Pagina 1 din 1

ITP

Scris: Mie 13-Aug-2008 13:37
de dionescux
Buburuza mea implinind 2 ani, era timpul pentru inspectia tehnica periodica.

Nu vreau sa ma deplasez pana in Baneasa pentru un ITP asa ca am hotarat sa renunt la serviciile Citroen ( plus ca masina este in garantie si am vrut o verificare independenta pentru evidentierea eventualelor probleme pe care tipii de la ATS le-ar fi ignorat).

Am facut ITP-ul la AMG (aia care vand logane), pe langa Cora Pantelimon fara programare. La 8 dimineata eram la coada (4 masini) la ora 10 am terminat.

Ce m-a uimit: 1% dezechilibru la franare, in timp ce la masinile din fata mea, dezechilibrul ajungea si la 15%.
Suspensii si articulatii ok.
Nu au verificat trusa stingator etc...
La prima citire a noxelor am avut valoarea oxigenului prea mare dar au mai incalzit putin motorul si la refacerea testului totul a intrat in norme.

800.000 lei m-a costat (discriminare, pe aia cu dacii din fata mea i-a costat 700.000).

Scris: Joi 14-Aug-2008 11:50
de nicum
Si daca ai avut oxigenul prea mare ce?... Oxigenul e poluant mai nou sau vroiau si ei o spaga?

Scris: Sâm 16-Aug-2008 08:01
de dionescux
1. In principiu daca nivelul oxigenului este prea mare, asta indica faptul ca traseul de evacuare nu este etans, si se pica ITP-ul.

2. Da, au incercat si ei marea cu degetul, poate ii stimulam cu ceva.

Scris: Vin 09-Oct-2009 21:18
de alin2007
L-am trimis si eu pe taicamiu azi sa-mi faca revizia la C1 al meu si singura "problema" e ca i-a gasit co2 mai mare,in loc de 1,06 avea 1,27 si nenea mecanicu de acolo a zis ca ar fi benzina de vina.ITP-ul l-am facut la Meridian Vest.Acum nu stiu...sa fie vreo problema ca are co2 mai mare sau poate nu a fost incalzit motorul suficient si atunci isi revenea nivelul? Multumesc

Scris: Sâm 10-Oct-2009 10:10
de drobert
Si eu am facut ITP la bubu luna trecuta, aceeasi problema, dar mecanicosu si-a dat seama catrebuie sa bage furtunul ala de noxe pana in toba finala nu doar la iesire, si dupa chestia asta a iesit perfect.
De asemenea mi-a zis ca e f. important in special la diesel dar si la benzina sa ai catalizatorul in parametrii la verificarea noxelor, asta inseamna sa-i dai cox cam 5-10 min. inainte de a intra pe standul de verificare, asta daca nu stai la coada :wink: .

Scris: Lun 12-Oct-2009 19:29
de alin2007
asa ma gindeam si eu,deci nu e nici o problema.multumesc pt raspuns

Scris: Lun 12-Oct-2009 21:20
de sorin.
"problema" e ca i-a gasit co2 mai mare,in loc de 1,06 avea 1,27

Vrei sa zici co, nu co2

Scris: Lun 12-Oct-2009 22:05
de XENON
CO2 = dioxid de carbon