pai, desi s-a mai discutat, ce ne costa sa mai vorbim odata, nu?
ai putea sa incerci cu un filtru sport (ori de tip panel, care intra in locasul celui original, ori induction kit, de tipul conic, ceva mai complicat de montat si mult mai sump, dar cu rezultate reale. ai putea sa ti mai pui o toba sport, desi e posibil sa fie "mult zgomot pt. nimic". eu o sa imi pun niste bujii Denso Iridium Power (aceeasi marca ca cele de pe masina, dar ceva mai performante, cica ar imbunatati timpul de raspuns al acceleratiei)
si acum in legatura cu cipul, eu zic sa renunti, fiindca la o masina cu motor aspirat nu faci decat sa o dereglezi. nu ai turbina, nu prea ai ce parametri sa modifici (cu rezultate reale), poate doar sa dereglezi ECU. si de curand am descoperit cea mai buna dovada: TTE, divizia sport a Toyota, ofera pt. Aygo 1.4HDI un powerbox (un chip pt. cresterea puterii), in timp ce pt. motorul pe benzina nu exista astfel de optiuni. eu zic ca daca se putea creste puterea prin chip/remapare, ar fi facut-o si cei de la TTE, nu? deci, parerea mea, renunta la chip.