C4

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 21-Mar-2005 15:13

Daca scoateti www-ul de la link-uri veti putea vedea pozele.
Pt nero: semnatura ta e invizibila. Frumoasa tapiseria interioara, dar cred ca e cam pretentioasa la murdarie.
Nici eu la BX nu vad botul masinii (asta pentru ca sint mai mititel), si doar cind parchez in locuri inguste ma trag mai aproape de volan ca sa vad botul. :D
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nero
pasionat
Mesaje: 255
Membru din: Mie 16-Mar-2005 17:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde nero » Lun 21-Mar-2005 15:14

Masina este intradevar cam joasa, dar pana acum n-am avut probleme din cauza asta. Am avut emotii cand am urcat niste borduri mai inalte dar nu a atins nimic. Binenteles, inevitabil am luat si cateva gropi dar iarasi n-au fost probleme. Cei de la ATS mi-au zis (probabil vrajeala, probabil nu) ca spatiul dintre roti si aranjarea subansamblelor de sub masina sunt facute in asa fel incat garda la sol mai mica sa nu fie o problema. In schimb, avantajele sunt vizibile, la viteza se "lipeste" foarte bine de drum.

Si eu sunt nerabdator sa ne intalnim, sa aflu si parerile voastre. ;)
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]

Avatar utilizator
MoonStorm
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Mie 16-Mar-2005 22:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde MoonStorm » Lun 21-Mar-2005 17:06

Apropo de scut:

http://www.citroen-auch.com/accessoires/achat/produit_details.php?id=68578&cat_id=2493

Plus ca pe site mai sunt o gramada de goodies. Banuiesc ca nu e nici o problema sa faci comanda la ele prin dealer-ii de aici.

Pe acelasi site am vazut si eleronul de care pomenea cineva pe forum. E nice :D

Avatar utilizator
nero
pasionat
Mesaje: 255
Membru din: Mie 16-Mar-2005 17:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde nero » Mar 22-Mar-2005 11:32

O sa intreb zilele astea daca se poate aduce, chiar ma intereseaza sa-i pun scut metalic.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]

sile_98
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Mar 22-Mar-2005 11:59
Localitate: Brasov

Mesajde sile_98 » Mar 22-Mar-2005 12:02

Salut nero,
Am dat un mesaj pe forumul de pe Autoshow, am sa-l repet deoarece este mai normal sa pun aici intrebari despre C4.

Astfel incat daca esti dispus sa dai mai multe detalii ti-as fi recunoscator:
- ce consum ai? Stiu ca e in rodaj, insa totusi este un indiciu...
- multa lume din Franta s-a plans de zgomote de la FAP. Mai ales la drumuri dese si scurte. Ai observat ceva?
- cum e cu garda la sol prin gropi?
- locurile din spate sunt spatioase? Ma refer la 2-3 adulti.
- la cati km se fac reviziile?
- care-i costul la revizii (manopera + piese)? Ma gandesc ca probabil te-ai informat.
- esti sigur ca are suspensii independente pe spate? Stiam doar de Focus in clasa compacta...
- cum se aude instalatia audio?

Avatar utilizator
nero
pasionat
Mesaje: 255
Membru din: Mie 16-Mar-2005 17:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde nero » Mar 22-Mar-2005 12:32

Pai sa le luam pe rand...

1. Pana acum am facut 600km, in care nu am menajat-o 9rodajul era facut chimic). Consumul mediu in momentul asta e de 6.5l/100km, mers si prin oras si in afara dar am mers cam neeconomic. Daca mergi constant cu 80km/h consumul sta in jur de 3l/100km.

2. Zgomotul este extrem de redus pentru un diesel. La relanti nu se aude (si nu se simte) deloc motorul, iar turat se aude de la 2500rpm in sus dar nu deranjant. S-ar putea ca geamurile laminate sa contribuie la zgomotul redus. Sincer sa fiu, am mers si cu un M2 1.5dci ala de 80cp si e mult mai zgomotos, cel putin inauntru.

3. Garda la sol e mai mica, dar pana acum n-am avut probleme nici la gropi nici la borduri, chiar am urcat pe niste borduri destul de inalte.

4. Canapelele din spate sunt cam scurte si tari dar totusi comode. Am mers cu 3 adulti in spate (destul de solizi) si nu s-au plans.

5. Pe mine m-au chemat la 1.500km la o verificare gratuita, urmatoarea revizie fiind la 15.000km (asa imi scrie pe bord ). Din ce am inteles de la ei (ATS) preturile sunt mai mici decat la majoritatea importatorilor (asta n-o sa pot sa confirm decat dupa prima revizie, cea de la 15.000km)

6. Astea-s specificatiile la suspensii:
- Fata: roti independente, tip Mac Pherson cu brate inferioare triunghiulare, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice, bara antiruliu.
- Spate: roti independente, brate trase cu traversa deformabila, arcuri elicoidale si amortizoare hidraulice, bara antiruliu.
Din cate stiu eu sunt destule in clasa compacta cu suspensii independente spate (M2, Mazda3, Astra, Golf5, etc.)

7. Din ce am auzit, instalatia audio e Clarion (nu stiu sigur daca si boxele). Exista si o varianta de sonorizare JBL dar cred ca e valabila doar cu sistemul de navigatie (n-am vazut nimic la optionale). Parerea mea e ca se aude super bine de pe CD, dar pe radio se aude destul de prost (valabil probabil pe toate masinile din cauza semnalului slab). Are oricum setari suficiente pentru sunet, inclusiv volum automat in functie de viteza. Singurul dezavantaj (pentru mine) e ca nu stie sa citeasca mp3.

sile_98 orice intrebare e binevenita, asa imi mai dau si eu seama de diverse chestii. Sincer sa fiu nu se merita sub nici o forma M2 pe langa C4 (este parerea mea, nu porniti un razboi din asta ), poate doar Focus2 si Mazda3 sa se compare, depinde si de gusturile fiecaruia. Eu studiez piata de aproape un an fara sa am vreo preferinta din start si am ramas la C4 din motive pur rationale.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]

Avatar utilizator
MoonStorm
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Mie 16-Mar-2005 22:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde MoonStorm » Mar 22-Mar-2005 12:56

Pe mine vreau sa ma impuscati de pe acum. Nu pot sa fiu de acord cu ce spune nero oricat de mult il admir si invidiez in acelasi timp :wink: . Nero, de dragul meu, mijeste putin ochii pe forumul peugeot (www.pejo.ro) si uita-te un pic la problemele posesorilor de 307. Gasesti acolo tot ce ti-ai dori. De la probleme cu motoarele HDI, catalizatoare,.... pana la nimicuri enervante.

whatcar.com, citand "2004 JD Power Customer Satisfaction Survey" ofera doar un punct peugeot-ului la capitolul fiabilitate din cauza numeroaselor probleme raportate de posesori, pe langa neputinta dealer-ilor de a repara problemele aparute.

In topul Top Gear, citroen-urile si peugeot-urile se bat pentru ultimul loc la capitolul fiabilitate.

Poftim si un alt link
http://www.no-307.i8.com/fsguestbook.html

In concluzie, nu stiu cum poti aminti de motive "rationale" pentru care ai cumparat masina si de faptul ca ai studiat piata inainte de a alege un citroen.
Ultima oară modificat Mar 22-Mar-2005 13:48 de către MoonStorm, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 22-Mar-2005 13:41

Ce faci, omule? Nici nu ti-a venit inca masina si deja te plangi de defectele ei? :lol: :lol: :lol:

Avatar utilizator
MoonStorm
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Mie 16-Mar-2005 22:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde MoonStorm » Mar 22-Mar-2005 13:46

E simplu. Daca as fi avut-o acum nu as mai cauta nod in papura. :lol: Logic, nu? Cum nu o am, ma sperii singur browsuind aiurea. Din ce in ce mai tare. Din ce am tot citit, pot spune ca ne plangem inutil de dacii. Cam toti au ajuns la concluzia ca au dat toti banii pe design si giumbuslucuri. :evil: :evil: :evil: Probabil ca ceea ce se spune e adevarat: "Keep it simple stupid!" ca altfel dai de belele.

Avatar utilizator
nero
pasionat
Mesaje: 255
Membru din: Mie 16-Mar-2005 17:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde nero » Mar 22-Mar-2005 14:00

Eh, cand o sa am probleme o sa fiti primii care o sa aflati, pana atunci dati-mi voie sa fiu foarte multumit de alegerea facuta :). Oricum, lucrand in domeniul garantiilor m-am invatat sa nu judec un produs dupa marca ci dupa model. Motorul asta e folosit pe foarte multe masini (C4, 307, 407, Mazda3, Ford Focus, probabil si altele) nu prea cred eu sa fie un motor nefiabil.

Si apropos, avand 3 ani garantie nu cred ca e cazul sa-mi fac probleme.

Prin motive rationale ma refeream la specificatii, spatiu interior, tehnologii, design, etc.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 22-Mar-2005 14:31

moonstorm, ai rabdare sa vina masina si dupa aia vei avea tot timpul sa te plingi de ea. Daca te vei uita pe forumul reno, vei vedea, probleme de toate felurile, de la buzunare de usi in care ploua, pina la punti spate prost proiectate care uzeaza inegal cauziucurile (e vorba de megane 2). Si totusi e plina strada de ele.
Pina atunci, pentru linistea ta, e bine sa nu mai studiezi diversele forumuri, decit ca sa afli cam ce poate masina ta (ma rog viitoarea) si cam ce e de evitat.
Observi ca evit afirmati de genul masina x e mai buna decit masina y, primul paragraf era doar o demonstratie ca masina perfecta nu exista.
Strict la motoarele HDi de la PSA cu FAP (filtru de particule): se pare ca sint foarte sensibile la calitatea combustibilului. Daca masina lui paco (scuze, dar alta referinta n-am gasit) merge si cu pacura, aici e nevoie de combustibil de cea mai buna calitate.
Povestea cu keep it simple e universal valabila. Numai ca la masinile din ziua de azi, nu mai poti sa actionezi nimic, fara ca treaba asta sa treaca printr-un computer. Ideea e ca producatorii din ziua de azi nu mai traiesc din vinzarea de masini, ci din intretinerea lor. Si orice vrei sa faci la masina presupune o vizita in service, unde golesti buzunarele, etc.
Iar diversele rapoarte nu sint altceva decit marketing pur. Daca eu sint multumit de masina mea, nimeni nu ma va convinge de contrariul. Tot dupa studii de genul asta Windows este cel mai tare, cel mai sigur sistem de operare, etc. Stim cu totii ca realitatea e cu totul alta. La mindra la servici au conectat un calculator la internet prin cablu si in 5 (cinci!!!) minute era virusat. La mine la bloc am configurat un ruter Linux, pe care doar conel/renel il da jos.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
MoonStorm
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Mie 16-Mar-2005 22:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde MoonStorm » Mar 22-Mar-2005 15:01

Da nicum, sunt de acord cu tine. Totusi nu poti spune ca respectivele studii sunt marketing pur. Ele reflecta realitatea. Apuca-te si fa un studiu simplu, luandu-te pur si simplu dupa numarul de posesori nemultumiti pe marca. In general cei care nu au probleme mari sau frecvente vor tacea din gura. Parerea mea e ca e destul de elocvent un astfel de studiu.

Poti sa cunosti dinainte la ce sa te astepti, cu exceptiile de rigoare bineinteles. E posibil sa fii printre norocosii care au scapat cu probleme usoare dar e si mai posibil sa inmultesti masa mare a nemultumitilor.

Si daca am fi toti oameni cu capul pe umeri poti sa fii sigur ca nu ai mai vedea o gramada de renault-uri (ca sa nu zic peugeout-uri sau citroen-uri :wink: ) pe strada sau orice alta marca care a castigat piata cu preturi mici, design futurist, feature-uri gen suspensii hidraulice sau masaj la fundulet, sau oferte care mai de care mai fanteziste, ci din contra, producatorii s-ar gandi de doua ori, ar testa de zece ori tehnologiile si materialele folosite, si asa mai departe. Este admirabil efortul unor marci de a impinge produsele lor spre viitor, dar daca nu sunt in stare sa le sustina, sau daca functioneaza doi din paispe, tot de pomana.

Aici mi se pare ca dam de o contradictie. Romanii nu sunt oamenii care sa-si permita luxul de a-si alege o caruta cu jante de 17 toli, sa aiba cai care sa manance iarba uscata turbosarjata in loc de lucerna (ca deh, e mai ieftina si calul mananca mai putin), sa dea in medie 15-20000 de euro pe ea, si totusi o fac, multi dinte ei cu foarte multe sacrificii. Probabil ca raspunsul sta in viata care nu ne ofera prea multe bucurii . :lol: :lol: :lol: God knows. Ne imbatam cu apa rece aparent dulceaga.... Noi sa fim sanatosi...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 22-Mar-2005 15:24

ma intreb citi posesori de jaguar S-type intra vreodata pe un forum sa scrie ca li s-a stricat bricheta si ca s-a copt un furtun de apa, pentru ca sint sigur ca se mai intimpla din astea si la alte masini, si alea tot de om is facute... asa ca zic: daca toate statisticile astea nu se bazeaza in fapt decit pe timpul unora de a sta sa purice internetul in cautare de defecte ale masinii lor sau altuia, atunci ce relevanta au cu adevarat? pentru ca e clar ca cine isi cumpara S-type intra pe internet sa se uite la cotatiile la bursa si nicidecum la sondaju' lu' peste! corect?


si as mai adauga ceva: in State psihologii de la politie (profiler) pot spune, cunoscind profilul psihologic, insusirile criminalului, ce tip de masina foloseste si chiar si ce culoare are, pe linga alte chestii. e valabila si reciproca desigur. si atunci imi pun problema: daca cumva posesorii de peugeot sau renault sau citroen sint in general indivizi carora le place sa se plinga? ha? cum ramine atunci cu forumurile si sondajele si...?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
MoonStorm
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Mie 16-Mar-2005 22:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde MoonStorm » Mar 22-Mar-2005 15:40

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
http://www.jaguar.co.uk/uk/en/vehicles/s-type/quality/introduction.htm
Hai ca esti culmea. Hai sa comparam mere cu pere. Ceva imi spune mie ca daca ai avea probleme cu jaguar-ul, chiar inainte sa te gandesti sa te plangi pe forum, ai avea problema rezolvata.

Eu ma refeream la oameni simpli, nemultumiti de probleme repetate, nerezolvate sau rezolvate intr-un interval de timp cu mult peste limita decentei, in cazuri extreme chiar si oameni a caror masina petrece mai mult timp in service decat in mana lor. :?: :!: :?: :!: . Nu iti doresc sa te numeri printre cei din ultima categorie, dar exista cazuri de acest fel. Sau tot ce am spus aici ti se pare normal. In tari civilizate ti se ofera o alta masina pana se remediaza problemele sau chiar ti-o inlocuiesc. Dar gandeste-te la impactul negativ asupra imaginii marcii respective, de care ar trebui si noi, ca si "consumatori", sa tinem cont. Dar noi nu! Treaba lor! "Mie nu mi se poate intampla" sau "Voi vedea ce voi face cand ma voi lovi ca un berbec de gard" :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 22-Mar-2005 16:06

Daca as fi primit un cent de fiecare data cind am vazut sau am auzit ceva de genul "mi-am luat X ca e masina germana", as fi fost bogat acum :D
Mai mult, "mi-am luat octavia diesel desi fac sub 10.000 pe an pentru ca are valoare buna la revinzare". Exemplele ar putea continua. Numai ca romanii au mai inceput sa se destepte, altfel nu pot sa explic de ce 2004 e primul an in care ponderea masinilor diesel a scazut in vinzari, fata de anii anteriori.
Modele de masini cu adevarat fiabile se pot numara pe degetele de la o mina. Mercedes a scos la un moment dat celebrul model "cobra", o masina cu marele defect ca nu prea se intorcea in service-uri. Mai stiu de ford, in urma cu multi ani, cind a scos un model taunus cu acelasi "defect", pe care pur si simplu l-au retras din fabricatie. Acum suspensia multilink a unui passat cedeaza in 50.000 km si costa o gramada piesele, plus manopera care dureaza ore bune, dar nu pentru ca ar fi proasta ci pentru ca atit e "programata" sa tina. La fel o pompa de apa la vw tine cam 120.000. Iar ultimul fail al lui mercedes (cel putin pe care il stiu eu) e legat de sbc (sensotronic brake control - suna bine nu?), care te lasa in mijlocul drumului, desi frinele erau in regula. Exemplele ar putea continua practic cu orice fabricant.
Repet, studiile astea sint marketing pur. Ele "reflecta" realitatea, in sensul ca se porneste de la niste cazuri mai mult sau mai putin relevante, dar probabil alese cu multa grija si se ajunge la o concluzie pregatita dinainte. Practic, intii se stabileste concluzia si apoi se "fabrica" dovezile pentru sustinerea ei. Pot sa va dau exemple si din industria IT, dar asta e totusi un forum despre masini. Psihicul uman e o chestie greu de inteles si cuprins. Doar au existat indivizi care au comandat masini de sute de mii de euro si le-au refuzat apoi cind le-au vazut in realitate, pentru ca nu le-au mai placut. Mai era si varianta in care au cerut sa fie revopsite si/sau sa fie schimbata tapiseria din interior.
Vorbind de profile psihologice, eu sint genul care nu va avea niciodata o masina care o are si majoritatea. Asa ca primele 3 marci in topul importatorilor in Romania, cam pica.
Ai rabdare sa iti vina masina si discutam dupa aia. Altfel iti faci rau singur.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google [Bot] și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo