Pagina 1 din 1

Probleme relanti C1 !!!

Scris: Mar 02-Aug-2016 15:09
de Deccebalus
Salutare tuturor,
am problema serioasa la un Citroen C1 motor 1.0, si anume la relanti care oscileaza dupa ce motorul se incalzeste si dau drumul la aerul conditionat, opresc aerul conditionat si relanti-ul oscileaza cu 500 rpm in sus.
1)Am fost la un service multimarca si au spus ca de vina este clapeta de acceleratie sau mai exact motorasul de relanti.
2) Am gasit o clapeta SH de pe o masina adusa pe roti, am cumparat-o ieftin (UNA NOUA COSTA 9700 ron :minigun: after market si 13000 ron !!!!!!!!! la reprezentanta :tfrag: ) am schimbat-o si tot asa face. ](*,)
3) Am hotarat sa duc masina la reprezentanta, acolo mi-au spus ca clapeta SH nu comunica cu tester-ul si ca nu o pot coda, tot ei mi-au spus ca de ce nu cumpar piesa noua ca cu SH nu e in regula si dupa ce le-am spus ca am gasit-o la pretul 9700 ron au zis ca nu are cum sa fie atata ca doar nu e BMW! [-X apoi m-au sunat ca sa imi spuna ca la ei este 1300 ron si ca sunt blocati de uimire :shock: . I-am rugat sa puna clapeta veche si sa vada daca merge, au facut asta dar au spus ca nici aceasta nu comunica cu tester-ul si nu o pot coda, :-k curios este ca se stinse-se martorul de avarie si motorul functiona bine, insa dupa cateva ore de functionare a inceput sa faca la fel.
4) Am sunat la Toyota Motor de langa Autocobalcescu sperand ca au mecanici mai buni si stiind ca motorul este de Toyota insa m-au refuzat spunand ca ei repara doar Toyota si Lexus.
5) Cunoasteti un mecanic, specialist, maestru, as........ foart bun care sa ma ajute??
P.S. Galeria nu este fisurata, nu trage aer fals., bobinele sunt schimbate. Masina se prezinta bine.


Va multumesc

Re: Probleme relanti C1 !!!

Scris: Mar 02-Aug-2016 15:25
de Lotg
Si nu se poate curata clapeta? Inainte de a da bani pe una second, care si ea poate fi murdara de tot felul de mizerii? Eu as incerca o curatare inainte.

Re: Probleme relanti C1 !!!

Scris: Mar 02-Aug-2016 15:30
de Deccebalus
S-a curatat motorasul de 2 ori si degeaba.
Problema apare cand se incalzeste motorul si dau drumul la aerul conditionat.
Dupa ceva vreeme apare si martorul de check engine si oscileaza relanti-ul cu trepidatii puternice in habitaclu.
S-a verificat daca trage aer fals prin acoperirea gurii de admisie, motorul oprindu-se.
Mai departe.....