Aer Conditionat
Moderator: Echipa Tehnica
nimic ingrijorator in poza aia, e o imbinare in spatele careia se afla (si) ulei si vapori grasi isi gasesc drumul spre exterior prin pori. aia nu e scurgere, e normal ca acele grasimi sa ramina in praful de pe piesa cu pricina, fie ca vb de motor, compresor, etc
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- redandrei
- pasionat
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie 22-Apr-2009 18:36
- Localitate: Craiova
- Masina: Citroen C1 1.0 68 cp (2007) 285.000 km
- 2: Citroen C4 1.6i 109 cp (2007) 85.000 km + C5 2013
- 3: Citroen C6 2.7 HDI 204CP (2006) 286.000 km
Va salut! Nu mai tin minte exact daca era la fel si la inceput, dar cand merg cu aerul conditionat pornit motorul are un suierat puternic, nu mai are acel sunet al motorului cu AC-ul oprit. Nu imi mai amintesc daca la inceput a facut asa... dar eu tind sa cred ca de vara trecuta a inceput. E normal sa se auda asa?
---
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
un raspuns la intrebarea voastra,dac motorul e prea mic cand accelerezi la demaraj el deculeaza si isi revine ca sa aiba forta de demaraj nu e normal sa decupleze in stationare,eu vb.din exp.ca am intimpinat la logan de 1.4 si ma ametit cei de la reno ca a umblat la freon si nu mai baga aer rece cu merge de noua ,prea mult freon asa a spus meseriasul si cand am vb cu ing. ca nu mai baga aer rece ca la inceput a dat din umeri,ca in nici o carte nu scrie ca la demaraj decupleaza compresorul.
Eu am masina de 1 an. Ai dreptate când porneºti AC-ul se aude un ºuierat la motor. Si parcã nu era zgomotul asta anul trecut . Apropo are cineva extindere de garanÞie la maºinã ?redandrei scrie:Va salut! Nu mai tin minte exact daca era la fel si la inceput, dar cand merg cu aerul conditionat pornit motorul are un suierat puternic, nu mai are acel sunet al motorului cu AC-ul oprit. Nu imi mai amintesc daca la inceput a facut asa... dar eu tind sa cred ca de vara trecuta a inceput. E normal sa se auda asa?
:)
am avut eu extindere de garantie la ATS . Avand in vedere ca primul ambreiaj l-am schimbat la 32.500km pe garantie.. am considerat ca inca 2 ani de garantie.. nu e rau. Si nu a fost rau. Nu am apucat sa schimb al2lea ambreiaj.. dar am schimbat pompa de apa.. pe garantie.. in al3lea an jumate
Acum .. la 5 ani fara cateva zile.. nu mai am ce garantie prelungita sa mai am
...Cat despre povestea cu decuplarea la demaraj.. la c1 nu se intampla.. daca vrei demaraj.. trebuie sa opresti ACu.. eu cel putin asa fac.. la drum lung.. daca vreau sa depasesc ceva.. opresc ACu.. ma lansez.. si-l pornesc dupa..
Acum .. la 5 ani fara cateva zile.. nu mai am ce garantie prelungita sa mai am
...Cat despre povestea cu decuplarea la demaraj.. la c1 nu se intampla.. daca vrei demaraj.. trebuie sa opresti ACu.. eu cel putin asa fac.. la drum lung.. daca vreau sa depasesc ceva.. opresc ACu.. ma lansez.. si-l pornesc dupa..
Cateva imbunatatiri:
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
Re: :)
Asta e o veste buna. Multi au spus cĂŁ nu le-a fost schimbat ambreiajul pe garanĂžie. Cred cĂŁ voi plĂŁti si eu extindere de garanĂžie. Apropo la ce dealer si ce service ai fost si in ce oras, ATS Bucuresti?
Salutare tuturor.
Am descoperit astazi sursa unei probleme enervante la AC, problema care sincer ma asteptam sa fie MULT mai grava
In cateva cuvinte. In urma cu aproximativ 2 saptamani, in niste calduri cumplite pornesc eu AC/ul pe full blast, merge ce merge, incep eu sa ma racoresc si la un moment dat observ ca aerul devine tot mai cald, ma uit si vad LEDul de pe buton e stins. SHIT!!! zic eu in mintea mea, asta nu-i de bine. Pun ventiolatorul pe 0, ma uit pe la recirculare aer (nu ca ar avea vreo legatura, dar na....) dau iarasi ventilatorul pe I, II, III, ... nimic.Apas butonul AC, vad ca se aprinde in mom in care tin apasat, daca dau drumul se stinge iar. Tin apasat cam 20 sec, iau mana... succes... sta aprins. Scarpinaturi in cap.. ce dracu' sa fie. Imi aminteam de daciile alea cu termocupla automata unde trebuia sa stai cu degetul pe buton ca sa nu fiarba motorul. In fine.. mai patesc de vreo 2 ori treaba asta... pana ieri EVRIKA~ gasesc sursa problemei. Butonul de AC face probleme la contact. Daca apas in partea lui dreapta (unde scrie A/C si unde apas de obicei, evident) se intampla sa nu mai faca contact tot timpul. Daca il ating usor in pareta cu LEDul, face contact... e suficient sa ii dau numai asa o usoara mangaiere in partea stanga si e OK. Pe urma pot sa iau cele mai mari gropane ca ramane acolo. A mai patit cineva treaba asta? Recunosc ca eu cum am mers multa vreme cu ea in afara orasului, am cam abuzat de butonul ala cand faceam depasiri din motive usor de inteles dar chiar nu ma asteptam ca un rahat de buton banal sa cedeze in felul asta ciudat. Pe semne ca apasarea capacului acela imens intr-o parte a acestuia, creeaza ceva parghie care in timp descentreaza butonasul din si lamelele nu se mai ating cum trebuie.
Acum, intrebare.. daca cineva a patit asta, ce buton si-a pus in loc? Sunt convins ca e un buton de 3 lei , dar daca mergi la Citroen o sa-ti ceara cel putin un milion pe el... plus manopera.
Daca eu sunt primul... asta e...macar sper sa fi fost de ajutor urmasilor
Salutare
Am descoperit astazi sursa unei probleme enervante la AC, problema care sincer ma asteptam sa fie MULT mai grava
In cateva cuvinte. In urma cu aproximativ 2 saptamani, in niste calduri cumplite pornesc eu AC/ul pe full blast, merge ce merge, incep eu sa ma racoresc si la un moment dat observ ca aerul devine tot mai cald, ma uit si vad LEDul de pe buton e stins. SHIT!!! zic eu in mintea mea, asta nu-i de bine. Pun ventiolatorul pe 0, ma uit pe la recirculare aer (nu ca ar avea vreo legatura, dar na....) dau iarasi ventilatorul pe I, II, III, ... nimic.Apas butonul AC, vad ca se aprinde in mom in care tin apasat, daca dau drumul se stinge iar. Tin apasat cam 20 sec, iau mana... succes... sta aprins. Scarpinaturi in cap.. ce dracu' sa fie. Imi aminteam de daciile alea cu termocupla automata unde trebuia sa stai cu degetul pe buton ca sa nu fiarba motorul. In fine.. mai patesc de vreo 2 ori treaba asta... pana ieri EVRIKA~ gasesc sursa problemei. Butonul de AC face probleme la contact. Daca apas in partea lui dreapta (unde scrie A/C si unde apas de obicei, evident) se intampla sa nu mai faca contact tot timpul. Daca il ating usor in pareta cu LEDul, face contact... e suficient sa ii dau numai asa o usoara mangaiere in partea stanga si e OK. Pe urma pot sa iau cele mai mari gropane ca ramane acolo. A mai patit cineva treaba asta? Recunosc ca eu cum am mers multa vreme cu ea in afara orasului, am cam abuzat de butonul ala cand faceam depasiri din motive usor de inteles dar chiar nu ma asteptam ca un rahat de buton banal sa cedeze in felul asta ciudat. Pe semne ca apasarea capacului acela imens intr-o parte a acestuia, creeaza ceva parghie care in timp descentreaza butonasul din si lamelele nu se mai ating cum trebuie.
Acum, intrebare.. daca cineva a patit asta, ce buton si-a pus in loc? Sunt convins ca e un buton de 3 lei , dar daca mergi la Citroen o sa-ti ceara cel putin un milion pe el... plus manopera.
Daca eu sunt primul... asta e...macar sper sa fi fost de ajutor urmasilor
Salutare
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
PS : Si eu am inceput sa aud "suieratul" de care se tot vorbeste, care sigur nu era anul trecut. Vad ca nu are nimeni o explicatie pt. moment.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
-
- pasionat
- Mesaje: 149
- Membru din: Mar 13-Iun-2006 23:28
- Localitate: Bucuresti-Pantelimon
adistefan scrie:Salutare tuturor.
Am descoperit astazi sursa unei probleme enervante la AC, problema care sincer ma asteptam sa fie MULT mai grava
In cateva cuvinte. In urma cu aproximativ 2 saptamani, in niste calduri cumplite pornesc eu AC/ul pe full blast, merge ce merge, incep eu sa ma racoresc si la un moment dat observ ca aerul devine tot mai cald, ma uit si vad LEDul de pe buton e stins. SHIT!!! zic eu in mintea mea, asta nu-i de bine. Pun ventiolatorul pe 0, ma uit pe la recirculare aer (nu ca ar avea vreo legatura, dar na....) dau iarasi ventilatorul pe I, II, III, ... nimic.Apas butonul AC, vad ca se aprinde in mom in care tin apasat, daca dau drumul se stinge iar. Tin apasat cam 20 sec, iau mana... succes... sta aprins. Scarpinaturi in cap.. ce dracu' sa fie. Imi aminteam de daciile alea cu termocupla automata unde trebuia sa stai cu degetul pe buton ca sa nu fiarba motorul. In fine.. mai patesc de vreo 2 ori treaba asta... pana ieri EVRIKA~ gasesc sursa problemei. Butonul de AC face probleme la contact. Daca apas in partea lui dreapta (unde scrie A/C si unde apas de obicei, evident) se intampla sa nu mai faca contact tot timpul. Daca il ating usor in pareta cu LEDul, face contact... e suficient sa ii dau numai asa o usoara mangaiere in partea stanga si e OK. Pe urma pot sa iau cele mai mari gropane ca ramane acolo. A mai patit cineva treaba asta? Recunosc ca eu cum am mers multa vreme cu ea in afara orasului, am cam abuzat de butonul ala cand faceam depasiri din motive usor de inteles dar chiar nu ma asteptam ca un rahat de buton banal sa cedeze in felul asta ciudat. Pe semne ca apasarea capacului acela imens intr-o parte a acestuia, creeaza ceva parghie care in timp descentreaza butonasul din si lamelele nu se mai ating cum trebuie.
Acum, intrebare.. daca cineva a patit asta, ce buton si-a pus in loc? Sunt convins ca e un buton de 3 lei , dar daca mergi la Citroen o sa-ti ceara cel putin un milion pe el... plus manopera.
Daca eu sunt primul... asta e...macar sper sa fi fost de ajutor urmasilor
Salutare
Nu e deloc buton de 3 lei. In fapt nu poti adapta usopr altul, decat sa pui original. Eu am stat cu o mondea de 50 bani infipta langa buton pana mi-a venit ideea sa-l schimb cu cel din stanga. Cel de dezaburire. Acum am buton cu retinere pe ac si buton cu moneda pe dezaburie. Dar dezaburirea o folosesc abia la iarna si oricum mult mai rar. Deci succes!
In legatura cu decuplarea compresorului. Dupa ce i-am completat freon de la 350 la 450 gr cat ii trebuie (110 ron verificare etansetitate, scurgeri si completare) nu am mai patit deloc chestia cu decuplarea La cald. Desi daca se intampla nu ar fi ceva anormal, daca ar fi rar si pe caldura foarte mare, deoarece ambreiajul ac-ului decupleaza automat daca temperatura lichiduluio este foarte mare.
Am vazut si eu ca e intr-adevar un buton ceva mai smecher... Oricum intrucat vara a cam trecut pe la Sibiu, o sa-l dau jos si o sa incerc sa-l desfac sa mai zgandaresc lamelele alea prin el pentru ca e clar ca alea s-au deformat/oxidat in timp. In caz ca il fac praf, am gasit pe net din dezmembrari. Cer cam aprox 50 RON pe ele.
Bine de stiut ca ala de la dezaburire e la fel.
Bine de stiut ca ala de la dezaburire e la fel.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
Pana la urma a desfacut cineva butonul de AC in bucati sa vada cum e inauntru, daca se poate repara / curata, etc? Niste poze ar fi bune inainte sa ma apuc sa-l sparg...
Al meu e blocat pe "ON" si ma enerveaza ca porneste AC de fiecare data cand dau drumul la ventilatie, imi ia din demaraj, consuma mai mult, fara sa fie nevoie...
Al meu e blocat pe "ON" si ma enerveaza ca porneste AC de fiecare data cand dau drumul la ventilatie, imi ia din demaraj, consuma mai mult, fara sa fie nevoie...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos