Pana la urma ce este mai bun , nu mai conv. ca pret :b sau m
Moderator: Echipa Tehnica
Pana la urma ce este mai bun , nu mai conv. ca pret :b sau m
eu si prietena mea ne-am cumparat un C4 .... 16i (benzina) 16v 110CC ...! din cate ne-am interesat toata lumea nea directionat catre o benzina ... mai ales ca noi nu vom parcurge mai mult de 25mii pe an .... as vrea sa mai aud sfaturi de la anumiti posesori ... ! inca ceva ... , am pus un kit pe ea ... enelon jante + stopuri .... si cei de la c%c tunning mi-au spus ca trebuie schimbate suspensiine ... credeti ca ar fi vreo problema cu masina daca schimb suspensiile ? ele sunt aceeasi dimensiune etc ... numai ca spun ei ca arcurile sunt sport ( mai tari ) ! Ms
Ti-au spus ca trebuie schimbate suspensiile dintr-un motiv anume sau ca ar trebui schimbate doar ca sa arate masina mai bine? Ca daca ai schimbat jantele nu ai nici un motiv sa umbli la suspensii.
P.S.: diferenta dintre 1.6i si 1.6HDI se amortizeaza doar la pretul carburantului dupa aproximativ 70k km. Deci tu nefacind mai mult de 20k pe an... ai de mers serios.
P.S.: diferenta dintre 1.6i si 1.6HDI se amortizeaza doar la pretul carburantului dupa aproximativ 70k km. Deci tu nefacind mai mult de 20k pe an... ai de mers serios.
mituc scrie:Ti-au spus ca trebuie schimbate suspensiile dintr-un motiv anume sau ca ar trebui schimbate doar ca sa arate masina mai bine? Ca daca ai schimbat jantele nu ai nici un motiv sa umbli la suspensii.
P.S.: diferenta dintre 1.6i si 1.6HDI se amortizeaza doar la pretul carburantului dupa aproximativ 70k km. Deci tu nefacind mai mult de 20k pe an... ai de mers serios.
aici nu e chiar asa - mai e vorba si de revanzare, un diesel se tine mai bine pe piata decat o benzinara!
@alesul: poate in cazul automobilelor VAG, si in special in Romania, insa in ceea ce priveste
Citroen, Ford, Renault etc lucrurile nu stau chiar asa... in plus, eu cand imi aleg o masina ma gandesc
in primul rand la ce beneficii imi va aduce in utilizare nu la maximizarea "profitului" la revanzare...
PS: but hey, that's just me... oricum, daca e sa te iei dupa trendul romanesc actual, orice VAG (in special diesel)
e 'afacere', orice altceva e 'pierdere'... ceea ce e cel putin dubios... pai am vazut in Obor Pasat 2003 nimic special
1.9 TDI 130 CP la 13000 EUR si la 5 masini mai incolo Ford Mondeo 2004 Ghia 2.0 TDCi tot cca. 130 CP, dar mult
mai bine intretinut si mai rafinat ca model la 10500 EUR... Care credeti sa s-a dat primul???
Citroen, Ford, Renault etc lucrurile nu stau chiar asa... in plus, eu cand imi aleg o masina ma gandesc
in primul rand la ce beneficii imi va aduce in utilizare nu la maximizarea "profitului" la revanzare...
PS: but hey, that's just me... oricum, daca e sa te iei dupa trendul romanesc actual, orice VAG (in special diesel)
e 'afacere', orice altceva e 'pierdere'... ceea ce e cel putin dubios... pai am vazut in Obor Pasat 2003 nimic special
1.9 TDI 130 CP la 13000 EUR si la 5 masini mai incolo Ford Mondeo 2004 Ghia 2.0 TDCi tot cca. 130 CP, dar mult
mai bine intretinut si mai rafinat ca model la 10500 EUR... Care credeti sa s-a dat primul???
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
alesul scrie:aici nu e chiar asa - mai e vorba si de revanzare, un diesel se tine mai bine pe piata decat o benzinara!
Dar si pretul initial e (mult) mai mare. Si apoi nu cumparam masini ca sa avem ce vinde. In plus nu stiu cit va mai dura pina cind statul roman se va prinde ca la noi masinile sint impozitate doar dupa capacitatea cilindrica, pe cind in vest dieselurile sint taxate mai mult ca benzinarele

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
alesul scrie:aici nu e chiar asa - mai e vorba si de revanzare, un diesel se tine mai bine pe piata decat o benzinara!
Da, dar nu stiu daca vei lua mai mult de 1000EUR pe un HDi decit pe un benzinar (ambele de 1.6 zic). Poate si 1000EUR e diferenta mare daca ambele au, sa zicem, 50k km.
Btw, cit ar putea sa coste un C4 SX 1.6i de 40k km fara sa aiba 2 ani impliniti (si cu 3 ani garantie in total)? Sau unde as putea sa aflu pretul corect pentru o asemenea masina in conditiile in care nu a fost busita niciodata (doar zgirieturi prin parcari), nu s-a fumat inauntru, nu s-a mers cu geamurile deschise (deci tapitereia e intretinuta bine), nu s-a dat in motor si nu s-a abuzat in general de ea (plecari cu scritiiala de pe loc, intoargeri cu frina de mina si alte minuni), etc etc etc?
Dar un HDI asemenea?
acum 1 saptamana am vazut in autovit un c4 berlina - bej - 1.6hdi 10300 euro
cu 74.000 km!
dupa ochiul meu fusese lovit bine si era vandut de un tzigan - samsar!
deci ne putem face o parere!
in alta ordine de idei - peste 3 ani nu cred ca tdi-urile vor mai fi la asa mare putere - sunt prea multe pe piata si cererea va fi cu mult depasita de oferta!
cu 74.000 km!
dupa ochiul meu fusese lovit bine si era vandut de un tzigan - samsar!
deci ne putem face o parere!
in alta ordine de idei - peste 3 ani nu cred ca tdi-urile vor mai fi la asa mare putere - sunt prea multe pe piata si cererea va fi cu mult depasita de oferta!
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO