Jante aliaj C1
Moderator: Echipa Tehnica
Jante aliaj C1
Salut,
Stie cineva ce jante si ce tipuri de anvelope (evident, mai mari decat cele stock) se potrivesc pe C1? Am incercat sa aflu de la ATS, dar a fost imposibil... pur si simplu nu au vrut sa-mi spuna ce dimensiuni ar merge...doar ca "as putea face comanda din Franta.." etc.
Eu lucrez la Aeroport (Henri Coanda) si am vazut acum ceva timp un C1 cu niste jante f. misto...numai ca pana am incercat eu sa ma apropii sa vad dimensiunile..a plecat.
Stie cineva, ceva?
Multam anticipat!
Stie cineva ce jante si ce tipuri de anvelope (evident, mai mari decat cele stock) se potrivesc pe C1? Am incercat sa aflu de la ATS, dar a fost imposibil... pur si simplu nu au vrut sa-mi spuna ce dimensiuni ar merge...doar ca "as putea face comanda din Franta.." etc.
Eu lucrez la Aeroport (Henri Coanda) si am vazut acum ceva timp un C1 cu niste jante f. misto...numai ca pana am incercat eu sa ma apropii sa vad dimensiunile..a plecat.
Stie cineva, ceva?
Multam anticipat!
stefan78 scrie:pai....adica doar 155/65/R14.......???? Bine, bine si daca nu m-ar interesa f. tare ce zice Garcea?
Garcea o sa zica ca ai de plata o amenda foarte mare si poate iti retine si talonul. Take care... Vezi ca poate mai ai trecute in talon si niste anvelope optionale, uita-te si in rubrica mentiuni, la mine la C3 sunt date vreo 2 sau 3 dimensiuni de pneuri, incluzandu-le pe cele stoc.
Poti sa pui ce jante vrei tu, dar e pe riscul tau. Daca dai peste vreun Garcea mai atent... Trebuie sa ai grija si la ITP, ca s-ar putea sa se uite si aia, dar banuiesc ca mai ai timp pana ajungi acolo. Oricum, legea spune clar ca n-ai voie sa pui pe masina decat pneuri de dimensiuni specificate in talon. In caz contrar esti pasibil de sanctiuni. Gata, destul cu morala 

Re: Jante aliaj C1
stefan78 scrie:Salut,
Stie cineva ce jante si ce tipuri de anvelope (evident, mai mari decat cele stock) se potrivesc pe C1? Am incercat sa aflu de la ATS, dar a fost imposibil... pur si simplu nu au vrut sa-mi spuna ce dimensiuni ar merge...doar ca "as putea face comanda din Franta.." etc.
Eu lucrez la Aeroport (Henri Coanda) si am vazut acum ceva timp un C1 cu niste jante f. misto...numai ca pana am incercat eu sa ma apropii sa vad dimensiunile..a plecat.
Stie cineva, ceva?
Multam anticipat!
Se pare ca e o chestie generalizata. Acelasi lucru incerc sa-l aflu si eu de la Subaru, numai ca in sens invers, adica masina vine cu jenti de 17" si eu vreau sa pun de 16".
In fine, e aceeasi "gaura neagra"...nu stie nimeni nimic.

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Te duci la RAR sa iti treaca in CI dimensiunea dorita. Apoi te duci la Politie sa iti modifice in talon.
Dar, cand am imatriculat masina, cu toate ca am cerut la RAR sa imi treaca si anvelopele TRX - model special pt Citroen CX, le-au trecut dar la politie cand mi-au facut talonul nu mi le-au scris si pe ele.
Dar, cand am imatriculat masina, cu toate ca am cerut la RAR sa imi treaca si anvelopele TRX - model special pt Citroen CX, le-au trecut dar la politie cand mi-au facut talonul nu mi le-au scris si pe ele.
Sa anuntati aici pe forum public cand o sa va opreasca vreun Garcea si o sa va ia la intrebari fix pentru jentile care le aveti.
Aaa daca te prinde la vreo cursa, sau daca ai masina facuta avion, urla ca toate alea, atunci da...e posibil sa iti bage si jentile pe gat.
Pune rotile care iti plac, dar nu exagera cu marimea, ca e totusi un C1 cu roti standard pe 14 nu?
Aaa daca te prinde la vreo cursa, sau daca ai masina facuta avion, urla ca toate alea, atunci da...e posibil sa iti bage si jentile pe gat.
Pune rotile care iti plac, dar nu exagera cu marimea, ca e totusi un C1 cu roti standard pe 14 nu?
D-aia n-are ursu' coada-n tara asta, ca toata lumea face ce vrea si cum vrea. Peste tot in lumea asta s-au dat niste legi ca sa fie respectate. Credeti ca producatorii specifica aiurea niste dimensiuni de roti autorizate si testate de ei pentru o masina aflata sub fabricatie? Se fac niste calcule ingineresti acolo legate de stabilitatea masinii, teste cu carul, samd. Una e sa-ti pui nu stiu ce jenti de aliaj, care arata de-ti iau ochii, dar de dimensiuni autorizate de constructor si de Politie, si alta e sa te apuci tu sa faci teste pe masina proprie, dar mai ales pe siguranta personala cu jante mari cat roata carului. Nu trebuie uitat si faptul ca marind dimensiunile jentilor, va creste si consumul.
E putin probabil intr-adevar sa te opreasca Garcea SPECIAL ca sa-ti verifice dimensiunile pneurilor. Dar de multe ori se poate intampla sa te opreasca pentru altceva si sa-i vina idei... Eu unul nu m-as risca.
Am o intrebare, asa de curiozitate, pentru autorul topicului, ca sa ne lamurim mai bine care sunt intentiile sale de fapt. Care-i motivul pentru care vrei sa schimbi jentile stock cu altele mai mari? Nu ma-ntelege gresit, e dreptul tau sa faci ce vrei cu masina ta si poti sa procedezi cum a spus si Eugen (mers la RAR si la Politie), dar care e logica? Crezi ca jantele mai mari arata mai bine, sporesc siguranta sau pe ce te bazezi?
E putin probabil intr-adevar sa te opreasca Garcea SPECIAL ca sa-ti verifice dimensiunile pneurilor. Dar de multe ori se poate intampla sa te opreasca pentru altceva si sa-i vina idei... Eu unul nu m-as risca.
Am o intrebare, asa de curiozitate, pentru autorul topicului, ca sa ne lamurim mai bine care sunt intentiile sale de fapt. Care-i motivul pentru care vrei sa schimbi jentile stock cu altele mai mari? Nu ma-ntelege gresit, e dreptul tau sa faci ce vrei cu masina ta si poti sa procedezi cum a spus si Eugen (mers la RAR si la Politie), dar care e logica? Crezi ca jantele mai mari arata mai bine, sporesc siguranta sau pe ce te bazezi?
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Ce mai imi plac mie teoriile chibritului.....Ce intreaba omul si ce raspunsuri primeste..
Cat despre asigurator, este exact la fel ca si cu politia...
@Vldst...tu ai idee ce inseamna niste roti mai mari si mai late? vad ca tot o tii cu stabilitatea..tocmai asta inseamna STABILITATE. Te fac un test cand ajung in tara, sa vezi cum se comporta masina cu 195/65/R15 si cu 225/45/R17?
Sa vezi cum iti topaie la viraje datorita balonului mare al cauciucului!!!!!
Jentile le pui in general sa schimbi lookul masinii, daca insa te ajuta si la stabilitate atunci e mai mult de ok.
Si mai las-o cu lupul moralist ca sincer iti zic, nu e cazul in momentul de fata.
Politia nu are nici un drept si nici competenta in a stabili dimensiunile rotilor
@Stefan78, la Aygo distanta intre prezoane e 4*100(ms Arise), deci cel mai probabil si la C1 e la fel. Am o prietena care vrea sa le schimbe si ea cu unele pe 16, te tin la curent daca aflu mai multe ;)

Cat despre asigurator, este exact la fel ca si cu politia...
@Vldst...tu ai idee ce inseamna niste roti mai mari si mai late? vad ca tot o tii cu stabilitatea..tocmai asta inseamna STABILITATE. Te fac un test cand ajung in tara, sa vezi cum se comporta masina cu 195/65/R15 si cu 225/45/R17?
Sa vezi cum iti topaie la viraje datorita balonului mare al cauciucului!!!!!
Jentile le pui in general sa schimbi lookul masinii, daca insa te ajuta si la stabilitate atunci e mai mult de ok.
Si mai las-o cu lupul moralist ca sincer iti zic, nu e cazul in momentul de fata.
Politia nu are nici un drept si nici competenta in a stabili dimensiunile rotilor

@Stefan78, la Aygo distanta intre prezoane e 4*100(ms Arise), deci cel mai probabil si la C1 e la fel. Am o prietena care vrea sa le schimbe si ea cu unele pe 16, te tin la curent daca aflu mai multe ;)
@Matrixu Merci pentru eticheta de lup moralist. E a 2-a oara cand ma faci asa. Ar trebui sa-mi schimbi eticheta si la avatar, dupa modelul "paco".
Stabilitatea unei masini nu e data numai de latimea pneurilor. Daca ar fi doar asa... Sunt multi alti factori care tin in mare masura de design-ul sasiului, inaltimea centrului de greutate al masinii, latimea masinii, suspensii si alte detalii tehnice. Daca povestea cu latimea cauciucurilor e practicata dupa ureche, nu se obtine nimic. Stabilitatea unei masini, ca si alte lucruri pe lumea asta, e data de veriga cea mai slaba a lantului. Daca veriga slaba e sasiul masinii, degeaba umbli cu artificii din astea. In cazul in care sasiul ti-o permite, poate mai castigi niscaiva stabilitate marind cu 10 mm latimea cauciucului. D-asta spuneam ca numai constructorul cunoaste indeajuns de bine masina, ca sa faca recomdandari in privinta pneurilor. Chestia cu talonul mic e foarte buna pe drumurile din Vest. In Romania insa, pe drumurile denivelate de aici, prefer de 1000 de ori sa am un talon mai inalt. Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa iau o groapa cu vreo 50-60 la ora in Bucuresti, cu o janta Alessio si cauciucuri de super firma. Asta-i parerea mea.
P.S. Ma abtin de la orice alte comentarii pe tema asta, pentru ca vad ca sunt gresit interpretate, chiar de catre moderatori.
Stabilitatea unei masini nu e data numai de latimea pneurilor. Daca ar fi doar asa... Sunt multi alti factori care tin in mare masura de design-ul sasiului, inaltimea centrului de greutate al masinii, latimea masinii, suspensii si alte detalii tehnice. Daca povestea cu latimea cauciucurilor e practicata dupa ureche, nu se obtine nimic. Stabilitatea unei masini, ca si alte lucruri pe lumea asta, e data de veriga cea mai slaba a lantului. Daca veriga slaba e sasiul masinii, degeaba umbli cu artificii din astea. In cazul in care sasiul ti-o permite, poate mai castigi niscaiva stabilitate marind cu 10 mm latimea cauciucului. D-asta spuneam ca numai constructorul cunoaste indeajuns de bine masina, ca sa faca recomdandari in privinta pneurilor. Chestia cu talonul mic e foarte buna pe drumurile din Vest. In Romania insa, pe drumurile denivelate de aici, prefer de 1000 de ori sa am un talon mai inalt. Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa iau o groapa cu vreo 50-60 la ora in Bucuresti, cu o janta Alessio si cauciucuri de super firma. Asta-i parerea mea.
P.S. Ma abtin de la orice alte comentarii pe tema asta, pentru ca vad ca sunt gresit interpretate, chiar de catre moderatori.
Nu o lua ca pe o jignire chestia cu lupul moralist, dar chiar nu e cazul in momentul de fata, atata timp cat persoana respectiva a deschis un topic in care cere niste informatii legate de dimensiunea si caracteristicile rotilor.
Chiar te rog sa nu te abtii de la comentarii, uite am deschis un topic la diverse legat de aceasta trecere de la roata mai mica la roata mai mare. Daca ai informatii chiar te rog sa le postezi in topicul de mai jos ca sa nu ii mai stricam omului topicul.
Nu te-am inteles deloc gresit, numai ca topicul asta nu e locul potrivit sa facem aceste teorii...parerea mea!!!!
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=3251
Chiar te rog sa nu te abtii de la comentarii, uite am deschis un topic la diverse legat de aceasta trecere de la roata mai mica la roata mai mare. Daca ai informatii chiar te rog sa le postezi in topicul de mai jos ca sa nu ii mai stricam omului topicul.
Nu te-am inteles deloc gresit, numai ca topicul asta nu e locul potrivit sa facem aceste teorii...parerea mea!!!!
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=3251
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11816
Cel mai nou membru Jamesitats