Si-a schimbat cineva singur filtrul de ulei ?

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mie 03-Iun-2009 13:55

Ok , am sa ma uit ,dar cu stransul cum ramane : l-ai desfacut pe cel vechi cu cheia ( asta-i sigur ),iar pe cel nou l-ai strans cu mana si atat sau l-ai strans cu mana cat s-a putut si apoi cu cheia ? Am inteles ca nu-i prea bine sa-l strangi nici prea tare.
Merci.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 03-Iun-2009 14:10

l-am strans doar cu mana. la astea denso nu prea ai cum sa gresesti, fiindca garnitura e subtire, si cand ai strans la maximum marginea filtrului atinge suportul de pe motor. deci ajunge la final "fier pe fier" -cum se spune- si n-ai cum sa strangi mai mult.

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mie 03-Iun-2009 14:26

XENON scrie:l-am strans doar cu mana. la astea denso nu prea ai cum sa gresesti, fiindca garnitura e subtire, si cand ai strans la maximum marginea filtrului atinge suportul de pe motor. deci ajunge la final "fier pe fier" -cum se spune- si n-ai cum sa strangi mai mult.


Merci mult maestre ! :wink:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 03-Iun-2009 21:06

cu multa placere! :D

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Joi 04-Iun-2009 07:07

Va salutam.
M-am uitat aseara la filtru de ulei si nu scrie Denso : 1109.AZ ; 94 675 155 80 ; Peugeot si made in France , piesa originala..

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 04-Iun-2009 14:00

pe ce am cumparat eu pana acum (de vreo 4 ori) scria mare Toyota pe carcasa si Denso Japan

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Lun 15-Iun-2009 09:06

Buna dimineata.
Maestre Xenon mi-am schimbat uleiul si filtrul.Intr-adevar filtrul pe care-l aveam pe masina era Denso,made in China.
Imi cam paru rau de uleiul pe care-l avu-i in motor,ca saracu' n-avea decat vreo 3070 km ( Total 5w40),dar daca tot imi luasem Motulul am zis sa-l schimb.
Am cumparat 4l de Motul,dar n-am pus decat 3l in motor.Normal ar fi fost sa mai adaug inca 200ml,nu ?
Numai bine.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 15-Iun-2009 09:46

Cel mai sigur, lasi masina seara pe o zona orizontala si dimineata verifici nivelul pe joja.
Apoi daca este cazul completezi sa ajunga uleiul pe semn la jumatatea distantei dintre cele 2 semne.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Lun 15-Iun-2009 10:16

Din cate stiu de prin unele carti tehnice ( Colt CZ3 DID,Transit 85T300,Auris 1.4i ),uleiul se verifica dupa ce motorul si implicit uleiul a ajuns la temperatura de lucru.Adica se opreste motorul,se astepata cca. 10 min. si apoi se verifica nivelul.
Ciudat ca si eu stiam la fel ca tine.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 15-Iun-2009 11:11

Nu cred ca nivelul uleiului variaza chiar asa mult, incat sa fie neaparat necesara verificarea cu uleiul incins. Adica daca rece are nivelul la jumatate, fierbinte nu cred ca depaseste linia de maxim. In plus cred eu, dupa 10 minute este posibil sa nu apuce tot uleiul sa se scurga in baie.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 16-Iun-2009 00:01

eu o las cam 15 min sa se scurga. am verificat si dimineata la rece si diferenta era insesizabila. in baie intra exact 3100ml (asa zice Aral). daca pui 3200(cum zice Castrol, de exemplu) ajungi cu nivelul fix pe linia de maxim de pe joja, si masina din fabrica nu a venit asa. cu 3100ml ai exact nivelul cu care a venit. :wink:

RUTHLESS
pasionat
Mesaje: 150
Membru din: Sâm 09-Feb-2008 21:45
Localitate: BUCURESTI

Mesajde RUTHLESS » Mar 16-Iun-2009 09:32

Multam maxim !

Florin Para
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Lun 16-Noi-2009 15:41
Localitate: Bucuresti

Cheie buson golire ulei motor C1

Mesajde Florin Para » Lun 19-Apr-2010 13:20

salutare,

rog sa-mi spuneti cheia desfacere buson golire ulei motor.

Merci mult ptr raspuns.

florin


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo