C4
Moderator: Echipa Tehnica
Adytzu, am mai discutat de asta aici:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=254
Viteza 1 - 3.42
Viteza 2 - 1.81
Viteza 3 - 1.28
Viteza 4 - 0.98
Viteza 5 - 0.77
Marsarier - 3.58
Raport final - 4.06
P.S. Par a fi aceleasi rapoarte cu cele ale lui C4 1.6i 16v benzina, mai putin raportul final. "If it ain't broke, why fix it?"
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=254
Viteza 1 - 3.42
Viteza 2 - 1.81
Viteza 3 - 1.28
Viteza 4 - 0.98
Viteza 5 - 0.77
Marsarier - 3.58
Raport final - 4.06
P.S. Par a fi aceleasi rapoarte cu cele ale lui C4 1.6i 16v benzina, mai putin raportul final. "If it ain't broke, why fix it?"

Asta e. Mai imbatraneste omul. Am uitat de posturile anterioare. Stiam ca am mai cautat odata rapoartele astea, dar nu-mi mai aduceam aminte unde.
Inca o data, 10x. Dar nu sunt inca pe deplin multumit. Mai caut. Totusi, majoritatea site-urilor oficiale Citroen, dadeau 9.7s ca valoare pentru 0-100Km/h. Exista posibilitatea sa am o cutie diferita fata de serie?
Inca o data, 10x. Dar nu sunt inca pe deplin multumit. Mai caut. Totusi, majoritatea site-urilor oficiale Citroen, dadeau 9.7s ca valoare pentru 0-100Km/h. Exista posibilitatea sa am o cutie diferita fata de serie?
Ufff.... si a venit... ieri... ma aflu intr-un soc post traumatic care nu stiu cat va tine. Cand trebuie sa merg undeva ocolesc aiurea, numai ca sa nu ma dau jos din ea, cu limitatorul pus la 50 (nu radeti!
), cu o privire de aia tampa de drogat
. Nici nu stiu pe ce lume traiesc. Maine o plimb pe valea prahovei. O gramada de features... In rest, ce sa zic... e... extremely extremely sexy and every ride is a joyride..................
Si acum chestii mai lumesti:
1. Apropo de limitator, pleeeeeeease lamuriti-ma si pe mine cum se poate debloca "in caz de pericol". Ce vreau sa spun este ca oricat as apasa pana la fund pe pedala de acceleratie, nu se decupleaza. Am citit manualul, rascitit, cautat pe net, nimic. E un bug sau... nu fac bine ce fac?
2. O faza nasoala, zic eu, NU are scut protector sub motor. Nu ca metal sau plastic sau mai stiu eu ce; nu are nimic! Garda la sol e suficient de mica ca sa fie necesar un scut cat mai solid. Mi s-a spus ca pe versiunea asta de motorizare nu exista pentru ca nu stiu cum e dispus motorul
Asta mi s-a parut bullshit.
3. Materialele folosite in masina sunt bune, imbinarile hm, e loc de ceva mai bine (mai un plastic un pic nelalocul lui, mai o tapiterie taiata parca cu foarfeca de unghii). Chestii minore, invizibile la prima vedere, dar daca le cauti bine le gasesti. Explicatia dealer-ului: "eh, francezii mai buni la briz-briz-uri, insa mai neatenti la detalii".
4. Super prezentare, super bine pregatita de vanzare, super amabilitate, venita cu mult mai devreme, super super totul. Imi pare totusi rau de cel ce-si ridica un C3 hdi, langa mine, la care cel ce preda masina a pornit motorul la a 4-a cheie. Penibil.


Si acum chestii mai lumesti:
1. Apropo de limitator, pleeeeeeease lamuriti-ma si pe mine cum se poate debloca "in caz de pericol". Ce vreau sa spun este ca oricat as apasa pana la fund pe pedala de acceleratie, nu se decupleaza. Am citit manualul, rascitit, cautat pe net, nimic. E un bug sau... nu fac bine ce fac?
2. O faza nasoala, zic eu, NU are scut protector sub motor. Nu ca metal sau plastic sau mai stiu eu ce; nu are nimic! Garda la sol e suficient de mica ca sa fie necesar un scut cat mai solid. Mi s-a spus ca pe versiunea asta de motorizare nu exista pentru ca nu stiu cum e dispus motorul




3. Materialele folosite in masina sunt bune, imbinarile hm, e loc de ceva mai bine (mai un plastic un pic nelalocul lui, mai o tapiterie taiata parca cu foarfeca de unghii). Chestii minore, invizibile la prima vedere, dar daca le cauti bine le gasesti. Explicatia dealer-ului: "eh, francezii mai buni la briz-briz-uri, insa mai neatenti la detalii".
4. Super prezentare, super bine pregatita de vanzare, super amabilitate, venita cu mult mai devreme, super super totul. Imi pare totusi rau de cel ce-si ridica un C3 hdi, langa mine, la care cel ce preda masina a pornit motorul la a 4-a cheie. Penibil.
Wow! Sa-l stapanesti sanatos! Eu tocmai sunt cu o bere in mana.
Eu zic sa te abtii maine cu Valea Prahovei. Se anunta ploi in continuare si va fi o circulatie ca porcu'.
Ai si tu rabdare sa se faca vreme buna ca sa te bucuri de drum. Ce naiba! Ai asteptat atat, mai poti astepta 2-3 zile.
In legatura cu problema ta cu limitatorul, cred ca tre' intai sa apesi frana ca sa-l decuplezi si dupa aia acceleratia, ca de aia e limitator. Cel putin asa cred eu (nu am asa ceva la a mea). La mine am doar avertizor de depasire a unei anumite viteze (incepe sa piuie), dar nu am folosit niciodata chestia asta.
Intreaba-l mai bine pe nero. Stiu ca el a mers deja cu cruise-controlul activat.
Vezi, incearca sa-ti pui totusi scut. Nu strica niciodata si, pentru 4-5 mil. in plus, nu stii cand te scoate din necaz.
Apropo! Tot prin ATS e luata?

Eu zic sa te abtii maine cu Valea Prahovei. Se anunta ploi in continuare si va fi o circulatie ca porcu'.
Ai si tu rabdare sa se faca vreme buna ca sa te bucuri de drum. Ce naiba! Ai asteptat atat, mai poti astepta 2-3 zile.
In legatura cu problema ta cu limitatorul, cred ca tre' intai sa apesi frana ca sa-l decuplezi si dupa aia acceleratia, ca de aia e limitator. Cel putin asa cred eu (nu am asa ceva la a mea). La mine am doar avertizor de depasire a unei anumite viteze (incepe sa piuie), dar nu am folosit niciodata chestia asta.
Intreaba-l mai bine pe nero. Stiu ca el a mers deja cu cruise-controlul activat.
Vezi, incearca sa-ti pui totusi scut. Nu strica niciodata si, pentru 4-5 mil. in plus, nu stii cand te scoate din necaz.
Apropo! Tot prin ATS e luata?
- stupidisco
- simpatizant
- Mesaje: 75
- Membru din: Lun 25-Apr-2005 17:29
- Localitate: Bucuresti
adytzu, cum naiba sa apesi pe frana ca sa decuplezi limitatorul. Adica sa presupunem ca esti in situatia in care chiar trebuie sa cresti viteza cumva ca sa poti depasi sau sa treci pe galben
. Ar fi culmea sa apas prima data pe frana. Cu frana decuplezi REGULATORUL de viteza. Sunt doua chestii diferite and kinda' opuse (adica unul are legatura cu viteza maxima si unul cu viteza minima) si sunt ambele available. nero, help..... wherever you are.
Btw, da, prin ats e luata si... respect departamenului de vanzari. Ma gandesc serios sa ii fac cinste baiatului care s-a ocupat de mine, orice ati zice voi. Actele s-au miscat repede, m-a tinut la curent, stia ce vorbeste, intr-un cuvant jos palaria. Ca sa nu fie discutii pe subiect, separati parerea asta de cea legata de service. Nu am luat contact cu service-ul lor.
nero, u'r right, radio-ul ala.... are o minte a lui. e foarte mofturos.
stupidisco, te obisnuiesti in prima ora de condus. totul e super smooth, ergonomic... te simte. De fapt asta ma enerveaza un pic: ea ma simte pe mine iar eu n-o simt deloc. Esti total desprins de realitate cand esti la volan. Mi-a trebuit chiar un pic sa ma prind de frana, eu obisnuit fiind cu apasatul ca ciobanul pe pedala. Mi-am dat seama in final ca trebuie sa ma comport "natural" cu ea.
Oriunde ma uit la ea ma surprinde. De afara, n-am cuvinte, nici eu si nici cei care raman cu gura cascata. Bine, vezi un coupe mov mergand constant cu 50 la ora... e ceva.
)))) Glumesc partial aici: culoarea se potriveste perfect (e un mov deschis) si ma bucur ca am ales bine. Pe dinauntru, consola centrala te face sa nu-ti mai cobori privirea, ramanand cu ea la acelasi nivel si mai spre marginea din dreapta a drumului (o chestie care mie mi se pare inteligenta), o gramada de informatii le ai la dispozitie si se pot manevra din controalele plasate pe sau langa volan. Haideti sa va mai zic (daca nero v-a ademenit cu informatii mai mult tehnice, eu va iau cu chestii "soft", mai importante pentru mine)
- foarte buna izolatie fonica, de fapt de-a dreptul ofticanta. Radio-cd-ul cica si-ar modifica volumul in functie de turatie. Scrie si in carte dar nu am apucat sa observ asta.
- nu am constentizat faptul ca butucul volanului e fix. Volanul e reglabil pe inaltime si adancime.
- browsing-ul prin informatiile afisate de computerul de bord se face apasand pe capatul manetei de comanda a stergatoarelor fata/spate
- o spalare a parbrizului de te face sa scoti un "oooooo"
. Adica am ramas cu gura cascata cand am vazut cum pulveriza spuma si stergea parbrizul. Stiu ca pare silly, dar eu chiar am ramas impresionat.
- stergatoare sunt cadentate in functie de viteza - nu am senzor de ploaie
- stergatorul din spate porneste automat cand schimbi in marsarier si stergatoarele fata sunt active, optiune setabila dintr-un meniu "configurarea autovehicului" (da, are asa ceva! alt exemplu: consum, afisabil in L/100, MPG sau KM/L lol)
- ai posibilitatea de oprire treptata a display-urilor pe timp de noapte sau de diminuare a luminozitatii. Asta daca vrei sa faci si tu ceva. In rest luminozitatea display-urilor se modifica si automat.
- tot soiul de semnale vizuale si auditive. Vreau sa spun ca atunci cand pui contactul consola parca e un bradut de craciun
))). Dupa 10 la ora incep nebuniile: usile se inchid automat, esti avertizat ca nu porti centura de siguranta si avertizat e putin spus: tiuie..... tiuie... dupa care se gandeste "mai, asta nu aude" si incepe sa tiuie mai tare, si mai tare, si mai tare. Dupa 120 de secunde se plictiseste si te lasa sa mori in liniste.
Limitatorul te avertizeaza cand NU poate sa-ti mentina viteza aleasa (gen coborari in panta), iar viteza se alege prin simple apasari pe +/-. Reprezinta grafic care usa este deschisa... si alte si alte nebunii de gen. Misto e si ca orice semnal vizual de pe consola centrala e explicat automat in display-ul computerului de bord.
- alarma. volumetrica. arhisuficienta.
Geamurile sunt inchise automat, te "urmeaza" cu farurile daca ai nevoie, pt. o perioada de timp, iti indica unde este parcata activandu-si repetat si des semnalizatoarele (my favorite)
- un AC de toata frumusetea, chit ca nu l-am inteles in intregime. Tot ce va pot spune deocamdata e ca dezabureste parbrizul instant. Nu mi-a venit sa cred: ma uitam cu gura cascata cum disparea o ditamai pata de condens de pe parbiz....
- cotiera si loc de depozitare central (asta daca n-ai cd changer) si ca tot veni vorba: o sumedenie de sertarase (3 in bord, pe langa scaune, sub scaune... wherever).
- scaunele?, un singur cuvant: bestiale! confortabile, lateralele se muleaza efectiv pe corp. Reglabile. Pasagerul din dreapta nu-si pate regla scaunul in inaltime.
- portbagaj compartimentat (doar daca vrei ;) + plasa ancorabila in cate feluri te duce mintea)
- usi MASIVE la coupe. really impresive.
- o smecherie montata pe laterala scaunului de-ti opreste centura de siguranta sa fuga in locasul ei si sa o ai permanent la indemana
- accesul in spate nu pot spune ca se face foarte usor insa manevrarea scaunelor din fata E usoara. Dintr-un deget gliseaza in fata si se pliaza. Revin exact in pozitia din care au plecat. In rest loc in spate e berechet. La fel si in portbagaj daca va inchipuiti ca fiind coupe e mai restrans. Fals.
- nu vreau sa va mai reamintesc cat de sexy e coupe-ul pe dinafara.... intotdeauna mi-am dorit o astfel de masina - cu doua usi, chiar si cu doua locuri - si la banii astia chiar se merita.
Eu am versiunea VTR, asta ca sa stiti despre ce am vorbit aici. Versiuni superioare... mooooore fun. Oricum e fun. Fun over and over.
Si acum sa revin: ziceti-mi CUM SE DECONECTEAZA limitatorul fara sa apas pe vreun butonel! hai nero, la ora asta ar fi trebuit sa fii in picioare... wake uuuuuuup!!!
loooooooooooooooooooooooool

Btw, da, prin ats e luata si... respect departamenului de vanzari. Ma gandesc serios sa ii fac cinste baiatului care s-a ocupat de mine, orice ati zice voi. Actele s-au miscat repede, m-a tinut la curent, stia ce vorbeste, intr-un cuvant jos palaria. Ca sa nu fie discutii pe subiect, separati parerea asta de cea legata de service. Nu am luat contact cu service-ul lor.
nero, u'r right, radio-ul ala.... are o minte a lui. e foarte mofturos.
stupidisco, te obisnuiesti in prima ora de condus. totul e super smooth, ergonomic... te simte. De fapt asta ma enerveaza un pic: ea ma simte pe mine iar eu n-o simt deloc. Esti total desprins de realitate cand esti la volan. Mi-a trebuit chiar un pic sa ma prind de frana, eu obisnuit fiind cu apasatul ca ciobanul pe pedala. Mi-am dat seama in final ca trebuie sa ma comport "natural" cu ea.
Oriunde ma uit la ea ma surprinde. De afara, n-am cuvinte, nici eu si nici cei care raman cu gura cascata. Bine, vezi un coupe mov mergand constant cu 50 la ora... e ceva.

- foarte buna izolatie fonica, de fapt de-a dreptul ofticanta. Radio-cd-ul cica si-ar modifica volumul in functie de turatie. Scrie si in carte dar nu am apucat sa observ asta.
- nu am constentizat faptul ca butucul volanului e fix. Volanul e reglabil pe inaltime si adancime.
- browsing-ul prin informatiile afisate de computerul de bord se face apasand pe capatul manetei de comanda a stergatoarelor fata/spate
- o spalare a parbrizului de te face sa scoti un "oooooo"

- stergatoare sunt cadentate in functie de viteza - nu am senzor de ploaie
- stergatorul din spate porneste automat cand schimbi in marsarier si stergatoarele fata sunt active, optiune setabila dintr-un meniu "configurarea autovehicului" (da, are asa ceva! alt exemplu: consum, afisabil in L/100, MPG sau KM/L lol)
- ai posibilitatea de oprire treptata a display-urilor pe timp de noapte sau de diminuare a luminozitatii. Asta daca vrei sa faci si tu ceva. In rest luminozitatea display-urilor se modifica si automat.
- tot soiul de semnale vizuale si auditive. Vreau sa spun ca atunci cand pui contactul consola parca e un bradut de craciun

Limitatorul te avertizeaza cand NU poate sa-ti mentina viteza aleasa (gen coborari in panta), iar viteza se alege prin simple apasari pe +/-. Reprezinta grafic care usa este deschisa... si alte si alte nebunii de gen. Misto e si ca orice semnal vizual de pe consola centrala e explicat automat in display-ul computerului de bord.
- alarma. volumetrica. arhisuficienta.

- un AC de toata frumusetea, chit ca nu l-am inteles in intregime. Tot ce va pot spune deocamdata e ca dezabureste parbrizul instant. Nu mi-a venit sa cred: ma uitam cu gura cascata cum disparea o ditamai pata de condens de pe parbiz....
- cotiera si loc de depozitare central (asta daca n-ai cd changer) si ca tot veni vorba: o sumedenie de sertarase (3 in bord, pe langa scaune, sub scaune... wherever).
- scaunele?, un singur cuvant: bestiale! confortabile, lateralele se muleaza efectiv pe corp. Reglabile. Pasagerul din dreapta nu-si pate regla scaunul in inaltime.
- portbagaj compartimentat (doar daca vrei ;) + plasa ancorabila in cate feluri te duce mintea)
- usi MASIVE la coupe. really impresive.
- o smecherie montata pe laterala scaunului de-ti opreste centura de siguranta sa fuga in locasul ei si sa o ai permanent la indemana
- accesul in spate nu pot spune ca se face foarte usor insa manevrarea scaunelor din fata E usoara. Dintr-un deget gliseaza in fata si se pliaza. Revin exact in pozitia din care au plecat. In rest loc in spate e berechet. La fel si in portbagaj daca va inchipuiti ca fiind coupe e mai restrans. Fals.
- nu vreau sa va mai reamintesc cat de sexy e coupe-ul pe dinafara.... intotdeauna mi-am dorit o astfel de masina - cu doua usi, chiar si cu doua locuri - si la banii astia chiar se merita.

Eu am versiunea VTR, asta ca sa stiti despre ce am vorbit aici. Versiuni superioare... mooooore fun. Oricum e fun. Fun over and over.
Si acum sa revin: ziceti-mi CUM SE DECONECTEAZA limitatorul fara sa apas pe vreun butonel! hai nero, la ora asta ar fi trebuit sa fii in picioare... wake uuuuuuup!!!

- stupidisco
- simpatizant
- Mesaje: 75
- Membru din: Lun 25-Apr-2005 17:29
- Localitate: Bucuresti
- stupidisco
- simpatizant
- Mesaje: 75
- Membru din: Lun 25-Apr-2005 17:29
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@moonstorm: sa o stapinesti sanatos si sa ai cit mai putine probleme cu ea.
Si eu stiam ca cruise controlul se dezactiveaza daca apesi acceleratia brusc la podea.
Nici masina mea nu are scut si nici nu a a avut vreodata, are 21 de ani si are doar niste zgirieturi pe burta. Ce-i drept garda la sol e variabila
Acum serios, intereseaza-te daca nu iti poti pune un scut chiar si de plastic. Ce ti-au spus cei de la reprezentanta e bullshit, eu nu am vazut masina care sa aiba baia de ulei in alta pozitie decit cea mai joasa. Problema la masinile noi e ca in cazul unor lovituri baia se poate sparge direct, nu se mai deformeaza.
Pentru o masina asa complicata
iti sugerez sa studiezi temeinic manualul, nu de alta, dar ai dat o gramada de bani pe ele.
Si eu stiam ca cruise controlul se dezactiveaza daca apesi acceleratia brusc la podea.
Nici masina mea nu are scut si nici nu a a avut vreodata, are 21 de ani si are doar niste zgirieturi pe burta. Ce-i drept garda la sol e variabila

Pentru o masina asa complicata

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
MoonStorm, sa te bucuri cat mai mult de ea. Intr-adevar, prima impresie la volan este extraordinara. Dupa ce te obisnuiesti cu ea ai sa vezi ce confortabila si placuta la condus este la drum lung.
Radio-CD-ul isi schimba volumul in functie de viteza, vezi sa ai optiunea activata. Incearca sa vezi diferenta intre 70 si 110 km/h. Se simte.
Stergatoarele sunt bune (doar ca uneori scartaie), iar ca solutie pentru parbriz eu o recomand pe cea de la OMV (de vara, bineinteles): bidon de 0,5 litri, se adauga apa inca 5 litri. Sterge impecabil toate bazdaganiile.
Cu limitatorul de viteza aceeasi problema o am si eu. Am incercat diferite manevre, n-am reusit.
stupidisco, cu display-ul central te acomodezi foarte repede, mai ales ca nu iti cobori privirea foarte mult de la drum. La fel cu volanul, eu cel putin nici n-am avut nevoie de adaptare, ceea ce arata ca este bine conceput ergonomic.
Radio-CD-ul isi schimba volumul in functie de viteza, vezi sa ai optiunea activata. Incearca sa vezi diferenta intre 70 si 110 km/h. Se simte.
Stergatoarele sunt bune (doar ca uneori scartaie), iar ca solutie pentru parbriz eu o recomand pe cea de la OMV (de vara, bineinteles): bidon de 0,5 litri, se adauga apa inca 5 litri. Sterge impecabil toate bazdaganiile.
Cu limitatorul de viteza aceeasi problema o am si eu. Am incercat diferite manevre, n-am reusit.
stupidisco, cu display-ul central te acomodezi foarte repede, mai ales ca nu iti cobori privirea foarte mult de la drum. La fel cu volanul, eu cel putin nici n-am avut nevoie de adaptare, ceea ce arata ca este bine conceput ergonomic.
salut baietii cu C4. super masina, cel putin la pretul asta.
dar atentie...
nu vreau sa va dezamagesc, calitatea finisarilor e destul slaba (asa cum a observat si MoonStorm ref. la taiatul cu foarfeca) iar asta o sa se vada in timp. Daca dati un pic la o parte scaunele din spate sau ridicati mocheta din portbagaj o sa vedeti o parte din ele. Imbinarea aripilor e super fragila (cel putin asa cred eu), vizibilitatea spate e slaba (cel putin la xsara e muci), iar locul pentru piciorul drept e destul de stramt (dai ai pasager in spate si nu poti sa reglezi scaunul cum vrei piciorul drept se cam sprijina pe consola). Cat despre "totul digital" ...
. Dupa cate stiu eu a incercat si VW asa ceva mai demult dar nu a prins. Vedem ca toate masinile de marca si-au mai pastrat din ceasuri.
intr-adevar, frantzujii astia se pricep la briz-brizuri, dar aceste features-uri nu pot substitui calitatea. In plus, lumea plasticului e efemera.
Ref. la scut: in mod normal inaltimea data de masca e corelata cu pozitionarea baii asa ca.. daca nu lovesti masca nu ar trebui sa lovesti nici baia. Pe sosea e valabil, dar atentie, nu se aplica in situatii speciale, cand cobori sau urci teren accidentat cu diverse neregularitati.
Parerea mea e ca nu trebuie.
dar atentie...
nu vreau sa va dezamagesc, calitatea finisarilor e destul slaba (asa cum a observat si MoonStorm ref. la taiatul cu foarfeca) iar asta o sa se vada in timp. Daca dati un pic la o parte scaunele din spate sau ridicati mocheta din portbagaj o sa vedeti o parte din ele. Imbinarea aripilor e super fragila (cel putin asa cred eu), vizibilitatea spate e slaba (cel putin la xsara e muci), iar locul pentru piciorul drept e destul de stramt (dai ai pasager in spate si nu poti sa reglezi scaunul cum vrei piciorul drept se cam sprijina pe consola). Cat despre "totul digital" ...

intr-adevar, frantzujii astia se pricep la briz-brizuri, dar aceste features-uri nu pot substitui calitatea. In plus, lumea plasticului e efemera.
Ref. la scut: in mod normal inaltimea data de masca e corelata cu pozitionarea baii asa ca.. daca nu lovesti masca nu ar trebui sa lovesti nici baia. Pe sosea e valabil, dar atentie, nu se aplica in situatii speciale, cand cobori sau urci teren accidentat cu diverse neregularitati.
Parerea mea e ca nu trebuie.
stupidisco scrie:yep asa ar fi indicat. de la ce ats l-ai luat?
De la ats-ul de pe titulescu, dar masina am ridicat-o din pipera, unde individul care mi-a facut comanda mi-a si predat-o personal, dupa o ora de explicatii despre briz-briz-urile de pe ea si sfaturi. Respect. Masinile care urmau sa fie predate erau aranjate intr-un mic loc imprejmuit din parcare. Vroiam sa ma uit la ea cu cateva minute inainte sa-mi fie predata si nu m-au lasat decat sa ma uit de la departare. Credeam ca o sa ma lase sa si tai panglica care era in fata masinii...

Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats