c2 vts in romania

Forum de discutii generale despre Citroen C2. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 09-Feb-2008 02:23

da, gasesti folie transparenta, costa in jur de 65 ron o piesa (capota, plafon etc.)
in schimb, daca vrei folie speciala de protectie anti-criblura costa 7-800 ron capota :shock: , garantata 7 ani, si am inteles ca va mai veni pe stoc o folie la jumatate d pret, cu 3 ani garantie.

deci cu asa preturi, cred ca mai intai merita sa o incerci pe cea obisnuita, pt. colantari, de 65 ron. www.colantari.ro (e cel mai mic pret pe care l-am gasit. in alte parti costa in jur de 100-150ron )

Radhoo
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Dum 13-Ian-2008 22:34
Localitate: constanta

Mesajde Radhoo » Sâm 09-Feb-2008 02:58

cag nust cum iti consuma asa mult...mie in constanta imi ia in oras 12.... si daca e liber ii fac consum 8 :)... si in afara 6...vezi daca vrei sa ii dai calumea... de la 4000 incolo trage minunat... si o tii pana la aprox 7 500... putin inainte de refuz...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 09-Feb-2008 04:06

asta e consumul aratat de computer? nu vad fizic cum un motor aspirat de 1.6, chiar si nerodat ar putea consuma atat de mult, mai ales pe o masina de 1 tona :shock: . inclin sa cred mai mult in consumul de 12%, poate 13% la noi in bucuresti, dar nu mai mult. consum 18% n-am vazut nici la Golf V GTI forjat la maxim :shock:, care-i 2.0 TURBO
apropo, sport chic are oglinzi pliabile electric? sau vin doar in combinatie cu senzorii de parcare? :idea: sau deloc?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 09-Feb-2008 08:15

xenon, stai calm pe pozitie ca un motor 2.0 turbo mananca de nu iti poti imagina. un cunoscut are subaru forester 2.0 turbo. ii consuma in oras foarte mult. 20% ii ceva destul de normal daca mai porneste si climatizarea. mai mult, inafara nu ii prea scade sub 12%. cand o calca serios in oras, liniute sau alte figuri consumul sare foarte usor la 25. nu stiu cum nu ai vazut tu consum de 18% nici la gti. mai da un ochi pe consumurile constatate de test drive pentru motoarele performante. Is convins ca pana si BX GTi consuma catre 20 in regim de forja, si nu are turbo.
"If in doubt, flat out!"

Radhoo
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Dum 13-Ian-2008 22:34
Localitate: constanta

Mesajde Radhoo » Sâm 09-Feb-2008 11:54

pai cand ii dai blana de la 4000 la aproape de refuz pana in a 4-a ai consum instant maxim constant.. :) ... si mai am si un subaru forester 2.0 aspirat care in oras ia 14-15.. deci nust cum vezi tu consumurile :D

Avatar utilizator
cag
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Dum 20-Ian-2008 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde cag » Sâm 09-Feb-2008 13:06

Radhoo scrie:cag nust cum iti consuma asa mult...mie in constanta imi ia in oras 12.... si daca e liber ii fac consum 8 :)... si in afara 6...vezi daca vrei sa ii dai calumea... de la 4000 incolo trage minunat... si o tii pana la aprox 7 500... putin inainte de refuz...


Man, in iubitul nostru Bucuresti la ore de varf (08-09 si 18-19) incearca sa mergi pe Stefan cel Mare bara la bara 4-5km timp de 40 min si pe urma sa vezi consum :cry:
Deocamdata ma feresc sa o tin la limita maxima a turatiei pentru ca masina are doar 200+Km. In carte e recomandata o limita de 2/3 din turatia motorului pana la 1500Km.
Oricum, cifrele astea sunt date de computerul de bord, probabil dupa rodaj o sa-i fac eu calculul.
Mai bagam si in calcul temperaturile scazute (de ex ieri au fost 2-3C in Bucuresti) si mai crestem 1-2L/100% + motorul nou neasezat + clima + trafic si tragand linie tot pe acolo ajungem.
Ca o paranteza, un coleg care are un Golf V cu motor aspirat de 1.6 a avut aceleasi consumuri cu mine pana la vreo 2500km.

Xenon: Dupa parerea mea la genul asta de masina chiar nu se merita toate accesoriile gen bluetooth, senzor de parcare. Eu sincer nu as fi interesat nici de senzori de ploaie+lumina dar asa vine masina :wink: Ma rog astea fac parte din marketing dar pe mine unul nu ma impresioneaza foarte mult cand vine vorba de o masina sport in care te urci pentru senzatiile pe care ti le ofera lasand pe locul doi confortul sau insonorizarea.
Ca sfat iti recomand set complet airbag-uri : fata- spate ( fata sofer: volan, genunchi,lateral si cortina, pasager: fata, lateral, cortina si eventual daca tu chiar crezi ca o sa mergi constant si cu mai mult de doua persoane si airbag-uri spate)
Pana la urma e o chestiune de gusturi insa fiecare are dreptul sa fie subiectiv cand vine vorba de o masina. :wink:

Avatar utilizator
cag
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Dum 20-Ian-2008 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde cag » Sâm 09-Feb-2008 13:24

XENON scrie:asta e consumul aratat de computer? nu vad fizic cum un motor aspirat de 1.6, chiar si nerodat ar putea consuma atat de mult, mai ales pe o masina de 1 tona :shock: . inclin sa cred mai mult in consumul de 12%, poate 13% la noi in bucuresti, dar nu mai mult. consum 18% n-am vazut nici la Golf V GTI forjat la maxim :shock:, care-i 2.0 TURBO
apropo, sport chic are oglinzi pliabile electric? sau vin doar in combinatie cu senzorii de parcare? :idea: sau deloc?


La mine sunt pliabile manual :?

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 09-Feb-2008 13:34

deci nu stiu cum e la Forester, dar la GTI forjat numai 6000rpm cu 4 oameni in masina consumul era 16,6%. poate e greu de crezut, dar nu degeaba a fost in 2005 motorul anului. foresterul are motoare vechi (upgradate de-a lungul anilor pt. performanta si nu pt. consum) si in plus e o masina f. grea. deci comparatia nu e buna.
motorul 2.0TFSI este f. echilibrat sub raportul performanta/consum. :wink:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 09-Feb-2008 13:39

cag scrie:Xenon: Dupa parerea mea la genul asta de masina chiar nu se merita toate accesoriile gen bluetooth, senzor de parcare. Eu sincer nu as fi interesat nici de senzori de ploaie+lumina dar asa vine masina :wink: Ma rog astea fac parte din marketing dar pe mine unul nu ma impresioneaza foarte mult cand vine vorba de o masina sport in care te urci pentru senzatiile pe care ti le ofera lasand pe locul doi confortul sau insonorizarea.


mie masinuta asta mi se pare o buna afacere mai ales daca ne raportam la paleta f. generoasa de optiuni. daca voiai strict performanta si nu te interesau optiunile nu inteleg de ce nu ti-ai luat la aceeasi bani o fiesta ST :shock:. cred ca la suma asta e cea mai buna alegere. "suta" in 7.9. :D
alte hot-hatchuri sar mult in sus la pret.

Avatar utilizator
cag
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Dum 20-Ian-2008 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde cag » Sâm 09-Feb-2008 14:16

In primul rand pentru ca sunt fan Citroen Sport, in al doilea rand pentru ca Fiesta vine cu un motor Duratec de 2.0L, deci consum si impozite mai mari si in al treilea rand datorita design-ului (c2-ul a fost love at first sight in 2003).
Am avut bani sa-mi cumpar Clio Rs insa preturile de intretinere + revizii erau prea mari.
0-100 este un mare bullshit de marketing pus pe hartie si obtinut in conditii ideale.
Eu nu mi-am luat masina asta sa fac liniute cu ea, sa vorbesc la telefon hands-free sau sa-mi piuie nu stiu ce senzori cand parchez o buburuza de 3,6m :roll:
Pe mine ma intereseaza caracterul dinamic al masinii, tinuta de drum si nu in ultimul rand siguranta activa/pasiva. Toate astea imi ofera mie placerea de a conduce acest C2 Sport de care pana acum sunt multumit.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 09-Feb-2008 15:03

m-ai bulversat total :shock: . deci, nu voiai confort, fitze etc. dar ti-ai luat o buburuza cu piele, clima scaune incalzite etc., nu voiai liniute (mie imi plac :twisted: ) dar ai luat masina cu 8.3 pana la suta....nu mai inteleg nmk. pai atunci de ce nu ti-ai luat un C2 1.4i sau 1.4 HDI si ti-l tunai tu exact asa cum iti place, inclusiv suspensii etc. nu? mie mi se pare foarte tare pt. ca are cate putin din toate, si ar fi suma maxima pe care as fi dispus sa o arunc pe o masina, dar nu tu mi-ai zis mai devreme ca apreciezi la ea doar sportivitatea (desi repet, ti-ai luat-o cu piele si toate fitele posibile)?n-ai zis ca "te urci in ea doar pt. senzatiile pe care ti le ofera"?nu mai inteleg nimik...
sau, o varianta si mai buna...de ce nu ai incercat sa iti comanzi direct un C2 VTS? adica aceeasi masina dar fara gadgeturile (care mie imi plac) de pe SportChic?

Avatar utilizator
cag
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Dum 20-Ian-2008 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde cag » Sâm 09-Feb-2008 15:37

XENON scrie:m-ai bulversat total :shock: . deci, nu voiai confort, fitze etc. dar ti-ai luat o buburuza cu piele, clima scaune incalzite etc., nu voiai liniute (mie imi plac :twisted: ) dar ai luat masina cu 8.3 pana la suta....nu mai inteleg nmk. pai atunci de ce nu ti-ai luat un C2 1.4i sau 1.4 HDI si ti-l tunai tu exact asa cum iti place, inclusiv suspensii etc. nu? mie mi se pare foarte tare pt. ca are cate putin din toate, si ar fi suma maxima pe care as fi dispus sa o arunc pe o masina, dar nu tu mi-ai zis mai devreme ca apreciezi la ea doar sportivitatea (desi repet, ti-ai luat-o cu piele si toate fitele posibile)?n-ai zis ca "te urci in ea doar pt. senzatiile pe care ti le ofera"?nu mai inteleg nimik...
sau, o varianta si mai buna...de ce nu ai incercat sa iti comanzi direct un C2 VTS? adica aceeasi masina dar fara gadgeturile (care mie imi plac) de pe SportChic?


Masina era deja in vama cu toate dotarile astea, timpul de asteptare a fost foarte mic si pretul obtinut mai mult decat ok.
Pls nu compara 1.4i sau 1.4Hdi cu 1.6i 16v.
De acord cu tine ca in banii astia are o gramada de dotari si este peste concurenta la acest capitol insa pentru unii conteaza mai mult sau mai putin.
Legat de C2 VTS ( il luam fara probleme ) - era o procedura un picut mai complicata cu care sotia mea nu prea a fost de acord.
A mai existat si varianta C2 by Loeb insa actualmente imi este un pic peste mana sa fac un drum pana la un dealer din Europa de Vest ca sa il cumpar.
Tuning-ul poate costa destul de mult iar la vanzare nu iti vei scoate niciodata banii bagati :(

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 09-Feb-2008 16:32

sper totusi consumul sa fie in final si la tine cel spus de radhoo sau macar apropiat, pt ca daca ramane in halul asta de mare o sa ma indrept catre altceva. iar in legatura cu rodajul, nu stiu ce sa zic, la mine nu s-a modificat aproape de loc consumul dupa rodaj. a ramas la fel de mic. :D
oricum, cand e prea aglomerat, eu abandonez masina si iau metroul. :wink: altfel nu as avea cum sa ajung la timp unde am treaba.

Avatar utilizator
cag
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Dum 20-Ian-2008 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde cag » Lun 11-Feb-2008 11:40


XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 11-Feb-2008 11:56

f. misto articolul. daca le-a iesit 13,9 inca este ok. :D


Înapoi la “Citroen C2”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo