Pagina 1 din 2

c1 off road

Scris: Lun 17-Aug-2009 18:59
de oxutz
tocmai m-am intors dintr-o super excursie de week-end.am fost la busteni cu gandul sa urcam cu telecabina la babele si de acolo sa mergem pe vf.omu. asteptand la rand la telecabina am fost intaratat de niste baieti cu un opel frontera sport care ofereau una bucata offroad busteni-babele si retur pt.3-4 persoane la aprox. acelasi pret cu al telecabinei...nasol ca eram cu fetele care au dat inapoi si...deh...ne-au tras si pe noi. dupa ce am ajuns la babele (cu telecabina) si am vazut parcat acolo un logan, am zis ca neaparat trebuie incercat.am intrat seara pe net(cu mult noroc, am prins o farama de wireless pt laptop) si am gasit variante de traseu.la babele nu am ajuns(inca!!!)dar am ajuns la lacul bolboci, padina, de unde nu ne-am mai intors pe la moroieni, ci am coborat pe partea cealalta direct spre sinaia, pe langa cabana cuibul dorului. cei care au fost pe acolo stiu ce inseamna.sunt f. mandru de mica mea bestiuta ca, pe langa excelentele abilitati pe sosea, si-a etalat si talentul de mic catarator.niste oameni(cu kia sportage si nissan pathfinder) au ramas cu gura cascata cand au vazut bestiuta pe acele drumuri din creierii muntilor(vreo 1800 m la un moment dat-masurati cu gps-ul).in curand voi reveni cu foto...

Scris: Mar 18-Aug-2009 10:19
de XENON
nu stiu cum te-a lasat inima sa bagi buburuza care este atat de rigida pe drumuri de genul asta. eu nu ma duc cu ea nici macar la tara, unde am drum asfaltat, far gauri, dar fiind asfaltul mai vechi a facut mici denivelari si vibratiile se transmit destul de urat in bord si restul plasticelor din interior. dar, ma rog, fiecare are grija de masina lui asa cum crede de cuviinta...

Scris: Mar 18-Aug-2009 15:37
de RUTHLESS
Brava tie ,maestre Xenon,credeam ca-s singurul maniac cu grija fata de masina ! Ma rog,nu vreau sa ma intelegi gresit,no offense,dar eu sunt maniac. :wink:

Scris: Mar 18-Aug-2009 18:56
de XENON
pai si eu sunt, nu e clar? :lol:
gandeste-te numai la faptul ca schimb uleiul la 7.000km si strang orice, inclusiv prezoanele de la roti sau bujiile cu cheia dinamometrica, la cuplul recomandat de producator. :razz:

uite si alt exemplu:
ca sa ajung cel mai repede acasa (stau in Damaroaia) din Piata Romana, ar trebui sa vin pe la Televiziuine spre Arcul de Triumf, pe piatra cubica. ei bine, prefer sa ocolesc prin Victoriei si pe Ion Mihalache, decat sa rup masina zi de zi pe drumul ala distrus. am luat-o pe acolo doar o data in ultimele 6 luni, in sens invers, cand au oprit circulatia pe Kiseleff pt. nu stiu ce parada.
sau:
la nevasta-mea la tara, drum perfect, ca-n palma, dar exact inainte de casa, e 1km de pietris (macadam). pt. halul in care se simte masinutza pe km ala ala prefer sa nu ma duc. cand merge cumnatul sau altcineva merg si eu. altfel, exclus. :)

:))

Scris: Mar 18-Aug-2009 19:15
de xbrother
eu zic ca poti face off-road linistit cu un C1 daca te plimbi zilnic prin Bucuresti. Eu cel putin o data pe zi, cand conduc, trebuie sa iau o linie de tramvai in roti ca sa evit un idiot, trebuie sa iau o groapa.. ca sa nu iau o aripa de bou parcat ca la el acasa... si asa mai departe.. deci.. daca poti merge pe "strazile" din Bucuresti.. poti escalada si everestul.. dupa parerea mea:P

Scris: Joi 20-Aug-2009 17:42
de oxutz

Scris: Joi 20-Aug-2009 18:00
de oxutz
pai m-a lasat mai XENON, ca daca nu o o-nveti cu greul, se puturoseste.am un prieten care are o buburuza benzina cu vreo 3-4 luni mai tanara ca a mea. eu am 80.000 el are 17.000. ai mei facuti in forta, ai lui casa-serviciu. ideea e ca avem un prieten comun care le-a condus pe amandoua si a spus ca a mea e clar mai sprintena. ma gandesc ca la "off-road" nu-i valabila chestia cu "invatatul cu greul", dar nu vad de ce sa nu fi incercat si asta... nu eram nebun sa ma bag cu ea sa o rup pe dedesubt.si totusi am trecut prin unele locuri pe unde, daca nu as fi fost cu ea si as fi mers cu alta masina mai inalta, as fi fost sigur ca nu puteam trece. dar am trecut fara sa o ating.si sunt tare, tare mandru de ea

Scris: Joi 20-Aug-2009 18:49
de viorelovidiu
ca sa fiu un pic off topic. oare un c5 o rezista aici? :oops:

Scris: Joi 20-Aug-2009 18:51
de oxutz
de ce nu? :D

Scris: Joi 20-Aug-2009 20:38
de XENON
eu nu m-am referit la faptul ca ai lovit-o pe dedesubt. suspensia se distruge f. usor pe drumuri proaste si fara ca gropile sa fie atat de adanci incat sa lovesti parti din caroserie, evacuare, cutie etc.
a mea a vazut 100km/h cu a 2-a, A1( mai putin, ca e drumul rau) si A2 cap-coada cu 160-170km/h, schimbare de trepte peste 4000RPM zilnic, deci nu te gandi ca o menajez la forja, ba chiar din contra. dar ia in calcul ca totusi masina e proiectata sa mearga mai turat, dar nu e proiectata sa faci off-road. e proiectata pt. orasele din "vest", si la aia nu prea sunt gropi. daca mergeai acolo cu Loganu', era ceva orecum normal, ca are suspensie inalta si mai ales MOALE. te-ai uitat vreodata cat de mici pot fi bieletele antiruliu, de exemplu? parca sunt de jucarie. absolut toate piesele trenului de rulare la Logan sunt de doua ori mai mari decat la buburuza. si acum probabil unii ar fi tentati sa spuna ca C1 e mult mai usoara, dar nu e DELOC asa. C1 are 900kg si Loganul 1.4 1100kg. deci e doar cu aprox. 20% mai grea, dar pe tren de rulare dublu dimensionat.

DECI, ai grija de buburuza!!! :lol:

:)

Scris: Joi 20-Aug-2009 21:18
de xbrother
dupa pozele lui oxutz asta nu e off-road. Vrei off-road.. e o strada in zona SALAJ in Bucuresti, care pur si simplu sari din groapa in groapa.. cand pe stanga cand pe dreapta, am fost acum vreo 2-3 luni pe acolo, cautam eu o scurtatura.. ce munte, ce offroad... strada de Bucuresti, inca putin si ma rasturnam lateral :D

:D

Scris: Sâm 22-Aug-2009 11:43
de redandrei
Pt off-road adevarat sa va duceti pe la Balea Lac :)) numai gauri in asfaltul de la Vidraru catre Balea

Scris: Sâm 22-Aug-2009 15:19
de XENON
tocmai l-au reparat de vreo 2-3 saptamani. cica e ca-n palma. pana la Vidraru in schimb... :cry:

Scris: Dum 23-Aug-2009 00:53
de RUTHLESS
XENON scrie:eu nu m-am referit la faptul ca ai lovit-o pe dedesubt. suspensia se distruge f. usor pe drumuri proaste si fara ca gropile sa fie atat de adanci incat sa lovesti parti din caroserie, evacuare, cutie etc.
a mea a vazut 100km/h cu a 2-a, A1( mai putin, ca e drumul rau) si A2 cap-coada cu 160-170km/h, schimbare de trepte peste 4000RPM zilnic, deci nu te gandi ca o menajez la forja, ba chiar din contra. dar ia in calcul ca totusi masina e proiectata sa mearga mai turat, dar nu e proiectata sa faci off-road. e proiectata pt. orasele din "vest", si la aia nu prea sunt gropi. daca mergeai acolo cu Loganu', era ceva orecum normal, ca are suspensie inalta si mai ales MOALE. te-ai uitat vreodata cat de mici pot fi bieletele antiruliu, de exemplu? parca sunt de jucarie. absolut toate piesele trenului de rulare la Logan sunt de doua ori mai mari decat la buburuza. si acum probabil unii ar fi tentati sa spuna ca C1 e mult mai usoara, dar nu e DELOC asa. C1 are 900kg si Loganul 1.4 1100kg. deci e doar cu aprox. 20% mai grea, dar pe tren de rulare dublu dimensionat.

DECI, ai grija de buburuza!!! :lol:


Si eu care nu prea ma lasa inimioara sa o tin constant 130 pe cele 2 impecabile autostrazi..,desi anu' asta-i schimba-i uleiul pe la vreo 3070km ( adicatelea,atat avea cel "vechi"-vechi pe naiba,ca arata ca nou-Total 5W40) + filtrul de aer si cel de polen.Deci ar fi trebuit sa-i dau si eu niscaiva mai mult coxan,mai ales ca-i baga-i si Motul X-clean 5W40 cu API SM (doar 66lei/l..).Oricum,la mine uleiul si filtrele nu vad nici macar 5000 de km,data schimbarii fiind mai degraba cea cand implinesc anul sau chiar mai repejor cu vreo luna si ceva.
Din cauza vitezei mari cu care mergi pe autostrada ( de fiecarea data banuiesc),n-ai observat vreun consum marit de ulei sau ma rog,sa-ti consume ulei ?
Pe mine ma cam enerveaza ca n-am nici turometru,desi la viteza cu care zici ca mergi nici n-as avea curaj sa-mi arunc ochii pe el,deoarece cred ca acolo mi-ar ramane..ochii.
Ai dreptate,este motor de turatie,dar cred ca nu-i face rau nici daca schimb a 2-a la 20,a 3-a la 45,a 4-a la 60-65-70 si a 5-a pe la 80-90,toate acestea in mod regulat.Din cate stiu e bine sa schimbi treptele de viteza in jurul valorii cuplului motor maxim.
Numai bine . :wink:

Scris: Dum 23-Aug-2009 00:58
de RUTHLESS
oxutz scrie:pai m-a lasat mai XENON, ca daca nu o o-nveti cu greul, se puturoseste.am un prieten care are o buburuza benzina cu vreo 3-4 luni mai tanara ca a mea. eu am 80.000 el are 17.000. ai mei facuti in forta, ai lui casa-serviciu. ideea e ca avem un prieten comun care le-a condus pe amandoua si a spus ca a mea e clar mai sprintena. ma gandesc ca la "off-road" nu-i valabila chestia cu "invatatul cu greul", dar nu vad de ce sa nu fi incercat si asta... nu eram nebun sa ma bag cu ea sa o rup pe dedesubt.si totusi am trecut prin unele locuri pe unde, daca nu as fi fost cu ea si as fi mers cu alta masina mai inalta, as fi fost sigur ca nu puteam trece. dar am trecut fara sa o ating.si sunt tare, tare mandru de ea


Asa este,am observat si eu aceasta diferenta intre a mea care avea vreo 8000 de km si cea a unui prieten care avea cca. 30000 de km,dar tot asa facuti in forta.
E o chestie si cu "dresatu' " asta.