C1 1.4 HDi, mai are cineva?
Moderator: Echipa Tehnica
- Olivia_Ioana
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
- Localitate: Bucuresti
C1 1.4 HDi, mai are cineva?
Hello,
Urmeaza sa primesc in 2 saptamani un C1 1.4 HDi SX si voiam sa va intreb daca este cineva care are asa ceva, daca nu are poate a auzit despre masinuta asta cate ceva..
In general recunosc ca nu am aproape deloc experienta cu masinile, mai ales cu cele pe motorina..daca are cineva timp si rabdare as aprecia orice sfat referitor la diferentele care apar cand conduci un diesel..De la condus pana la intretinere si tot ce mai credeti voi ca trebuie musai sa stiu - recunosc ca am condus doar masini pe benzina si nici pe astea foarte mult..
Astept cu mare interes orice informatie! Multumesc
Urmeaza sa primesc in 2 saptamani un C1 1.4 HDi SX si voiam sa va intreb daca este cineva care are asa ceva, daca nu are poate a auzit despre masinuta asta cate ceva..
In general recunosc ca nu am aproape deloc experienta cu masinile, mai ales cu cele pe motorina..daca are cineva timp si rabdare as aprecia orice sfat referitor la diferentele care apar cand conduci un diesel..De la condus pana la intretinere si tot ce mai credeti voi ca trebuie musai sa stiu - recunosc ca am condus doar masini pe benzina si nici pe astea foarte mult..
Astept cu mare interes orice informatie! Multumesc
- Olivia_Ioana
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
- Localitate: Bucuresti
Bine v'am gasit!
Hello,
Sper sa fie de bine ca sunt prima si da, astept orice fel de sfaturi de la posesorii c1 sau aygo - 107 nu are HDi'ul desi sigur au alte chestii in comun..
Nu ma gandisem la alte masini cu motorizarea respectiva..sigur mai sunt alte PSA'uri asa, multumesc frumos pentru idee Bezz..Desi probabil conteaza si multe altele in combinatie cu motorizarea tot pot sa ma interesez cat de fiabil este motorul respectiv..
Seara buna tuturor
Sper sa fie de bine ca sunt prima si da, astept orice fel de sfaturi de la posesorii c1 sau aygo - 107 nu are HDi'ul desi sigur au alte chestii in comun..
Nu ma gandisem la alte masini cu motorizarea respectiva..sigur mai sunt alte PSA'uri asa, multumesc frumos pentru idee Bezz..Desi probabil conteaza si multe altele in combinatie cu motorizarea tot pot sa ma interesez cat de fiabil este motorul respectiv..
Seara buna tuturor
Toyota a adus masina. Si motorul pe benzina vvti.
PSA a construit fabrica si alte chestii ce tin de logistica. Tot PSA a adus mai tarziu motorul hdi.
Concluzia, motorul pe benzina este produs de Toyota (vvti), motorul diesel este produs de PSA (hdi).
Va trebui sa gasesti o solutie sa fixezi cele obligatorii (triunghi, trusa si extinctor) in portbagaj. Pentru ca altfel ai party acolo pe drum.
Motorul hdi atinge suta intr-un timp fascinant... de lent Dar daca as avea acel motor, clar m-as gandi la un chip tuning.
P.S. Olivia_Ioana, ne vedem la semafor.
PSA a construit fabrica si alte chestii ce tin de logistica. Tot PSA a adus mai tarziu motorul hdi.
Concluzia, motorul pe benzina este produs de Toyota (vvti), motorul diesel este produs de PSA (hdi).
Va trebui sa gasesti o solutie sa fixezi cele obligatorii (triunghi, trusa si extinctor) in portbagaj. Pentru ca altfel ai party acolo pe drum.
Motorul hdi atinge suta intr-un timp fascinant... de lent Dar daca as avea acel motor, clar m-as gandi la un chip tuning.
P.S. Olivia_Ioana, ne vedem la semafor.
- Olivia_Ioana
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
- Localitate: Bucuresti
Hello,
Vom fi 1 in general, doi in weekend'uri si in excursii, restul pe barba lor pt ca am luat'o cu 2 usi Nu de alta dar majoritatea amicilor au masinile lor si era singura cu ce imi doream eu si cu livrare anul asta..Nu stiam ca si la 107 este HDi o sa ma uit si pe forumul lor..Stiu ca e mic porbagajul dar parea destul de adanc..Nu vom tranporta mobila cu ea sau altceva, pentru ce vrem cred ca e ok..
Multumesc frumos pentru tip Arise, merge oare sa le leg sau asa ceva?
Am o idee vaga despre ce vrei sa spui cu chip-tuning si sunt convinsa ca nu e chiar speedy si stiu ca exista o diferenta de 4 secunde, cred, adica de la 14 si ceva la 18 si ceva ca si timp de atingere a sutei respective..intre cele pe benzina si diselul asta..Vedem..
P.S: Voi fi intr'un C1 rosu la semaforul respectiv
Salutari!
Vom fi 1 in general, doi in weekend'uri si in excursii, restul pe barba lor pt ca am luat'o cu 2 usi Nu de alta dar majoritatea amicilor au masinile lor si era singura cu ce imi doream eu si cu livrare anul asta..Nu stiam ca si la 107 este HDi o sa ma uit si pe forumul lor..Stiu ca e mic porbagajul dar parea destul de adanc..Nu vom tranporta mobila cu ea sau altceva, pentru ce vrem cred ca e ok..
Multumesc frumos pentru tip Arise, merge oare sa le leg sau asa ceva?
Am o idee vaga despre ce vrei sa spui cu chip-tuning si sunt convinsa ca nu e chiar speedy si stiu ca exista o diferenta de 4 secunde, cred, adica de la 14 si ceva la 18 si ceva ca si timp de atingere a sutei respective..intre cele pe benzina si diselul asta..Vedem..
P.S: Voi fi intr'un C1 rosu la semaforul respectiv
Salutari!
Arise : este o masina ok ptr oras ?? ce nu intelegi ?? Adica daca pleci la munte cu bagaje si schiuri si clapari si ce mai vrei tu NU e o masina ok , in schimb daca mergi prin bucuresti 99,9 % e super masina mai ales ptr consumul foarte redus pe care il are . Eu de multe ori cu porbagajul meu de 400 litri nu mi-a fost de ajuns , ma intreb daca aveam un C1 cu un porbagaj de 150 de litri sau cat o avea ce ma faceam .... imi luam remorca !! :P
Avantajele ei : consum mic , te strecori repede mai ales in Bucurestiul asta infernal , gasesti cu usurinta loc de parcare .
Avantajele ei : consum mic , te strecori repede mai ales in Bucurestiul asta infernal , gasesti cu usurinta loc de parcare .
C1 e o masina foarte buna pentru oras. Mentalitatea multor romani e sa-si cumpere o masina cat se poate de mare ca sa rupa gura targului (a se vedea pasionatii de Jeep-uri) sau cat mai spatioasa, desi multi din ei n-au ce face cu atata spatiu, care devine inutil in conditiile in care cu masina respectiva merg zilnic una sau poate doua persoane in traficul infernal din Bucuresti. Dupa parerea mea, C1 e o alegere perfecta pentru oras si calatorii pe distante mici. Pentru drumuri lungi, concedii si carat saci cu cartofi e nevoie de o masina mai mare.
Persoana care a deschis topicul trebuie sa se gandeasca, asa cum s-a mai spus de multe ori pe forum, in ce conditii va exploata masina si care sunt pretentiile pe care le are de la masina. Daca vrea o masina facuta pentru mersul in oras, atunci C1 e OK. Daca merge mai mult de 15-20.000 de km anual, atunci motorizarea 1.4 HDi merita luata in considerare. Daca insa merge putin cu masina, atunci eu zic ca e mai bine sa opteze pentru o motorizare pe benzina si sa investeasca banii ramasi in optiuni suplimentare sau chiar sa se orienteze catre o masina de clasa superioara (C2, poate C3).
Masinile diesel au marele avantaj ca sunt (sau par?) mai usor de condus decat omoloagele lor benzinare. Si eu a trebuit sa fac tranzitia de la o benzinara la diesel si am fost uimit, la fel ca si tatal meu, cat de usor se conduce un diesel. Trebuie sa recunosc ca e placut sa ai un cuplu ridicat la turatii joase. Dezavantajul este ca diesel-ul se plafoneaza la turatii peste 2500-3000 si mie mi-e cam mila sa mai talpuiesc motorul dincolo de acele turatii. Consumul diesel-ului e un avantaj, dar in traficul din Bucuresti cu mers din bara in bara, chiar si un diesel cere destui bani. E drept insa ca mai putin decat o benzinara. Ce imi lipseste la diesel e senzatia de ture pe care o ai la masinile pe benzina, faptul ca poti sa turezi zdravan motorul cand ai nevoie intr-o depasire. E mai sportiva benzinara, sprinteaza mai repede. Diesel-ul meu imi pare cateodata un mosnegel obosit, dar depinde cu ce alt motor il compari si cat de tare il turezi. Cum am spus si mai sus, eu unul prefer sa fiu calm cu motorul meu si nu-i dau mai mult de 2000-2500 de ture. Motoarele HDi sunt motoare foarte reusite si o persoana care e interesata de aceste motorizari nu va gresi alegand aceasta optiune. Cum am spus si mai sus, e foarte important numarul de km efectuati intr-un an, pentru ca diesel-ul se amortizeaza cu atat mai repede cu cat mergi mai mult cu el.
Gata cu divagatia diesel vs benzina.
Persoana care a deschis topicul trebuie sa se gandeasca, asa cum s-a mai spus de multe ori pe forum, in ce conditii va exploata masina si care sunt pretentiile pe care le are de la masina. Daca vrea o masina facuta pentru mersul in oras, atunci C1 e OK. Daca merge mai mult de 15-20.000 de km anual, atunci motorizarea 1.4 HDi merita luata in considerare. Daca insa merge putin cu masina, atunci eu zic ca e mai bine sa opteze pentru o motorizare pe benzina si sa investeasca banii ramasi in optiuni suplimentare sau chiar sa se orienteze catre o masina de clasa superioara (C2, poate C3).
Masinile diesel au marele avantaj ca sunt (sau par?) mai usor de condus decat omoloagele lor benzinare. Si eu a trebuit sa fac tranzitia de la o benzinara la diesel si am fost uimit, la fel ca si tatal meu, cat de usor se conduce un diesel. Trebuie sa recunosc ca e placut sa ai un cuplu ridicat la turatii joase. Dezavantajul este ca diesel-ul se plafoneaza la turatii peste 2500-3000 si mie mi-e cam mila sa mai talpuiesc motorul dincolo de acele turatii. Consumul diesel-ului e un avantaj, dar in traficul din Bucuresti cu mers din bara in bara, chiar si un diesel cere destui bani. E drept insa ca mai putin decat o benzinara. Ce imi lipseste la diesel e senzatia de ture pe care o ai la masinile pe benzina, faptul ca poti sa turezi zdravan motorul cand ai nevoie intr-o depasire. E mai sportiva benzinara, sprinteaza mai repede. Diesel-ul meu imi pare cateodata un mosnegel obosit, dar depinde cu ce alt motor il compari si cat de tare il turezi. Cum am spus si mai sus, eu unul prefer sa fiu calm cu motorul meu si nu-i dau mai mult de 2000-2500 de ture. Motoarele HDi sunt motoare foarte reusite si o persoana care e interesata de aceste motorizari nu va gresi alegand aceasta optiune. Cum am spus si mai sus, e foarte important numarul de km efectuati intr-un an, pentru ca diesel-ul se amortizeaza cu atat mai repede cu cat mergi mai mult cu el.
Gata cu divagatia diesel vs benzina.
- Olivia_Ioana
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
- Localitate: Bucuresti
Eu nu am schiuri si clapari asa ca oricum nu va fi nevoie..plus ca pentru munte sau mare ne ajunge un rucsac mare si unul mic + cort- capacitate totala cred 70l + 50l + 3.5 kg deci ne incadram..Am facut si Italia cu acesti doi rucsaci in spate - la anu' am vrea in Croatia tot asa, doar ca poate am lua masina si nu avionul..
Cred ca, desi este clar pentru oras, poate fi folosita si in afara
Nu?
Cred ca, desi este clar pentru oras, poate fi folosita si in afara
Nu?
Eu unul nu m-as aventura nici cu C3-ul pe care-l am in semnatura la mers pe distante mari in Europa. Pentru mers in Romanica e OK, dar ai grija cu C1. Nu stiu cate kg are C1, dar eu chiar si la C3 daca am vant din fata sau lateral, se cam simte cum se balanseaza masina. La drum lung incarca bine masina cu rucsaci . Am glumit... In fine. Ceea ce vreau sa spun este ca la o masina mica nu conteaza numai spatiul, care poate pentru tine e suficient, dar si stabilitatea masinii, siguranta pe care ti-o ofera, comportamentul dinamic, etc. Toate aceste aspecte impreuna cu scopul in care vei folosi masina (preponderent in oras sau mers in afara) ar trebui sa te ajute sa faci cea mai buna alegere (lasand banii la o parte acum).
http://www.citroen.ro/viewPhoto.php?typ ... otos&id=71
-pobagaj suplimentar ( il gasesti mai ieftin decat la citroen ,dai un search pe goolge )
-vldst - are dreptate !! Nu pe aventura prea mult !!!
-Ptr vldst - eu mi-as lua numai jeepane sincer sa fiu :P
-pobagaj suplimentar ( il gasesti mai ieftin decat la citroen ,dai un search pe goolge )
-vldst - are dreptate !! Nu pe aventura prea mult !!!
-Ptr vldst - eu mi-as lua numai jeepane sincer sa fiu :P
- Olivia_Ioana
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
- Localitate: Bucuresti
Hello,
Ma bucur mult ca imi raspundeti, avand in vedere ca nu stiu o gramada de chestii ma ajuta orice informatie
Am inteles ca are 4 stele euroncap sau cum se scrie, cred ca matiz/spark are 2 si totusi circula liber peste tot..asta apropos de siguranta..
Evident ca daca va fi o tornada imensa o sa fim ca Dorothy si Toto probabil dar asta indiferent in ce masina am fi..Am senzatia ca are peste 900 de kg (Kerb Weight, kg: 890 Gross Weight, kg: 1245 - gross e brut si kerb e net?? stie careva) informatiile le'am luat de pe: http://www.channel4.com/4car/road-tests ... on_id=4949
Apropos de bani a fost 9.535 deci nu cu mult mai scumpa decat varianta pe benzina - in conditiile in care are geamuri electrice si inchidere centralizata - cele de la oferta nu au dotarile astea..si e rosie mi'am dorit mult sa fie asa..o sa radeti de mine sigur la faza asta
Intai o sa ma aventurez prin Romanica si doar daca suntem siguri pe ea vom iesi in afara..ramane de vazut..Am o amica care a venit cu C3'ul de 3 ori din Roma pana in Bucuresti si nu a avut nici un fel de probleme..cred ca depinde mult de ce vrei sa scoti din ea
Ma bucur mult ca imi raspundeti, avand in vedere ca nu stiu o gramada de chestii ma ajuta orice informatie
Am inteles ca are 4 stele euroncap sau cum se scrie, cred ca matiz/spark are 2 si totusi circula liber peste tot..asta apropos de siguranta..
Evident ca daca va fi o tornada imensa o sa fim ca Dorothy si Toto probabil dar asta indiferent in ce masina am fi..Am senzatia ca are peste 900 de kg (Kerb Weight, kg: 890 Gross Weight, kg: 1245 - gross e brut si kerb e net?? stie careva) informatiile le'am luat de pe: http://www.channel4.com/4car/road-tests ... on_id=4949
Apropos de bani a fost 9.535 deci nu cu mult mai scumpa decat varianta pe benzina - in conditiile in care are geamuri electrice si inchidere centralizata - cele de la oferta nu au dotarile astea..si e rosie mi'am dorit mult sa fie asa..o sa radeti de mine sigur la faza asta
Intai o sa ma aventurez prin Romanica si doar daca suntem siguri pe ea vom iesi in afara..ramane de vazut..Am o amica care a venit cu C3'ul de 3 ori din Roma pana in Bucuresti si nu a avut nici un fel de probleme..cred ca depinde mult de ce vrei sa scoti din ea
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos