Consum C1
Moderator: Echipa Tehnica
consum de 6.0
tocmai am facut consumul din nou. In ultima suta de km am lasat-o mai moale cu turatia si am si schimbat benzina, pun de la petrom de 95 si iacata am ajuns la un consum normal de 6.0


Conteaza si stilul de condus: daca depasesti sau accelerezi mai tare in rampa (tii cu orice pret sa ai viteze mari la deal) normal ca vei avea consumul mare.
Daca la orice curba cat de mica franezi, creste consumul. Vezi curba de departe, o cunosti chiar foarte bine, nu are rost sa accelerezi puternic pana ajungi la buza ei, unde sa franezi brusc.
Vad pe sosele o groaza de soferi care franeaza cu frana de picior la orice curba. Una doua se aprind stopurile de la frane. N-au auzit inca de frana de motor, n-au auzit inca de ridicarea piciorului de pe acceleratie. Ei trebuie tot timpul sa apese ceva: ori acceleratia, ori frana.
Majoritatea curbelor pot fi negociate fie prin simpla ridicare a piciorului de pe acceleratie, fie prin trecerea fara franare intr-o treapta inferioara de viteza (frana de motor).
Daca vezi de departe ca in fata ta sunt masini oprite sau ca este rosu la semafor si totusi te incapatanezi sa accelerezi pana in ultima clipa ca sa franezi apoi brusc, iarasi creste consumul.
Daca la orice curba cat de mica franezi, creste consumul. Vezi curba de departe, o cunosti chiar foarte bine, nu are rost sa accelerezi puternic pana ajungi la buza ei, unde sa franezi brusc.
Vad pe sosele o groaza de soferi care franeaza cu frana de picior la orice curba. Una doua se aprind stopurile de la frane. N-au auzit inca de frana de motor, n-au auzit inca de ridicarea piciorului de pe acceleratie. Ei trebuie tot timpul sa apese ceva: ori acceleratia, ori frana.
Majoritatea curbelor pot fi negociate fie prin simpla ridicare a piciorului de pe acceleratie, fie prin trecerea fara franare intr-o treapta inferioara de viteza (frana de motor).
Daca vezi de departe ca in fata ta sunt masini oprite sau ca este rosu la semafor si totusi te incapatanezi sa accelerezi pana in ultima clipa ca sa franezi apoi brusc, iarasi creste consumul.
@Matrixu
Cei mai periculosi sunt cei care intra in fata ta in curba si se trezesc tarziu sa franeze. Te obliga sa franezi si tu la fel de brusc. Eu unul nu intru pe contrasens si ma refeream la condusul preventiv: daca stii ca este o curba sau daca vezi un indicator de curba, este bine sa nu te apuci sa accelerezi ca dementul pana la buza curbei, ci sa ridici din timp piciorul de pe acceleratie si sa treci intr-o viteza inferioara inainte de a intra in curba.
Plus ca ai ca rezerva oricand sa apesi frana, daca situatia o impune. Dar daca apesi frana intr-o curba cand te afli deja in deceleratie, situatia este mult mai buna decat atunci cand esti in acceleratie.
E foarte aiurea si foarte periculos sa conduci in spatele unuia care franeaza des. Trebuie sa lasi intre el si tine o distanta dubla decat lasi de obicei fata de alte masini. Plus ca trebuie sa fii cu ochii in paispe' cu el, ca nu stii de ce este in stare: acum accelereaza tare, ca imediat sa franeze brusc.
Cei mai periculosi sunt cei care intra in fata ta in curba si se trezesc tarziu sa franeze. Te obliga sa franezi si tu la fel de brusc. Eu unul nu intru pe contrasens si ma refeream la condusul preventiv: daca stii ca este o curba sau daca vezi un indicator de curba, este bine sa nu te apuci sa accelerezi ca dementul pana la buza curbei, ci sa ridici din timp piciorul de pe acceleratie si sa treci intr-o viteza inferioara inainte de a intra in curba.
Plus ca ai ca rezerva oricand sa apesi frana, daca situatia o impune. Dar daca apesi frana intr-o curba cand te afli deja in deceleratie, situatia este mult mai buna decat atunci cand esti in acceleratie.
E foarte aiurea si foarte periculos sa conduci in spatele unuia care franeaza des. Trebuie sa lasi intre el si tine o distanta dubla decat lasi de obicei fata de alte masini. Plus ca trebuie sa fii cu ochii in paispe' cu el, ca nu stii de ce este in stare: acum accelereaza tare, ca imediat sa franeze brusc.
Consum...
salutare tuturor! sunt fan C1!!! mica, tafnoasa, frumoasa si, in cazul meu, ROSIE
. Nu stiu daca as putea sa va spun ce consum am avut pana acum. asta pentru ca am permis de 2 luni si masinuta de o luna. am facut deja 2000 km cu ea, urmeaza sa o duc in vizita la ATS chiar astazi. cutia de viteze are un maxim joc. cel putin, cand merg, pe undeva prin intersectii sau oriunde in alta parte, sa gasesc a5a e ca jocul de-a v-ati ascunselea... la rece, cu motorul oprit, le gasesc in 2 secunde pe toate.. apoi ar mai fi niste zgomote care se tot aud prin ea. ba geamul de la kilometraj, ba nu stiu ce. ideea este ca mi-e draga de mor si chiar sunt curioasa daca la voi se aude ceva suspect. gropi multe nu am luat cu ea, am incercat sa o feresc. totusi, am intampinat problemele de mai sus. nu am prea mare experienta in sofat, insa am facut tot ce am putut sa nu o turez prea tare. cu franele stau bine, m-au salvat de cateva ori si chiar au salvat si un catelush
. va multumesc pentru ca existati, forumistilor! asa se mai face putina lumina in mintea mea de mica soferita! 



Felicitari Mihaela pentru alegerea facuta si la cati mai multi kilometrii fara incidente neplacute cu buburuza.
S-o stapanesti sanatoasa si sa ne-o prezenti si noua la una din intalniri.
Bafta
S-o stapanesti sanatoasa si sa ne-o prezenti si noua la una din intalniri.
Bafta
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
Revizie :)
Dragii mei, am fost la ATS, asa cum am amenintat vineri si... ia ghiciti! Buburuze mea este perfect sanatoasa
. Domnii de la ATS, in special un anume domn Ionut... jos palaria! Mi-a suportat fazele in care am fost nu tocmai un client linistit si, mai mult decat atat, a facut cateva ture cu ea pentru a-i gasi bubitele. in primul rand, atentia acordata clientilor de catre ATS este impecabila! Pe cuvant, nu ma asteptam. In fine, as dori sa fac si eu parte din clubul Citroen, whatever that means. adica vreau sa ma alatur si eu voua, nu numai prin intermediul unor scurte randuri afisate pe un forum. asta pentru ca ma simt singurica rau pe strazile cele multe, nestiind pana acum mai nimic despre Bubu cea mica sau despre ce e mai bun pentru ea. I-am facut plinul ieri, vreau sa ii fac consumul, in conditiile in care saptamana asta voi face Bucuresti- Ploiesti zilnic. Astept tot felul de noutati de la voi si va doresc o saptamana excelenta! 


Tocmai m-am intors dintr-un lung voiaj prin Europa. 6750 km : Ungaria, Austria, Germania, Elvetia, Franta, Slovenia si Italia. 385 litri de benzina 95 fara plumb, consum mediu 5.63 litri/100 km. Cost mediu al litrului de benzina 1,113 euro. Am fost doua persoane in masina, in rest plina masinuta de bagaje foarte grele( din Franta am luat multe sticle de vin, cidru si champagne adevarata) . Aerul conditionat a mers aproape tot timpul la maxim. Cat despre viteza de drum, fie am mers incet (localitati, blocaje pe autostrazi etc) fie am mers cu viteze de 130-170 kmh. Oricum, pe autostrada mergeam in general de la 140 kmh in sus. Asta a si crescut consumul. Am si poze cu vitezometrul la maxim, dar nu stiu cum sa le pun la topicul cu viteza maxima.
consum c1
salut,
tocami mi-am luat si eu o masinuta de asta de jucarie c1 cu motor de 1 litru, si as vrea sa stiu si eu de la voi ( nu din manual ca am vazut ca scrie si acolo) c-am citi km mai poti circula cu benzina care o mai ai dupa ce a inceput ultima dunga sa pilpiie si sa bipaie. A inceput sa pilpiie si sa bipaie imediat ce am parcat masina in fata blocului. Oricum masina asta e bijuterie,imi place cum merge si cum se conduce,chiar nu ma asteptam.....
Daca stie careva si poate sa imi spuna ii muyltumesc anticipat
tocami mi-am luat si eu o masinuta de asta de jucarie c1 cu motor de 1 litru, si as vrea sa stiu si eu de la voi ( nu din manual ca am vazut ca scrie si acolo) c-am citi km mai poti circula cu benzina care o mai ai dupa ce a inceput ultima dunga sa pilpiie si sa bipaie. A inceput sa pilpiie si sa bipaie imediat ce am parcat masina in fata blocului. Oricum masina asta e bijuterie,imi place cum merge si cum se conduce,chiar nu ma asteptam.....
Daca stie careva si poate sa imi spuna ii muyltumesc anticipat
nu pot sa iti zic exact, deoarece abia am facut 2000 de km, dar dupa primele constatari nu cred ca mergi prea mult. adica au stiam din auzite ca rezerva ar trebui sa te tina 50 km de mers normal la o masina obisnuita. totusi dupa ce am mers cam 10km si am alimentat mi-au intrat in rezervorul de 35 litri 37,5, deci cred ca eram cam pe 0. asta s-a intamplat ce-i drept in rodaj.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot