Vreau sa-mi rasfat C1-ul cu un ulei mai de soi , adica API SM si bineanteles 5W40 si n-as vrea sa am surpriza sa-mi puna altceva in loc de uleiul pe care-l aduc .
A mai venit cineva cu uleiul "lui" la revizie ?
ATS-istii te lasa sa stai langa masina la revizie ?
Moderator: Echipa Tehnica
ATS-istii te lasa sa stai langa masina la revizie ?
Esentele tari se tin in sticlute mici.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ce ulei recomanda producatorul pentru masina ta (ma refer la cifre)?
Oficial la ATS nu te lasa sa stai linga masina, neoficial unii au mai stat ;)
Oficial la ATS nu te lasa sa stai linga masina, neoficial unii au mai stat ;)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Raspuns scurt: nu, nu te lasa. Motivatia: normele de protectie a muncii
Le e frica ca o sa-ti cada masina in cap de pe rampa si vor fi trasi la raspundere. Asta e explicatia oficiala, dar cu siguranta exista si alte motive.
Cred ca au mai fost persoane de pe forum care au venit cu uleiul lor de acasa la revizii. E posibil sa fie de acord sa-ti puna uleiul tau, cu conditia sa fie compatibil cu motorul tau (ei recomanda 5W40).

Cred ca au mai fost persoane de pe forum care au venit cu uleiul lor de acasa la revizii. E posibil sa fie de acord sa-ti puna uleiul tau, cu conditia sa fie compatibil cu motorul tau (ei recomanda 5W40).
dionescux scrie:Te lasa... la ATS Pitesti
Eu am avut ambitie si mai mare decat tine, m-am dus cu ulei 0w-40 Mobil 1 . Nenea mi-a spus ca producatorul recomanda 15w-40 sintetic, eu am spus ca 15w-40 sintetic nu prea am vazut pe la noi, dar ca in carte este acceptat si uleiul 0w40 asa ca .....
La Pitesti nu e ATS, e Cartec. Apropo, daca ai fost la ei, ma intereseaza si pe mine ceva impresii despre mecanicii de acolo, ca ma bate gandul sa fac urmatoarea revizie la Pitesti.
Multumesc!
Matrixu scrie:Mai bine faci 80 km in plus sau cat sunt si te duci la valcea...;)
Am fost la prima revizie la Valcea, dar nu ma declar 100% multumit de ce am vazut acolo. Am cam fost luat pe sus din service pe motivele cu protectia muncii enuntate mai sus.
Unele problemute nu au fost suficient investigate si lasate in coada de peste, dar nici eu nu am insistat.
XENON scrie:pt. un amarat de schimb de ulei cred ca e un pic cam mult. si sa fim seriosi, stiti cum e cu pomul laudat, merita sa incerci, dar pt. ceva cu adevarat serios.
Nu e vorba doar de un schimb de ulei. La urmatoarea revizie vreau sa schimb placutele de frana, antigelul, lichidul de frana. Asta in afara de filtre si ulei, care se schimba oricum la fiecare revizie.
vldst scrie:Matrixu scrie:Mai bine faci 80 km in plus sau cat sunt si te duci la valcea...;)
Am fost la prima revizie la Valcea, dar nu ma declar 100% multumit de ce am vazut acolo. Am cam fost luat pe sus din service pe motivele cu protectia muncii enuntate mai sus.
Unele problemute nu au fost suficient investigate si lasate in coada de peste, dar nici eu nu am insistat.
Deci pana la urma nici mult laudatii PROMOTOR Rm.Valcea nu sunt asa profesionisti precum spuneau mai multi colegi de forum ... Ma si miram ... Chiar ma batea gandul sa bat 170 km sau cati sunt pana la Valcea pt. urmatoarea revizie , dar parca mi-a cam pierit elanul si entuziasmul .

Esentele tari se tin in sticlute mici.
placutele de schimbat sunt o banalitate. abia le-am schimbat pe ale mele cu manutzele din dotare.
, iar cu lichidul nu stiu ce ai. cu ce te-a suparat? stiu ca s-a discutat mult pe tema asta, si chiar eu am postat niste explicatii pt. care ar merita schimbat. dar 2 ani e cel putin exagerat, e un fel de "hai sa suflam si-n iaurt", ca dovada ca unii producatori zic 3 ani, altii 5 si unii (parca GM in State) spun despre un anumit lichid de frana folosit de ei, DOT5, ca nu ar necesita inlocuire, nefiind bazat pe polyethilen-glycol, ca si DOT3, DOT4 si DOT5.1, ci pe silicon. in felul asta nu este higroscopic, adica nu absoarbe apa. chiar am citit undeva ca e cazul sa schimbi lichidul atunci cand devine maro "mai inchis la culoare decat mierea" (era in engleza). acum depinde si la ce miere se referea, presupun ca la cea poliflora, ca daca era vorba de miere alba de salcam atunci trebuie inlocuit dupa prima luna. 
tocmai am mai citit ceva: Subaru si Honda recomanda schimbarea lichidului la 30.000mile (adica vreo 48.000km). deci, cale lunga.


tocmai am mai citit ceva: Subaru si Honda recomanda schimbarea lichidului la 30.000mile (adica vreo 48.000km). deci, cale lunga.
Xenon, la Toyota din semnatura mea lichidul de frana a fost schimbat la revizia de 2 ani in service Toyota Romania... Eu zic ca e mai bine sa fim siguri, mai ales ca e vorba de frane.
La mine parca s-a cam inchis la culoare lichidul de frana si bate spre maro, asa ca prefer sa ma descotorosesc de el la urmatoarea revizie. Sper sa aeriseasca bine baietii instalatia dupa operatia de inlocuire, asta e singura mea grija.
Imi poti recomanda niste placute bune, care sa nu scartaie si sa uzeze prematur discurile? Se pare ca m-am procopsit si eu cu niste santuri pe discuri, ca si tine. Inclin sa dau vina pe placute care poate nu au o compozitie omogena si asta a dus la aparitia santurilor, desi pare greu de crezut. Dar si varianta cu ratacitul vreunei pietre intre placuta si disc mi se pare putin plauzibila. Ca si la tine, santurile au aparut si pe stanga si pe dreapta. Cam mare coincidenta sa mi se lipeasca cate o piatra pe ambele discuri...
La mine parca s-a cam inchis la culoare lichidul de frana si bate spre maro, asa ca prefer sa ma descotorosesc de el la urmatoarea revizie. Sper sa aeriseasca bine baietii instalatia dupa operatia de inlocuire, asta e singura mea grija.
Imi poti recomanda niste placute bune, care sa nu scartaie si sa uzeze prematur discurile? Se pare ca m-am procopsit si eu cu niste santuri pe discuri, ca si tine. Inclin sa dau vina pe placute care poate nu au o compozitie omogena si asta a dus la aparitia santurilor, desi pare greu de crezut. Dar si varianta cu ratacitul vreunei pietre intre placuta si disc mi se pare putin plauzibila. Ca si la tine, santurile au aparut si pe stanga si pe dreapta. Cam mare coincidenta sa mi se lipeasca cate o piatra pe ambele discuri...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats