AM FACUT O PROSTIE!
Moderator: Echipa Tehnica
AM FACUT O PROSTIE!
am pus contactul ca sa mearga pompa de parbriz fiindca am reglat duzele de stropire si am uitat contactul in pozitia aia cu toate becurile aprinse aprox 3 ore? Are ceva? ce s-ar fi putut intampla? (la dacie stiu ca se ducea bobina de inductie....)
La motoarele cu aprindere clasica( platina) era o problema ,daca ramanea contactul pus mult timp si prindea platina in pozitia deschis. In acest caz bobina se incingea foarte rau. Ca sa nu se arda bobina,multi producatori de la aceea vreme,au montat in serie cu aceasta o rezistenta de balast,astfel incat aceasta prelua cea mai mare parte din tensiunea ce urma sa cada pe bobina in momentul in care contactul ramanea mult timp pus. Cat priveste sistemul tau de aprindere,atat timp cat motorul nu se invarte,bobina ramine nealimentata indiferent de cat timp ramane contactul pus.
CX-ul meu? O pasiune pentru mine. C1-masina perfecta pentru o zi intreaga! Parerea mea.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
bebe scrie:La motoarele cu aprindere clasica( platina) era o problema ,daca ramanea contactul pus mult timp si prindea platina in pozitia deschis. In acest caz bobina se incingea foarte rau. Ca sa nu se arda bobina,
in pozitia inchis, adica curentul se trecea prin bobina si se scurgea la masa numai daca era platina inchisa...

bobina este un dispozitiv electronic care functioneaza doar in curent alternativ sau in curent continuu pulsatoriu...
in curent continuu, nu e decat o sarma, desi in functie de inductanta ei, la inceput transforma energia electrica in energie magnetica, dar daca nu urmeaza o alternanta de sens invers, ea devine o simpla sarma care se incinge, evident....
Ma amuza teribil forumurile C1, P 107 si Aygo. Cele mai serioase probleme pe care le gasesti pe acestea sunt becuri uitate aprinse, scaune care scartaie, nemultumiri fata de tarifele pentru revizii, cum se monteaza un turometru sau un radio-CD.
Nici urma de frane defecte, de senzori cazuti, de calamina, de roti ovalizate dupa 2000 km, injectoare infundate sau arse, casete de directie dereglate, cutii de viteze cu probleme, vopsea care sare de pe masina, nu stiu ce condensator defect, servodirectie care sa pice, etc.
Singurul lucru sesizat de mine in neregula la masina asta e faptul ca punctele rosii de vopsea de pe cauciucuri nu au fost aliniate din fabrica, asa cum trebuia, cu ventilele. Intamplare, neglijenta sau mod defectuos de lucru?

Singurul lucru sesizat de mine in neregula la masina asta e faptul ca punctele rosii de vopsea de pe cauciucuri nu au fost aliniate din fabrica, asa cum trebuia, cu ventilele. Intamplare, neglijenta sau mod defectuos de lucru?

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
CoolAir scrie:Singurul lucru sesizat de mine in neregula la masina asta e faptul ca punctele rosii de vopsea de pe cauciucuri nu au fost aliniate din fabrica, asa cum trebuia, cu ventilele. Intamplare, neglijenta sau mod defectuos de lucru?
Mai degraba asa a iesit in urma echilibrarii rotii

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Eu am ramas intr-o noapte ploaioasa cu puricele in parcare pentru ca am tinut luminile aprinse cam 10 hai maxim 15 minute. Poate oi fi stat si ceva timp cu piciorul pe frana.
Cand am vrut sa pornesc... nu a mai pornit.
Bateria era descarcata... am pus-o pe prietena mea la volan, eu am incept sa imping prin ploaie. Nimic. Ca sa pot sa comunic, am coborat geamurile (mergeau electric) si cand am renuntat la impins (apropo este a dracu de grea masina cand o impingi singur inapoi pe o bordura) geamurile abia au mai urcat. Imi era frica ca se opresc la jumate. Atunci mi-am dat seama ce bine era sa fi avut la geamuri manivela.
A doua zi am incercat sa pornesc masina (sa o imping) cu taicamiu si inca un binevoitor... nimic. Masina nu pornea impinsa.
Am sunat la toyota, a venit un tip cu un yaris a pus cablurile de la bateria lui la a mea si a pornit imediat. Am fost in service la toyota pentru verificare, s-au uitat la baterie... cica putin descarcata. Atata tot.
De atunci nu am mai avut probleme, dar mereu stau cu morcovu cand vine vorba de lumini aprinse...
Cand am vrut sa pornesc... nu a mai pornit.

Bateria era descarcata... am pus-o pe prietena mea la volan, eu am incept sa imping prin ploaie. Nimic. Ca sa pot sa comunic, am coborat geamurile (mergeau electric) si cand am renuntat la impins (apropo este a dracu de grea masina cand o impingi singur inapoi pe o bordura) geamurile abia au mai urcat. Imi era frica ca se opresc la jumate. Atunci mi-am dat seama ce bine era sa fi avut la geamuri manivela.

A doua zi am incercat sa pornesc masina (sa o imping) cu taicamiu si inca un binevoitor... nimic. Masina nu pornea impinsa.
Am sunat la toyota, a venit un tip cu un yaris a pus cablurile de la bateria lui la a mea si a pornit imediat. Am fost in service la toyota pentru verificare, s-au uitat la baterie... cica putin descarcata. Atata tot.
De atunci nu am mai avut probleme, dar mereu stau cu morcovu cand vine vorba de lumini aprinse...
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
e bine sa nu-ti faci un obicei din a porni masina impinsa... pentru ca poti pati belele mari cu cureaua de distributie si tot ce deriva de aici. verifica bateria daca nu este prea "obosita" sau daca nu cumva iti joaca feste alternatorul... take care
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats