de ce nu se discuta despre c6?

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 27-Iul-2009 23:39

XENON scrie:. Nu contest faptul ca este o masina super confortabila (avand Hydractive nici n-ar avea cum sa nu fie) dar cred ca un E sau A6 cu optiunea de suspensii pneumatice sunt tot cam pe acolo. Nu pun la socoteala seria 5 care e setata mai sport.


nu le incurc, pur si simplu incerc "sa arat lumii" ca C6, oricat de exclusivist ar parea, nu e chiar masina suprema, nu isi merita neaparat fiecare leutz, iar testul ala a fost in stilul obisnuit TopGear, adica usor fortat si chiar rautacios, fiindca au comparat exact opusele clasei. Si asa cum am spus si eu cat si Matrixu, daca se compara un C6 cu un E sau A6 echipat cu suspensia pneumatica nu ar mai fi fost nimic interesant la acest test.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 28-Iul-2009 07:26

nici eu nu am spus ca ar fi masina suprema, desi daca ar fi sa aleg intre ea si a6, nu as ezita nicio clipa....clar c6...
asta spuneam si eu, c6 are suspensii confort, serie 5 le are sport, prin urmare testul nu e f concludent si este si nepotrivit...nu poti compara o vedeta maritima cu un vas de croaziera...

in ceea ce priveste atitudinea celor de la top gear, a fost prima data cand am vazut un test favorabil unei masini alta decat una nemteasca, evident, excluzandu-le pe cele de la clasa ultra superioara, gen aston martin, etc

oricum, am un amic care are c6 si nu mi-as cumpara n audi nici daca ar fi sa nu mai existe alta masina pe lume...

oxutz
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Sâm 22-Mar-2008 09:01
Localitate: galati

Mesajde oxutz » Mar 28-Iul-2009 19:11

eu ma gandeam la oamenii astia care isi iau masini de zeci de mii de euro (seria 5, 7, tot felul de cabriolete, etc)... ei vor sa fie remarcati. de ce nu-si iau un c6 ca nu are nimeni si nici nu e o masina care sa treaca neobservata

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 28-Iul-2009 23:02

din punctul asta de vedere ai dreptate...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 29-Iul-2009 12:22

daca zici "am un seria 5" sau "am un seria 7" atragi mai multa atentie decat daca zici "am un C6". ce? seria 6? nu.... c6
"If in doubt, flat out!"

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 29-Iul-2009 14:20

mesersmith scrie:nici eu nu am spus ca ar fi masina suprema, desi daca ar fi sa aleg intre ea si a6, nu as ezita nicio clipa....clar c6...
asta spuneam si eu, c6 are suspensii confort, serie 5 le are sport, prin urmare testul nu e f concludent si este si nepotrivit...nu poti compara o vedeta maritima cu un vas de croaziera...

in ceea ce priveste atitudinea celor de la top gear, a fost prima data cand am vazut un test favorabil unei masini alta decat una nemteasca, evident, excluzandu-le pe cele de la clasa ultra superioara, gen aston martin, etc

oricum, am un amic care are c6 si nu mi-as cumpara n audi nici daca ar fi sa nu mai existe alta masina pe lume...


1. Seria 5 nu are suspensie sport, este o suspensie foarte normala "de tabla"
2. Testul a fost total neconcludent, pentru ca s-au folosit 2 tipuri diferite de suspensie, una Hydractiv si una de tabla, deci e clar cine castiga la confort.
3. Sunt 100% convins ca nu stii ce e aia o suspensie sport! Honda accord in niciun caz nu are suspensie sport, este suspensie normala, faptul ca era sa iesi in decor, nu are nicio legatura ca masina are suspensie sport, asa e ea pur si simplu
4. Ma uitam pe mobile.de si am vazut C6 pe la 20 000-25 000, km relativi putini, insa pt un Citroen 80 000 pot parea imensi, si surprinzator in aceiasi bani, cu km mai spre 100-120 000, A8 4.0 TDI, 3.0 TDI! Pai in situatia asta, mai intra in calcul C6? A8-ul are o suspensie foarte smechera, alta clasa, alt confort.
Chiar acu 2 sapt, am mers cu una a unui unchi de-al meu, 4.0 TDI, 122 000km, singleframe, 22 000 EUR l-a costat! A plecat croit sa ia un C5 aproape nou, cu vreo 27 000, si a venit acasa cu 5000 in buzunar si o masina care da clasa oricarui C5 sau C6. Si omul a avut ceva Citroane la viata lui, ultimul fiind un C5 I, 3.0 V6 exclusive benzina..consuma de ziceai ca-i tanc!

Nu vreau sa declansez un versus, nu stiu cat permite topicul, insa C6 e strict doar pentru pasionati sau nationalisti! Am fost la Paris sapt trecuta si sincer am vazut mai mutle C6 decat C4!(fara nicio exagerare) Asta nu inseamna ca sunt mai multe pe piata totusi :)

@oxutz, cand "o sa mai cresti tu un pic", si o sa afli cam cum sta treaba cu Citroen, care pana in momentul de fata, nicio masina de generatie noua nu prea a convins cand vine vb de fiabilitate, poate o sa iti schimbi parerea! Sunt curios cum va evolua C5-ul asta nou...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 29-Iul-2009 15:21

OFF-Topic: nasoala alegere dupa parerea mea un A8 la banii astia. un C5 iti permiti sa il intretii dar daca la un A8 se strica ceva, cam nasol, cred ca unchiul tau va avea un mare soc. si crede-ma, daca s-a vandut la 22.000, A8-ul ala are ceva. ori pur si simplu are kilometrii muuuult dati inapoi.
mi se pare o greseala tipic romaneasca, sa nu faci diferenta intre ceeea ce poti cumpara si ceea ce poti efectiv intretine. nu ma intelege gresit, nu ma refer la cazul prezentat e tine, fiindca nu cunosc persoanele, dar chestia asta se intampla, si chiar f. des din pacate. :cry:

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 29-Iul-2009 17:16

Da te inteleg, ce zici numai ca nu e cazul...Crede-ma ca la prima revizie/verificare care a facut-o l-a costat mai putin decat revizia de 70 000 la citroen :D :D..
Poate pare poveste, dar uita-te sa vezi ce preturi au masinile cu motor mare, asta are 4.0! Eu vroiam sa-mi iau un CLK acu ceva vreme, si diferente itnre un CLK 280 si un CLK 500, erau fix de cateva mii, uneori chiar mai ieftine, pt ca e al naibii de greu de intretinut ca bani de impozite si de asigurari o astfel de masina!
Deci nu intotdeauna un motor mare e si scump, sau trebuie sa fie scump
Am mers cu A8 cu 200 000km, cand o sa merg si cu un C5 cu 200 000km si va merge ca ala, atunci o sa zic, da domne brici masina! Pana atunci sa nu uitam unde e locul la Citroen, clasa aia medie unde isi face cat de cat treaab!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 29-Iul-2009 17:37

Matrixu scrie:Da te inteleg, ce zici numai ca nu e cazul...Crede-ma ca la prima revizie/verificare care a facut-o l-a costat mai putin decat revizia de 70 000 la citroen :D :D..
Poate pare poveste, dar uita-te sa vezi ce preturi au masinile cu motor mare, asta are 4.0! Eu vroiam sa-mi iau un CLK acu ceva vreme, si diferente itnre un CLK 280 si un CLK 500, erau fix de cateva mii, uneori chiar mai ieftine, pt ca e al naibii de greu de intretinut ca bani de impozite si de asigurari o astfel de masina!
Deci nu intotdeauna un motor mare e si scump, sau trebuie sa fie scump
Am mers cu A8 cu 200 000km, cand o sa merg si cu un C5 cu 200 000km si va merge ca ala, atunci o sa zic, da domne brici masina! Pana atunci sa nu uitam unde e locul la Citroen, clasa aia medie unde isi face cat de cat treaab!


tare, ai supravietuit dupa viteza aia? adica e o chestie sa-i dai 200 000km/h

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 29-Iul-2009 19:21

Matrixu scrie:
mesersmith scrie:1. Seria 5 nu are suspensie sport, este o suspensie foarte normala "de tabla"
2. Testul a fost total neconcludent, pentru ca s-au folosit 2 tipuri diferite de suspensie, una Hydractiv si una de tabla, deci e clar cine castiga la confort.
3. Sunt 100% convins ca nu stii ce e aia o suspensie sport! Honda accord in niciun caz nu are suspensie sport, este suspensie normala, faptul ca era sa iesi in decor, nu are nicio legatura ca masina are suspensie sport, asa e ea pur si simplu
4. Ma uitam pe mobile.de si am vazut C6 pe la 20 000-25 000, km relativi putini, insa pt un Citroen 80 000 pot parea imensi, si surprinzator in aceiasi bani, cu km mai spre 100-120 000, A8 4.0 TDI, 3.0 TDI! Pai in situatia asta, mai intra in calcul C6? A8-ul are o suspensie foarte smechera, alta clasa, alt confort.
Chiar acu 2 sapt, am mers cu una a unui unchi de-al meu, 4.0 TDI, 122 000km, singleframe, 22 000 EUR l-a costat! A plecat croit sa ia un C5 aproape nou, cu vreo 27 000, si a venit acasa cu 5000 in buzunar si o masina care da clasa oricarui C5 sau C6. Si omul a avut ceva Citroane la viata lui, ultimul fiind un C5 I, 3.0 V6 exclusive benzina..consuma de ziceai ca-i tanc!

Nu vreau sa declansez un versus, nu stiu cat permite topicul, insa C6 e strict doar pentru pasionati sau nationalisti! Am fost la Paris sapt trecuta si sincer am vazut mai mutle C6 decat C4!(fara nicio exagerare) Asta nu inseamna ca sunt mai multe pe piata totusi :)

@oxutz, cand "o sa mai cresti tu un pic", si o sa afli cam cum sta treaba cu Citroen, care pana in momentul de fata, nicio masina de generatie noua nu prea a convins cand vine vb de fiabilitate, poate o sa iti schimbi parerea! Sunt curios cum va evolua C5-ul asta nou...


1.desi in al doilea raspuns al meu am spus ca seria 5 are suspensii sport, in primul am spus ca orice bmv, prin definitie, e o masina oarecum sport fara a fi un ferari sau construit ca unul...
suspensia e de tabla, dar e o suspensie sport, o suspensie multmai dura decat, sa zicem, suspensia de tabla de paugeot 407...
la asta ma refeream...

2.testul a fost neconcludent, e adevarat, dar el a fost facut pe aceasta directie, si anume suspensia...
daca ai fost atent, s-a alegat pe un drum accidentat cu viteza relativ redusa, prin urmare nu s-a cautat punerea in evidenta a calitatilor sportive ale masinilor si nici macar comportamentul dinamic al acestora...

3.multumesc pt aprecierea ca nu stiu ce e aia suspensie sport...
poate nu stiu...si totusi ai putea sa te lamuresti de tipul de suspensie pe care il are noul honda acord, in link-ul asta, la suspensie...http://www.honda.com.ro/dotari.php?id=7&s_cat=11&s_t=b

la honda acord sunt doua tipuri de suspensie, ambele de tabla...
una este mai sport decat cealalta...
la benzina 2.4 Executive suspensia este sport si este extrem de rigida...
am facut drive test cu ambele tipuri de suspensie, stiu ce vorbesc...
abia am reusit sa tin masina pe sosea...

4.la citroen spui tu, 80.000km sunt sau pot parea imensi...
nu te contrazic, pt ca multi au avut probleme, insa si marci ultracunoscute au probleme serioase si cred, muuuuult mai costisitoare decat cele ale citroanelor...
oricum, eu am 300.000 km si sunt multumit in continuare...
nu voi renunta niciodata la marca asta doar pt ca " ma iubeste femeile ca am bemveu"...

nu am spus ca c6 ar fi o nu stiu ce masina...insa imi place si iubesc suspensia asta...

merg deseori cu masinile prietenilor mei pe distante lungi, am eu insumi 7 masini dintre care 2 cu zero km, in plus mai am si o mica afectiune la coloana in zona lombara si pot sa-ti spun ca nu pot sa merg fara sa ma afecteze cu nicio alta masina...
poate e doar o coincidenta...sau poate nu...

inca o data, multumesc pt apreciere si pt ca ma cunosti atat de bine...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 29-Iul-2009 22:08

messersmith nu o lua ca pe o jignire ca nu vreau sa fac asta! O suspensie mai tare nu inseamna neaparat ca e sport, cu o suspensie sport, mergi pe circuit, cu o suspensie mai tare, mergi doar un pic mai tare!
Revenind la testul cu pricina, el vrea sa arate, ce confortabil e C6 comparat cu un Seria 5 cu suspensii de tabla! Deci se testeaza confortul, pai atunci de ce nu testeaza cu un E Klasse, sau A6 cu suspensie adaptiva, si atunci poate altul ar fi fost rezultatul, cu toate ca in cel mai rau caz, ar fi fost cel putin la nivelul C6-lui!
Inca o data, nu o lua ca pe o jignire, din ceea ce ai povestit tu asta a reiesit, ca nu cunosti ce inseamna o suspensie sport! Se pare ca avem notiuni diferite in ceea ce priveste sportivitatea unei masini, si suspensia sport!

Asa si de VTS(c4) zici ca are suspensie sport, care inseamna ce, e un pic mai joasa masina.

Diferente cu adevarat mari la suspensii intre una normala si alea sport le vezi la G6 vs GTI, tot ce inseamna Mercedes vs AMG, tot ce inseamna BMW vs M(vorbind nu de pachete optice) etc, dar deviem!
Suspensia sport de la Accordul ala, e doar marketing pur, aia nu e suspensie sport in adevaratul sens al cuvantului! Pentru un motor mai mare, e normal sa ai o altfel de suspensie, pt ca altfel trebuie sa stea masina..

Ai mers pana acum si cu o alta masina cu suspensie de genul Hydractiv? Gen E Klasse, A6, A8, S ? Vorbind din experienta mea, te simti cel putin la fel de ok, cand vine vb de confort...chiar mai bine cand vezi ca la acelasi grad de confort ai multe altele pe langa, bineinteles totul reflectandu-se oarecum in pret!

@khan ai vrut sa dai o replica, dar se pare ca nu esti destul de atent! 200 000km, nu 200 000km/h! Adica stii cum e, masina are 200 000km parcursi..:)
Ultima oară modificat Mie 29-Iul-2009 22:36 de către Matrixu, modificat 1 dată în total.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 29-Iul-2009 22:29

stiti care ii partea buna? se vorbeste despre c6 pe forum. Pacat ca in flameuri, dar se vorbeste
"If in doubt, flat out!"

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 29-Iul-2009 22:31

Nu poti sa le numesti chiar flameuri..doar opinii diferite!
C6 e o masina exclusivista, adresata pasionatilor sau nationalistilor francezi, pe care eu unul personal nu as lua-o niciodata daca ar trebui sa ia o masina la banii si clasa ei...
Parerea mea...
Poate la urmatoarea intalnire mare a ClubC4, vom aduce un C6, situatie in care sunteti bineveniti pentru un scurt drive test cu ea!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 29-Iul-2009 22:46

Matrixu scrie:Da te inteleg, ce zici numai ca nu e cazul...Crede-ma ca la prima revizie/verificare care a facut-o l-a costat mai putin decat revizia de 70 000 la citroen :D :D..
Poate pare poveste, dar uita-te sa vezi ce preturi au masinile cu motor mare, asta are 4.0! Eu vroiam sa-mi iau un CLK acu ceva vreme, si diferente itnre un CLK 280 si un CLK 500, erau fix de cateva mii, uneori chiar mai ieftine, pt ca e al naibii de greu de intretinut ca bani de impozite si de asigurari o astfel de masina!
Deci nu intotdeauna un motor mare e si scump, sau trebuie sa fie scump
Am mers cu A8 cu 200 000km, cand o sa merg si cu un C5 cu 200 000km si va merge ca ala, atunci o sa zic, da domne brici masina! Pana atunci sa nu uitam unde e locul la Citroen, clasa aia medie unde isi face cat de cat treaab!


eu m-am referit strict la momentul in care ti se va strica o piesa. sau, gandeste-te ce inseamna sa inlocuiesti o piesa de tinichigerie, pt. ca, dupa cum probabil stii deja, A8 este in totalitate in aluminiu. si ca sa ii faci C.A.S.C.O., iti dai seama ca dai vreo 3-4000eu pe an si nu prea iti convine cand stii ca masina a fost 22.000. poate daca ai 100-120.000eu ca sa o cumperi noua iti permiti si un C.A.S.C.O., dar asa, nu stiu.
adica, nu stiu, taica-meu de exemplu, a luat acum 4 ani un Freelander 1 (cu facelift), banii jos, cu 29.000eu. parca am mai zis asta, sorry daca repet: ca finisaje masina e GROAZNICA, si sunt convins ca la pretul asta putea lua un Range Rover second in stare f. buna. la fel un X5, Allroad etc. dar nu l-am lasat tocmai din cauza motivelor enumerate mai sus.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 29-Iul-2009 22:59

din intamplare, am mers eu cu clasa E, serie 5, clasa S, A6, A8, si multe alte cazane umblatoare; concluzia??? este simplu, si eu recunoscut si proprietarii masinilor respective: confortul este muuuult mai bun in cx, si mai bun in xm (mentionez la cele 2 citroenuri probate aveam suspensia ca si noua, cu toate sferele noi); unde se vede diferenta? nu pe cubica, gropi, etc; cel mai bine se diferentiaza pe drum valurit, unde suspensia hidropneumatica are talentul de a copia drumul, iar cele de la marcile enumerate mai sus nu prea... mai pe scurt, suspensia arunca pur si simplu sau "lanseaza", mai accentuat pe spate;
pe de alta parte, de stat pe drum.... stau majoritatea, dar sa stii cum sa le tii;
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib