c2 vts in romania

Forum de discutii generale despre Citroen C2. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 17-Feb-2008 16:47

mbc scrie:radhoo, stai linistit ca daca audi a6-le respectiv avea motorul in stare buna si tipul vroia liniuta nu il luai de nici o culoare.

A6 2.5 TDI face 9.6 pana la suta. de la 8.3 pana la 9.6 "mai mananci o paine" :lol: (cum zice bunica mea).
tine cont totusi ca e o masina grea. are 1560kg si 162cp.
C1 e interesant prin felul in care se comporta desi are doar 68cp. in cifre insa, nu e nimic spectaculos. VTS-ul in schimb, e sustinut si de "facts".

Avatar utilizator
cag
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Dum 20-Ian-2008 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde cag » Dum 17-Feb-2008 17:15

A6 are 1800Kg pe cand C2 VTS 1078Kg - chiar nu stiu de ce te miri atat :roll: . A6 e facut pentru confort pe cand VTS-ul este un sport de clasa entry.
Mototrul de 2.7 de pe A6 face suta in 9.1, deci si pe hartie e mai lent.
Daca Radhoo stie sa plece cu masina si are bani de pneuri si ambreiaje poate bate usor si multe alte masini insa ideea este sa ramanem totusi realisti pentru ca in fata unor GTI-uri, STI-uri, RS-uri sau mai stiu eu ce EVO-uri n-are nici cea mai mica sansa in varianta stock.
Il astept pe Radhoo cu rezultatele dupa ce s-a intrecut cu masini sport si nu cu balene lenese :D
Pana atunci lasati la o parte conceptiile romanesti in care daca auziti de Audi sa BMW sau mai stiu eu ce minune cu nume nemtesc, GATA! e clar peste un VTS ca performante!
Si nu in ultimul rand nu uita pretul la care se vinde un C2 VTS si la banii astia ai asigurat un super fun cu masina asta.
Daca vi se pare mult, cu 3000E iti iei un R5 GTT si inchizi gura la si mai multa lume dar sa te pregatesti pentru multe zile petrecute in garaj :P

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 17-Feb-2008 18:41

baieti, cam aveti dreptate. am verificat numerele. probabil ca aveam si eu o parte din ideea "e un audi...." oricum nu imi plac masinile vag, dar pe moment nu am realizat ca sunt asa lenese.
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 17-Feb-2008 18:48

referitor la STI, GTi, RS etc: intr-o sambata seara mergeam pe calea turzii in sus, era destul de alunecos drumul, mergeam cu aprox 90km/h in sus si statea relaxat si ascultam muzica, vorbeam cu fata si de astea pana cand aud un sunet de toba sport in spate (tipul nu nu m-a flash-uit, nu m-a claxonat, a turat motorul putin si gata), m-am tras frumos pe prima banda si asta tasneste cu o viteza destul de mare. in spatele lui inca 2, toate erau Impreza STI cu stickere de racing, au luat-o in sus, in scurt timp nu i-am mai vazut. m-au impresionat destul de mult masinile acelea in momentul respectiv.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 17-Feb-2008 19:21

mbc scrie:radhoo, stai linistit ca daca audi a6-le respectiv avea motorul in stare buna si tipul vroia liniuta nu il luai de nici o culoare. am vazut ce pot motoarele 2,5 v6 tdi de la vag si 2,5 de la bmw: sunt niste bestii; pe de alta parte am vazut o gramada de a6 2,5 cu motorul varza. nu stiu de ce. Eu zic sa nu exagerati pentru ca vts-ul nu este chiar asa de bun pe cat il credeti. A fost un astfel de val si la sectiunea c1 intr-un timp.


bmw e cum e, spun din experienta ca delfinul de 160 de cai (2000 dies) este o masina extraordinar de sportiva, dar, toate masinile dies de la vag (1.9, 2.0, 2.5) nu au nici o treaba cu sportivitatea... grele, lenese; iti dau impresia ca trag, dar nu e chiar asa. o octavia de 1.9 tdi de 105 cai o fac si eu cu cx-ul, asa ca nu este ceva iesit din comun, iar faza cu tuningul de 145 de cai, este si ala relativ... ii creste ceva puterea dar nu chiar asa cum spun cei care fac modificarile.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 17-Feb-2008 19:32

skoda 105 cp 1,9 tdi am luat eu cu bx-ul TD, deci nu ma surprinde
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 18-Feb-2008 00:05

imi pare rau, nu vreau sa intru intr-o noua polemica. dar am vazut ce poate si Seat Leon TopSport 1.9 150 cai (modelul vechi, 2004), si ce face un seat cordoba 2001 1.9 TDI 115 cai cu chip pus in Germania de 137cp. cordoba se tinea dupa Golf V GTI. l-am comparat cu GTI-ul unui prieten in repetate randuri. masina RUPE. 8 pana la suta. habar nu am cum resofteaza masinile firmele din romania. cert e ca pe cordoba in cauza chipul era o chestie de aluminiu separata, cu mufa ce se putea scoate iar masina revenea in acest fel la setarile initiale. diferenta era ENORMA. cine spune ca chipul nu face mare lucru (la masinile Turbo) ori nu a mers niciodata cu una, ori chipul/remaparea erau facute "romaneste", adica prost.
Ultima oară modificat Lun 18-Feb-2008 00:13 de către XENON, modificat 1 dată în total.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 18-Feb-2008 00:09

mbc scrie:skoda 105 cp 1,9 tdi am luat eu cu bx-ul TD, deci nu ma surprinde

ala care conducea Skoda inseamna ca era un prost, ori pur si simplu nu avea chef/ii era mila de masina/era vreun mosh. crede-ma, intre un BX diesel din 93 (CARE PROBABIL A SI PIERDUT UN SFERT DIN CAI) si o skoda TDI cu Pumpe-Duse NU este nici o legatura. cred ca pleca de langa tine de-i vedea-i avariile din departare. :lol: . probabil o sa te superi, e normal (sau nu) sa fii entuziasmat de propria masina dar trebuie totusi sa fim realisti. TDI-urile FUG. nu au common-rail, sunt zgomotoase, vibratii multe, consum mare (pt. un diesel) dar FUG de RUP. :wink:

Radhoo
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Dum 13-Ian-2008 22:34
Localitate: constanta

Mesajde Radhoo » Lun 18-Feb-2008 22:50

ala cu a6 e un prieten si a vrut sa se dea ca el s-a rugat de mine...si i-a scos suta in 8.5 sec masurate pe calculator....si ala cu octavia cu cip a scos in 8.7 deci erau competitive gen... pt cag nu am cu ce masini sa ma dau de clasa mea..nu e decat un swift sport la noi in ctza si nu l-am prins inca ;))...poate cand vin la buc peste 2 sapt ne vedem :p

Avatar utilizator
cag
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Dum 20-Ian-2008 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde cag » Lun 18-Feb-2008 23:32

Radhoo scrie:ala cu a6 e un prieten si a vrut sa se dea ca el s-a rugat de mine...si i-a scos suta in 8.5 sec masurate pe calculator....si ala cu octavia cu cip a scos in 8.7 deci erau competitive gen... pt cag nu am cu ce masini sa ma dau de clasa mea..nu e decat un swift sport la noi in ctza si nu l-am prins inca ;))...poate cand vin la buc peste 2 sapt ne vedem :p


CLAR :D
Da un pm inainte sa vii ca sa vedem cu ne intalnim :wink:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 19-Feb-2008 07:54

XENON scrie:
mbc scrie:skoda 105 cp 1,9 tdi am luat eu cu bx-ul TD, deci nu ma surprinde

ala care conducea Skoda inseamna ca era un prost, ori pur si simplu nu avea chef/ii era mila de masina/era vreun mosh. crede-ma, intre un BX diesel din 93 (CARE PROBABIL A SI PIERDUT UN SFERT DIN CAI) si o skoda TDI cu Pumpe-Duse NU este nici o legatura. cred ca pleca de langa tine de-i vedea-i avariile din departare. :lol: . probabil o sa te superi, e normal (sau nu) sa fii entuziasmat de propria masina dar trebuie totusi sa fim realisti. TDI-urile FUG. nu au common-rail, sunt zgomotoase, vibratii multe, consum mare (pt. un diesel) dar FUG de RUP. :wink:

cred ca vorbesti in necunostinta de cauza. compara numerele, in plus, masina mea are putin mai mult de 200 000 km, ceea ce pentru un diesel e foarte OK. nu a fost un singur exemplu, de aceea sunt asa sigur. Ca si comparatie cu C1, le las serios in spate. Am avut o singura situatie in care am luat un 407, cel mai probabil 1,6 HDi si tipul chiar vroia pentru ca a fost primul cu flash-urile. Am mai spus, nu sufar de sindromul general al romanului, adica "ce e al meu e super bun" sau rahaturi de astea. acestea sunt fapte. compara si tu KG si puterea motorului. Faza cu sfertul de putere s-a dus naibii, e relevanta. sa-ti zic ca megane 1,6 16v benzina sau DCi-ul de 1,5 mi-e totuna? adica le iau oricum pe toate. in fata celor de 1,9 dci nu prea am sanse, dar... Deci xenon... verifica si dupa aceea. o sa fac videouri cu fazele astea cand mai ies din localitate ca se pare ca prea putin au vazut faze de astea. Nu uita ca motorul turbodiesel de pe bx e un motor foarte reusit totusi. :) succes
"If in doubt, flat out!"

Radhoo
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Dum 13-Ian-2008 22:34
Localitate: constanta

Mesajde Radhoo » Sâm 23-Feb-2008 19:40

cag.. ai terminat rodaju?? ai inceput sa ii dai? :p

Avatar utilizator
cag
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Dum 20-Ian-2008 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde cag » Mie 27-Feb-2008 20:11

Am aprox 1500Km dar nu am facut liniute pana acum...in schimb am dat la o parte un vw passat 2007-2008 la 190km/h pe A1 cand am fost la VL :)

andreistn01
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Joi 13-Noi-2008 18:31
Localitate: Bucuresti

Mesajde andreistn01 » Lun 12-Oct-2009 11:13

C2 VTS o mititica suparata rau :D

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 12-Oct-2009 11:50

salut cag ... de mult vroiam sa incerc si eu cu o buburuza ! daca vrei sa vezi cum stai cu un bx diesel ! tinem legatura :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade


Înapoi la “Citroen C2”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo