argumentul mai serios pt. problema cu fiabilitatea ar fi ca C2 nu prea este destinat pietei estice, si atunci, vanzandu-se cu precadere in tarile occidentale, ma gandesc ca e construit "mai cu grija". m-am uitat pe cluburile citroen din UK si C2 cu probleme erau f. putine. ce parere aveti?
Este C2 mai fiabil decat C3?
Moderator: Echipa Tehnica
Este C2 mai fiabil decat C3?
statistic vorbind cred ca in Romania sunt mai mult c3-uri cu probleme decat c2-uri. lucru perfect normal, fiindca la noi c2 nu prea exista. chiar ma uitam de cateva saptamani (de cand mi s-a fixat ideea de a imi lua un SportChic) si nu am vazut in Buc. decat un C2, gri metal. cu siguranta sunt mai multe dar densitatea lor e f. f. mica
.
argumentul mai serios pt. problema cu fiabilitatea ar fi ca C2 nu prea este destinat pietei estice, si atunci, vanzandu-se cu precadere in tarile occidentale, ma gandesc ca e construit "mai cu grija". m-am uitat pe cluburile citroen din UK si C2 cu probleme erau f. putine. ce parere aveti?
argumentul mai serios pt. problema cu fiabilitatea ar fi ca C2 nu prea este destinat pietei estice, si atunci, vanzandu-se cu precadere in tarile occidentale, ma gandesc ca e construit "mai cu grija". m-am uitat pe cluburile citroen din UK si C2 cu probleme erau f. putine. ce parere aveti?
-
MUGUREL PIRSCOVEANU
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
S-a mai discutat problema asta pe forum, dar nu s-a putut ajunge la o concluzie clara.
Mie personal imi vine greu a crede ca Citroen are 2 linii de productie: una pentru vest, alta pentru est. Singura etapa unde cred ca se poate face o nedreptate ar fi la controlul tehnic final. Acolo s-ar putea sorta masinile (ipotetic vorbind), cele cu anumite defecte "minore" putand lua drumul estului. E insa greu sa demonstrezi asa ceva.
Probleme exista cu siguranta si la masinile Citroen din Franta. Ceea ce difera insa dramatic fata de Romania e calitatea service-ului. Cred ca de fapt toate drumurile duc la service in cele din urma.
Mie personal imi vine greu a crede ca Citroen are 2 linii de productie: una pentru vest, alta pentru est. Singura etapa unde cred ca se poate face o nedreptate ar fi la controlul tehnic final. Acolo s-ar putea sorta masinile (ipotetic vorbind), cele cu anumite defecte "minore" putand lua drumul estului. E insa greu sa demonstrezi asa ceva.
Probleme exista cu siguranta si la masinile Citroen din Franta. Ceea ce difera insa dramatic fata de Romania e calitatea service-ului. Cred ca de fapt toate drumurile duc la service in cele din urma.
vorbeam cu o cunostiinta care se ocupa cu Controlul Tehnic al Calitatii la o fabrica importanta din Romania, care produce niste subansamble la fel de importante pt. motoarele supraalimentate (si cu asta am zis tot). acolo exista CTC-isti care lucreaza pt. diferite marci auto pe care vor fi montate respectivle subansamble. un exemplu: o persoana care se ocupa de VW, descopera intr-un lot o piesa sub standarde, si defectul respectiv sugereaza ca exista o probabilitate sa nu fie singurul, in mod normal ar trebui ca intreg lotul respectiv sa fie luat la puricat (adica sute sau chiar mii de piese) ca sa se descopere piesele defecte. ei bine, in realitate acest lucru ar implica nerespectarea termenelor de livare, costuri mari cu productia altor piese in locul celor rebutate s.a.m.d. metoda de lucru este urmatoarea: loturile ok merg de xmplu in Germania, iar cele cu posibile piese cu defect (ATENTIE, este vorba e o probabilitate FOARTE mica, dar totusi ea exista) merg sa spunem, la VW China, Eastern Europe si alti "bananieri" ca noi. 
nu este greu, este imposibil de probat.
in general "se inchid ochii" la multe lucruri. iata un alt exmplu. CTC-istul care se ocupa de o marca premium (nu pot sa dau nume) a descoperit un mic defect care este posibil sa existe la aprox 30 de masini dintr-un lot de 10.000, chestie care ar implica recall-ul celor 10.000, recall cu cheltuieli estimate de 3.000.000 euro. normal ca recall-ul respectiv nu s-a facut, deoarece 30 de masini la care defectul doar AR PUTEA sa apara, nu inseamna nimic si nu ar pata imaginea marcii astfel incat sa justifice pierderile cu rechemarea.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7681
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
XENON scrie:vorbeam cu o cunostiinta care se ocupa cu Controlul Tehnic al Calitatii la o fabrica importanta din Romania, care produce niste subansamble la fel de importante pt. motoarele supraalimentate (si cu asta am zis tot). acolo exista CTC-isti care lucreaza pt. diferite marci auto pe care vor fi montate respectivle subansamble. un exemplu: o persoana care se ocupa de VW, descopera intr-un lot o piesa sub standarde, si defectul respectiv sugereaza ca exista o probabilitate sa nu fie singurul, in mod normal ar trebui ca intreg lotul respectiv sa fie luat la puricat (adica sute sau chiar mii de piese) ca sa se descopere piesele defecte. ei bine, in realitate acest lucru ar implica nerespectarea termenelor de livare, costuri mari cu productia altor piese in locul celor rebutate s.a.m.d. metoda de lucru este urmatoarea: loturile ok merg de xmplu in Germania, iar cele cu posibile piese cu defect (ATENTIE, este vorba e o probabilitate FOARTE mica, dar totusi ea exista) merg sa spunem, la VW China, Eastern Europe si alti "bananieri" ca noi.
am spus si eu pe un topic mai vechi despre problema asta, tot asa aflasem ceva de la un amic, dar ceea ce aflasem eu parca era mai grav decat asta, ceva de genul ca, chiar ar exista acele loturi care nu se incadreaza in norme, iar ele ajung pe masini vandute la unii ca noi ;)...
ma rog, ideea este ca nu ar trebui sa se intample asa ceva, dar totusi se intampla, si dupa cum s-a spus mai sus, nu poate fi demonstrat;
nu pot sa ma pronunt asupra dilemei c2-c3, dar, am vazut un c2 si era varianta vtr la treaba, si am ramas putin interzis de cum mergea acea jucarie, ceea ce nu pot spune si despre c3 la care aveam inauntru o senzatie foarte tampita asupra lucraturii...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
XENON scrie:vorbeam cu o cunostiinta care se ocupa cu Controlul Tehnic al Calitatii la o fabrica importanta din Romania, care produce niste subansamble la fel de importante pt. motoarele supraalimentate (si cu asta am zis tot). acolo exista CTC-isti care lucreaza pt. diferite marci auto pe care vor fi montate respectivle subansamble. un exemplu: o persoana care se ocupa de VW, descopera intr-un lot o piesa sub standarde, si defectul respectiv sugereaza ca exista o probabilitate sa nu fie singurul, in mod normal ar trebui ca intreg lotul respectiv sa fie luat la puricat (adica sute sau chiar mii de piese) ca sa se descopere piesele defecte. ei bine, in realitate acest lucru ar implica nerespectarea termenelor de livare, costuri mari cu productia altor piese in locul celor rebutate s.a.m.d. metoda de lucru este urmatoarea: loturile ok merg de xmplu in Germania, iar cele cu posibile piese cu defect (ATENTIE, este vorba e o probabilitate FOARTE mica, dar totusi ea exista) merg sa spunem, la VW China, Eastern Europe si alti "bananieri" ca noi.
Pot sa iti confirm ca turbinele pt VW si Skoda sint facute la Mefin Sinaia. Cel putin alea pt motoare de 1.9 si 2l
PS: Sa insisti = sa fii atent.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18662
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11831
Cel mai nou membru Murat



