Pagina 1 din 1

Buburuza invicibila

Scris: Mar 02-Dec-2008 22:19
de owystyle
Azi m-am trezit mai tarziu, ca tot omu dupa mini-concediu, si am plecat la work. Cu 2 intersectii inainte de birou plec primul de la semafor, nu merg nici 200m ca trebuie sa opresc la coloana.

Dupa ceva secunde de la oprire ma uit in oglinda si vad un Hyundai H1 (care pe langa ca e ditamai duba mai avea si bare de protectie in fata) cum se apropie in graba de mine si nu franeaza. Tot ce am putut sa fac a fost sa imi tin gatu bine si sa astept impactul si POC!

M-a lovit din plin in spate, impingandu-ma intr-un Panda din fata. Acordeon am fost facut. Dau sa ies sa vad daca a mai ramas ceva din spatele masinii, cand, spre uimirea mea, nimic! Ma uit mai bine, nimic! Ma uit si mai bine si vad k butonul de la portbagaj era inautru, deci practic nu mai pot deschide portbagajul.

Cand trec in fata, observ doar bandoul si nr-ul un pic indoite and thats it! Am plecat "linistit" cu buburuza, mi-am petrecut 5ore la politie si cam asta a fost ziua.

Imi e cam aiurea sa las masina acum la service, as vrea dupa sarbatori sa o bag in service. Ce credeti? Poate avea alte avarii care nu se pot vedea? Adica sigur are. Dar daca era ceva grav se auzea sau se simtea in mers, right?

Ceva service-uri ok stiti careva?

Scris: Mar 02-Dec-2008 22:43
de CoolAir
Sunt bine proiectate buburuzele pentru impacturi din astea frecvente in oras. Inainte de a cumpara C1 vorbisem cu un dealer Peugeot despre fratele Peugeot 107. Printre altele dealerul respectiv mi-a spus ca barele din fata si din spate ale P107 (deci si la C1) sunt garantate sa nu pateasca absolut nimic la un impact cu 5 kmh, care este viteza la care se intampla cele mai multe coliziuni in parcari si asteptand la semafor.

Dupa ce am cumparat C1, odata am dat fara sa vreau cu spatele intr-un stalp electric, plecand de pe loc. Impactul a fost foarte puternic. Am crezut ca am bara din spate facuta farame. Surpriza! Nimic! Totul a ramas neatins in urma acelui impact puternic.

Scris: Mie 03-Dec-2008 02:30
de XENON
eu la 5km/h am avut dauna de 6000lei. asa ca... nu mai cred vrajeli dintr-astea comerciale. mie mi se pare din contra, genul de masina la care daca nu ai CASCO si ai lovit-o, ai cam pus-o... :? tabla subtire-subtire, barele prinse in fel si fel de clipsuri de diferite modele etc. e posibil sa fie mai usor de reparat la AYGO, fiindca ei au aceleasi tipuri de cleme, surubele si clipsuri la toata gama. la Citroen si Peugeot in schimb totul e diferit de restul gamei si cei de la caroserie se plang frecvent de chestia asta. e necesar un stoc cu totul separat care nu e mereu disponibil si de aceea te trezesti de multe ori cu fel si fel de improvizatii.