Pagina 1 din 4
liniute
Scris: Vin 28-Ian-2011 23:08
de redandrei
Am gasit niste clipuri pe net cu liniute si una a fost foarte interesanta in care un c1 a luat un corsa si un 206
http://www.youtube.com/watch?v=QN4nS44kccQ&NR=1
Scris: Lun 31-Ian-2011 11:46
de Crisskro
Depinde si de motorizari, si alea nu sunt specificate. As zice ca depinde si de sofer, dar nu e asa rapida acceleratia incat sa conteze foarte mult. Oricum, bravos

Scris: Lun 31-Ian-2011 11:53
de mbc
C1 1.0 vs corsa 1.0 vs 206 1.1. Logic ca c1 iese cel mai tare pentru ca are cel mai puternic motor si e si mai usor decat 206. Daca era C1 vs 206 1.6 16v stai calm ca c1 era la kilometri in spatele lui 206.
Scris: Lun 31-Ian-2011 14:51
de redandrei
M-a provocat un coleg de la academie cu un corsa 1.4 din 1994 ... imi zice ca ma face...
Scris: Lun 31-Ian-2011 17:16
de mbc
nu este cineva pe aici cu un logan 1.4 sa il faca pe altul cu c1 1.0 ? Nu de alta, dar e mai rapid

Scris: Lun 31-Ian-2011 18:11
de redandrei
logan 1.4 mai rapid? spun din proprie experienta ca nu e :P
era sa uit si de vw polo 1.4
:)
Scris: Lun 31-Ian-2011 19:25
de xbrother
Crisskro scrie:Depinde si de motorizari, si alea nu sunt specificate. As zice ca depinde si de sofer, dar nu e asa rapida acceleratia incat sa conteze foarte mult. Oricum, bravos

Depinde si de sofer foarte mult, cat depinde si de ambientul cursei. Daca e pe o strada goala.. sau in trafic urban

Cu cat soferul e mai nebun cu atat sunt sanse sa castige detasat.
Exemplu(nu neaparat cu c1): 2 cunostinte pun un pariu .. cine ajunge primul din Unirii in Baneasa. Cel care ajunge primul, ajunge la 10 minute distanta de celalalt. De ce? R: a trecut toate semafoarele pe rosu.
Scris: Lun 31-Ian-2011 20:30
de sorin.
Cu cat soferul e mai nebun cu atat sunt sanse sa castige detasat.
Mare dreptate ai.
Loganul probabil este mai lent la viteze mici, insa peste o anumita viteza o sa intreaca masina cu cilindree mai mica.
Scris: Lun 31-Ian-2011 20:40
de redandrei
vai de capul meu:)) in primuul rand loganul nu merge la turatiile citroenului c1. In al 2-lea rand cei care au avut de aface cu loganul stiu despre ce vorbesc. Soferul loganului nu va schimba niciodata viteza 1 la 55 km/h si a 2-a la 107 km/h . Ma refer strict la loganul de 1.4 benzina. La celelalte nu ma pronunt pentru ca sunt in necunostinta de cauza, dar sunt retinut si in privinta acestora cand vine vorba de demaraj...
Scris: Lun 31-Ian-2011 20:44
de redandrei
asa...Vad ca din cei care lauda loganul, niciunul nu are c1... foarte tare...
Scris: Lun 31-Ian-2011 20:46
de sorin2010
am condus un c1 in viteza 3 la 150km/h.si masina are 5 viteze.
din pacate nu am prins un drum unde sa pot urca in 9000 de ture in toate cele 5 trepte.
oricum c1 rules!!!
Scris: Lun 31-Ian-2011 20:52
de redandrei
9000 de ture:)) tatal meu a dus-o mai demult intr-o depasire la 150 cu a 3-a.. din pacate nu am tuurometru. Stiu ca limitarea este la 6500 rpm.
Scris: Lun 31-Ian-2011 21:09
de sorin.
din pacate nu am prins un drum unde sa pot urca in 9000 de ture in toate cele 5 trepte.
oricum c1 rules!!!
9000 ture in treapta 5-a?

Iti trebuia o vale foarte adanca.
Forumul incepe sa semene cu unul vanatoresc

C1 care are acceleratii demne de un Porche, xantia care merge pe teren accidentat si prin zapada ca un rover......
Sunt masini bune, dar sa nu exageram.
Din experienta proprie pot sa spun ca xantia este extrem de fiabila si confortabila, dar nu pot sa spun ca are un motor mai bun decat unul de bmw sau ca merge pe teren accidentat saltata, fara sa simt ca se rupe in doua.
Scris: Mar 01-Feb-2011 00:40
de sorin2010
ok!
are cineva aici un c1 cu turometru?
sa-mi confirme la cat e decuplarea.
cel pe care l-am condus eu avea,si am schimbat la 9000,dar maxim pe a 3-a am tras atat.as fi vrut eu mai mult sunt convins ca poate.
motorul este unul japonez de toyota deci e unul incredibil de fiabil
mare lucru 9000/rotatii?am condus mazda rx8 care urca in ture 10mii.atat arata bordul atat merge.testat.
Scris: Mar 01-Feb-2011 00:45
de sorin2010
ok am revenit cu o poza cu bordul de la buburuza.
convingeti-va cat e gradat si va spun eu ca se opreste in capat.
