C4 impresii de drum, dotari & stuff

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 23-Dec-2005 18:46

Tocmai d-aia exista versiunile de echipare la toate marcile de masini.
Asa ar fi fost simplu exista optiunea de baza si la ea puneai tot ce iti trecea prin cap.
E chestiune de marketing toata chestia asta si mie mi se pare super normal daca privesc cu ochii producatorului.
Pai daca eu as putea sa imi pun pe X tot ce are VTR de ce naiba as mai lua VTR???? Si exemplele pot continua.
@DMX am intrebat la ATS de xenoane asa din curiozitate, instalatia cica se poate pune si aftermarket si chiar cea originala insa nu ai vrea sa te gandesti cat costa, nici ei nu mi-au zis pentru ca nu stiau concret, insa daca faci comparatie cu o alarma care, comandata cu masina deci pusa in fabrica e ~200EUR sa zicem si daca o pui la ei iti cer pe ea 500, deci dublu si ceva, cred ca fara 2000-2500 nu scapi cu xenoanele :)

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 23-Dec-2005 21:59

Deci oameni buni...
Poti sa iti pui faruri Xenon pe varianta de echipare X, dar pretul este mai mare decat pentru un VTS care oricum le are in standard. :D
Deci... decat sa cumperi un VTR cu Xenon, mai bine cumperi un VTS. :)

Avatar utilizator
danalarm
pasionat
Mesaje: 328
Membru din: Dum 03-Iul-2005 23:48
Localitate: bucuresti

Mesajde danalarm » Lun 09-Ian-2006 21:10

Coos scrie:
Matrixu scrie:Si daca stateai 2-3 luni tot nu iti puneai la X climatronic si pavilion vitrat. La X lista de optionale e destul de scurta.


Refuz sa cred ca nu se poate face ceva la comanda. E absurd. Dak e asa, Citroen sux.

Io cred doar ca e ceva impus de lejeritatea celor de la ats care au inceput sa ma calce pe nervi deja cu chestia asta.

Btw... Stiti ca exista in lista de accesorii aplice pentru bord in dreptul grilelor de aerisire si pentru manerele usilor, argintii? In catalog scrie aluminium. La ats mi-au zis ca sunt din plastic vopsit. Si ghici ce... 5 foite de plastic costa... 9 milioane :shock: WTF is wrong here?

Oare originale sunt de aluminiu si ei vand de plastic de la turci? Hmmm.

Poate sunt doar paranoic.

Oricum ideea e ca dak reusesti sa iei ce aratau acolo, e mijto rau.

Edificatoare
Imagine
si
Imagine

Ce ziceti ? :lol:



mai eu am vorbit cu marcel de la vanzari (ats) si costa vreo 7mil (sant 7 bucati: doua la deschizatorul usilor, doua la aeratoare, unul la plansa debord, unul la schimbator si unul la scrumiera) si cica se inlocuiesc cele existente!!!!
mai bine te duci personal si te le vezi in catalogul de comanda!

ce m-a revoltat pe mine este pretul huselor pentru scaune bej: 9,250,000 (noua-milioane-doua-sute-cinzeci-mii)

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Dum 09-Apr-2006 20:26

Ieri am avut ocazia pentru prima data sa merg cu masina mai mult pe drumuri de mai multe feluri: drum intins si bine asfaltat (Iasi-bacau-onesti, tg. secuiesc-brasov), drumuri cu gropi si hirtoape (unele mari cratere de care le doresc edililor nostri sa le apara in sufragerie, in gresia de la baie si bucatarie si in peretii exteriori), drumuri virajate (pasul Oituz). Pina ieri aveam vreo 130km parcursi exclusiv in oras, nici nu am schimbat vreodata in treapta a 5-a.

Stimati co-citromobilisti, am ramas pur si simplu impresionat pina aproape de lacrimi, nu mi-am imaginat niciodata asa ceva!!! De azi nu ma voi mai uita la V8 Supercars pe Motors TV si nici la WRC, DTM, BTCC sau WTCC, nu se mai merita!!! Mai bine ma sui eu in masina si o duc in treapta a 3-a si a 4-a pina pe la 4500-5000rpm, suna infinit mai bine! :D ...si ridica si botul 8) E extraordinar, masina asta e o nebunie!!!

Dupa primul kilometru pe drum intins (in care nu am depasit 3500rpm) am fost putin surprins sa vad ca la 90Kmph deja motorul mergea cu 3000rpm in treapta a 5-a, si am inceput sa ma intreb la ce turatie ajunge el la maxim 194 si cite rezervoare maninca la suta de kilometri. La 160Kmph e la fix 5000rpm in treapta a 5-a, ceea ce cred ca e ok, probabil la 194Kmph are vreo 7500-7800rpm (nici nu am unde sa incerc si nici nu sint foarte dornic s-o fac).

La confort e iarasi super ok, insa spre deosebire de performante ma mai asteptam (atit dupa drivetest cit si judecind dupa lista de optiuni). Cotiera centrala e buna si ea acolo, geamurile se dezaburesc foarte repede (prima data s-au dezaburit in 2-3 secunde!!), regulatorul de viteza isi face toti banii prin localitati (mai ales cele presarate cu radare), vizibilitatea e buna, cel putin in fata si in spate, in lateral uneori e putin impiedicata de stilpii fata (am simtit asta mai ales prin serpentinele din Oituz, a trebuit sa misc putin capul si atit totusi).
Imi mai trebuie putin sa ma obisnuiesc cu frina asta progresiva, am tendinta sa apas usor pe pedala si se pare ca masina frineaza mai putin violent decit daca as apasa pedala de frina mai brusc dar tot pina in acelasi punct.

Btw, cum se comporta amortizoarele, telescoapele, capetele de bara, etc in timp? Sint rezistente? Intrem asta pentru ca am luat vreo 2 sau 3 gropi ceva mi marisoare (cel putin judecind dupa cum a sunat masina cind am trecut prin ele, mi-a fost la fel de mila ca atunci cind imi bateau vecinii piscile cu mere), pentru ca edilii nostri cei preaiubiti nici macar de repararea drumurilor europene nu se ingrijesc si evident ca daca mergi cu 90-100 iei o groapa cu cel putin 30Kmph, ca nu ai cum sa frinezi pina la 5-6Kmph asa repede.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 10-Apr-2006 09:46

Esti sigur ca la 90 la ora in treapta a 5-a aveai 3000 de ture? Mi se pare cam mult sincer...
Totusi asta ar putea o explicatie pentru reprizele fulminante :D
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 10-Apr-2006 10:01

La 7500-7800 ture nu o sa ajungi tu in veci cu motorul tau. Doar VTS-ul sare de 7000.
La 194 o sa ai undeva aproape de 6000ture. Alimentarea se taie pe la 6500 daca nu ma-nsel si pe la 6200 intra zona rosie.
La 90km/h 3000 ture? Poate erau vreo 2700-2800 si ai aproximat tu :D.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 10-Apr-2006 13:03

7200 tr/mn la 227 km/h! la VTS! :D

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 10-Apr-2006 13:16

:D. la mai mare

Avatar utilizator
White Wizard
pasionat
Mesaje: 246
Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde White Wizard » Lun 10-Apr-2006 21:09

@nicum , @Matrixu ... mai exact , in treapta a V-a , la 3000 rot/min. , viteza este 96km/h , motorul de 1.6 16v ( benzina ).
Deci , @mituc a avut ( oarecum :) ) dreptate.
Ultima oară modificat Vin 14-Apr-2006 13:15 de către White Wizard, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Lun 10-Apr-2006 21:24

Asa este si la mine... Pe bune, eu la Solenza aveam 100-105 la 2900 de ture! La C4 sunt 3000RPM la 90km/h!

De mers am mers si cu 170, dar nu am avut timp sa ma uit la turometru! 8)
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 10-Apr-2006 22:49

La mine la fix 3000 ture am 100 in cap. O sa pun o poza cand am timp :D.
O fi la 1.6 mai altfel.

Avatar utilizator
instalatorul
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Joi 06-Apr-2006 14:09
Localitate: constanta
Contact:

Mesajde instalatorul » Mie 12-Apr-2006 09:28

Am gasit pe un site un document cu viteza pentru 1.000 rot/min in diferite trepte de viteza. Cind il gasesc il postez.

Avatar utilizator
instalatorul
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Joi 06-Apr-2006 14:09
Localitate: constanta
Contact:

Mesajde instalatorul » Mie 12-Apr-2006 09:35


Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 12-Apr-2006 10:01

instalatorul scrie:Gata am gasit.

Pai, pana mea, cum mergi cu 1000rpm?? Eu daca iau picioarele de pe toate pedalele in treapta 1 se duce singura la vreo 9-10Kmph si cam 1100-1200rpm. La 1000 aproape ca tremura si de obicei calc putin ambreajul. Cu aproximativ 1000rpm (vreo 1100-1200) nu am mai mers decit cu a doua (tot fara nici o pedala apasata), in celelalte trepte nu am ajuns la 1000rpm decit pe frina.
Nu puteau si ei sa dea tabelul asta la 1500rpm macar?! Off!!

Avatar utilizator
White Wizard
pasionat
Mesaje: 246
Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde White Wizard » Joi 13-Apr-2006 00:23

@instalatorul , cand o sa-mi consume VTR 9.5 in oras ( asa cum spun ei ) atunci o sa cred si eu datele tehnice pe care le dau ei ... dar cand mie imi caonsuma mai mult decat VTS .... pot sa zic ca sunt povestitori ...si nu mai cred nimic din ce zic ei. Ochi nu minte niciodata.

@Matrixu , te cred ca la tine , la 3000 ai 100km/h , ca doar nu sunt nebun sa ma contrazic cu tine ... dar , la cel de 1.6 , uite ca nu este asa. Asta a fost singura chestie la care am ramas surprins cand am mers cu VTR. Chiar am crezut ca nu-mi indica bine viteza si am fost la ATS cu aceasta , asa zisa "problema" ...si ... surprinsi au ramas si ei!


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo