Pagina 1 din 2

Aer Conditionat

Scris: Dum 08-Aug-2010 12:43
de redandrei
Am fost plecat luna trecuta pentru examenul la academia de politie la Bucuresti si am intampinat faimoasa si renumita aglomeratie de la ora de varf. In legatura cu masina am inceput sa observ ca stand la semafor pe o caldura infernala compresorul cupleaza si decupleaza la o diferenta de cateva secunde iar pe aeroterma baga numai caldura.... si in treapta 1 apoi si in a 2-a abia dupa ce turam mai bine motorul incepea sa bage rece. Oare sa fie din cauza caldurii? Mentionez ca inainte nu facea asa... Cand am ajuns la Buc am schimbat si pompa de apa...

Scris: Dum 08-Aug-2010 12:51
de redandrei
Am uitat sa spun ca pe la inceputul lui iulie am reincarcat si cu freon...

Scris: Mie 11-Aug-2010 13:36
de khan
are prea mult freon, de aia decupleaza asa des. apasa pe un ventil si lasa sa iasa un fis apoi verifica daca s-a schimbat ceva

Scris: Sâm 21-Aug-2010 15:21
de gropitzabogdan
sau poate aceasi treaba ca a mea!! nu merge ventilatorul de la radiator pe treapta 1

Scris: Mar 24-Aug-2010 19:29
de dionescux
Din pacate la C1 nu exista decat o treapta de viteza la ventilatorul de la motor :(

Scris: Lun 30-Aug-2010 19:14
de mr_flm
Lasa ca sunt masini mult mari de la care aveam pretentii si alea au cu o singura treapta la ventilatorul radiator.

Scris: Mar 31-Aug-2010 06:01
de SPF
Nu e niciun mister. La masinile cu motoare mici compresorul nu lucreaza tot timpul cand creste temperatura exterioara foarte mult.

Am un GP de 1,3 litri care face la fel. Cand creste temperatura exterioara peste 40-41 de grade il apuca pandaliile. Cupleaza-decupleaza compresorul chiar si in timpul mersului. Am fost la reprezentanta, au umblat la freon, la presiuni, nimic. La fel face. Ma consolez ca macar la drum lung sta tot timpul cuplat compresorul si baga rece. In oras pe la semafoare e tragedie. Ma coc ca un cartof la cuptor.

Scris: Mie 01-Sep-2010 20:40
de vlad c4
Ceva de genu pateam si eu la C4 imediat dupa reincarcare. Cupla si decupla de citeva ori (2-3) la plecarea de pe loc, mai ales daca aveam de urcat. Dupa ce acceleram nu mai aveam treaba.

Scris: Sâm 04-Dec-2010 08:00
de Florin&David
Pe mine ma omorat vara asta. Trebuia sa stau cu piciorul pe acceleratie, din cand in cand cam des in ultima vreme, la semafoare sa nu se opreasca motorul.
Facea ca toate visele rele, se zguduia/zdruncina din toate incheieturile. Sotia nici nu-l pornea ca ii era frica. Masina bantuita. :D
A mai patit cineva ceva asemanator?

Scris: Sâm 11-Iun-2011 17:31
de adistefan
... arerul nu mai iese atat de rece precum obisnuia candva, mirosul acru de freon ce apare la oprirea (automata sau manuala) a compresorului e de asemenea mult mai pregnant, devenint uneori foarte deranjant, mai ales cand opresc AC-ul din buton si las ventilatorul mergand... verdict ?!>....

PS: mentionez ca masina are 4 ani, 65.000km, si nu am facut nici o reincarcare cu freon.
Merci.

Scris: Sâm 11-Iun-2011 18:20
de mbc
nu stiu la c1 care e treaba, avand in vedere ca masina e de fapt toyota, dar la altele presiunea de freon se poate citi cu lexia. Nu mai bine verificati prima data presiunea de freon si dupa aceea va uitati la alte posibile probleme?

Scris: Vin 08-Iul-2011 21:12
de dionescux
Stie cineva pe aici un service bun in aere conditionate?

Dupa ce mi-am golit instalatia si am reumplut-o cu scula aia desteapta si automata de la reprezentanta citroen SdPrestige din Bucuresti, am constatat ca la ralanti imi baga aer cald. Ca sa intelegeti, cu masina oprita la ralanti sufla cald, accelerand motorul pana la 1500-2000 rpm baga rece de rupe.

Asa ca, unde gasesc pe cineva priceput la ac-uri?

Scris: Sâm 09-Iul-2011 22:17
de mbc
du-te la Khan (Andrei) pe cutitul de argint.

Scris: Dum 10-Iul-2011 12:32
de dionescux
Daca stiam ca e asa de aproape de mine, nu-l mai puneam sa-mi trimita filtrul de polen prin posta :D

O sa-i fac o vizita cu prima ocazie.

Scris: Vin 15-Iul-2011 20:24
de dionescux
Nu prea ma pricep eu la multe, dar asta nu poate fi de bine:
Imagine
Dati click pe poza pentru a o vedea la dimensiune 1:1.

In imagine, vad cumva cum compresorul meu de AC isi da obstescul sfarsit? scapa ulei ?
O sa curat zona si o sa verific daca mai apare.
E vreun simering prin zona? ceva ce se poate repara ? ca daca e sa cumpar un compresor nou ma costa cat jumate din masina.

Ca o scurta recapitulare:
- initial nu racea bine la ralanti mers la service din ala cu scula automata si:
1) constatat 450 grame freon completat pana la 500 grame de freon (dar dupa se supraincalzea motorul cand era aerul pornit si tragea greu motorul)
2) doua luni mai tarziu scos 50 grame freon,adaugat 10g ulei (dupa iar nu mai raceste bine la ralanti)