
C4-cum e in alte tari
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
hai k sunt derutat de tonul vostru...
pana la urma e un forum in care fiecare isi exprima ideile si nu are nimeni ce sa zica.
Nu cred ca e normal sa ne aprindem asa si sa va raspund cu aceeasi moneda.
Totusi, cred ca eu am fost intr-o uzina citroen si am vazut cu ochii mei cam ce se petrece pe acolo.
Mai mult, eu nu incerc sa aburesc pe nimeni, pur si simplu am vazut cum se luau piesele(inclusiv motorulasamblat cu cutie cu tot) fara vreo eticheta speciala (gen rebut) si un simplu muncitor, orb sau nu, se apuca de montaj.
Vreau sa nu mi-o luati in nume de rau si imi cer scuze daca am suparat pe cineva.
Mugurel
P.S. Matrixu, crezi ca exista o matrita speciala pt ornamente destinate Romaniei? cred ca e o confuzie undeva.
pana la urma e un forum in care fiecare isi exprima ideile si nu are nimeni ce sa zica.
Nu cred ca e normal sa ne aprindem asa si sa va raspund cu aceeasi moneda.
Totusi, cred ca eu am fost intr-o uzina citroen si am vazut cu ochii mei cam ce se petrece pe acolo.
Mai mult, eu nu incerc sa aburesc pe nimeni, pur si simplu am vazut cum se luau piesele(inclusiv motorulasamblat cu cutie cu tot) fara vreo eticheta speciala (gen rebut) si un simplu muncitor, orb sau nu, se apuca de montaj.
Vreau sa nu mi-o luati in nume de rau si imi cer scuze daca am suparat pe cineva.
Mugurel
P.S. Matrixu, crezi ca exista o matrita speciala pt ornamente destinate Romaniei? cred ca e o confuzie undeva.
Problema nu e la asamblare unde probabil toate masinile beneficiaza de un tratament egal. Problema e la controlul de calitate care se face dupa iesirea de pe linia de fabricatie. Acolo masinile pot fi sortate in functie de imperfectiunile mai mari sau mai mici pe care le prezinta.
Nu trebuie sa uitam ca preturile masinilor, cel putin la Citroen, sunt mai mici in Romania decat in Franta. Un motiv in plus pentru ca masinile mai slabe calitativ sa ajunga in Est.
Asta e parerea mea, e greu de dovedit ca asa stau lucrurile si in realitate. Asta numai producatorul o stie...
Nu trebuie sa uitam ca preturile masinilor, cel putin la Citroen, sunt mai mici in Romania decat in Franta. Un motiv in plus pentru ca masinile mai slabe calitativ sa ajunga in Est.
Asta e parerea mea, e greu de dovedit ca asa stau lucrurile si in realitate. Asta numai producatorul o stie...
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
dannastasa scrie:Preturile sunt mai mici la noi datorita faptului ca volumul de vanzari Citroen este mic si drept urmare Citroen a redus preturile pt a putea patrunde mai bine in piata - vezi promotia Urban Jungel!.
Corect, e o strategie de marketing, care poate nu reflecta costurile reale de productie. Dar tocmai costul mai mic pe care si l-a impus Citroen pe piata romaneasca poate fi o tentatie pentru producator de a trimite in Romania masini care au iesit in urma controalelor de calitate cu rezultate nu prea grozave.
Inca o data, e doar o ipoteza pe care o fac. Chestia cu doua linii de fabricatie, una pentru Vest si alta pentru Est, mi se pare si mie deplasata. Dar cred ca e de bun simt pentru oricine ca dupa ce ies de pe linia de fabricatie, masinile nu sunt identice din punct de vedere calitativ. Sunt procese tehnologice care nu pot fi 100% controlate riguros si ca orice lucru pe lumea asta, nimic nu iese perfect. Producatorul poate face (daca vrea) o sortare a masinilor in functie de imperfectiunile pe care le constata la masini in urma controlului de calitate. Ce nu poate constata in urma controlului de calitate sunt defectele ascunse, dar asta e alta poveste. Orice producator stie (sau ar trebui sa stie) care sunt verigile slabe pe linia de fabricatie si care sunt lucrurile cele mai importante pe care trebuie sa le controleze inainte de a livra masina.
Vreau sa cred totusi ca Citroen nu face o astfel de sortare a masinilor dupa controlul de calitate. Sper.
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
vldst scrie:Producatorul poate face (daca vrea) o sortare a masinilor in functie de imperfectiunile pe care le constata la masini in urma controlului de calitate.
Nu este posibila o sortare a masinilor pt ca fiecare masina chiar si cele de stoc sunt fabricate pe baza unor comenzi date de fiecare dealer in parte pe baza unor cote de fabricatie alocate de importatorul oficial pt tara respectiva - iar specificatiile masinilor sunt stabilite de fiecare dealer in parte - din acest motiv unii dealeri au un stoc mai mare de masini negre spre exemplu sau mai bine dotate - fiecare isi face un calcul in functie de cererea din zona alocata.
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Lun 25-Sep-2006 16:06
- Localitate: Campina
- Contact:
"Nu trebuie sa uitam ca preturile masinilor, cel putin la Citroen, sunt mai mici in Romania decat in Franta. Un motiv in plus pentru ca masinile mai slabe calitativ sa ajunga in Est"
complet gresit.
pretul difera din alte motive. si acela este echiparea standard. aceeasi varianta de echipare afara costa mai mult pentru ca are mai multe chestii pe ea.
de exemplu la pt est varianta x poate sa aiba 4 airbaguri standard, pe cand in vest poate sa aiba 6.
de aici diferente de pret.
stevey, drumurile conteaza enorm, si ca sa te fac sa intelegi mai bine, compara masina cu un om.
daca ia bataie zi de zi timp de 5 ani, sau daca nu ia bataie, cred ca este o diferenta enorma.
zic si eu acum, nu dau cu parul!
complet gresit.
pretul difera din alte motive. si acela este echiparea standard. aceeasi varianta de echipare afara costa mai mult pentru ca are mai multe chestii pe ea.
de exemplu la pt est varianta x poate sa aiba 4 airbaguri standard, pe cand in vest poate sa aiba 6.
de aici diferente de pret.
stevey, drumurile conteaza enorm, si ca sa te fac sa intelegi mai bine, compara masina cu un om.
daca ia bataie zi de zi timp de 5 ani, sau daca nu ia bataie, cred ca este o diferenta enorma.
zic si eu acum, nu dau cu parul!
@Tzun pai nu fac masini proaste pt. altii alea le primim noi.
@Aledar1199 Ba exista diferente mari de preturi.Uite exemplu de pret din revista frantuzeasca action auto moto: 1.6i 16v VTR ,cea mai slaba vers la ei, 3p 18 100e (oare ce mii de dotari o fi avand masina asta in plus oare volan poleit cu aur?) 1.6 16v Pack 5p 18 150e.Si acum versiunea de varf 1.6i 16v Exclusive 5p 21 650 e.Si acum o mica comparatie cu vw golf V tot de la ei: Golf V Trend 1.6 cea mai slaba dotare 17 030e 1.6 Confort 18 670e.Preturile sunt din iunie 2006.
@MUGUREL PIRSCOVEANU Nu trebuie sa fii deranjat de ton ca e doar scris si nu s-a aprins nimeni.Eu zic ca se stie destul de bine aceasta problema si nu este necesara nici o alarmare.Dar ca sa aud aceasi chestie pe care am auzit-o de la dealeru care mi-a vandut masina "e buna domle ca-i din franta nu e facuta pt. est astea sunt bazaconii" sincer ma apuca rasul.Ca mai sunt oameni care cred ca ei primesc acelasi produs 1st hand ca la fancezi nemti sau ce or fi ei e problema lor sunt cei mai buni clienti.Tot inainte.
@Aledar1199 Ba exista diferente mari de preturi.Uite exemplu de pret din revista frantuzeasca action auto moto: 1.6i 16v VTR ,cea mai slaba vers la ei, 3p 18 100e (oare ce mii de dotari o fi avand masina asta in plus oare volan poleit cu aur?) 1.6 16v Pack 5p 18 150e.Si acum versiunea de varf 1.6i 16v Exclusive 5p 21 650 e.Si acum o mica comparatie cu vw golf V tot de la ei: Golf V Trend 1.6 cea mai slaba dotare 17 030e 1.6 Confort 18 670e.Preturile sunt din iunie 2006.
@MUGUREL PIRSCOVEANU Nu trebuie sa fii deranjat de ton ca e doar scris si nu s-a aprins nimeni.Eu zic ca se stie destul de bine aceasta problema si nu este necesara nici o alarmare.Dar ca sa aud aceasi chestie pe care am auzit-o de la dealeru care mi-a vandut masina "e buna domle ca-i din franta nu e facuta pt. est astea sunt bazaconii" sincer ma apuca rasul.Ca mai sunt oameni care cred ca ei primesc acelasi produs 1st hand ca la fancezi nemti sau ce or fi ei e problema lor sunt cei mai buni clienti.Tot inainte.
Salut tuturor inca o data si multumesc Trac3r pentru urarile de bun venit. Pe scurt : masina am luat-o prin mai anul trecut si am in jur de 8000 km.
Merg nu mult si cuminte in general -no more de 140 in afara orasului
In oras insa imi place sa bag piciorul in forta in ea ( in varsovia au un fel de autostrazi interioare construite mai peste tot si cand nu sunt ore de varf se merge usual cu 90-100); din cauza asta si pentru ca nu merg calculat am permanent un consum rotund de 12,5 cu ea 
referitor la radio nu pot compara exact pentru ca excesiv de rau nu este iar in varsovia sunt cateva cladiri foarte inalte ( 40 -44 de etaje, or ecrana semnalul(?)
). anyway referitor la facut in alta parte. sunt convins ca nici un producator nu face special anumite produse pentru o destinatie anume. ce pot sa va spun este ca, cu siguranta nimic nu se pierde. stiu personal din alte experiente pe care prefer sa nu le postez. cel putin inainte de intrarea in ue sunt mai mult ca sigur ca exista posibilitatea de a se trimite masini cu buguri catre astfel de destinatii ca si romania. aveti exemplele in fata ochilor. o gramada de lucrari executate numai de firme de renume din strainatate si calitatea lor este incredibil de proasta. va mai dau un exemplu: nu stiu cata lume din cei umblati pe afara au remarcat un amanunt: toate autobuzele de UE au in primul rand scaune cu tapiterie!!! numai in romania fundul romanului sta pe plastic
intrebarea mea este daca la achizitionare firmele producatoare au prezentat cuiva tapiteria ca si accesoriu, fiind refuzat de partea romana
... iau o pauza acum..ma mai interferez later :P
Merg nu mult si cuminte in general -no more de 140 in afara orasului


referitor la radio nu pot compara exact pentru ca excesiv de rau nu este iar in varsovia sunt cateva cladiri foarte inalte ( 40 -44 de etaje, or ecrana semnalul(?)



Stevey zicea:
Eu zic ca diferentele sunt mai mari si pe sub capota decat la aspect.Treaba sta in felul urmator spre exemplu:se fac mai multe transe de piese (ce e logic: o piesa nu va fi la fel de buna sau perfecta ca prima samd) categoria 1 categoria 2 si categoria 3.Categoria 1 sunt cele mai reusite deci sunt pt.francezi nemti etc categoria 2 mai putin reusite sunt pt. est( romania rusia etc.) si categoria 3 pt. restu arabi etc.Daca voi credeti ca primiti aceeasi marfa ca francezu imi pare rau dar va inselati amarnic.
[size=12]
Problema nu e la asamblare unde probabil toate masinile beneficiaza de un tratament egal. Problema e la controlul de calitate care se face dupa iesirea de pe linia de fabricatie. Acolo masinile pot fi sortate in functie de imperfectiunile mai mari sau mai mici pe care le prezinta. [/size]
Nu stiu cum se fac controalele, sunt convins ca sunt numeroase si riguroase si inclin sa ii dau dreptate lui stevey. .sunt cazuri (nu ma refer la masini, puteti sa va ganditi la electronice de ex) cand sunt lansate pe piata versiuni inferioare si teoretic diferite ale aceluiasi produs dar ele sunt in fapt buguri de productie care..nu se arunca:) sunt curios insa daca pe langa buguri mai exista si alte criterii prin care se selecteaza unde se trimit masinile. costurile de fabricatie la orice produs includ deseori strategii destul de complexe prin care pot fi reduse. astfel daca se produc 1000/10000(cate vreti voi) de borduri, nu m-ar mira daca un procent de 20 % sa fie produs din alt material (mai ieftin). apoi la selectarea destinatiei din start s-ar putea aplica anumite criterii de selectie. in nici un nu pot sa accept ca la orice firma, cat de mare ar fi, nu exista planificari pana in ultimul amanunt pentru reducerea si amortizarea costurilor.
Eu zic ca diferentele sunt mai mari si pe sub capota decat la aspect.Treaba sta in felul urmator spre exemplu:se fac mai multe transe de piese (ce e logic: o piesa nu va fi la fel de buna sau perfecta ca prima samd) categoria 1 categoria 2 si categoria 3.Categoria 1 sunt cele mai reusite deci sunt pt.francezi nemti etc categoria 2 mai putin reusite sunt pt. est( romania rusia etc.) si categoria 3 pt. restu arabi etc.Daca voi credeti ca primiti aceeasi marfa ca francezu imi pare rau dar va inselati amarnic.
[size=12]
Problema nu e la asamblare unde probabil toate masinile beneficiaza de un tratament egal. Problema e la controlul de calitate care se face dupa iesirea de pe linia de fabricatie. Acolo masinile pot fi sortate in functie de imperfectiunile mai mari sau mai mici pe care le prezinta. [/size]
Nu stiu cum se fac controalele, sunt convins ca sunt numeroase si riguroase si inclin sa ii dau dreptate lui stevey. .sunt cazuri (nu ma refer la masini, puteti sa va ganditi la electronice de ex) cand sunt lansate pe piata versiuni inferioare si teoretic diferite ale aceluiasi produs dar ele sunt in fapt buguri de productie care..nu se arunca:) sunt curios insa daca pe langa buguri mai exista si alte criterii prin care se selecteaza unde se trimit masinile. costurile de fabricatie la orice produs includ deseori strategii destul de complexe prin care pot fi reduse. astfel daca se produc 1000/10000(cate vreti voi) de borduri, nu m-ar mira daca un procent de 20 % sa fie produs din alt material (mai ieftin). apoi la selectarea destinatiei din start s-ar putea aplica anumite criterii de selectie. in nici un nu pot sa accept ca la orice firma, cat de mare ar fi, nu exista planificari pana in ultimul amanunt pentru reducerea si amortizarea costurilor.
- catalin_dsc
- simpatizant
- Mesaje: 45
- Membru din: Vin 22-Dec-2006 17:09
- Localitate: Bucuresti
Calitatea plasticelor si a finisajelor este aceeasi la toate marcile de masini vandute la noi.Fara sa credeti ca bat campii,plasticele de la masina mea (viitoarea fosta masina cand va veni c4-ul comandat),Renault megane din 1996,fabricat in Franta au o calitate net superioara.Vreau sa va zic ca,am avut nevoie sa scot bordul si toate piesele si capacele de la boxe si tot ce a fost nevoie sa scot sunt finisate inclusiv pe partea interioara,unde presupusul client nu prea are ce cauta si nu prea are acces.Totusi asta poate fi si din cauza faptului ca acum se folosesc foarte multe materiale ecologice facute din orice altceva decat plastic normal.Diferentele de pret intre ce se vinde la noi si ce se vinde la ei sunt imense,practic un pret in Euro la noi este egal numeric cu un pret in lire sterline la ei.Sunt tare curios si dau un exemplu oarecare aici,daca un Passat din 2001-2002 vandut la noi in tara va apuca 300.000 km fara probleme majore cum apuca cele vandute in Germania de exemplu.Si diferentele pe linia de fabricatie sunt clare si am un exemplu,am un amic si tatal lui a lucrat la o institutie importanta si cand a fost vorba acu vreo 8 ani sa-si ia o Dacie s-a dus la Pitesti si a ales din 10 masini pe cea care "tragea mai bine".Toate masini noi ,iesite in ziua aia pe poarta fabricii.Sper sa am noroc ca viitorul meu C4 sa fie fabricat din piese calitatea 2 mai spre 1:D
SPANIA C4
Nu a mai spus nimeni nimic pe aici de vreo luna jumatate!
despre cum "e" la altii , va pun eu cateva poze sa vedeti o oferta la C4 in Spania, poze facute recent acum vreo 3 zile si sa vedeti ce jenti de 17" care mie personal mi-au placut foarte mult!
http://img409.imageshack.us/img409/7629/citroin8.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/8646/citro1mx7.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/3613/citro2rp4.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/3929/citro3vr3.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/5553 ... retrn5.jpg
Am vrut si eu sa imi cumpar si sa le aplic (ma refer la autocolantele acelea cu C4 by Loeb) dar nu aveau pe stok.
(
Iar de genti nici macar nu am intrebat cat sunt bucata (shame on me...)
despre cum "e" la altii , va pun eu cateva poze sa vedeti o oferta la C4 in Spania, poze facute recent acum vreo 3 zile si sa vedeti ce jenti de 17" care mie personal mi-au placut foarte mult!
http://img409.imageshack.us/img409/7629/citroin8.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/8646/citro1mx7.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/3613/citro2rp4.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/3929/citro3vr3.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/5553 ... retrn5.jpg
Am vrut si eu sa imi cumpar si sa le aplic (ma refer la autocolantele acelea cu C4 by Loeb) dar nu aveau pe stok.

Iar de genti nici macar nu am intrebat cat sunt bucata (shame on me...)

Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO