C4 YES or NO ?

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

C4 YES or NO?

YES
72
84%
NO
14
16%
 
Voturi totale: 86

quentin
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Mie 14-Feb-2007 14:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde quentin » Joi 15-Feb-2007 15:37

SAMmy scrie:Oricum, frustrarea e data de senzatia ca masina nu raspunde imediat la apasarea pedalei de acceleratie cand nivelul turatiilor e relativ scazut,
dar masina e departe de a fi puturoasa... "ii place viteza".


DA..asta am simtit si eu cand am condus-o prima oara. Si chiar e un lucru frustant uneori.
Sunt de parere si eu ca masina este destinata drumurilor lungi si nu orasului. Pentru acest lucru si intentionez sa o cumpar.
In rest...design-ul modernist ii da personalitate si este perfecta pentru un conducator pana in 28-30 de ani :)

Sper sa nu am probleme cu ea ...

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Sâm 17-Feb-2007 22:19

Mai nu stiu cum vi se pare voua "puturoasa" in ture mici cand eu ating oleaca pedala si ma lasa in scaun(intradevar e mai naspa la cauciucurile de iarna ca sunt mai grele).Ma scuzati da la alte marci nu am avut acelasi feeling.Au condus-o si alti prieteni de-ai mei si schimbau in 2300rpm si laudau cat de bine raspunde.Si cred ca o masina mai lenesa e mai buna in oras decat la drum lung ca doar nu ai nevoie de 180cp in oras pe aglomeratia asta nu credeti? :)

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Sâm 17-Feb-2007 22:51

Mergi cu un 2.0HDI de 138 CP si o sa iti schimbi parerea legata de bagatul in scaun :D. Daca veneai azi la intalnire puteai sa simti cum trage un 2.0 HDI :D.

shomoyoque
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Mie 29-Noi-2006 13:54
Localitate: Bucuresti/Constanta

Mesajde shomoyoque » Dum 18-Feb-2007 12:22

Da. Da. Da. Este pur si simplu cea mai frumoasa masina din lume.

Si eu am facut la fel inainte sa comand masina. Am citit aproape tot ce se poate citi despre C4, am constientizat posibilitatea aparitiei anumitor probleme, am citit nemultumirile celor de aici referitoare la service-uri apoi am tras linie si mi-a dat cu plus.
Pur si simplu imi doream mult prea mult masina asta pentru ca niste greierashi, amortizoare+frane spate galagioase, vizibilitate afectata in fata ..., sa ma dea inapoi. Am acceptat aceste posibile probleme de la bun inceput. Pana la urma toate masinile au problemele lor.

Avatar utilizator
gonty
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mie 20-Dec-2006 05:12
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde gonty » Dum 18-Feb-2007 14:26

Matrixu scrie:Mergi cu un 2.0HDI de 138 CP si o sa iti schimbi parerea legata de bagatul in scaun :D. Daca veneai azi la intalnire puteai sa simti cum trage un 2.0 HDI :D.

Eu as pune "da" dar nu am inca :(
Si ia mai spuneti despre 2.0HDI ..... E chiar asa fain? Simt deja ca nu mai pot.

SergiuT
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mie 20-Apr-2005 18:42
Localitate: Bucuresti

Mesajde SergiuT » Dum 18-Feb-2007 19:41

2.0 HDi...te baga in scaun...abia dupa un foarte enervant "gol turbo". :x

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Lun 19-Feb-2007 00:47

Turbo lag-ul de la 2.0 HDi e foarte bine controlat, asa ca... ;)

In plus, diferente mari face cuplul ambreiaj/cutie de viteze care e de nota 10...
Ambreiajul are o cursa scurta si ferma (cursa e cam 50% fata de 1.6i), iar schimbarea
se face scurt si precis. Pentru fanii Mazda/Subaru ale caror cutii sunt silky-smooth,
schimbatorul va parea usor rigid, dar fata de cursa lunga si non-smooth a schimbatorului
cutiei in 5 trepte de pe 1.6i... no comment!
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR

SergiuT
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mie 20-Apr-2005 18:42
Localitate: Bucuresti

Mesajde SergiuT » Lun 19-Feb-2007 02:35

@sammy: N-am mers cu 2.0 HDi 138cp pe C4 hatch/coupe, dar am mers pe C4 Picasso (mai nou Grand Picasso), si a fost teribil. Golul tinea aproximativ 2 secunde si m-a exasperat. O comparatie pot face cu S-Max 2.0 TDCi 140cp, iar Ford-ul se misca mult (sesizabil) mai bine.

As avea o intrebare. N-am incercat C4 nici cu 1.4 16v, motor care stiu ca beneficiaza de tehnologie VVT - spre deosebire de 1.6 16v PSA care-l stiu foarte bine. Este adevarat ca 1.4 16v iti ofera 80-85% din cuplu sub 2000rpm? Asta ar insemna cat, 115Nm ? Eram curios daca posesorii 1.4 16v pot sa confirme lucrul acesta. Masina trage surprinzator de bine de la turatii mici? Comparativ cu nu stiu...alte propulsoare 1.4 16v de circa 90-100 cai (fara tech valve variable). Nu-mi vine in minte decat 1.4 16v de pe Megane care stiu sigur ca nu este VVT si 1.4 16v Twinport de pe Astra. In rest VAG sau Ford au 80cp la cilindrea de 1.4 (benzina) deci n-ar fi prea corecta comparatia.

Deci, cum e ? Are "pofta" in el motorasul? :)

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 19-Feb-2007 08:46

In schimb motoarele lui ford au o droaie de cuplu. Alea de 1.6/100CP au 150N*m, iar ala de 110 are 155N*m parca. Si asta e totusi ceva.
AFAIK toate benzinarele de la PSA au VVT. Idem cele de la Ford, ba chiar pe noul ST (2.5l Turbo) au pus ceva dublu variabil (Ti-VVT?).

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 19-Feb-2007 09:40

SergiuT scrie:@sammy: N-am mers cu 2.0 HDi 138cp pe C4 hatch/coupe, dar am mers pe C4 Picasso (mai nou Grand Picasso), si a fost teribil. Golul tinea aproximativ 2 secunde si m-a exasperat. O comparatie pot face cu S-Max 2.0 TDCi 140cp, iar Ford-ul se misca mult (sesizabil) mai bine.

As avea o intrebare. N-am incercat C4 nici cu 1.4 16v, motor care stiu ca beneficiaza de tehnologie VVT - spre deosebire de 1.6 16v PSA care-l stiu foarte bine. Este adevarat ca 1.4 16v iti ofera 80-85% din cuplu sub 2000rpm? Asta ar insemna cat, 115Nm ? Eram curios daca posesorii 1.4 16v pot sa confirme lucrul acesta. Masina trage surprinzator de bine de la turatii mici? Comparativ cu nu stiu...alte propulsoare 1.4 16v de circa 90-100 cai (fara tech valve variable). Nu-mi vine in minte decat 1.4 16v de pe Megane care stiu sigur ca nu este VVT si 1.4 16v Twinport de pe Astra. In rest VAG sau Ford au 80cp la cilindrea de 1.4 (benzina) deci n-ar fi prea corecta comparatia.

Deci, cum e ? Are "pofta" in el motorasul? :)


Sub 2000 ture, si pana in 2500 e lesinat rau...zvacul il simti d-abia dupa 3000ture incolo. Am mers sambata la intalnire cu unul chipat, si tragea altfel la turatii mici, dar nicidecum nu poti sa zici ca are vana in el intre 2000-2500
Ultima oară modificat Lun 19-Feb-2007 10:13 de către Matrixu, modificat 1 dată în total.

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Lun 19-Feb-2007 10:00

SergiuT scrie:@sammy: N-am mers cu 2.0 HDi 138cp pe C4 hatch/coupe, dar am mers pe C4 Picasso (mai nou Grand Picasso), si a fost teribil. Golul tinea aproximativ 2 secunde si m-a exasperat. O comparatie pot face cu S-Max 2.0 TDCi 140cp, iar Ford-ul se misca mult (sesizabil) mai bine. [...]


Pe Picasso e setat altfel probabil... Oricum, turbo-lag la un monovolum... e ok,
dar la un coupe hatchback... no way!
Motorul de pe S-Max e basically acelasi deci setarile fac diferenta!
Citroën C6 Exclusive

Citroën C4 Coupé VTR

M2
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 14:34
Localitate: Varsovia

Mesajde M2 » Lun 19-Feb-2007 12:16

Si eu sunt categoric inca pentru un DA hotarat. Probabil ca in timp este posibil sa imi doresc altceva dar nu pentru ca as fi nemultumit de masina ci pur si simplu datorita tentatiei unor modele noi care apar. Nu am avut nici o problema cu al meu C4 benzina 1.6 in 10 luni si sunt inca foarte incantat. O masina care te face sa te simti deosebit, cu un bord larg, impresionant, de masina din clasa superioara. imi place cum trage, imi place cum fuge, imi place ca lumea inca intoarce capul dupa ea si cel mai important imi place mie modelul:) la banii dati ofera o multitudine de accesorii care conteaza mai ales in momentul in care nu o sa le ai pe alt model. cat despre problemele postate aici pe forum si de spre care ai citit nu mi se pare nimic atat de tragic. Ar trebui sa citesti si pe forumurile de la alte marci si o sa vezi ca acolo este aceiasi multitudine de povesti. Pana si BMW si-a chemat sute de masini inapoi dupa vanzare datorita unor probleme cu adevarat grave. Si asta la un model de clasa superioara.

SergiuT
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mie 20-Apr-2005 18:42
Localitate: Bucuresti

Mesajde SergiuT » Lun 19-Feb-2007 15:27

@Matrixu: Merci pt raspuns. Macar treapta I este demna de ceva? Sau precum la multe modele submotorizate, o folosesti doar pentru a pleca de pe loc. Poti sa mergi cu ea constant...10-15-20km/h fara sa simti ca masina cere disperat sa dai a doua?

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 19-Feb-2007 15:48

Mergi lejer la vitezele alea...am un film cu 0-100 cu un 1.4 16V.
http://www.youtube.com/watch?v=2cOCooG8SSE

Poate iti faci o idee..
Mentionez ca am plecat prost..si cu prea mult scartait.

SergiuT
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mie 20-Apr-2005 18:42
Localitate: Bucuresti

Mesajde SergiuT » Lun 19-Feb-2007 15:59

Da, absolut - chiar te rog.

Merci


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu