C4-urban jungle merita?
Moderator: Echipa Tehnica
salut
m-am dat in weekend cu un C4 coupe de 1.6 HDI...
Foarte reusita masinutza...trage de n-are aere...adik rupe...cu a-2-a te duci la 90 Km/h si ai si cuplul ala impresionant...
Ce nu prea mi-a placut...e destul de incomoda in spate...cu scaunul ala ciudat care se rabateaza....si cu spatiul la picioare nu sta extraordinar...
Cat despre suspensii si motor...tot respectul !!!
Acum vreau sa dau C3 si sa trec la C4 berlina (nu-mi plac masinile coupe)
Am o intrebare ... 1.6 110CP benzina trage la fel de bine ca dieselul de 110 CP ?!!?? sau e mai lenesutz...?
m-am dat in weekend cu un C4 coupe de 1.6 HDI...
Foarte reusita masinutza...trage de n-are aere...adik rupe...cu a-2-a te duci la 90 Km/h si ai si cuplul ala impresionant...
Ce nu prea mi-a placut...e destul de incomoda in spate...cu scaunul ala ciudat care se rabateaza....si cu spatiul la picioare nu sta extraordinar...
Cat despre suspensii si motor...tot respectul !!!
Acum vreau sa dau C3 si sa trec la C4 berlina (nu-mi plac masinile coupe)
Am o intrebare ... 1.6 110CP benzina trage la fel de bine ca dieselul de 110 CP ?!!?? sau e mai lenesutz...?
Per total trage mai bine, insa la turatii mici dieselul e serif...ca doar e diesel .
Depinde de stilul de mers, daca esti obisnuit sa schimbi la 2500 de ture atunci dieselul ti se va parea racheta iar benzina caruta.
Daca esti obisnuit sa schimbi sus, sa urci in ture, atunci ti se vor parea cel putin la fel...chiar daca benzina sprinteaza mai tare.
Depinde de stilul de mers, daca esti obisnuit sa schimbi la 2500 de ture atunci dieselul ti se va parea racheta iar benzina caruta.
Daca esti obisnuit sa schimbi sus, sa urci in ture, atunci ti se vor parea cel putin la fel...chiar daca benzina sprinteaza mai tare.
ambele au 110 cai, deci dacã bagi picioru În acceleraÞie se Înfig la fel, benzina olecuÞã mai repede. cuplul te scoate din ºanÞ sau te ajutã când tragi sã pleci de pe loc cu o remorcã.
e eronatĂŁ impresia cĂŁ cuplu te "bagĂŁ-n scaun"
la diesel ai esp, turbo(deci atenĂžie) Âşi preĂžu e niĂžel mai mare,dupĂŁ mine se meritĂŁ doar dacĂŁ faci mulĂži km,la benzinĂŁ n-ai esp,dacĂŁ vrei sĂŁ-i bagi ori te Ăžine 3 luni aÂşteptarea ori o sĂŁ te abureascĂŁ cum cĂŁ nu mai e valabilĂŁ promoĂžia etc..
mie maÂşina mi se pare suficient de stabilĂŁ Âşi fĂŁrĂŁ esp.pe ploaie am vĂŁzut cum se comportĂŁ,pe zĂŁpadĂŁ nu Âştiu.
apropo, nu s-a ĂŽnroÂşit turometru cu 90 ĂŽntr-a 2-a?
e eronatĂŁ impresia cĂŁ cuplu te "bagĂŁ-n scaun"
la diesel ai esp, turbo(deci atenĂžie) Âşi preĂžu e niĂžel mai mare,dupĂŁ mine se meritĂŁ doar dacĂŁ faci mulĂži km,la benzinĂŁ n-ai esp,dacĂŁ vrei sĂŁ-i bagi ori te Ăžine 3 luni aÂşteptarea ori o sĂŁ te abureascĂŁ cum cĂŁ nu mai e valabilĂŁ promoĂžia etc..
mie maÂşina mi se pare suficient de stabilĂŁ Âşi fĂŁrĂŁ esp.pe ploaie am vĂŁzut cum se comportĂŁ,pe zĂŁpadĂŁ nu Âştiu.
apropo, nu s-a ĂŽnroÂşit turometru cu 90 ĂŽntr-a 2-a?
Va salut cu respect,
este primul meu mesaj in acest club si referitor la subiect, vreau sa spun ca de 4 luni de zile studiez piata si am ajuns la concluzia ca pt ce ofera la pretul care-l are C4 coupe VTR 110 CP este numarul 1; fapt ce m-a determinat acum cateva zile sa dau si avansul pt un C4 coupe VTR 1.6 HDI 110 CP + ceva optionale....masinuta trebuie sa vina undeva prin ianurie cred...abia astept.
este primul meu mesaj in acest club si referitor la subiect, vreau sa spun ca de 4 luni de zile studiez piata si am ajuns la concluzia ca pt ce ofera la pretul care-l are C4 coupe VTR 110 CP este numarul 1; fapt ce m-a determinat acum cateva zile sa dau si avansul pt un C4 coupe VTR 1.6 HDI 110 CP + ceva optionale....masinuta trebuie sa vina undeva prin ianurie cred...abia astept.
@ Matrixu @ Masinuta mea a suferit cateva temperamente nervoase de la mine pe la inceput cand am luat-o deci nu tre sa o stric (si asa la nervi uit sa mai schimb vitezele)...mai ales ca 80 in a 2-ua e peste 6000 ture si mult peste cuplu maxim.Cat despre dezmortire are cura regulata peste 3000 ture saptamanal.
stevey scrie:Auleu 80 cu a 2-ua...nu vreau sa stiu cate ture ai...Si la benzina ai senzatia de smuncitura.
mai mult de 5000 nu prea ai cum sa ai ... la diesel ;)
1.6 hdi merge mai bine pe acceleratie ca o benzina, dar bineintzeles ca nici un benzinar nu va fi de acord cu asta. la kickdown hdi are pe turbina si o functie care se cheama overboost care cica ar mai aduce neste cai.
si overboost de unde faci rost???
ca e trecut in graficul lor, dar punctat...nu inteleg conceptul definit de citroen ca overboost...sa fie un chiptuning de fabrica???
as fi dispus la o liniuta vs un diselar 1.6 hdi
ca e trecut in graficul lor, dar punctat...nu inteleg conceptul definit de citroen ca overboost...sa fie un chiptuning de fabrica???
as fi dispus la o liniuta vs un diselar 1.6 hdi
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib