Istoric probleme
Scris: Vin 25-Mar-2011 02:03
Eu personal sunt posesor de Toyota Aygo - cea mai scumpa dintre tripleti - iar a mea cea mai blestemata.
Istoricul problemelor incepe asa:
1. la 10000km ambreajul a cedat - reprezentantii au spus - vina soferului - a condus masina prietena toti acei 10000
2. dupa schimbarea kitului complet la 25000 - a cedat iar ambreajul - dar de data asta am condus-o majoritar eu, care alerg zilnic un matiz batran de la munca si care nu are ambreajul schimbat de peste 70000 de cand o am eu, iar toyota mea a rulat mai mult pe drumuri in afara orasului, service-ul tot asa vina soferului. => alt kit platit si schimbat.
De data asta am luat piesele si le-am dus la un prieten care are un service foarte respectabil si tata inginer specializat la mazda si toyota - raspuns - placa de presiune mult prea uzata pentru 15000 de kilometri, deci nu a fost schimbat tot kitul la 10000
3. la 30000 km dupa un drum de aprox 800 km - adik mers la mare si acas- plus imprejurimi, am oprit masina si dupa nu mai mult de 10 minute in care mi-am rezolvat treaba am stat alte 10 minute dand la automat fara rost. Am tractat masina la service - constatare- computer de bord defect- asta dupa 2 saptamani de stat si asteptat- apoi inca 2 pentru comanda piesei, si in ca una pentru montat . Am luat masina fericiti si mult mai usori in portofele si dupa o alta saptamana - se repeta problema - nu mai porneste. O ducem la service si de data asta - bujiile ude, se merge subturat - cand eu schim deseori in treapta 2 mai ales , ca e fasneata peste 3500.
4. la 35000km se aprinde martorul de la motor pentru mine a fost panica totala ...veneam de la galati si tot drumul chiar si popasuri sau nevoi am lasat masina pe margine drumului pornita .... de teama experientei anterioare. Ducem masina la service - 125lei a costat constatarea si resetarea si concluzie - SE RECOMANDA SCHIMBAREA CATALIZATORLUI - factura proforma 4200 lei . PEntru faptul ca s-a aprins iar, am dus masina la service-ul prietenului - care a resetat si constatat pe gratis - ce arata cititotul SONDA B2- adik sonda lambda- care piesa originala 1000 lei - pe care am schimbat-o dar nu am mai mers la toyota in service si nu voi mai merge niciodata.
5. Masina in prezent are 41200km si merge pe 6 ani, pot spune si eu k am butonul de avarie spart si mie imi intra apa in portbagaj - dar asta dupa un accident cand a intrat cineva in spata fara frana si masina a fost facuta la un service al asiguratorului. - problema insa am inteles ca este la niste " guri de vacum" adik masina are acele guri prin care iese aerul cand inchizi portbagajul - deci eventual intrebati un om mai priceput- pontul asta mi l-a dat un tinichigiu de la pegeout.
De parca toate astea nu ar fi indeajuns cred k mai am o alta problema pe care trebuie sa o rezolv. Fix pe la 1300 de ture tremura masina destul de violent - daca mai are cineva asa probleme sau a in a intampinat si ma poate ajuta ii sunt recunoscator.
Si tinand cond de kilometrii efectuati masina are discurile de frana tocite cam de 3 mm - ceea ce ma duce cu gandul ca au fost inlocuite de baietii cu dare de mana de la service-ul Toyota Sud - sau cum ii zice - adik ala de pe Chei de langa Autovit.
Asta vara am poposit pe la toyota din Pipera si din vorba in vorba tipul de la receptie mi-a spus ca primul chit trebuia schimbat gratuit fiind un defect de fabricatie stiut de toata lumea- eu nu.
IMI CER IERTARE PENTRU DIMENSIUNEA DE ROMAN A ISTORIEI
Istoricul problemelor incepe asa:
1. la 10000km ambreajul a cedat - reprezentantii au spus - vina soferului - a condus masina prietena toti acei 10000
2. dupa schimbarea kitului complet la 25000 - a cedat iar ambreajul - dar de data asta am condus-o majoritar eu, care alerg zilnic un matiz batran de la munca si care nu are ambreajul schimbat de peste 70000 de cand o am eu, iar toyota mea a rulat mai mult pe drumuri in afara orasului, service-ul tot asa vina soferului. => alt kit platit si schimbat.
De data asta am luat piesele si le-am dus la un prieten care are un service foarte respectabil si tata inginer specializat la mazda si toyota - raspuns - placa de presiune mult prea uzata pentru 15000 de kilometri, deci nu a fost schimbat tot kitul la 10000
3. la 30000 km dupa un drum de aprox 800 km - adik mers la mare si acas- plus imprejurimi, am oprit masina si dupa nu mai mult de 10 minute in care mi-am rezolvat treaba am stat alte 10 minute dand la automat fara rost. Am tractat masina la service - constatare- computer de bord defect- asta dupa 2 saptamani de stat si asteptat- apoi inca 2 pentru comanda piesei, si in ca una pentru montat . Am luat masina fericiti si mult mai usori in portofele si dupa o alta saptamana - se repeta problema - nu mai porneste. O ducem la service si de data asta - bujiile ude, se merge subturat - cand eu schim deseori in treapta 2 mai ales , ca e fasneata peste 3500.
4. la 35000km se aprinde martorul de la motor pentru mine a fost panica totala ...veneam de la galati si tot drumul chiar si popasuri sau nevoi am lasat masina pe margine drumului pornita .... de teama experientei anterioare. Ducem masina la service - 125lei a costat constatarea si resetarea si concluzie - SE RECOMANDA SCHIMBAREA CATALIZATORLUI - factura proforma 4200 lei . PEntru faptul ca s-a aprins iar, am dus masina la service-ul prietenului - care a resetat si constatat pe gratis - ce arata cititotul SONDA B2- adik sonda lambda- care piesa originala 1000 lei - pe care am schimbat-o dar nu am mai mers la toyota in service si nu voi mai merge niciodata.
5. Masina in prezent are 41200km si merge pe 6 ani, pot spune si eu k am butonul de avarie spart si mie imi intra apa in portbagaj - dar asta dupa un accident cand a intrat cineva in spata fara frana si masina a fost facuta la un service al asiguratorului. - problema insa am inteles ca este la niste " guri de vacum" adik masina are acele guri prin care iese aerul cand inchizi portbagajul - deci eventual intrebati un om mai priceput- pontul asta mi l-a dat un tinichigiu de la pegeout.
De parca toate astea nu ar fi indeajuns cred k mai am o alta problema pe care trebuie sa o rezolv. Fix pe la 1300 de ture tremura masina destul de violent - daca mai are cineva asa probleme sau a in a intampinat si ma poate ajuta ii sunt recunoscator.
Si tinand cond de kilometrii efectuati masina are discurile de frana tocite cam de 3 mm - ceea ce ma duce cu gandul ca au fost inlocuite de baietii cu dare de mana de la service-ul Toyota Sud - sau cum ii zice - adik ala de pe Chei de langa Autovit.
Asta vara am poposit pe la toyota din Pipera si din vorba in vorba tipul de la receptie mi-a spus ca primul chit trebuia schimbat gratuit fiind un defect de fabricatie stiut de toata lumea- eu nu.
IMI CER IERTARE PENTRU DIMENSIUNEA DE ROMAN A ISTORIEI