Parbriz ciobit
Moderator: Echipa Tehnica
Parbriz ciobit
Salutare!
Azi am reuzit sa imi ciobesc parbrizul, in pasajul de la Obor. Nu stiu daca a fost de vina viteza (~60) sau cel din fata sau vreunu de sus, dar ma oftic foarte tare.
Ce se intampla daca il las asa? Trebuie sa stau cu frica sau sa il schimb? Nu e f mare, pe dinauntru nu se simte.
Am auzit ca se poate repara sau schimba pe casco...
Azi am reuzit sa imi ciobesc parbrizul, in pasajul de la Obor. Nu stiu daca a fost de vina viteza (~60) sau cel din fata sau vreunu de sus, dar ma oftic foarte tare.
Ce se intampla daca il las asa? Trebuie sa stau cu frica sau sa il schimb? Nu e f mare, pe dinauntru nu se simte.
Am auzit ca se poate repara sau schimba pe casco...
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
salut!
Se poate si repara daca ciobitura nu este foarte mare. Cei mai in masura sa-ti spuna sunt cei de la service-urile specializate in montarea geamurilor auto (AGer service de ex.) Ar fi bine ca pana ajungi la un asemenea service sa lipeste o bucata de banda adeziva in dreptul ciobiturii. Astfel nu intra umezeala si praf, rasina pe care o injecteaza aderand mai bine. Succes!
Se poate si repara daca ciobitura nu este foarte mare. Cei mai in masura sa-ti spuna sunt cei de la service-urile specializate in montarea geamurilor auto (AGer service de ex.) Ar fi bine ca pana ajungi la un asemenea service sa lipeste o bucata de banda adeziva in dreptul ciobiturii. Astfel nu intra umezeala si praf, rasina pe care o injecteaza aderand mai bine. Succes!
Ar fi util sa te interesezi daca se repara pe casco. Daca nu ii mai dai una si crapatura sigur ti-o face casco. daca vrei sa fii corect, iar cei de la casco nu vor sa deconteze, iar tu nu vrei sa stai cu ciobitura, este bine sa stii ca reparatia costa in jur de 70-100ron. Este important sa ajungi cat mai repede la un atelier specializat..iar sfatul lui retro este chiar obligatoriu pentru o reusita cat mai buna a operatiei.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
daca ciobitura este pe partea stanga in dreptul soferului nu se repara, deoarece in locul respectiv ramane un punct care se comporta ca o lupa, daca este pe partea dreapta sau spre centru se poate lipi, totusi ciobitura trebuie sa fie cam la 10-15 cm fata de marginea de jos a chederului deoarece pe interior la lipire se monteaza o oglinda pentru focalizarea fasciculului de lipire, o lipitura costa cam 500 de ron, pe de alta parte daca ai casco si ai franciza 100 de euro de incident aproape ca ajungi sa platesti din uzunar interventia, deci concluziile le tragi singur.
MESERIAS
da, mai exact cred ca este undeva in legislatie. In dreptul ochilor soferului este un cerc imaginar de vro 80cm diametru in interiorul caruia, nu au voie sa faca reparatii, sunt obligati sa schimbe parbrizul.
dar este discutabila treaba:).

Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Depinde de suprafata, daca este o ciobitura mai mare (si este posibil chiar fara fisura) se aplica ce s-a discutat mai devreme. Daca este o ciobitura mica eu stiu 2-3mm si nu foarte profunda am auzit ca exista tratamente gen polisare cu material abraziv.
PS AGER este o solutie, dar cred eu nu cea mai buna, eu nu am fost foarte multumit de serviciile lor.
PS AGER este o solutie, dar cred eu nu cea mai buna, eu nu am fost foarte multumit de serviciile lor.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Asa am avut si eu, si au plecat razele alea. Dar la cat ai tu fisurile acum inca se mai pot repara prin injectie de rasina, daca sunt de acord sa o faca. Pe de alta parte daca o lasi asa o sa se duca fisurile si il poti schimba mai incolo linistit pe casco. Insa o sa mai treaca ceva timp. Pont..pentru ca sa nu te deranjeze si sa plece fisurile mai repede pune pe locul ala ventuza de la gps sau detector radar sau port hartie. Eu am facut fara sa stiu treaba asta si nu aveam nici casco 

Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
In general parbrizele ca si restul geamurilor unei masini, indiferent de puterea socurilor la care sunt supuse, doar se crapa sau se sparg frumos, fara sa prezinte un pericol real pentru pasageri. Acuma...daca mergi cu 180 si prinzi o piatra chiar in locul ala este posibil sa ai probleme, dar nu o sa fii tu chiar asa ghinionist
. Sunt sute de mii poate de masini cu parbrizele ciupite, ciobite sau fisurate, dar nu am auzit de raniri sau accidente din acest motiv.
In mod normal insa, cu sau fara socuri, in timp fisurile alea din ciobitura o sa coboare pana in margini. In acel moment vei rezolva fisura pe casco

In mod normal insa, cu sau fara socuri, in timp fisurile alea din ciobitura o sa coboare pana in margini. In acel moment vei rezolva fisura pe casco
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu are ce sa se intample daca e fisurat...Eu il am de vreo 2-3 ani fisurat pe al meu si nu s-a intamplat nimic..doar ca a avansat fisura cu 1-2 cm pe an. Chiar daca vei lua o piatra tot in acea fisura nu vei pati nimic(doar sa fie impactul prea mare si sa fii prea ghinionist)
Singura problema e ca nu prea poti lua ITP-ul..teoretic .
Ar trebui sa te interesezila Casco..poate se schimba si asa.
Succes.
Singura problema e ca nu prea poti lua ITP-ul..teoretic .
Ar trebui sa te interesezila Casco..poate se schimba si asa.
Succes.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO