Pagina 1 din 2

Stie cineva din Bucuresti un 107 negru cu dungi albe longitu

Scris: Mar 20-Oct-2009 16:20
de RUTHLESS
Eram azi cu Matizul de la firma pe Splaiul Independentei si asteptam sa treaca pietonii pe la trecerea dinspre Politehnica spre caminele din regie.In spatele meu era un 107 negru cu dungi albe longitudinale,care dupa ce am trecut amandoi de trecere,m-a depasit ca o rachetaaaa !!! Mentionez ca si eu ai dadusem cox Matizului la plecarea de pe loc,dar vreau sa zic ca parca stateam pe loc cand m-a depasit acest 107.Avea o ditamai teava de esapament,ceva mai mica decat cea a unui WRX STI tunat ! Se ducea ca o ghiuleaaa,nici n-am apucat sa-i vad numarul de inmatriculare.Avea si anvelope late.Cred ca avea niscaiva tuning,ca altfel nu fugea in halul ala..M-a socat.
Stie cineva ceva despre el,ce ingrediente sau delicatese are pe sub capota?Toba sigur contribuia la nervul pe care-l afisa.
Sunt tare curios ce si cum.

Scris: Mie 21-Oct-2009 22:26
de XENON
Cred ca e un tip din Crangasi, sta pe strada G-ral. Popovat Petre , cea care merge dinspre splai (de la caminele din Regie) inspre P-ta Crangasi, cu sens unic. Am vorbit eu intr-o zi cu el, cica are chip-tuning, dar chiar el zicea ca nu simte absolut nicio diferenta. Printre altele, a schimbat ambreiajul la 50.000km si vrea sa-si puna turbo (vrabia malai viseaza :lol: ). Eu cred ca pur si simplu o "omora" mult mai tare decat "omori" tu C1, si atata tot. Oricata putere i-ar fi dat chip-tuningul (si nu prea avea de unde sa ii dea), ar fi redus demarajul rotile alea mari. Deci cred ca a fost mai mult "impresie artistica" decat performanta.
Si eu am inceput sa o cam rup in doua pe a mea de la o vreme si nu imi place deloc. Recunosc, m-am obisnuit cam prost. Am mers alaturi de un prieten cu Swift Sport, si vazand din spate, din masina lui, cum ma comport prin trafic, ce slalom dement fac, si mai ales la ce viteze, l-am cam mirat. Si asta mi-a dat putin de gandit, fiindca eu il consideram pe el mai "driver" (a se citi nebun) decat mine, si are si cu ce, ca Swiftu Sport e...SPORT. Asa ca m-a cam pus pe ganduri si as vrea sa ma dezobisnuiesc, ca viata si-a asa e cam scurta, si deja am ajuns la un nivel la care am toate sansele sa nu scap doar cu o simpla tamponare. :wink:

Scris: Joi 22-Oct-2009 15:44
de RUTHLESS
Mai Xenoane,se ducea prea tare ca sa fie doar un 107 normal.Acum nu zic ca eu eram in WRX STI,dar i-am dat si eu cox Matizului..si degeaba,a zburat ala pe langa mine.
Am lucrat si eu la o firma unde am avut pe mana un C1 si intr-adevar in oras eram cam tatal lor,adica stiu ce poate o buburuza d-asta.Dar parca asta a trecut pe langa mine de zicea-i ca eu stau pe loc si el merge.Adevarat,nu comparam Matizul cu C1,dar oricum si cu Matizul i-am dovedit pe multi pe distante scurte prin oras,stii tu,bagaciuni d-alea la limita si mai ales la plecari de la semafor.
E posibil sa fie si cum zici tu,ca el sa-l omoare mai mult decat l-am omorat eu pe cel de la firma respectiva,caci despre al meu nu pot spune ca-l ucid ducandu-l catre limitele lui fizice si psihice..De fapt,daca a schimbat ambreiajul la 50000km..,nu-i de mirare ca fuge cu mult peste multi,dar totusi,are doar 998cmc..Imi pare rau ca nu am avut cum sa-l filmez,caci ma repet,pe mine unul m-a socat..si vb. aceea am si eu C1 si am mai rupt aproape-n 2 si pe cel de la firma..
Si n-a inceput sa sufere C1-ul tau din cauza ca-l omori asa ? Adevaru-i ca daca te ia valul cu C1,apai nu-ti mai place decat sa sezi pe creasta lui,cunosc,dar nu ma-ndur sa dau asa in el.Recunosc ca mi-ar place sa am unul numai pt. a-i lasa pe multi cu gura cascata :shock:
Si pe mine ma gadila Swift-ul Sport,dar de unde money..Chiar,ai mers cu el,adica l-ai condus?Daca da,cum e bestiuta?
Numai bine,maestre Xenon. :wink:

Scris: Joi 22-Oct-2009 15:48
de RUTHLESS
Ai simtit ceva imbunatatiri ale acceleratiei si reprizelor dupa ce ti-ai pus esapamentul si bujiile ?Ai vazut ,daca zici ca-l cunosti pe tipul cu 107-le tunat,cat-a diametrul avea teava lui de esapament ?

Scris: Joi 22-Oct-2009 17:35
de mihaistan
http://forum.4tuning.ro/122-masina-mea- ... ervos.html

cred ca despre el este vb ... bafta 1

Scris: Vin 23-Oct-2009 10:32
de XENON
Sigur asta e, ca l-am intrebat daca intra pe vreun forum si a zis de 4tuning. Imi amintesc clar. Oricum, omu' o rupe mult prea rau, din cate am inteles de la el, si e una sa te bucuri de masinuta asta fiindca are un comportament mai dinamic, si alta sa vrei sa faci din c...t, bici. O turbina ar uza motorul asta cat ai clipi, nemaivorbind de transmisie, ambreiaj si restul.

In privinta Swiftului Sport. Nu l-am condus, desi mi-a fost oferit, fiindca nu imi place sa conduc masina altuia. Ma simt cumva asa..., constrans. Despre masina,ce sa zic, fuge binisor, dar parca nu ma impresioneaza chiar atat de tare. In schimb, tinuta de drum e impecabila, pe curbe e kart, finisaje interioare bune si interiorul in general e solid, butoanele de la clima au un feeling robust, etc. Dar ce mai impresioneaza cel mai tare este fiabilitatea masinii. Am doi prieteni, ambii cu SSS, dintre care unul merge ca un mosneag, iar celalalt merge numai si numai la limita, schimba la 7200RPM, pleaca numai cu scartz-uri, a spart jante de multe ori, a luat o gura de canal, a si lovit masina de vreo doua ori (nu grav, dar destul de rau). Si, cu toate astea masina parca nu se comporta in niciun fel diferit fata de cealalata care e pastrata ca-n vitrina. Deci SSS-ul e pur si simplu "tanc". :lol:

Scris: Vin 23-Oct-2009 12:59
de Crisskro
Din cate am citit, nu cred ca va pune turbo. Oricum, a primit ceva jucarii noi masina, e bine sa mai vad unul care mai mestereste la ea.

Scris: Vin 23-Oct-2009 15:06
de RUTHLESS
XENON scrie:Sigur asta e, ca l-am intrebat daca intra pe vreun forum si a zis de 4tuning. Imi amintesc clar. Oricum, omu' o rupe mult prea rau, din cate am inteles de la el, si e una sa te bucuri de masinuta asta fiindca are un comportament mai dinamic, si alta sa vrei sa faci din c...t, bici. O turbina ar uza motorul asta cat ai clipi, nemaivorbind de transmisie, ambreiaj si restul.

In privinta Swiftului Sport. Nu l-am condus, desi mi-a fost oferit, fiindca nu imi place sa conduc masina altuia. Ma simt cumva asa..., constrans. Despre masina,ce sa zic, fuge binisor, dar parca nu ma impresioneaza chiar atat de tare. In schimb, tinuta de drum e impecabila, pe curbe e kart, finisaje interioare bune si interiorul in general e solid, butoanele de la clima au un feeling robust, etc. Dar ce mai impresioneaza cel mai tare este fiabilitatea masinii. Am doi prieteni, ambii cu SSS, dintre care unul merge ca un mosneag, iar celalalt merge numai si numai la limita, schimba la 7200RPM, pleaca numai cu scartz-uri, a spart jante de multe ori, a luat o gura de canal, a si lovit masina de vreo doua ori (nu grav, dar destul de rau). Si, cu toate astea masina parca nu se comporta in niciun fel diferit fata de cealalata care e pastrata ca-n vitrina. Deci SSS-ul e pur si simplu "tanc". :lol:


Super tare faza cu fiabilitatea,vb.aceea doar vb de o japoneza .Si zici ca nu-i chiar cine stie ce..Ma asteptam la alte impresii,dar tu stii cel mai bine,ca doar ai mers in ea.
Nu mi-ai spus cam cum se simte C1-ul tau dupa upgrade-ul cu Sebring-ul si NGK-urile , acc.,reprize,chestii d-astea sportive.
Sa stii ca nici mie nu-mi place sa conduc masina altuia,nu stiu am asa o strangere de sf..er ..Taicamiu are o Auris si au fost situatii cand a trebuit sa o conduc si eram mai constrans decat cu a mea.La fel cu CZ3-ul DI-D al lui sormea..Dehh,ce-i al tau ia-l tau..

Scris: Sâm 24-Oct-2009 00:11
de XENON
La mine toba mi-a adus clar un surplus de... zgomot :lol:, iar bujiile Denso dau intr-adevar un surplus de putere, dar asta se intampla la motociclete, unde turatiile sunt f. mari si e nevoie de o scanteie perfecta. In rest, cresterea de putere e pur teoretica, mai ales la o masina ca a noastra. In schimb, avantajul lor real este ca sunt garantate 90.000km, deci au practic o durata de viata cam tripla fata de cele normale, si pe tot parcursul duratei de functionare se comporta ca o bujie noua. Adica nu poti spune ca iti creste puterea, dar ti-o mentine la cel mai bun standard. Si am mai vazut ceva: cand aveam bujiile vechi, la ralanti, daca ma uitam FOARTE atent la acul turometrului, observam o oscilatie mica-mica-mica din cand in cand. Ceva insignifiant, dar era acolo, cu toate ca bujiile erau destul de noi (20.000km). Dupa ce am pus bujiile cu iridiu a disparut complet oscilatia respectiva.

Scris: Sâm 24-Oct-2009 07:39
de silentdj
@Xenon...cam cat costa un set de bujii? eu as vrea sa le pun pe un c3. Si de unde pot cumpara bujiile?
Mersi,

Scris: Sâm 24-Oct-2009 10:53
de XENON

Scris: Sâm 24-Oct-2009 11:18
de silentdj
mersi...

:)

Scris: Dum 25-Oct-2009 19:19
de xbrother
XENON .. daca 107ele a schimbat ambreiaj la 50k e mic copil, eu l-am schimbat la 32k :))

Cat despre rachete.. azi am venit de la Constanta... pana sa intru pe autostrada, un Audi A4 1.9TDI mi-a deschis drumul in toate depasirile, am intrat pe autostrada, l-am lasat sa se duca, s-a intrecut cu o dacie logan break care se chinuia sa-l depaseasca, iar dupa, cand am prins viteza de 165km/h pe bord, am trecut pe langa dacie si pe langa audi de ziceai ca sunt racheta. In timp ce am trecut pe langa audi m-am uitat in oglinda, si soferul chiar gesticula cu oamenii din masina... ceva gen.. uita-te ce ne depaseste. :) Asa ca traiasca Petrom 99+ sau Carrera 100 :) Am un mix de cele 2 in rezervor, negasiind un OMV am pus PETROM :)

Scris: Dum 25-Oct-2009 21:51
de XENON
am vazut si eu ceva mai ciudat week-endul asta. am mers pe A2, si de cateva ori cand am calcat-o la podea, fata de alte dati cand se plafona inte 160km/h si 165km/h, de data asta a sarit de 170km/h, si a si ajuns mai rapid la viteza asta. avand in vedere faptul ca nu am facut absolut nicio modificare la masina, si chiar am fost 3 in ea, cred ca singura explicatie e ca benzina a fost de mai buna calitate (tot Top 99+, ca de obicei).

Scris: Dum 25-Oct-2009 22:20
de mihaistan
gresit ... diferenta o face aerul mai rece !