Pagina 3 din 4

Istoric probleme

Scris: Vin 25-Mar-2011 02:03
de PMD
Eu personal sunt posesor de Toyota Aygo - cea mai scumpa dintre tripleti - iar a mea cea mai blestemata.
Istoricul problemelor incepe asa:
1. la 10000km ambreajul a cedat - reprezentantii au spus - vina soferului - a condus masina prietena toti acei 10000
2. dupa schimbarea kitului complet la 25000 - a cedat iar ambreajul - dar de data asta am condus-o majoritar eu, care alerg zilnic un matiz batran de la munca si care nu are ambreajul schimbat de peste 70000 de cand o am eu, iar toyota mea a rulat mai mult pe drumuri in afara orasului, service-ul tot asa vina soferului. => alt kit platit si schimbat.
De data asta am luat piesele si le-am dus la un prieten care are un service foarte respectabil si tata inginer specializat la mazda si toyota - raspuns - placa de presiune mult prea uzata pentru 15000 de kilometri, deci nu a fost schimbat tot kitul la 10000
3. la 30000 km dupa un drum de aprox 800 km - adik mers la mare si acas- plus imprejurimi, am oprit masina si dupa nu mai mult de 10 minute in care mi-am rezolvat treaba am stat alte 10 minute dand la automat fara rost. Am tractat masina la service - constatare- computer de bord defect- asta dupa 2 saptamani de stat si asteptat- apoi inca 2 pentru comanda piesei, si in ca una pentru montat ](*,). Am luat masina fericiti si mult mai usori in portofele si dupa o alta saptamana - se repeta problema - nu mai porneste. O ducem la service si de data asta - bujiile ude, se merge subturat - cand eu schim deseori in treapta 2 mai ales , ca e fasneata :D peste 3500.
4. la 35000km se aprinde martorul de la motor #-o pentru mine a fost panica totala ...veneam de la galati si tot drumul chiar si popasuri sau nevoi am lasat masina pe margine drumului pornita .... de teama experientei anterioare. Ducem masina la service - 125lei a costat constatarea si resetarea si concluzie - SE RECOMANDA SCHIMBAREA CATALIZATORLUI - factura proforma 4200 lei :icon_pale: . PEntru faptul ca s-a aprins iar, am dus masina la service-ul prietenului - care a resetat si constatat pe gratis - ce arata cititotul SONDA B2- adik sonda lambda- care piesa originala 1000 lei - pe care am schimbat-o dar nu am mai mers la toyota in service si nu voi mai merge niciodata.
5. Masina in prezent are 41200km si merge pe 6 ani, pot spune si eu k am butonul de avarie spart si mie imi intra apa in portbagaj - dar asta dupa un accident cand a intrat cineva in spata fara frana si masina a fost facuta la un service al asiguratorului. - problema insa am inteles ca este la niste " guri de vacum" adik masina are acele guri prin care iese aerul cand inchizi portbagajul - deci eventual intrebati un om mai priceput- pontul asta mi l-a dat un tinichigiu de la pegeout.
De parca toate astea nu ar fi indeajuns cred k mai am o alta problema pe care trebuie sa o rezolv. Fix pe la 1300 de ture tremura masina destul de violent - daca mai are cineva asa probleme sau a in a intampinat si ma poate ajuta ii sunt recunoscator.
Si tinand cond de kilometrii efectuati masina are discurile de frana tocite cam de 3 mm - ceea ce ma duce cu gandul ca au fost inlocuite de baietii cu dare de mana de la service-ul Toyota Sud - sau cum ii zice - adik ala de pe Chei de langa Autovit.

Asta vara am poposit pe la toyota din Pipera si din vorba in vorba tipul de la receptie mi-a spus ca primul chit trebuia schimbat gratuit fiind un defect de fabricatie stiut de toata lumea- eu nu.
IMI CER IERTARE PENTRU DIMENSIUNEA DE ROMAN A ISTORIEI

Scris: Vin 25-Mar-2011 11:25
de XENON
Doamne-fereste! Incep sa ma consider chiar norocos :lol: .
E foarte bine ca scrii, sunt multi "pagubiti" in situatia noastra, insa din pacate foarte putini scriu pe vreun forum. Poate parea ciudat, insa exista si persoane care desi sunt complet nemultumite de propriile achizitii, nu spun nimanui din mandrie/orgoliu/rusine etc. Insa corect este sa dam in fapt totul, ca sa nu se mai arda si altii cum ne-am ars noi. Pentru mine, dupa aceasta experienta, marca Toyota nu mai exista. Daca si-au permis sa faca asemenea greseli si rabat calitativ la o masina, e clar ca sunt hibe mari si la restul gamei, in ciuda miturilor care circula... :wink:

Scris: Vin 25-Mar-2011 14:37
de sorin.
Fix pe la 1300 de ture tremura masina destul de violent

Daca a aparut dupa ce s-a umblat la ambreiaj, poate sa fie placa de presiune dezechilibrata.

:)

Scris: Sâm 26-Mar-2011 00:05
de xbrother
dupa povestea lu PMD .. parca as mai schimba un ambreiaj.. ca doar asta mi se intampla des mie :))))

Scris: Dum 27-Mar-2011 20:03
de PMD
Nu vreau sa va dezamagesc, poate este un defect de fabricatie - la masina mea, insa ceea ce voiam sa subliniez in primul rand era sa aveti MARE ATENTIE LA SERVICE-URI, nu sunt multe care sunt serioase, totul depinde de manager.

In legatura cu tremuratu- saptamana asta voi merge la un mecanic sau de fapt la mai multi. :D -nu mai am incredere in nimeni.
Despre Toyota inca am o parere buna - tata- socru are un primul Avensis - ma refer la modelul rotunjit- anterior celui actual- si are km 80000 d km , 7 ani si nici o problema. Tehnic masina este impecabila.

Multumesc pentru sfat Sorin o sa vorbesc cu mecanicii sa vad ce imi vor zice.

Scris: Dum 27-Mar-2011 20:38
de alexsosi
tremuratul poate fi de la volanta(mai repede decat de la placa-parerea mea)
p.s. eu credeam ca xm-ul este o masina cu probleme, iar acum constat ca nu e chiar asa rau

Scris: Dum 27-Mar-2011 23:11
de XENON
:lol:

Scris: Mar 05-Apr-2011 00:38
de vallentinoo
Salut, eu am masina de un an si am parcurs 8000 km, pana acum nu am avut nici o problema tehnica, doar cand am cumparato am observat ca avea lampa de frana din spate crapata si mi-au schimbato pe garantie.
Pana acum butonul de la avarie nu s-a fisurat dar in spate mai precis portbagaj la orice denivelare imi trepideaza ceva, nu stiu daca este haionul sau altceva, voua vi s-a intamplat sa auziti un zgomot enervant din portbajat? cum ati rezolvat dak ati patit?
In rest sunt multumit de masinutza e perfecta pentru bucuresti.

Bafta!

:)

Scris: Mie 06-Apr-2011 20:52
de xbrother
zgomotul din portbagaj a fost si la mine luna asta, dar am mai aranjat ce mai aveam pe acolo.. si mi se pare ca nu mai se aude.. :D

Scris: Mie 06-Apr-2011 20:57
de vallentinoo
Eu nu prea am nimic in portbagaj, decat trusa, instinctor etc si nu e de la ele, o sa ma uit si eu unde e roata de rezerva sa o mai aranjez poate dispare si la mine :)

Scris: Lun 18-Apr-2011 13:34
de aximisu
Am montat de curand cauciucurile de vara.
Sunt cele standard cu care a venit masina. (Michellin energy) parca. si am facut cu ele vreo 4000 km, in 4-5 luni deci sunt impecabile.

Imediat dupa ce am plecat de la vulcanizare (acolo unde am schimbat cauciucurile) am ramas ingrozit de zgomotul de rulare pe care-l fac cauciucurile astea de vara, fata de cele de iarna.

La inceput am crezut ca au gresit la montaj cei de la vulcanizare si am oprit masina la cateva sute de matri mai departe sa verific pe dedesubt daca nu e ceva in neregula.

Insa se pare sa singurul lucru in neregula sunt chiar cauciucurile de vara.

Voua vi s-a intamplat sa observati asa o diferenta de mare intre zgomotul de rulare la cauciucurile de iarna si cele de vara?

Scris: Lun 18-Apr-2011 18:38
de dionescux
Da, cele de iarna uruiau la viteza, Michelin-urile de vara se comportau normal!

Scris: Mar 19-Apr-2011 21:52
de aximisu
dionescux scrie:Da, cele de iarna uruiau la viteza, Michelin-urile de vara se comportau normal!


Ciudat, de ce oare la mine e invers? Adica cele de vara fac mai mult zgomot decat cele de iarna. Cele de vara sunt Michelin-uri(cele cu care vine echipat C1), iar cele de iarna am avut GoodYear, ultragrip cu profil V.

Sa fie din cauza asta?

Scris: Joi 11-Iul-2013 20:56
de Cristian_2007
Salutare tuturor, m-am trezit si eu tarziu :)

Am un C1 din 2007 si acum, iulie 2013, am 153.000km. Una peste alta este o masina fiabila si destul de ieftin de intretinut. Problemele au fost urmatoarele:
15.000 - buton avarii spart, asa este si acum
80.000 - pompa de apa, joc mare fulie, rezulatul a fost ruperea curelei si imobilizarea masinii fara prea multe semne in prealabil.
113.000 - Ambreiaj, furca a intrat in placa de presiune.
100.000+ nu mai stiu exact, blocarea incuietorilor, momentan pe partea dreapta este nefunctional butucul iar pe stanga decat se poate descuia dar nu se poate incuia. Incuetorile sunt inutile, putand fi desfacute cu orice cheie, la fel si la busonul de la benzina, mai putin pe dreapta unde este intepenit.

Acum la 150.000 observ ca a aparut un zgomot ciudat la pompa de apa deci ar trebui schimbata cat mai repede, bucsele la bascula au mici batai, insesizabile(nu am menajat si nu menajez absolut deloc suspensiile, am pierdut vreo 6 capace legate si am strambat de nenumarate ori jentile).

La ITP, la 130.000 mi s-a spus ca sunt probleme cu sonda lambda.
Cam astea sunt poblemele mele cele mai importante.
Masina este folosita in regim mixt, urban, extraurban, mai putin ultimii 20.000km care sunt facuti preponderent extraurban.

Scris: Mie 07-Aug-2013 17:24
de redandrei
Cristian_2007 scrie:Salutare tuturor, m-am trezit si eu tarziu :)

Am un C1 din 2007 si acum, iulie 2013, am 153.000km. Una peste alta este o masina fiabila si destul de ieftin de intretinut. Problemele au fost urmatoarele:
15.000 - buton avarii spart, asa este si acum
80.000 - pompa de apa, joc mare fulie, rezulatul a fost ruperea curelei si imobilizarea masinii fara prea multe semne in prealabil.
113.000 - Ambreiaj, furca a intrat in placa de presiune.
100.000+ nu mai stiu exact, blocarea incuietorilor, momentan pe partea dreapta este nefunctional butucul iar pe stanga decat se poate descuia dar nu se poate incuia. Incuetorile sunt inutile, putand fi desfacute cu orice cheie, la fel si la busonul de la benzina, mai putin pe dreapta unde este intepenit.

Acum la 150.000 observ ca a aparut un zgomot ciudat la pompa de apa deci ar trebui schimbata cat mai repede, bucsele la bascula au mici batai, insesizabile(nu am menajat si nu menajez absolut deloc suspensiile, am pierdut vreo 6 capace legate si am strambat de nenumarate ori jentile).

La ITP, la 130.000 mi s-a spus ca sunt probleme cu sonda lambda.
Cam astea sunt poblemele mele cele mai importante.
Masina este folosita in regim mixt, urban, extraurban, mai putin ultimii 20.000km care sunt facuti preponderent extraurban.


Observ ca toate au aceleasi probleme. La unii apar mai devreme, iar la altii mai tarziu. Sunt curios daca la noile modele s-au rezolvat problemele aceste cu pompa de apa, ambreiajul..