Pagina 1 din 2
Probleme IAC (idle air control valve)
Scris: Sâm 11-Iun-2011 14:29
de Florin&David
salut,
o data ajuns la service pentru completarea instalatiei de aer conditionat cu freon s-a descoperit nebunie.
IAC-ul (idle air control valve) a luat-o razna.
nu mai tine turatiile la activarea aerului conditionat.
masina se tureaza foarte mult sau da sa moara.
se zguduie din toate incheieturiile.
e jale.
masina posedata.
se poate cumpara doar piesa.
in poza pe acea schema este piesa de la punctul 6.
daca ma poate ajuta cineva. de unde sa o cumpar, cat costa ... orice informatie e bine venita.
multumesc anticipat

Scris: Sâm 11-Iun-2011 20:17
de claus4you
lasa si tu codul de la piese
Scris: Dum 12-Iun-2011 09:37
de Florin&David
Asta scrie pe ea: 16R907J02
Arata asa:
http://cgi.ebay.co.uk/Citroen-C1-1-0-Id ... 2a1152b0c6
Maine pun si o poza cu cea de pe masina, originala.
Scris: Dum 12-Iun-2011 09:41
de claus4you
in poza aia pe site la nr 6 ii scrie un cod, pe acela
Scris: Dum 12-Iun-2011 10:24
de mihaistan

din pacate 6 din imagine este doar o etansare , piesa pe service citroen separata nu este ... si dupa codul piesei nu am gasit nimic , cred ca poti incerca cu ceva sh !
Scris: Dum 12-Iun-2011 10:44
de Florin&David
Am intrebat la 2 magazine in Constanta, piesa nu vine separat, vine cu toata admisia, costa 7000 ron.
Masina merge si asa dar ...
Am dat niste mesaje si telefoane pe la parcuri de dezmembrari. Poate am noroc.
Scris: Dum 12-Iun-2011 12:19
de khan
din ce vad eu acolo in imagine sint 2 tipuri de admisie, una cu motoras pas cu pas (iac) nr 7, si cealalta fara, nr 8. la nr 7 ar trebui sa se poata gasi si separat iac-ul. dar creca cel mai bine mergi si faci o diagnoza cu Lexia, altfel schimbi toata masina pina afli ce a avut
Scris: Dum 12-Iun-2011 13:32
de abarth_mcm
de unde stii 100% ca iac-ul e de vina?ca ti-a zis vreun mecanic asa la ochi ca iac-ul e de vina??stiu ca in carte scrie ca de cele mai multe ori relantiul variabil e din cauza iac-ului, ca atunci cand dai drumu la ac citeste altfel, etc, dar nu e unica cauza.
ia sfatul lui khan si pune pasina pe tester inainte sa dai multi bani pe piese.
Scris: Dum 12-Iun-2011 14:18
de Florin&David
La service-ul unde am completat freonul, mecanicul de acolo, mi-a spus asta.
O sa ajung si la reprezentanta cu ea.
Diagnoza cu Lexia unde pot face in Constanta?
Scris: Dum 12-Iun-2011 18:19
de claus4you
se poate aduce si costa 50 lei, in 4-5 zile
Scris: Dum 12-Iun-2011 20:35
de Florin&David
DEAL.
Ai PM cu tot ce trebuie. Daca mai ai nevoie de ceva te rog sa ma anunti pe privat.
Multumesc.
Scris: Dum 12-Iun-2011 21:18
de Florin&David
revin cu o corectare
piesa in cauza, IAC-ul, este acesta
in rosu pe poza atasata
la pozitia 6 e o garnitura
eu am gresit in primul post spunand ca este cea de la 6
trebuia deasupra cifrei 6
scuze

Scris: Lun 13-Iun-2011 10:28
de Florin&David
Valabil.
Inca mai astept raspunsurile domnilor de la parcurile de dezmembrari.

Scris: Mar 14-Iun-2011 09:47
de nicum
Vezi ca piesa ta de pe masina are alt cod decit ce ai dat tu pe ebay. Poate seamana vizual, dar nu sint exact aceeasi piesa.
In principiu, o valva de relanti se poate curata (de regula se murdareste de funingine) si recupera. Spune-mi daca atunci cind accelerezi motorul peste 3000 de ture (in gol) si eliberezi acceleratia brusc iti moare motorul sau nu.
Scris: Mar 14-Iun-2011 19:27
de Florin&David
O sa incerc sa ajung cu ea la reprezentanta. Sa se uite la ea baietii.
Nu moare motorul.
Merge un pic mai bine. A mai miscat-o acolo pana a pus-o pe o alta pozitie si e mai ok.