revizie 15 000 km (raspuns urgent)

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

revizie 15 000 km (raspuns urgent)

Mesajde madlex456 » Lun 28-Mai-2007 23:07

am nevoie urgent de cateva sfaturi din parte cunoscatorilor de revizii in centrele de service Citroen, si cum ar fii:
- ce se verifica la revizia de 15 000 km- ce se inlocuieste mai exact ( ce se schimba caci asa scrie la carte si ce se schimba preventiv caci asa considera ei)
- cat dureaza la service.....(stiu ca este greu cu programarea in Bucuresti, dar poate la Rm.Valcea e mai bine)
- si nu in ultimul rand cat o sa ma coste toata treaba asta......sa ma astept la vreun scor mare, precizez k sunt student si vreau s-o fac pe banii mei

Trebuie sa plec zilele acestea pana in Germania si vroiam sa fac revizia inainte de a pleca la drum lung ca sa nu am surprize neplacute
Pls help!!!!!!!!
astept raspuns de la voi urgent
multumesc
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Mie 30-Mai-2007 00:05

Exista cineva pe forum care a facut revizia la 15 000 km in service-urile Citroen?....in special C1 ca despre asta e vorba.....sa-mi zica si mie la ce sa ma astept....pls cateva atentii
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 30-Mai-2007 11:26

Vad ca nu iti raspunde nimeni, asa ca iti zic eu ce se va schimba sigur:
- ulei
- filtru de ulei
- filtru de aer
- eventual filtru de polen

Toata povestea n-ar trebui sa dureze mai mult de 2 ore (asta e un termen oricum cam mare). Cel mai bine suna la service si intreaba. Macar la partea cu costul ar trebui sa fie in stare sa iti raspunda.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Mie 30-Mai-2007 12:21

Mai gasesc ei ceva de schimbat/completat lichide.
sa te astepti intre 300-500 lei
Dar daca suni iti zic ei aprox. :D

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mie 30-Mai-2007 14:20

sigur filtru de polen, se murdareste foarte repede ... in procedura standard se schimba, dar normal poti sa le spui sa nu-l schimbe {nu recomand}
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Mie 30-Mai-2007 17:53

Am intrebat la ATS

Manopera pentru revizia de 15.000 km la C1 este 120 RON

La asta adaugi consumabilele (ulei, filtru ulei si polen)

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Mie 30-Mai-2007 18:34

Si atunci 120 lei pentru ce? Pt. 30 minute de lucru?
Mi se pare mult! Dar ce sa faci is ticalosi!

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Mie 30-Mai-2007 21:49

Acum nu tin cu dealerul sau cu service-ul. Dar e o mare eroare sa crezi ca o revizie la masina ta costa la fel ca al masina vecinului. Din simplul motiv ca masinile nu au fost conduse de acelasi sofer pe aceleasi drumuri (presupunem ca au fost identice din fabrica :) ).

E posibil ca tu sa fii un conducator auto perfect si vecinul sa fie dement, sau invers. E posibil ca tu sa fi luat 1000000 de gropi si vecinul 100, sau invers. Exemplele pot continua.

Pana la un punct, pretul reviziei poate fi acelasi - componentele care se schimba standard. Mai departe depinde de factori aleatori pe care nu ai cum sa ii controlezi (receptioner, mecanic, grile de normare, cunostinte de limba romana, versiune de interpretare, etc).

Mult succes! :P
Fun Citroen

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Joi 31-Mai-2007 17:36

Ok am facut revizia de 15.000 km.

Detaliez: (fara TVA)

Intretinere operatii standard 97.2
Control de rampa 32.4


Filtru Polen C1 57.28
Filtru Ulei C1 28.68
Garnitura Buson Ulei 3.5


total de plata 229, adica 272 cu tot cu TVA

Pe langa asta a mai fost uleiul luat de mine de la Selgros
Ulei Mobil 1 0w40 3l 180 parca


Ce au facut la revizie? au urcat masina pe rampa ... au miscat putin de roti si de esapament, au schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de polen si au strans ceva la scaunul pasagerului ca scartia ca naiba (binenteles ca in service cu mesterul pe scaunul din dreapta nu a scartait deloc).


Ce nu au facut (am stat cu ochii pe ei ca pe butelie):
- nu au citit codurile de eroare de la calculator
- nu au verificat uzura placute fata


Timp efectiv de lucru 30 min.
Timp stat in service pana au plimbat masina de colo colo 2h.

Bafta la toata lumea.

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Joi 31-Mai-2007 18:56

Nu au verificat nimic la sistemul de franare (lichid, placute, discuri, etc) si nici la directie?
Fun Citroen

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Sâm 02-Iun-2007 00:26

Multumesc pentru raspunsuri

Mi-am facut programare la service ATS Pipera pe ziua de miercuri
O sa vad la fata locului ce vor schimba si cat ma va costa....revin cu pareri dupa revizie
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Sâm 09-Iun-2007 01:45

Am facut si revizia de 15 000 km pt C1 si am venit si cu rezultate :D
Incep prin a va scrie ce s-a facut la masina.....sau cel putin ce mi-au zis ei ca s-a executat, si prin urmare:
Inlocuire:
Ulei motor 5w40 de la Total
Filtru de ulei
Filtru de polen

Niveluri, in afara de inlocuire:
Lichid de frana sintetic
Lichid de racire
Lichid spalare geamuri
Baterie (daca exista busoane demontabile)

Controale:
Etansitate si stare conducte si cartere (motor si cutie de viteze)
Stare linie esapament
Stare burdufuri (mansoane)-planetare, pivoti si cremaliera de directie
Nivel uzura placute frana fata-cu demontare roti
Nivel de uzura pneuri si aducere la presiune nominala
Stare curea(le) accesorii
Cursa pedala ambreiaj, inclusiv reglare sau stare dispozitiv de compensare automata
Iluminat exterior, iluminat interior, lumini de semnalizare
Stare stergatoare geamuri
Pedala de frana si frana de stationare

Citire: Coduri de defect
Verificare: Incercare la drum

Asta scrie pe hartie ca au facut sau cel putin ar fi trebuit sa faca la o revize standard la 15.000 km
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Sâm 09-Iun-2007 01:57

Pentru cei curiosi si urmasii la revizia de 15.000 km am sa va zic costurile reviziei.

Valoarea totala manopera: 97.2 + 18.47 (TVA-ul)
Valoare totala piese: 196.4 + 37.31 (TVA-ul)
Total de plata: 349.38 lei RON

Acum mai detaliat:
Ulei motor Total 5w40 3 litri = 76.92 + 14.61 (TVA-ul)
Filtru ulei C1 = 38.68 + 7.35(TVA-ul)
Filtru polen C1 = 57.28 + 10.88(TVA-ul)
Garnitura buson ulei C1 = 3.5 + 0.67(TVA-ul)
Solutie curatat frana Wurth = 20.02 + 3.8(TVA-ul)
Intretinere operatii standard 180 minute = 97.2 + 18.47(TVA-ul)

TOTAL = 293.6 + 55.78(TVA-ul) = 349.38 lei RON
Ultima oară modificat Sâm 09-Iun-2007 02:17 de către madlex456, modificat 1 dată în total.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

Avatar utilizator
madlex456
pasionat
Mesaje: 207
Membru din: Vin 02-Feb-2007 10:59
Localitate: Sibiu

Mesajde madlex456 » Sâm 09-Iun-2007 02:15

Ce pot sa mai adaug sunt cateva pareri personale despre serviciul lor.....

Ei bine cum am ajuns acolo....m-am prezentat la receptie si am zis ca am programare pt revizia 15.000 km si am inmanat actele necesare.
Incepe tipul sa umble pe calculator si vede ca masina are un an de la achizitie si imi zice k tre schimbat si filtrul de aer......surpriza era ca factura ar fi fost cu inca 100 RON in plus ( 1 milion lei vechi).....am zis ca lasam filtru de aer pt revizia urmatoare ca nu am venit pregatit cu atatia lei la mine......in cele din urma a recunoscut ca a gresit si se uitase la C3 in loc de C1....lol, ce funny :x
Astept ce astept si masinutza este luata si bagata in service.....acolo sta ea cam 15 minute fara a fi bagata in seama dupa care este ridicata.....intru si eu curios sa vad cum e masinutza pe dedesubt caci luasem cateva borduri si bolovani, si mi se cere sa ies afara caci nu am voie, mai bine sa astept in sala de asteptare.
Am stat in sala de asteptare si mecanicii au intrat in pauza de masa, 30 minute, apoi am zarit un tanar in salopeta ca se uita pe la motor si imi schimba uleiul, filtrul si nu stiu mai ce.....lasa masina jos....mai umbla pe la motor....probabil verifica lichidele.....nu stiu ce facea ca nu aveam vedere prea buna spre masina din sala de asteptare....se urca si la volan....probabil a pornit motorul pt ca schimbase uleiul......si nu stiu daca a verificat altceva cum ar fi ambreiajul sau frana de stationare.
Nu am vazut sa fi verificat presiunea la pneuri si luminile masinii, ca sa nu mai zic cine sa se uite la stare stergatoarelor de geamuri.....nu stiu nici daca a verificat uzura placutelor de frana desi pe hartia ce mi-au dat-o a scris 50 % uzura.......si in cele din urma nu s-a facut incercarea vehicului la drum si cred ca nici citirea codurilor memorii autodiagnostic.

Masina merge la fel de bine ca si inainte, si sunt multumit.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Sâm 09-Iun-2007 16:23

Vezi ca si 15000 pt un filtru de aer e foarte mult pt Romania.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo