Am C2-ul Sport C de 1 saptamana cu aproximativ 250km facuti numai in Bucuresti.
Masina are suspensia tare, sta foarte bine pe viraje insa este un adevarat chin pe drumurile denivelate.
In seara asta am mers (nevoit) pe traseul Piata Victoriei - Aviatorilor, numai pe piatra cubica si la aprox 40Km/h te simteai ca intr-o caruta:) Suspensia spate este foarte ferma, la trecerile peste linii de tramvai se aude un poc infundat acompaniat de zbarnaitul suportului de la luneta. :P
Ma rog, nici nu cautam si nici nu asteptam vreun pic de confort, pana la urma este o masina sport si pentru asta a fost proiectata.
De tras, trage excelent mai ales dupa 4000rpm..max i-am dat 1 data sau de 2 ori 5500rpm pt cateva secunde. Cutia este una destul de scurta dar bine etajata cel putin in primele 4 trepte. Ce nu-mi place foarte mult este cursa schimbatorului care desi este precisa pare destul de lunga pentru o masina sport.
Ce nu-mi place absolut deloc este faptul ca volanul nu-ti da feedback in special in curbe si la schimbarile de directie, ma simt ca intr-un joc de pc jucat cu volan si pedale. Am citit ca pana la urma este din cauza sistemului fly by wire dar tot nu-mi place. Mi s-a intamplat ca la depasirea unui camion, la intersectia Mobexpert cu soseaua Petricani, sa apas mai tare pedala de acceleratie si masina sa aibe o traiectorie putin diferita din cauza ca nu am simtit in volan pozitia exacta a rotilor. A fost nevoie de o contrabracare scurta si totul a fost ok
Apropo de roti, o fi masina mica si multi zic ca e perfecta de oras insa unghiul de bracaj mi se pare mai mic decat la alte masini din clasa mai mare. A fost o faza hilara azi cand nu am putut sa intru din prima in locul de spalare exterioara intr-o spalatorie cu toate ca unghiul nu era unul deosebit si cu alte masini intram fara probleme

Aici mi-am adus aminte de un prieten de al meu care cu al lui motor Suzuki Gsx R600 face o gramada de manevre fata-spate tocmai din cauza unghiului mic de bracaj:)
Despre consum nu prea pot sa zic foarte multe, in Bucurestiul nostru minunat cu o medie de 15/km.h este de 17-18%, seara tarziu si duminica cam 13-14% cu o medie peste 20km/h. Oricum este masina noua si motorul la benzinare se aseaza dupa 3000-5000Km dar nu ma astept la o scadere spectaculoasa, probabil un 14-15% (reali) la ore de varf si un 10-11 in alte perioade. In afara Bucurestiului nu am mers, probabil ca week-end-ul viitor o sa o scot la o plimbare.
Revin mai tarziu cu alte impresii, pana acum sunt foarte multumit de masina

Xenon: ai idee daca la firma unde ti-ai pus tu folie, pot gasi si folie transparenta de capota pentru C2-ul meu? Eventual si un pret informativ please
