kilometrii si probleme

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 12-Feb-2011 11:02

Adica au facut o improvizatie, sau erau un fel de chedere suplimentare, desi banuiesc ca e prima varianta.

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Sâm 12-Feb-2011 12:01

@ dionescux ai putea sa faci niste poze la chedere, sa vad si eu cum au facut cei de la service, ca as incerca si eu. Multumesc
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Dum 13-Feb-2011 14:05

Poftim poze, retine ca au cam 2 ani de cand au fost puse!

Nu este improvizatie, exista de la Citroen chedere suplimentare pentru C1
Imagine

Imagine
Ultima oară modificat Dum 13-Feb-2011 14:35 de către dionescux, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Dum 13-Feb-2011 14:07

Multumesc.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

aximisu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Dum 27-Iun-2010 10:21
Localitate: Iasi

Mesajde aximisu » Mar 15-Feb-2011 10:42

Super fain.
Exact asta imi trebuie si mie.
Cat au costat?
Renunta si nu vei sti niciodata cat de aproape ai fost de reusita.

Imagine

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 15-Feb-2011 11:02

E carpeala. Cu ce le-au fixat acolo?

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Mar 15-Feb-2011 19:39

Nu au costat nimic, au fost facute pe garantie.

Habar nu am cum le-am fixat, dar stau deja de 2 ani.

oxutz
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Sâm 22-Mar-2008 09:01
Localitate: galati

Mesajde oxutz » Lun 07-Mar-2011 23:37

92000 km
-bineinteles, buton avarie crapat
-ambreiajul tine sus tare(cred ca vrea schimbat)apropos: stie careva daca se poate regla , sa-l fac sa tina mai jos?de patinat nu patineaza
-e mai lasata masina pe stanga(se vede clar daca te uiti din spate si iei reper marginea spoilerului fata de elementele de suspensie)
-"fluierat" de motor(ceva pe la injectie cred)

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Mar 08-Mar-2011 00:17

Da, ambreiajul se poate regla. Ca sa tina mai jos trebuie sa slabesti piulita de la cablu de ambreiaj (asa imi amintesc parca, nu sunt sigur). Locul e destul de ingust, si greu accesibil. Va trebui sa scoti arcul acela mare care se vede in poza, apoi cu ajutorul unui levier sa impingi furca, si pe urma poti roti piulita in cruce, sa strangi sau sa slabesti.
Imagine Imagine
Scuze ca nu am poze mai bune, astea le-am gasit, sper sa te ajute cat de cat.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

oxutz
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Sâm 22-Mar-2008 09:01
Localitate: galati

Mesajde oxutz » Lun 14-Mar-2011 20:25

multumesc madlex

alexbeica
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Lun 20-Aug-2007 22:52
Localitate: Constanta

Mesajde alexbeica » Joi 17-Mar-2011 13:30

salut. eu am 66.000 km aproape cu buburuza si pana acum am schimbat asa:
- la 16.000 km auzind un sunet metalic (chitzait) suspect la relanti am cerut sa se uite la ambreiaj, mentionez ca totul functiona perfect doar acel zgomot ma deranja. mi-au dat cutia jos au desfacut ambreiajul si se observa cum placa de presiune era tocita putin intr-o parte ca si cum rulmentul (daca nu ma insel) nu calca uniform pe ea. au schimbat-o pe garantie. deci pana acum ambreiajul functioneaza bine.
- capacul de la pompa de apa a crapat la -19 grade in cumplita iarta 2008-2009 si a curs putin antigel, au schimbat pompa de apa pe garantie si pentru ca multi intreaba, DE CAND AM SCHIMBAT POMPA DIN PRIMA ZI SE AUDE ACEL SHUIERAT CAND E MOTORUL RECE.
- am schimbat tot pe garantie al 3-lea stop crapat le-am cerut sa nu stranga tare surubul si nu a mai crapat de 3 ani, si un buton avarie dar deja a crapat si al 2-lea dar nu ma deranjeaza asa ca nu-l schimb.
Apa nu-mi intra oricat ar ploua.

IN SCHIMB DE VARA TRECUTA AM O PROBLEMA DE CARE VREAU SA VA INTREB: in mers sau la relanti aerul conditionat se decupleaza singur adica se stinge becul si nu mai functioneaza nici compresorul si deci nu mai am aer conditionat. Trebuie sa apas butonul de mai multe ori ca sa il fac sa mearga iar. Deci de fiecare data cand se stinge becul de la AC nu mai baga aer, decupleaza si trebuie sa apas de multe ori pe buton. Sper ca am reusit sa ma exprim ca sa intelegeti. Aveti vreo idee de la ce poate sa fie? Multumesc

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 17-Mar-2011 13:34

Ai butonul stricat, am un prieten care conducea un Aygo de la serviciu, avea aceeasi problema si ajunsese in final ca vara sa mearga cu un batz de chibrit infipt langa butonul de A/C pentru a-l tine plecat pe pozitia "ON".

alexbeica
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Lun 20-Aug-2007 22:52
Localitate: Constanta

Mesajde alexbeica » Joi 17-Mar-2011 13:38

Mersi pentru raspuns. Eu am reusit sa scot butonul si totul parea in regula acolo , m-am gandit ca e vreun fir desprins dar nu am vazut nimic. daca e butonul e bine ma gandeam sa nu fie compresorul, freonul. oare trebuie sa schimb butonul cu tot cu cablaje? mersi mult

aximisu
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Dum 27-Iun-2010 10:21
Localitate: Iasi

Mesajde aximisu » Vin 18-Mar-2011 17:37

alexbeica scrie:Mersi pentru raspuns. Eu am reusit sa scot butonul si totul parea in regula acolo , m-am gandit ca e vreun fir desprins dar nu am vazut nimic. daca e butonul e bine ma gandeam sa nu fie compresorul, freonul. oare trebuie sa schimb butonul cu tot cu cablaje? mersi mult

Daca dai drumul la ventilatie si intra putin aer verifica si filtrul de polen.
Daca e vechi, imbacsit atunci nu merge nici ac-ul, nu porneste, sau porneste doar uneori.
Renunta si nu vei sti niciodata cat de aproape ai fost de reusita.



Imagine

alexbeica
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Lun 20-Aug-2007 22:52
Localitate: Constanta

Mesajde alexbeica » Vin 18-Mar-2011 21:38

Filtrul de polen l-am schimbat acum 5.600 km, il schimb la fiecare revizie de 10.000 km. acum cand dau drumu la aer 5 minute functioneaza, astept sa se incalzeasca si vedem daca mai face ca vara trecuta si daca da vad la un service la care sa cunosc pe cineva ca sa nu-mi zica ca e compresorul si de fapt e butonul.


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv