Salut, am si eu o problema de vreo 5 zile la fiecare pornire imi face un bip am citit mesajele pe acesata tema dar nu ma regasesc in nici unul din cazuri nivelul de ulei este bun cel de antigel la fel si lichidul de frana si parbriz ok si ele. Ieri am fost in service sa vad si placutele de frana sunt si ele ok becurile fuctioneaza, nivelul de freon a fost incarcat in vara deci si el este in parametri bateria de acumulator e ok pana la revizia de 40.000 km mai am 5000km iar placutele mai rezista inca 2000-3000km asa mi s-a spus. Este vb de un C2 de 1,1 benzina varianta standard si are 3 ani vechime 35.000km parcursi Cei de la service din Timisoara mi-au zis ca numai daca fac un test lexia ar putea sa isi dea seama daca e ceva sau nu e nimik. In cartea tehnica a masinii am gasit faza cu 1 bip la pornire dar e in franceza si ori cum as traduce-o e f vaga si nu imi dau seama daca e de bine sau de rau. Zice acolo ca masina comunica cu soferul si prin semnale acustice si mai zice 1 gong Confirme la prise compte d'une commande. Compte e cont in romana nu prea are logica fraza ar fi ceva de genu imi comfirma pornirea unei operatii dupa logica mea dar ce fel de operatie nu stiu.
Tot cei de la service mi-au spus ca s-ar putea cum e frig afara sa ma avertizeze ca e pericol de inghet.
Si o a doua intrebare ar fi dupa dupa ce consum benzina din rezervor si imi mai ramane pt 100 km de parcurs nu imi mai afiseaza cat mai am adica sa scada pana la 0 treptat imi apar _ _ _ si cand am primit masina imi arata cei de la service dupa prima revizie mi-au spus ca softul s-a reinoit si nu mai cuprinde si acesata functie si ca asa e la toate citroenurile nu mai indica nivelul sub 100km pana la urmatoarea alimetare mentionez ca pana au venit cu concluzia asta au schimbat pompa de benzina zic ei computer de bord si toate cele ei pretind ca softul asa e facut sa nu mai arate desi repet cand am cumparat-o arata iar dupa prima revizie de 2500km nu mi-a mai aratat. Vreau sa stiu daca are cineva C2 si ii arata de la 100km in jos
Va multumesc anticipat
Bip la pornire la un citroen C2
Moderator: Echipa Tehnica
Bip la pornire la un citroen C2
Patrick
am gasit hiba
Pana la urma si la mine a fost vorba de un bec de la pozitie care l-am remarcat azi in trafic dupa ce am postat problema pe forum, in leg cu benzina pe rosu stiu ca se duce pompa daca mergi cu ea pe rosu avand in vedere ca racirea pompei din cate mi-au zis astia de la citroen se face cu ajutorul penzinei si mai sunt si impuritatile de pe fundul rezervorului care au si ele partea lor de vina dar intrebarea era daca iniante sa ti se aprinda ledul ca trebuie sa alimentezi si ajungi sub 100km de parcurs cu benzina din rezervor daca va arata si vou _ _ _ mentionez ca inainte sa imi bage noul soft care s-a facut la revizia de 2500km imi scadea la km ramasi pana la 65 de unde si me aprindea ledul de benzina acuma in mom in care ajung la 100km opersc motorul si il repornesc la km parcursi cu bnezina din rezervor e _ _ _ desi tehnic as mai avea 100km si ar trebui logic sa scada pana la 0. Scuze de repetari dar chiar nu stiu sa explic mai bine de atat care e nedumerirea mea pur si simplu vreau sa vad daca astia de la service m-au pacalit ca e la toate masinile faza cu indicatia km parcuris cu benzina ramasa sub 100km sau au zis-o sa scape de mine.
Respect si tin sa mentionez ca aici in Timisoara reprezentanta citroen e facuta sa faca bani si nu sa ajute clientul in sesnul ca puteau sa imi spuna vezi poate ti un bec ars nu sa ma cheme la un test lexia in val de 150ron bine ca am rezolvat problema cu bipul iniante sa ajung la ei in service.
Respect si tin sa mentionez ca aici in Timisoara reprezentanta citroen e facuta sa faca bani si nu sa ajute clientul in sesnul ca puteau sa imi spuna vezi poate ti un bec ars nu sa ma cheme la un test lexia in val de 150ron bine ca am rezolvat problema cu bipul iniante sa ajung la ei in service.
Patrick
salut
Mersi ca mi-ai postat la sectiune C2 eu citisem un articol scris tot de voi legat de bipuri si am atasat si problema mea acolo si dupa ce am postat-o am obs ca sunt la C3
tarziu in fine. Mai am ceva de adaugat legat de masinile astea eu am castigat masina la un concurs la universa all un fel de supermarket care imediat dupa a dat faliment asta inseamna acum 3 ani si am avut o groaza de probleme cu masina si tind sa cred ca astea date la concurs sunt alea printre primele scoase. Cei de la service am obs ca decat sa instaleze cum trebe softurile preferau sa schimbe piese pe ea zicand ca ba una ba alta nu e buna pana la urma a dat vina pe soft dupa ce au schimbat zic ei calculator de bord pompa de benzina cam ce era electronic ba mai mult e considerata masina de campanie care implica la o serie in plus de teste deci clar e masina de sacrificiu printre primele aparute sau produse de citroen.
Acum de curand ma comfrunt cu o alta problema nu mi se mai deschide usa de la sofer dar e din cauza uzurii butucului zic asta pt ca dadea semne inca din toamna ca nu mai vrea sa se deschida si de inghetat nu e inghetata nu imi intra cheia decat pana la jumate daca dau cu spray Prevent de dezghetat si lubrefiat merge dar numai pt 4-5 ore apoi o iau de la capat si fol cam un tub pe luna daca stiti vre-un alt lubrificator ca parctic asta imi trebe v-as fi recunoscator cei de la service au spus ca cei acre nu au inchidere centralizatadin telecomanda mai vin cu asemenea probleme butucul si montatul sunt pe la 260ron si imi vine corespunzator seriei de sasiu fara sa fiu nevoit sa schimb cheile dar mi groaza de montare siner ca astia nu stiu decat sa traga sa smulga si sa dea cu ciocanul si aici vb de fata de usa ca ma gandesc ca trebe sa dea fata usii jos altfel nu vad cum ar putea sa faca
Mai am o intrebare la varainta standard lipsesc o serie de chestii am primit 2 chei daca nu ma insel una pt coborarea rotii de rezerva de sub masina si a doua de desfacut prezonul intrebarea mea cricul e pus sub masina la roata de rezerva sau trebuia sa il am in portbagaj?? Mentionez ca am cartea masinii in franceza si nu prea ma pricep decat intuiesc si totodata in acea carte sunt prezentate toate modelele de C2 si sincre nici nu am gasit vreo specificatie in leg cu amplasarea cricului la varianta standard pun intrebarea cu cricul sa nu am surprize ca nu am cu ce ridica masina daca Doamne fereste fac pana.

Acum de curand ma comfrunt cu o alta problema nu mi se mai deschide usa de la sofer dar e din cauza uzurii butucului zic asta pt ca dadea semne inca din toamna ca nu mai vrea sa se deschida si de inghetat nu e inghetata nu imi intra cheia decat pana la jumate daca dau cu spray Prevent de dezghetat si lubrefiat merge dar numai pt 4-5 ore apoi o iau de la capat si fol cam un tub pe luna daca stiti vre-un alt lubrificator ca parctic asta imi trebe v-as fi recunoscator cei de la service au spus ca cei acre nu au inchidere centralizatadin telecomanda mai vin cu asemenea probleme butucul si montatul sunt pe la 260ron si imi vine corespunzator seriei de sasiu fara sa fiu nevoit sa schimb cheile dar mi groaza de montare siner ca astia nu stiu decat sa traga sa smulga si sa dea cu ciocanul si aici vb de fata de usa ca ma gandesc ca trebe sa dea fata usii jos altfel nu vad cum ar putea sa faca
Mai am o intrebare la varainta standard lipsesc o serie de chestii am primit 2 chei daca nu ma insel una pt coborarea rotii de rezerva de sub masina si a doua de desfacut prezonul intrebarea mea cricul e pus sub masina la roata de rezerva sau trebuia sa il am in portbagaj?? Mentionez ca am cartea masinii in franceza si nu prea ma pricep decat intuiesc si totodata in acea carte sunt prezentate toate modelele de C2 si sincre nici nu am gasit vreo specificatie in leg cu amplasarea cricului la varianta standard pun intrebarea cu cricul sa nu am surprize ca nu am cu ce ridica masina daca Doamne fereste fac pana.
Patrick
iarta-ma, dar incearca sa folosesti semne de punctuatie, e imposibil de citit ce scrii!!! spui 10 probleme intr-o singura fraza, mi-a luat un sfert de ora sa citesc si sa inteleg ce vrei. nu are nimic masina, indiferent ca e cistigata la concurs sau cumparata stiu io cum. idee e ca daca cine o repara e afon, mai bine te duci un judet mai incolo ca sa gasesti alti meseriasi poate mai buni. da sigur e o problema de soft la povestea cu indicarea nivelului, probabil ca la prima revizie au facut update de soft (campanie se cheama cind e nevoie de asa ceva) in ideea in care e nerecomandat sa mergi cu mai putin de 10l, sau citi ramin in rezervor cind ajungi tu la 100 km pina la alimentare
- Gurau Alexandru
- pasionat
- Mesaje: 102
- Membru din: Sâm 02-Iun-2007 23:16
- Localitate: Buftea
Cricul, este in roata de rezerva sub masina; daca este...
Ar fi bine sa verifici, s-ar putea sa ai cricul, dar roata s-ar putea sa fie desunflata.
La mine computerul de bord indica pana la 25km distanta pe care o mai pot parcurge cu motorina din rezervor (desi am mers de multe ori pana nu mai arata decat _ _ _ inca nu s-a ars pompa, poate sunt norocos). Probabil intradevar problema ta e de la noul soft.
Cat despre impuritatile de pe fundul rezervorului aici e vrajeala. Pompa de benzina intodeauna trage de pe fundul rezervorului, nu conteaza ca e plin sau gol. Rezervorul nu are fundul plat ci are ca niste faguri pe fund in care se strang impuritatile. In cazul in care mergi cu rezervorul aproape gol in cel mai rau caz o sa creasca concentratia de impuritati; adica pompa o sa traga acum mai multe gunoaie, iar cand o sa faci plinul o sa traga mai putine; ideea e ca mai devreme sau mai tarziu gunoaiele tot or sa ajunga in filtru, in aceeasi cantitate chiar daca mergi pe plin sau pe gol.
Racirea pompei cred ca se asigura in principal prin vehicularea carburantului; nu cred ca trebuie neaparat sa stea imersata in acesta; ganditi-va ca multe masini n-au pompa in rezervor; acelea cum se racesc?!
Cat despre chei, desi am inchidere centralizata, aceasta uneori refuza sa functioneze si trebuie sa folosesc cheia. Ultima oara (acum 2-3 sapt) nu mai vroia sa intre cheia in butuc; a trebuit sa insit ceva.... probabil "asa e la toate". Decat sa-ti faci alta cheie mai bine iti pui inchidere centralizata; iesi mai castigat asa...
Bateria tine 4- 5 ani, mai nasol e ca atunci cand moare; moare destul de brusc, azi porneste normal, iar a doua zi nici nu mai invarte motorul...
A mea are 45000km si inca are placutele originale. Desi am drumuri preponderent prin oras incerc sa folosesc cat mai putin frana si sa folosesc cat mai mult frana de motor. cu cat utilizezi mai mult frana cu atat se duc mai repede placutele.
Ar fi bine sa verifici, s-ar putea sa ai cricul, dar roata s-ar putea sa fie desunflata.
La mine computerul de bord indica pana la 25km distanta pe care o mai pot parcurge cu motorina din rezervor (desi am mers de multe ori pana nu mai arata decat _ _ _ inca nu s-a ars pompa, poate sunt norocos). Probabil intradevar problema ta e de la noul soft.
Cat despre impuritatile de pe fundul rezervorului aici e vrajeala. Pompa de benzina intodeauna trage de pe fundul rezervorului, nu conteaza ca e plin sau gol. Rezervorul nu are fundul plat ci are ca niste faguri pe fund in care se strang impuritatile. In cazul in care mergi cu rezervorul aproape gol in cel mai rau caz o sa creasca concentratia de impuritati; adica pompa o sa traga acum mai multe gunoaie, iar cand o sa faci plinul o sa traga mai putine; ideea e ca mai devreme sau mai tarziu gunoaiele tot or sa ajunga in filtru, in aceeasi cantitate chiar daca mergi pe plin sau pe gol.
Racirea pompei cred ca se asigura in principal prin vehicularea carburantului; nu cred ca trebuie neaparat sa stea imersata in acesta; ganditi-va ca multe masini n-au pompa in rezervor; acelea cum se racesc?!
Cat despre chei, desi am inchidere centralizata, aceasta uneori refuza sa functioneze si trebuie sa folosesc cheia. Ultima oara (acum 2-3 sapt) nu mai vroia sa intre cheia in butuc; a trebuit sa insit ceva.... probabil "asa e la toate". Decat sa-ti faci alta cheie mai bine iti pui inchidere centralizata; iesi mai castigat asa...
Bateria tine 4- 5 ani, mai nasol e ca atunci cand moare; moare destul de brusc, azi porneste normal, iar a doua zi nici nu mai invarte motorul...
A mea are 45000km si inca are placutele originale. Desi am drumuri preponderent prin oras incerc sa folosesc cat mai putin frana si sa folosesc cat mai mult frana de motor. cu cat utilizezi mai mult frana cu atat se duc mai repede placutele.
Mersi
Ok, legat de punctuatie recunosc e o gresala de-a mea ca ma intind la vorba si uit sa mai inchei fraza avnad atatea date de transmis. Am sa tin cont pe viitor.
Am inteles ca e o problema de soft la indicvare kmetrilor cu benzina ramasa.
Intradevar mi-au facut update si au spus ca la noul soft nu mai indica sub 100km si au spus totodata ca asa este la toate care vin la update dupa cei 2500km.
O sa incerc sa merg la un alt service sa vad poate au un soft mai bun sper sa nu fie o problema de computer de bord desi cei de la Citroen au spus ca au schimbat si computerul si s-au documentat si in franta si raspunsul a fost update-ul de soft nu e prevazut sa mai arate sub 100km.
Am inteles ca e o problema de soft la indicvare kmetrilor cu benzina ramasa.
Intradevar mi-au facut update si au spus ca la noul soft nu mai indica sub 100km si au spus totodata ca asa este la toate care vin la update dupa cei 2500km.
O sa incerc sa merg la un alt service sa vad poate au un soft mai bun sper sa nu fie o problema de computer de bord desi cei de la Citroen au spus ca au schimbat si computerul si s-au documentat si in franta si raspunsul a fost update-ul de soft nu e prevazut sa mai arate sub 100km.
Patrick
sal
Mersi Cag deci, si tu ai aceeasi problema eu le-am scris la cei de la Buc sa vad daca e softul buba sau nepriceperea celor de la service. Cat despre manual am primit un mail ca imi vor trimite manualul in limba romana gratuit. Ceea ce mi se pare un gest frumos din partea lor o sa va mai tin la curent cu faza cu liniutele sub 100 km acum astept raspuns de la Bucuresti.
Patrick
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO