filmulet cu sunetul

In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

vrajeala comerciala
, am testat mai demult niste tipsuri pe o Nova. nu se intampla nimic. intr-adevar, cele cu plase in interior au un zgomot usor diferit, dar e aproape imperceptibil, se aude doar daca stai cu urechea la gura tevii. daca la finalul tau interiorul este normal, uniform, fara plase, zgomotul e identic cu al meu.

XENON scrie:sincer vorbind, nu prea e nimic frumos, poate doar simplu (si de bun gust :P ) .
asta e tot un fel de traseu complet, din moment ce masinile noastre nu au detenta (toba de mijloc). ai vazut clar in poze acest traseul de la FOX ce continea? fiindca nu cred ca la banii astia se umbla si la catalizator si atunci nu inteleg ce ar mai putea avea in plus fata de toba mea.
Inca o iesire :P
cel mai probabil nu este nici o toba in plus, pt. ca nu ar avea unde sa incapa. cred ca este vorba de o toba ca si a mea, dar cu doua iesiri, ca cea de la Musketier, daca o stii.
o gasesti aici: http://my107.blogspot.com/search/label/Exhaust e mai jos.
o gasesti aici: http://my107.blogspot.com/search/label/Exhaust e mai jos.
Am un prieten care se ocupa cu asa ceva.. cu reducere m-ar ajunge la vreo 100 ron. Poate chiar un cola
Dar nu m-as baga la custom, as prefera ceva sa nu ma auda politia prea tare... sa zicem la limita legalitatii si nu stiu daca prietenu asta meu poate asta
Oricum, deocamdata inca platesc cauciucurile. Dupa aia, poate strang bani de flash tuning. Toba e pe ultimu loc 



ce parere aveti desapre barele stabilizatoare. cel mai important producator de asa ceva (si multe alte accesorii profesionale de tuning, carting si rally), OMP, a introdus in gama sa de "strutbracer" si modelul pt. C1/107/Aygo. in Romania aduc produse OMP cei de la Colina Motors, si pretul pt. acest produs e similar cu cel din afara 99eu+TVA.
http://www.strutbracer.co.uk/page1.php? ... 8&manuf=19
deci, cat de folositoare este, si mai ales, grabeste uzura articulatilor?
http://www.strutbracer.co.uk/page1.php? ... 8&manuf=19

XENON scrie:deci, cat de folositoare este, si mai ales, grabeste uzura articulatilor?
Pare interesanta, am vazut la masini tunate calumea. La ale noastre nu stiu daca are ce sa faca ca nu e chiar o herghelie sub capota

Parerea mea e ca va stabiliza intr-o foarte mica parte suspensia si va mari eventual uzura. Cred ca se merita cand bagi mai multi cai sub capota.Mai bine iti iei cauciucuri mai late, sau pui niste arcuri mai tari, atunci va fi o diferenta sesizabila.
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

da, m-am gandit si eu la asta. nu e vorba neaparat de puterea motorului ci de cat de tare intri intr-o curba. dar cu gumele astea inguste, probabil inainte sa apuce caroseria sa se torsioneze (adica inainte sa apuce acea bara sa isi faca treaba) simti cum fuge spatele. am mai patit asta, cand era ud pe jos. e posibil insa sa "ascuta" putin directia.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot