C4
Moderator: Echipa Tehnica
A, uitasem...
C4 hatch 1.6HDi - 110cp
Dotare de baza SX Pack plus:
- Faruri xenon directionale (am apucat sa le testez, e super ideea, chiar ajuta)
- Climatizare automata
- Geamuri electrice fata/spate
- Geamuri laminate
- Jante aliaj 17"
- Pack vizibilitate
- Radio CD
- Senzori de parcare fata/spate
Si binenteles, vopsea metalizata blue oriental (ii sta foarte bine).
C4 hatch 1.6HDi - 110cp
Dotare de baza SX Pack plus:
- Faruri xenon directionale (am apucat sa le testez, e super ideea, chiar ajuta)
- Climatizare automata
- Geamuri electrice fata/spate
- Geamuri laminate
- Jante aliaj 17"
- Pack vizibilitate
- Radio CD
- Senzori de parcare fata/spate
Si binenteles, vopsea metalizata blue oriental (ii sta foarte bine).
A mancat deja vreo 300Km prin oras si pe DN1, am mers si ziua si noaptea si pe ploaie si pe uscat, deci mi-am cam facut o parere.
O sa incep cu ce nu-mi place ca-i mai putin
- Schimbatorul de viteze pozitionat cam jos, daca ai cotiera trasa e putin incomod. Asta am observat la inceput, acum nu ma mai deranjeaza)
- Butoanele de pe volan (de pe butuc mai exact) sunt cam tari, si din cauza ca e butucul fix se poate sa te faca sa indrepti privirea spre ele cand nu e volanul drept.
- Butonul pentru claxon pozitionat tot pe butuc poate fi greu de nimerit.
- Are lampi asimetrice in spate - lampa de marsarier pe dreapta si cea de ceata pe stanga (nu-mi place chestia asta indiferent de masina)
- Mici probleme la clante daca tragi de jos in sus (tot chestie de obisnuinta).
- Canapelele din spate sunt cam scurte si tari, dar totusi comode.
Astea pot fi considerate si mofturi, niciunul din aceste puncte nu e cu adevarat deranjant.
Si acum ce-mi place:
- Spatiu interior foarte generos, multe locuri de depozitare.
- Calitatea materialelor si a finisajelor foarte buna - nici o clapa/usita/buton nu face zgomot (cel putin pana acum)
- Farurile cu Xenon care se orienteaza dupa directie - o inventie chiar foarte folositoare (am fost pe la Breaza - PH, m-au ajutat foarte mult in serpentine).
- Stabilitate foarte buna la drum - asta era de asteptat avand in vedere ca are suspensii independente pe spate si garda la sol mai redusa.
- Zgomot interior foarte mic... Cu toate ca e diesel, motorul nu se simte si nu se aude sub 1500rpm. in rest, se aude doar cat sa stii cand sa schimbi viteza (la inceput stateam cu ochii pe turometru ca sa nu o turez prea tare). Am mers pe DN1 cu 160Km/h si nu m-a deranjat deloc zgomotul. La capitolul asta am inteles ca ajuta foarte mult geamurile laminate.
- Senzorii de parcare - dupa ce te obisnuiesti cu asa ceva e mai greu sa parchezi o masina fara .
- Bordul si design-ul/ergonomia din interior. Toate afisajele sunt usor de citit si intuitive, toate butoanele sunt bine iluminate fara sa deranjeze noaptea.
- (nu in ultimul rand) imi place cum arata
Nu cred ca am scris toate partile placute, per total pot sa spun ca e chiar o placere sa conduc in masina asta. Daca cineva mai e interesat de masina puteti sa-mi puneti intrebari, o sa incerc sa fiu cat se poate de obiectiv.
O sa incep cu ce nu-mi place ca-i mai putin
- Schimbatorul de viteze pozitionat cam jos, daca ai cotiera trasa e putin incomod. Asta am observat la inceput, acum nu ma mai deranjeaza)
- Butoanele de pe volan (de pe butuc mai exact) sunt cam tari, si din cauza ca e butucul fix se poate sa te faca sa indrepti privirea spre ele cand nu e volanul drept.
- Butonul pentru claxon pozitionat tot pe butuc poate fi greu de nimerit.
- Are lampi asimetrice in spate - lampa de marsarier pe dreapta si cea de ceata pe stanga (nu-mi place chestia asta indiferent de masina)
- Mici probleme la clante daca tragi de jos in sus (tot chestie de obisnuinta).
- Canapelele din spate sunt cam scurte si tari, dar totusi comode.
Astea pot fi considerate si mofturi, niciunul din aceste puncte nu e cu adevarat deranjant.
Si acum ce-mi place:
- Spatiu interior foarte generos, multe locuri de depozitare.
- Calitatea materialelor si a finisajelor foarte buna - nici o clapa/usita/buton nu face zgomot (cel putin pana acum)
- Farurile cu Xenon care se orienteaza dupa directie - o inventie chiar foarte folositoare (am fost pe la Breaza - PH, m-au ajutat foarte mult in serpentine).
- Stabilitate foarte buna la drum - asta era de asteptat avand in vedere ca are suspensii independente pe spate si garda la sol mai redusa.
- Zgomot interior foarte mic... Cu toate ca e diesel, motorul nu se simte si nu se aude sub 1500rpm. in rest, se aude doar cat sa stii cand sa schimbi viteza (la inceput stateam cu ochii pe turometru ca sa nu o turez prea tare). Am mers pe DN1 cu 160Km/h si nu m-a deranjat deloc zgomotul. La capitolul asta am inteles ca ajuta foarte mult geamurile laminate.
- Senzorii de parcare - dupa ce te obisnuiesti cu asa ceva e mai greu sa parchezi o masina fara .
- Bordul si design-ul/ergonomia din interior. Toate afisajele sunt usor de citit si intuitive, toate butoanele sunt bine iluminate fara sa deranjeze noaptea.
- (nu in ultimul rand) imi place cum arata
Nu cred ca am scris toate partile placute, per total pot sa spun ca e chiar o placere sa conduc in masina asta. Daca cineva mai e interesat de masina puteti sa-mi puneti intrebari, o sa incerc sa fiu cat se poate de obiectiv.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
Iata si cateva poze:
http://neron.home.ro/c4/02813.jpg
http://neron.home.ro/c4/02815.jpg
http://neron.home.ro/c4/02821.jpg
http://neron.home.ro/c4/02826.jpg
http://neron.home.ro/c4/02830.jpg
http://neron.home.ro/c4/02833.jpg
http://neron.home.ro/c4/02838.jpg
http://neron.home.ro/c4/02842.jpg
http://neron.home.ro/c4/02813.jpg
http://neron.home.ro/c4/02815.jpg
http://neron.home.ro/c4/02821.jpg
http://neron.home.ro/c4/02826.jpg
http://neron.home.ro/c4/02830.jpg
http://neron.home.ro/c4/02833.jpg
http://neron.home.ro/c4/02838.jpg
http://neron.home.ro/c4/02842.jpg
Ultima oară modificat Lun 21-Mar-2005 15:19 de către nero, modificat de 3 ori în total.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
Ok, am scos avatarul...
Am uitat sa comentez despre motor...
O mica nedumerire - daca am sa zic sub 2000rpm si apas acceleratia, are un delay cam de o secunda pana incepe sa traga bine (cam ca la cutiile automate). Dupa parerea mea (neavizata) e din turbina, care pana acum eram obijnuit sa intre pe la 1500rpm, dar probabil in cazul asta tine de alti factori. Ar mai putea sa fie din cauza sistemului de control al tractiunii. Oricum, dupa faza asta te cam baga in scaun si pana pe la 110-120km/h nu-ti mai da drumu'
.
Imi place si cum e etajata cutia de viteze, cu toate ca la diesel conteaza mai putin. Ca idee, cu a doua la 4000rpm am cam 60km/h, cu a treia 100km/h si cu a patra cam 130km/h. Intr-a cincea, la 140km/h aveam putin sub 3000rpm.
Pana acum, consumul e de 5.9l/100km, in conditiile in care nu prea am menajat-o.
Sunt curios daca intereseaza pe cineva toate chestiile astea
Am uitat sa comentez despre motor...
O mica nedumerire - daca am sa zic sub 2000rpm si apas acceleratia, are un delay cam de o secunda pana incepe sa traga bine (cam ca la cutiile automate). Dupa parerea mea (neavizata) e din turbina, care pana acum eram obijnuit sa intre pe la 1500rpm, dar probabil in cazul asta tine de alti factori. Ar mai putea sa fie din cauza sistemului de control al tractiunii. Oricum, dupa faza asta te cam baga in scaun si pana pe la 110-120km/h nu-ti mai da drumu'

Imi place si cum e etajata cutia de viteze, cu toate ca la diesel conteaza mai putin. Ca idee, cu a doua la 4000rpm am cam 60km/h, cu a treia 100km/h si cu a patra cam 130km/h. Intr-a cincea, la 140km/h aveam putin sub 3000rpm.
Pana acum, consumul e de 5.9l/100km, in conditiile in care nu prea am menajat-o.
Sunt curios daca intereseaza pe cineva toate chestiile astea

[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
scozmin scrie:felicitari pt masina si s-o stapanesti sanatos fara probleme
Sarmna'

Astept intrebarile...
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
Pai asta depinde de fiecare, eu n-am simtit niciodata nevoia sa vad botul masinii. Avand in vedere ca pana acum am avut un Mitsubishi Galant din '86 (4.6m / 1.7m) la care nu vedeam botul pentru ca tineam scaunul foarte jos, la C4, care e mai scurta si cu senzori in toate directiile, parcarea e o joaca de copii (chiar si fara senzori tot ar fi mai simplu).
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
De curiozitate: eu m-am uitat in Showroom-ul din Pipera la un C4 si mi s-a parut ca scutul de la baia de ulei e din plastic. La tine cum e?
Deasemenea, garda la sol parca e cam joasa pentru drumurile din RO. Si nu atat la nivelul caroseriei, cat la nivelul baii de ulei.
Eu era s-o patesc cu Xsara pe un drum de munte si de aia sunt asa prevazator la asta.
De-abia astept sa-ti vad masinuta la o intalnire. Vreau sa vad si eu "pe viu" cum functioneaza senzorii de parcare.
Deasemenea, garda la sol parca e cam joasa pentru drumurile din RO. Si nu atat la nivelul caroseriei, cat la nivelul baii de ulei.
Eu era s-o patesc cu Xsara pe un drum de munte si de aia sunt asa prevazator la asta.
De-abia astept sa-ti vad masinuta la o intalnire. Vreau sa vad si eu "pe viu" cum functioneaza senzorii de parcare.
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo