Pagina 2 din 2

Scris: Lun 16-Mar-2015 14:16
de redandrei
Cristian_2007 scrie:Inainte de garnitura de la supape eu zic sa verifici chiuloasa, sa nu ai probleme cu garnitura. Eu am patit, din cauza pompei de apa, incepuse sa manance ulei dupa care a venit vara si a fiert motorul. Am mers fara sa suspectez nimic cam 30.000 pana a cedat incat sa fiarba motorul. dupa ce am schimbat garnitura nu mai am nici o problema cu consumul de ulei si parca mi se pare ca e si mai curat, nu se mai innegreste atat de mult. Cand am desfacut chiuloasa avea 195 000 km si supapele aratau impecabil. Nu vad de ce la tine sa fie probleme. trebuie sa spun ca la 165 000km sau 167 000km am pus-o pe GPL. Initial am crezut ca un consum ridicat de ulei este din cauza GPL-ului ... dar acum am realizat ca este chiuloasa. Daca ti-a fiert vreodata motorul eu zic sa iei in calcul si asta. La mine cand a cazut pompa de apa decat s-a aprins martorul de temperatura si am oprit imediat.... se pare ca deja chiuloasa fusese afectata.



sa mai vina un pic caldura si le iau la verificat...

Scris: Mar 17-Mar-2015 12:32
de Cristian_2007
La mine nu se aude zgomotul asta de care vorbești in schimb are un zgomot specific la rece, de nouă, dar nu l-aș numi ţacănit.

Scris: Mar 17-Mar-2015 14:33
de james kilowatt
LA rece e posibil sa fie zgomotul de tacheti. Se aude si la mine usor daca trag de ea cand e rece, si oricum la rece si la cald sunetul e diferit.

Scris: Sâm 25-Apr-2015 15:40
de redandrei
Au fost verificate: pompa de apa, tachetii, lant distributie, pistoane, supape..., a fost pusa pe tester. Totul e ca in fabrica iar tacanitul nu se stie de unde se aude. In orice caz, se aude mai tare cand e motorul rece, dupa se aude mai incet.

Scris: Dum 26-Apr-2015 13:06
de redandrei
voi ati schimbat uleiul la cutia de viteze la 60.000 km? Ma gandesc ca poate din cauza asta se aude pt ca am 175.000 km si nu l-am schimbat deloc..

Scris: Lun 27-Apr-2015 07:07
de Cristian_2007
Nu, eu l-am schimbat la 110.000 si la 195.000. Nu vad legatura.

Scris: Dum 14-Iun-2015 18:01
de redandrei
in continuare mananca ulei si pe unde ma duc cu masina mi se spune ca nu e nimic in neregula cu ea... e cauza pierduta..

Re: tacanit motor

Scris: Vin 02-Oct-2020 09:07
de Geo
Eu am patit-o ieri. De ceva zile se auzea un tacanit,mic ca intensitate,dar se auzea. Am plecat de la serviciu catre casa si in apropierea locuintei a inceput sa faca pe nebuna. Zgomotul produs de tacanit s-a amplificat,trepidatii,mers infundat,martorul de presiune ulei ma avertiza ca presiunea este scazuta....Noroc ca am fost la doi pasi de casa.Am ridicat capota,abur,mirosea a incins,m-am uitat la vasul cu antigel si era GOL. Va intreb,ce ar putea fi ? Garnitura arsa sau poate fi si altceva mai serios ? Am un benzinar, un C4 Picasso 1,6 88 kw 120cp,fabricat 2011

Re: tacanit motor

Scris: Dum 04-Oct-2020 22:11
de dj01fad
cel mai probabil alt motor...

Re: tacanit motor

Scris: Joi 23-Sep-2021 23:29
de redandrei
Update: De 1 an am schimbat catalizatorul si martorul de motor nu s-a mai aprins si, surpriza, nu mai consuma nici ulei.
Am scapat din intamplare si de un parait, ca de toba fisurata doar la anumite turatii (treapta a 4-a la 70 km/h, treapta a-5-a la 100 km/h) , dupa ce am schimbat tot traseul de evacuare. Era de la kitul de ambreiaj pe care l-am schimbat pentru ca se uzase.
In concluzie, la masina asta cand faci o operatiune, rezolvi doua probleme care nu au legatura una cu cealalta :))