daaaa....multe materiale..
as vrea sa o antifonez si dedesubt,dar trebuie sa o tin blocata si imi trebuie zilnic ...si aripile as vrea dar tre sa gasesc ceva cu care sa inlocuiesc surubelele alea de plastic scumpe ......
la usi am dat cu antifon si am lipit un autoateziv cam din plastic ,sa nu retina apa , ....iar capacul ala de plastic l am dat cu antifon si am lipit aparatoare de parbriz din aluminiu ...
Modificari Citroen C1 !
Moderator: Echipa Tehnica
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: Modificari Citroen C1 !
Eu am bagat STP in partea din spate pana la scaunele din fata si pe inaltime pana la nivelul stopurilor, STP in usi, si niste spuma/burete cu celula inchisa suplimentar pe oalele rotilor din spate si spatiul rotii de rezerva. Imagini aici
viewtopic.php?f=9&t=23861&start=30
Zgomotul de esapament s-a redus semnificativ, o parte din zgomotul de rulaj.
La viteze mari e deranjant vantul, si ma batea gandul sa pun ceva in stalpi si pe plafon, poate se mai reduce. Am citit pe undeva ca ar exista si niste folii pentru parbriz care au si rol de a reduce zgomotul, insa nu am gasit pe nimeni care sa vanda/monteze asa ceva aici.
La viteze mici baraie ceva motorul, si unde a fost accesibil am bagat STP si burete cu celula inchisa intre motor si habitaclu insa fara cine stie ce efect. Ma gandeam ca daca scot aparatorile alea din plastic as avea poate acces mai bun sa mai scot si din zgomotul de motor, nu doar de rulare, insa nu cred ca as putea face minuni.
viewtopic.php?f=9&t=23861&start=30
Zgomotul de esapament s-a redus semnificativ, o parte din zgomotul de rulaj.
La viteze mari e deranjant vantul, si ma batea gandul sa pun ceva in stalpi si pe plafon, poate se mai reduce. Am citit pe undeva ca ar exista si niste folii pentru parbriz care au si rol de a reduce zgomotul, insa nu am gasit pe nimeni care sa vanda/monteze asa ceva aici.
La viteze mici baraie ceva motorul, si unde a fost accesibil am bagat STP si burete cu celula inchisa intre motor si habitaclu insa fara cine stie ce efect. Ma gandeam ca daca scot aparatorile alea din plastic as avea poate acces mai bun sa mai scot si din zgomotul de motor, nu doar de rulare, insa nu cred ca as putea face minuni.
Re: Modificari Citroen C1 !
oricum nu strica daca dai aparatorile de plastic jos, dai si aripa , apoi cu antifon ,dat cu pensula in mai multe straturi ...
eu am dat cu pensula la toate rotile atit cit am putut......
insa pt zgomot , eu am vazut ca unele masini au doua garnituri la usi si de aceea am pus si eu una suplimentara ..si sa stii ca se cunoaste maiales daca masina are 10 ani peste ..ca acea garntura nu mai etanseaza bine ,bine ..
daca ti ai pune garnituri de usi noi sa vezica se simte la zgomot....
eu motorul mereu il las sa se incalzeasca pe loc ..ca țăcăne ,la rece si nu mi place ...
eu am dat cu pensula la toate rotile atit cit am putut......
insa pt zgomot , eu am vazut ca unele masini au doua garnituri la usi si de aceea am pus si eu una suplimentara ..si sa stii ca se cunoaste maiales daca masina are 10 ani peste ..ca acea garntura nu mai etanseaza bine ,bine ..
daca ti ai pune garnituri de usi noi sa vezica se simte la zgomot....
eu motorul mereu il las sa se incalzeasca pe loc ..ca țăcăne ,la rece si nu mi place ...
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: Modificari Citroen C1 !
La mine nu pare sa aiba probleme de etansare la usi. Nu simt curent de aer pe undeva indiferent de viteza.
Pe de alta parte e folosita pentru drumuri scurte si in oras, pentru drumuri lungi am alta mult mai bine insonorizata .
Cu insonorizarea la un moment dat efortul incepe sa devina mare si rezultatul scazut. Partea din fata deja are un strat gros din pasla si e posibil ca un strat suplimentar de altceva sa nu faca prea multe minuni. Cand pui ceva pe tabla goala se simte imediat, insa cand deja exista material insonorizant si mai adaugi efectul e redus.
Am vazut ca exista si o toba aftermarket facuta de unii care spun ca reduc zgomotul cu 3db. Daca va trebui sa o schimb poate caut una, gasisem pe ebay si nu costa mai mult decat toba standard. De asta e vorba
http://www.befr.ebay.be/itm/Klarius-CN5 ... SwImRYfsp4
Pe de alta parte e folosita pentru drumuri scurte si in oras, pentru drumuri lungi am alta mult mai bine insonorizata .
Cu insonorizarea la un moment dat efortul incepe sa devina mare si rezultatul scazut. Partea din fata deja are un strat gros din pasla si e posibil ca un strat suplimentar de altceva sa nu faca prea multe minuni. Cand pui ceva pe tabla goala se simte imediat, insa cand deja exista material insonorizant si mai adaugi efectul e redus.
Am vazut ca exista si o toba aftermarket facuta de unii care spun ca reduc zgomotul cu 3db. Daca va trebui sa o schimb poate caut una, gasisem pe ebay si nu costa mai mult decat toba standard. De asta e vorba
http://www.befr.ebay.be/itm/Klarius-CN5 ... SwImRYfsp4
Re: Modificari Citroen C1 !
cealalta masina are tot o garnitura la usi ?.....
si eu cred ca mașinile cu 3 usi au un zgomot mai mic ca cele cu 5 .....si deasemenea antifonul dat cu pensula ,are un efect bun ,...
eu nu am avut timp ca as f dat mai multe straturi...adica ,,, antifon ,apoi pisla 5...7 milimetri , antifon cu pensula ,apoi alt strat de pisla ....
adica as fi dat 3 straturi ...dupa care continuam cu ,,vata ,, dar 2 cm , plus folie de aluminiu ....
eu am antifonat inclusiv oala de la roata de rezerva ....abia mai intra roata .....
toba nu este scumpa ,eu am svimbat o axum trei ani si am dat 70 euro ...dar mi am schimbat o eu ca sa mai reduc cheltuiala ,ca mi cerea 30 euro la service.
la pisla din partea din fata ,este si un plastic am dat cu antifon peste ele ,pina sus ,cit am putut...
daca nu intra apa cind speli masina ,pe la chedere înseamnă ca s bune ...
eu la a mea , am observat ca mi venea zgomot mult de la rotile din spate , si am insistat mult de tot ca fiind in trei usi am putut sa umplu tot spatiul ala deasupra oalelor ....am cumparat inclusiv burdufuri de perna ,din vatelina , imbibate cu antifon ,si indesate acolo, for ever .....
eu am luat masina veche ,dar cel care a avut o nu a facut nimic ......si am cautat s o ,,așez ,, un pic sa fie ca o masina ...
cit m am chinuit sa gasesc locurile pe unde intra apa ...dar acum nu mai am probleme ,...
si cu schimbatul vitezelor, era ceva de speriat , credeam ca se rupe cutia , ca facea un cârâit ingrozitor , imi era frica sa schimb ,dar sm rezolvat o cu șprey siliconat si mult, multa vaselina aici la mecanismul de la maneta schimbatorului,si la articulatiile timoneriei....
acum as vrea sa mi pun un telefon care nu l mai folosesc pe post de camera de supravegere ,sa vad ce mi trebuie........
mie mi se pare o masina buna mai ales ca nu am avut decit Dacia....,fac 1100 km pe luna , dar nu o fortez ,si scot ,vara 4,8 % consum , mai mult autostrada ,si iarna 5,3 ....
si eu cred ca mașinile cu 3 usi au un zgomot mai mic ca cele cu 5 .....si deasemenea antifonul dat cu pensula ,are un efect bun ,...
eu nu am avut timp ca as f dat mai multe straturi...adica ,,, antifon ,apoi pisla 5...7 milimetri , antifon cu pensula ,apoi alt strat de pisla ....
adica as fi dat 3 straturi ...dupa care continuam cu ,,vata ,, dar 2 cm , plus folie de aluminiu ....
eu am antifonat inclusiv oala de la roata de rezerva ....abia mai intra roata .....
toba nu este scumpa ,eu am svimbat o axum trei ani si am dat 70 euro ...dar mi am schimbat o eu ca sa mai reduc cheltuiala ,ca mi cerea 30 euro la service.
la pisla din partea din fata ,este si un plastic am dat cu antifon peste ele ,pina sus ,cit am putut...
daca nu intra apa cind speli masina ,pe la chedere înseamnă ca s bune ...
eu la a mea , am observat ca mi venea zgomot mult de la rotile din spate , si am insistat mult de tot ca fiind in trei usi am putut sa umplu tot spatiul ala deasupra oalelor ....am cumparat inclusiv burdufuri de perna ,din vatelina , imbibate cu antifon ,si indesate acolo, for ever .....
eu am luat masina veche ,dar cel care a avut o nu a facut nimic ......si am cautat s o ,,așez ,, un pic sa fie ca o masina ...
cit m am chinuit sa gasesc locurile pe unde intra apa ...dar acum nu mai am probleme ,...
si cu schimbatul vitezelor, era ceva de speriat , credeam ca se rupe cutia , ca facea un cârâit ingrozitor , imi era frica sa schimb ,dar sm rezolvat o cu șprey siliconat si mult, multa vaselina aici la mecanismul de la maneta schimbatorului,si la articulatiile timoneriei....
acum as vrea sa mi pun un telefon care nu l mai folosesc pe post de camera de supravegere ,sa vad ce mi trebuie........
mie mi se pare o masina buna mai ales ca nu am avut decit Dacia....,fac 1100 km pe luna , dar nu o fortez ,si scot ,vara 4,8 % consum , mai mult autostrada ,si iarna 5,3 ....
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Re: Modificari Citroen C1 !
Știu ca o parte au avut probleme frecvente cu apa, însă a mea e mai recenta și n-am problema asta. Adică am avut, întra apa pe la al treilea stop, cel de sus care e etansat cu muci verzi, însă aia se rezolva în 30s cu un silicon. La cata ploaie am aici doar problema cu apa mi-ar lipsi
Re: Modificari Citroen C1 !
si eu tot cu silicon am rezolvat o ,dar greu am descoperit , ...cel care a proiectat stopul ala sr trebui mutat la proiectat căruțe , ca si ala care a conceput izolarea gaurii de trecere a firelor la stopurile mari spate .......
m am documentat cu supravegherea nocturna din interiorul masinii ,...
daca nu ai lumina ...adio ...costa prea scump.....
m am documentat cu supravegherea nocturna din interiorul masinii ,...
daca nu ai lumina ...adio ...costa prea scump.....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187673
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11705
Cel mai nou membru ybunny