Potential C4Coupe buyer
Moderator: Echipa Tehnica
Eu am asteptat, adica inca mai astept, nu neaparat din cauza ESP-ului, dar oricum, as fi asteptat si dupa ESP. Chestiile legate de securitate, pe care daca ai noroc nu le vezi niciodata in functiune (airbag-uri, esp etc.) mi se par foarte importante si cred ca la o analiza mai atenta merita toti banii, oricine ar fi cumparatorul. Mai bine fara clima auto / sistem hi-fi / whatever decat sa renunti la securitate.
Nu cred ca isi doreste cineva sa fie pus in situatia sa spuna "daca as fi dat 500 euro in plus pe ESP/airbaguri suplimentare, acum nu aveam mana rupta" sau mai rau.
Asta e parerea mea. Drive safely.
Nu cred ca isi doreste cineva sa fie pus in situatia sa spuna "daca as fi dat 500 euro in plus pe ESP/airbaguri suplimentare, acum nu aveam mana rupta" sau mai rau.
Asta e parerea mea. Drive safely.
nu compara totusi ESP cu airbagurile.
da, securitatea e importanta, mi se pare aberant sa iti iei in 2006 o masina care nu are 5 stele la euroncap (si-asa depasit ca standard), sau fara airbaguri pentru toata lumea sau fara ABS... Asa as defini eu un minim de securitate.
(apropo de a compara c4 cu seat cordoba sau skoda)
restul (esp, abd, etc) sunt evident toate bune, si alea de securitate activa si alea de pasiva. Insa nu sunt la fel de cruciale. Trebuie sa mai fii si atent cand conduci totusi...
da, securitatea e importanta, mi se pare aberant sa iti iei in 2006 o masina care nu are 5 stele la euroncap (si-asa depasit ca standard), sau fara airbaguri pentru toata lumea sau fara ABS... Asa as defini eu un minim de securitate.
(apropo de a compara c4 cu seat cordoba sau skoda)
restul (esp, abd, etc) sunt evident toate bune, si alea de securitate activa si alea de pasiva. Insa nu sunt la fel de cruciale. Trebuie sa mai fii si atent cand conduci totusi...
corect, sunt chestii diferite.
Legat de modul de condus, sunt de parere ca si daca conduci cat se poate de corect si linistit, la 100 km/h pe o autostrada, daca trebuie sa eviti brusc un obstacol (cutie cazuta din masina din fata, caine care sare pe banda ta etc.) printr-o manevra asemanatoare cu 'testul elanului', esp-ul ajuta enorm si poate face diferenta intre o problema evitata si un accident in lant.
Intr-adevar, pentru cei care abordeaza viraje stranse cu o viteza nejustificat de mare din 'placere', este corecta vorba ta cu "trebuie sa fii atent cand conduci", dar sunt atatea situatii posibile in care desi conduci foarte atent si corect, esp-ul poate contribui enorm la siguranta deplasarii.
Legat de modul de condus, sunt de parere ca si daca conduci cat se poate de corect si linistit, la 100 km/h pe o autostrada, daca trebuie sa eviti brusc un obstacol (cutie cazuta din masina din fata, caine care sare pe banda ta etc.) printr-o manevra asemanatoare cu 'testul elanului', esp-ul ajuta enorm si poate face diferenta intre o problema evitata si un accident in lant.
Intr-adevar, pentru cei care abordeaza viraje stranse cu o viteza nejustificat de mare din 'placere', este corecta vorba ta cu "trebuie sa fii atent cand conduci", dar sunt atatea situatii posibile in care desi conduci foarte atent si corect, esp-ul poate contribui enorm la siguranta deplasarii.
Arise scrie:Deci treaba este in felul urmator...
Iau pe oricare din voi in masina (care aveti curaj) , dau talpa si iau ce curbe vreti voi. Garantez ca le ia bine, si ca nota finala la stabilitate va fi EXCELENT.
Dar probabil, la intoarcere din micul raliu, mers linistit sa zicem, relaxat asa, spatele masinii va fugi. Dupa care ne vom uita mirati unul la altul si ne vom intreba... CE DRACU A FOST ASTA???
Ce ar implica o verificare sa vad daca masina are ceva probleme/dereglari/naigba stie ce?
Atunci trebuie sa mergi tare tot timpul!
Este cel mai ciudat lucru pe care l-am putut auzi vreodata, stabila la viteze mari, instabila la mers linistit

Mari tampenii mai postati pe aici...
Arise scrie:Niciodata nu am avut vreo problema de subvirare la C4. Numai supravirare!!!
Sa pui ESP (ca si alte optionale) amana achizitionarea masinii cu 2-3 luni!!! Unii pur si simplu nu pot astepta.
Daca masina ta supravireaza asa cum spui poate totusi ai ceva la rotile din spate, iti decoleaza nejustificat puntea spate. Altfel nu are cum sa supravireze, ca nici tractiune spate nu are ca sa scoata cineva spatele in exterior si sa iti bate botul in curba:)
Deci mergi la service, vezi de geometrie, a ta are ceva.
Cred ca nu ar strica sa iti revizuiesti limbajul.DinoG scrie:Mari tampenii mai postati pe aici...
Daca nu as fi trecut prin "experiente" de cateva ori, nu as fi scris.
Am fost la Herculane acum 2 saptamani si dupa Herculane am facut un adevarat miniraliu. Masina a stat perfect pe sosea.
Cu toate astea, la drumuri linstite in care am condus relaxat, am avut supriza sa imi fuga spatele.
Re: Potential C4Coupe buyer
ALXege scrie:Salutare!
Deoarece sunt pe punctul de a achizitiona un C4 Coupe care-i cea mai buna sursa de a te informa daca nu de la actuali posesori? Asadar, v-as fi recunoscator daca m-ati putea lamuri in urmatoarele aspecte:
1. Cum se simte motorul de 1.6 benzina 110cp? Actualmente conduc Alfa 147 1.6 T Spark 105cp, care este un motor de turatie, schimbarea vitezelor se face in jur de 3000-3500rpm (mers normal), redline la 6500, trage foarte frumos de la 3500 in sus..destul de nervos pt puterea pe care o dezvolta, se simte bine in turatii mari, la turatii joase nu prea faci nimic cu el.. Consum urban intre 9 si 12%, cele mai frecvente consumuri de 11% la mers sportiv. V-ati facut acum o idee cam ce gen de informatii caut, deci, cum se misca Citroenul?
2. Cum se simte suspensia?! Este moale, inclinatii catre confort, sau este ceva mai rigida si foarte stabila? Revenind la Alfitsa mea, are o suspensie rigida (nu as zice neaparat neconfortabila) care ii imprima un comportament rutier ireprosabil.. este realmente lipita de sosea! Sa ma astept la o barca pe valuri (cum in general sunt masinile frantuzesti..) sau C4 fiind un model ceva mai sportiv are si stabilitate mult imbunatatita?
3. Cam care sunt plusurile / minusurile modelului ?! De ex, mie mi se pare destul de deranjanta ideea bordului digital, cu 2 displayuri diferite in locuri diferite, cel central vizibil din toata masina.. Ce alte astfel de neajunsuri are / ce inovatii spectaculoase?
Spre rusinea mea intreb toate astea deoarece decizia de a cumpara a o masina noua a venit destul de repede si deasemeni achizitionarea (daca va fi cazul) va avea loc foarte curand.. Nu am apucat sa fac un testdrive, sa vad pe pielea mea motor, stabilitate, conduita, pozitie la volan, feeling in masina.. Sper sa iau un prim contact maine, dar ma indoiesc sa pot face si testdrive..
De aceea va cer voua toate aceste pareri...
In primul rand - Bine ai venit!
Pe tine te-am vazut in trafic, umbli cu afis ca vinzi masina si ai un sticker pe luneta cu AlfaClub.ro sau ceva de genu.... Ai roti pe 17 sau 18... In fine...
Despre C4! Da, e stabila! Mai ales acum, ca mi-am luat pe 17 si talon de 45! Iti spun sincer, ca am luat curba aia larga, cum vii in Piata Revolutiei sa faci dreapta pe Magheru, pe langa Lido, pe acolo! Am tras de volan brusc, masina nu s-a inclinat, se auzeau toate rotile pe asfalt cum scartaie! A stat in viraj extrem de bine... EXTREM de bine...
Consumul... Eu am fost la mare si dupa ce am mers pe pilot cu 110 si am vazut ca toate Loganurile ma depasesc, m-am suparat si am tinut-o numai in 180-190 continuu... Asta pe autostrada! La intoarcere, idem... 190 pe pilot! Consum pe 550km, 9.8l/100km! Adica in loc sa pun de 150lei gaz, am pus de 200lei!
In oras nu stiu, caci am o alta masina

Ca proprietar de Fiat, iti marturisesc ca sunt indragostit de masinile italiene... O fi el un 1.2, dar cu a2a iau 100km/h, undeva pe la 6500 ture! A3a nici macar nu am reusit sa o duc in limitare... Aveam 140 si nu taia!
Oricum, pe la 150 se plafoneaza! Ideea e ca la C4 lucurile stau diferit...
A4a taie la a mea la 165km/h si nu prea ma incanta... Adica mergeam cu Solenza la 170 in a4a si nu taia si taie la C4 la 165! In fine, asta a fost un test, nu merg cu masina asa mereu!
Viteza maxima, in vale pe A2, la intoarcere... In jur de 200! Mai demult am depasit 200, dar cred ca batea vantul din spate

Daca vrei test drive, te duc eu in parcare la un hyper market si iti arat niste cerculete ;) ... Sau intoarceri la 180, cu fum din rotile din spate ;) Asta sa vezi ca poate, si inca foarte bine!
Masina merita, e frumoasa! E ieftina... Gandeste-te la CASCO! O revizie e 100 euro maxim la benzina! Vorba aia ... E 10000 un Logan, si C4 pleaca de la 12000! Chiar nu ii inteleg pe unii...
Si apropos... Ai posibilitate, ca in timpul mersului sa stingi toate ecranele alea... Ai un buton pe Cd, care opreste toate ecranele, fara vitezometru ;) .. Si la ala poti regla luminozitatea.. E o masina care te surprinde vreo cateva luni dupa ce o cumperi....



[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
10000 un Logan???????Poate in leasing.Eu stiu ca e vreo 8000 cu toate dotarile maxim.Si ca sa zic si eu ceva de c4 pt. un motor de 110cp comparativ cu altele pot sa spun ca e cel mai nervos.Pe a mea am dat aproape 16000e cu ce dotari am mai pus,iar in leasing pe 4 ani se plateste vreo 19000e, deci aproape dublu cat un logan.
stevey scrie:10000 un Logan???????Poate in leasing.Eu stiu ca e vreo 8000 cu toate dotarile maxim.Si ca sa zic si eu ceva de c4 pt. un motor de 110cp comparativ cu altele pot sa spun ca e cel mai nervos.Pe a mea am dat aproape 16000e cu ce dotari am mai pus,iar in leasing pe 4 ani se plateste vreo 19000e, deci aproape dublu cat un logan.
19000e include cumva si asigurarea casco?
Deci daca nu stiti preturile la masini, nu mai sariti asa.. http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi ....
Acolo prin josul paginii apare Ambition Dci... FIX 10000 euro! La care adaugi garantia extinsa la 3 ani si vopsea metalizata si opa.... 10600euro! Si e totusi Dacie!
Pe viitor, mai usor cu semnele de exclamare!
Acolo prin josul paginii apare Ambition Dci... FIX 10000 euro! La care adaugi garantia extinsa la 3 ani si vopsea metalizata si opa.... 10600euro! Si e totusi Dacie!
Pe viitor, mai usor cu semnele de exclamare!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Versiunea aia de logan e ultima si are abs jenti bla bla e cea mai dotata si are motor 1.6 16v 90 cp iar c4 coupe in versiunea x are motor 1,4 si 90 cai si costa 12000e...deci banuiesc ca isi justifica pretul totusi la c4 sunt 2000e in plus si e de 1,4.
Masina mea e luata pe 4 ani leasing si bineinteles ca intra si casco obligatoriu.
Masina mea e luata pe 4 ani leasing si bineinteles ca intra si casco obligatoriu.
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu