Pagina 1 din 1
kit ambreiaj
Scris: Lun 22-Aug-2011 15:16
de redandrei
Stie cineva cat costa un kit de ambreiaj pt c1? Am mers cred ca mai mult de 30.000 km cu un suierat la calcarea ambreiajului si in ultimele zile mi se pare ca se aude mai tare acel sunet, si ma gandesc la faptul ca e posibil sa cedeze cat de curand.
Scris: Lun 22-Aug-2011 18:36
de redandrei
cei care ati mai schimbat, cam cat v-a costat cu manopera cu tot?
:)
Scris: Joi 25-Aug-2011 01:10
de xbrother
schimbat de 2 ori. O data pe garantie ... nu stiu cat a costat..
Iar a 2a oara.. ATS imi zisese ca ma duce la 2500 RON asa ca mi-am luat de pe okazii ala de 190mm si cu tot cu montat m-a dus la 1000 ron.
Scris: Joi 25-Aug-2011 13:02
de redandrei
Am achizitionat unul cu 600 RON si cand va cadea il schimb.
Scris: Joi 16-Feb-2012 13:38
de adistefan
Salutare.
E mult de cand n-am mai scris pe aici.
Incepand de asta vara am realizat ca ceva nu e tocmai in regula cu ambreiajul. Pe vreme calda aveam uneori un trepidat in momentul in care cupla (luam piciorul de pe pedala) mai ales la plecare de pe loc in a-I-a dar uneori chiar si in a 2-a. Nu am putut pune punctul pe I cand anume se intampla, initial am inceput sa o leg de conditiile atmosferice (ploaie, umiditate etc), pe urma am realizat ca nu are nici o legatura. Pur si simplu o apuca uneori si ma tinea o zi, doua dupa care isi revenea.
Ei, mai nou, odata cu venirea iernii, trepidatul a fost inlocuit de un suierat care se aude in acelasi moment (ridicat de pe pedala, in tractiune) , insa de data asta e aproape permanent si a trecut si intr-a 3-a daca e putin urcus si e in efort mai mare. E foarte ciudat, pt ca daca nu ai sti ca distributia e pe lant, ai fi tentat sa crezi ca incepe cureaua sa suiere... cam asa suna. Momentan durata sunetului e destul de scurta... cam jumatate de secunda, maxim o sec. CE POATE FI?... ceva rulmet pe la placa de presiune (sper sa nu ma fac de ras... parca pe cand aveam Dacie auzeam vorbindu-se despre asa ceva) Poate fi ceva curea?.,.. in afara de cea de accesorii nu prea stiu sa existe alta curea, iar la aia nu cred ca ar avea ce sa fluiere doar in tractiune si sa fie atat de legata de cuplarea ambreiajului... La aia e alt zgomot arhicunoscut deja la buburuze.... patinatul la pornire pe pompa de apa din cauza ca angrenajul cu pompa e realizat (intr-un mod idiot) pe exteriorul curelei... dar cu aia m-am obisnuit, iar iarna de obicei nu se mai aude... probabil se contracta cureaua si se strange mai bine pe fulii.
Mentionez ca am 72.000km si ambreiajul e cel de la mama lui, cu care a venit masina. Drep te ca 80% din km sunt facuti in afara orasului.
Sa ma pregatesc de un kit de ambreiaj?.. oare?..sau mai astept primavara ca poate-i trece? :-)
Merci mult...
Scris: Joi 16-Feb-2012 15:28
de MosBabacu
Am investigat si eu problema asta anul trecut, dar rezultatul n-a fost concludent. La mine face doar in treptele 1 s 2, dar cum nu merg asa mult cu masina aia nu ma deranjeaza :-D
Dc afli ceva clar, dau niste beri pt detalii

Scris: Joi 16-Feb-2012 18:27
de adistefan
Ma si miram cine din Sibiu imi da mie beri...

Un avans nu dai?

Scris: Mar 06-Mar-2012 16:17
de bio
Salutare! Aceeasi problema ca cea descrisa de adistefan la C1 meu, o trepidatie cand cuplam treptele de viteza(viteza 1 si 2). La fel si la mine, face numai uneori, eu o legam initial de vremea mai umeda (parca facea mai des), dar nu sunt sigur. Masina are aproape 4 ani, dar merg exclusiv in oras, nu are decat 25 000 km. Fara simptomele descrise de adistefan in partea a doua a mesajului....
Scris: Mar 06-Mar-2012 17:31
de adistefan
@Bio
Deocamdata eu zic sa stai cat se poate de linistit. Citind prin forumul Renault (pt Megane-ul din semnatura), forum care e infinit mai vast decat cel de aici, am aflat ca faza cu trepidatul este foarte frecventa iar daca din "intamplare" pe C1 Kitul este tot Valeo ca si pe Megane(90% ca asa e), atunci e clara treaba... boala e veche. Cu trepidatul ala unii se chinuie ani buni pana sa cada definitiv. Se pare ca e un cumul de factori printre care umezeala si praful au totusi un efect si ele. Eu cu trepidatul am mers cam 10.000 km. Cu rulmentul de presiune , insa am inteles ca e mai urgenta treaba.. cand incepe sa cante e cam PA intr-un timp relativ scurt.... Se gaseste de cumparat si rulment individual dar nu cred ca cineva e chiar atat de zgarcit sa se mai uite la o diferenta de 200 RON, inconditiile in care manopera la desfacutul/pusul ambreiajului e peste jumatate din costul kitului cu totul.
O sa observi ca o sa aiba perioade cand o sa-si revina.. din senin. Daca reusuesti sa stabilesti vreo legatura intre perioadele de trepidatie/revenire si diversi fractori, poate scrii si pe forum... eu nu am identificat nimic concludent... pare ca e dupa cum are chef.
In concluzie... pe mine ma cam paste cat de curand un kit, tu mai ai de mers cu asta asa cum e, cu trepidatile de rigoare. Vezi si tu testul pe care il faceam la dacii... trage frana de mana la maxim si vezi daca pleaca in a -I-a de pe loc. Daca da.. poti sta linistit. Intre timp tine urechea ciulita pe fluieratul rulmentului, desi pana la 50K km m-as mira sa ai treaba cu el.
Topicul "Probleme ambreiaj" la Megane este enorm. Daca ai timp si chef, arunca o privire:
Forum Renault Megane - Probleme Ambreiaj
Inca ceva din acest forum care merita tinut minte :
Am rezolvat problema si am zis sa va spun si voua. Am fost la serus si cand au dat jos cutia au masurat ce au masurat ei acolo si pana la urma au ajuns la concluzia ca totul era in regula. Asa ca au pus totul la loc(dar am avut noroc si din diverse motive mi-au pus placa de presiune si disc nou) si au schimbat tamponul de la motor iar problema mea cu trepidatiile a disparut. Asadar, cei care au simptome de ambreiaj intai sa verifice tamponul de la motor si abia dupa aia sa se apuce sa dea cutia jos(mai ales pentru cei care au iesit din perioada de garantie).
Toate cele bune.
gata ambreiajul
Scris: Sâm 24-Mar-2012 14:07
de redandrei
Baieti, in final imi cade si mie ambreiajul la 110.000 km. A inceput sa fluiere cam pe la 70.000km.. cam imediat dupa ce a cazut pompa de apa... Aseara dupa ce am facut drumul Bucuresti Craiova am simtit ambreiajul din ce in ce mai moale si cand il calcam se auzea un frecush puternic si mici pocnituri... iar la plecarea de pe loc trepida masina foarte tare.
Scris: Lun 26-Mar-2012 10:09
de RUTHLESS
Apai ast caz e demn de Guiness Book .. raportat la cat de repede decedeaza ambreiajele altora..
Banuiesc ca ai bagat numai extra-urban cu ea de te-a tinut asa de mult..
Brava tie maestre !

Scris: Lun 26-Mar-2012 14:36
de redandrei
Cel mai mult in oras am mers cu ea.. Sper ca nu va mai aparea altceva.... din cate stiu decat astea 2 cad la ele... pompa de apa si ambreiajul
Scris: Mar 27-Mar-2012 12:06
de RUTHLESS
Ciudat si curios lucru.. Eram ferm convins ca ai folosit masina in special extra-urban..
Pai inseamna ca pe mine o sa ma tina 210.000 km...

... tinand cont ca o folosesc numai extra-urban..
