C4
Moderator: Echipa Tehnica
Salut. Sunt nou pe aici dar iata ca am venit pentru ca in maximum o saptamana voi avea un C4 Coupe 1.6 Hdi VTR 110CP. Are in plus fata de dotarea VTR partea de sticla de desupra, blue-tooth si senzor de parcare. Acum am un Renault Megane Clasic 1.9 Dci si are 40.000 de KM, neavand probleme majore cu el.
Va voi spune cum mi se pare C4 fata de Megane. Avand in vedere ca e tehnologie mult mai noua decat la meganul meu , recunosc ca am asteptari destul de mari.
Va voi spune cum mi se pare C4 fata de Megane. Avand in vedere ca e tehnologie mult mai noua decat la meganul meu , recunosc ca am asteptari destul de mari.
Curea de distribuţie la C4
Am citit pe un forum franţuzesc că la C4, cureaua de distribuţie se schimbă la 240.000 Km.
Are cineva mai multe detalii despre acest subiect?
C4 1,6/110 cp VTR benzină

Are cineva mai multe detalii despre acest subiect?
C4 1,6/110 cp VTR benzină

Ok.
Masina a venit, am deja 1500 de kilometri cu ea, din care 1000 in afara orasului. Impresia generala este foarte buna. Am condus destule masini de clasa ei si parerea mea e ca masina este undeva spre topul clasei.
In primul rand motorul "face toti banii", fiind clar mai sprintena decat Meganul meu. Singura "nemultumire", daca-i pot spune asa, este ca e un pic cam lenesa in treapta a doua, pana la 2000 RPM. Stiu ca este diesel dar masina este atat de sprintena in celelalte trepte incat m-as fi asteptat si aici sa fie la fel. Oricum, depasirile in traficul din afara orasului sunt foarte usor de facut, masina comportandu-se extrem de sportiv pentru un diesel. Deasemenea un punct in plus este zgomotul extrem de redus facut de un 1.6 Hdi chiar si la turatii de 3500 RPM.
Cutia de viteze, in ciuda multor pareri contrare, este absolut ok, indata ce te obisnuiesti cu "pozitiile" vitezelor.
Suspensiile insa mi se par cam prea rigide, mai ales suspensia spate. Poate este de vina si faptul ca sunt mult mai galagioase ca la Megane. Masina insa sta pe sosea impecabil, nu i-am gasit nici un fel de defect iar ESP-ul nu te "deranjeaza" decat la intrari mult prea rapide in viraje.
Sistemul audio se aude foarte bine pe CD/MP3 insa pe Radio are probleme mari cu receptia. Sistemul Bluetooth este cu probleme ( s-ar putea sa fie si telefonul meu de vina ) dar oricum nu ma asteptam la perfectiune de la o tehnologie care este inca in stadiul de pionierat.
Un punct forte al masinii este pozitia la volan si pozitia volanului. Eliminarea cadranelor de bord a dus la posibilitatea asezarii volanului cat mai drept si cat mai jos, aceasta fiind pozitia mea favorita de condus. Scaunele deasemenea au o sustinere laterala extrem de buna, pur si simplu ma fac sa cred ca stau in vreun coupe de 200CP, nu intr-un diesel de 1.6 litri.
Inainte de a incheia mica mea caracterizare, mai am un punct slab si unul puternic. Punctul slab este portbagajul care este tare tare mic, eu obisnuit fiind cu ghiozdanul din Megane Clasic, punctul forte fiind pavilionul vitrat. Acesta din urma costa, ca optiune, o gramada de bani, dar iti da o senzatie de aerisire, lumina si spatiu extrem de bine-venita. Pur si simplu te simti ca intr-o decapotabila in care nu pot sa te scuipe toti tiganii pe care-i refuzi politicos cand vor sa-ti stearga parbrizul.
Cam astea sunt impresiile mele la 1500 de Km. Consumul mediu a fost de 6.5 litri /100 Km, un consum la care ma asteptam, sincer sa fiu. Sambata ma duc la revizie la Valcea deoarece-l cunosc pe dealer si de acolo mi-am luat masina. Imi tot vine sa ies cat des pot din Bucuresti si sunt convins ca C4-ul are partea lui de vina.
Ntt
C4 1.6Hdi VTR
Masina a venit, am deja 1500 de kilometri cu ea, din care 1000 in afara orasului. Impresia generala este foarte buna. Am condus destule masini de clasa ei si parerea mea e ca masina este undeva spre topul clasei.
In primul rand motorul "face toti banii", fiind clar mai sprintena decat Meganul meu. Singura "nemultumire", daca-i pot spune asa, este ca e un pic cam lenesa in treapta a doua, pana la 2000 RPM. Stiu ca este diesel dar masina este atat de sprintena in celelalte trepte incat m-as fi asteptat si aici sa fie la fel. Oricum, depasirile in traficul din afara orasului sunt foarte usor de facut, masina comportandu-se extrem de sportiv pentru un diesel. Deasemenea un punct in plus este zgomotul extrem de redus facut de un 1.6 Hdi chiar si la turatii de 3500 RPM.
Cutia de viteze, in ciuda multor pareri contrare, este absolut ok, indata ce te obisnuiesti cu "pozitiile" vitezelor.
Suspensiile insa mi se par cam prea rigide, mai ales suspensia spate. Poate este de vina si faptul ca sunt mult mai galagioase ca la Megane. Masina insa sta pe sosea impecabil, nu i-am gasit nici un fel de defect iar ESP-ul nu te "deranjeaza" decat la intrari mult prea rapide in viraje.
Sistemul audio se aude foarte bine pe CD/MP3 insa pe Radio are probleme mari cu receptia. Sistemul Bluetooth este cu probleme ( s-ar putea sa fie si telefonul meu de vina ) dar oricum nu ma asteptam la perfectiune de la o tehnologie care este inca in stadiul de pionierat.
Un punct forte al masinii este pozitia la volan si pozitia volanului. Eliminarea cadranelor de bord a dus la posibilitatea asezarii volanului cat mai drept si cat mai jos, aceasta fiind pozitia mea favorita de condus. Scaunele deasemenea au o sustinere laterala extrem de buna, pur si simplu ma fac sa cred ca stau in vreun coupe de 200CP, nu intr-un diesel de 1.6 litri.
Inainte de a incheia mica mea caracterizare, mai am un punct slab si unul puternic. Punctul slab este portbagajul care este tare tare mic, eu obisnuit fiind cu ghiozdanul din Megane Clasic, punctul forte fiind pavilionul vitrat. Acesta din urma costa, ca optiune, o gramada de bani, dar iti da o senzatie de aerisire, lumina si spatiu extrem de bine-venita. Pur si simplu te simti ca intr-o decapotabila in care nu pot sa te scuipe toti tiganii pe care-i refuzi politicos cand vor sa-ti stearga parbrizul.
Cam astea sunt impresiile mele la 1500 de Km. Consumul mediu a fost de 6.5 litri /100 Km, un consum la care ma asteptam, sincer sa fiu. Sambata ma duc la revizie la Valcea deoarece-l cunosc pe dealer si de acolo mi-am luat masina. Imi tot vine sa ies cat des pot din Bucuresti si sunt convins ca C4-ul are partea lui de vina.
Ntt
C4 1.6Hdi VTR
NttSkippy scrie:Singura "nemultumire", daca-i pot spune asa, este ca e un pic cam lenesa in treapta a doua, pana la 2000 RPM. Stiu ca este diesel dar masina este atat de sprintena in celelalte trepte incat m-as fi asteptat si aici sa fie la fel.
Foloseşte cu ĂŽncredere viteza 1. Tureaz-o la pornire până peste 2500rpm, pentru ca la schimbarea ĂŽn 2 să revină ĂŽn zona turaţiei de cuplu maxim. HDI-urile fac foarte urât sub 1500rpm, aveam pe undeva un grafic cuplu/turaţie şi se vedea clar că sub 1500 practic "nu mai avea cuplu" - lucru simţit pe pielea mea: maşină fff puturoasă ĂŽn a 2-a până trecea de 1500, apoi se transforma brusc ĂŽn rachetă

Salutare! Vreau si eu un Citroen C4 Coupe. Problema se pune in felu urmator. Eu sunt student in Bucuresti, dar sunt din Dambovita. Nu stiu ce motorizare ar trebui sa aleg: 1.4 sau 1.6 (ambele benzina). Ar fi deajuns motorul de 1.4 pt drumuri si pe la munte(cand zic munte nu ma refer la off-road
) cu 4-5 persoane? Care ar fi diferenta de consum dintre cele 2 motoare! Va multumesc!!! 


"After Night Falls... All Cats Are Leopards" I LOVE C4COUPE
hehe domnule el ovi ..cu 5 pers + bagaje (atit cit incape in porbagaj) am dat cu presurile de pamint la un mic mic hop.
terminat concediul am facut cam 2000 de km atit mare cit si munte. fara probleme tehnice am facut inclusiv transfaragasanul. O singura chestiune nu mi-a placut. Stregatoarele! Eu zic ca este din proiectare ceva gresit. pina in 70 de km /h daca ploua stregatorul din partea soferului cind revine la pozitia initiala trage apa dupa el cam 10-15 cm, in fctie de viteza. la 90 de km /h nu mai face asta dar daca faci greseala sa ai geamul deskis un pic si activezi stropitoarele ptr stergerea geamului toata apa ti-o baga pe geam. Nu stiu daca e o problema generala sau numai la mine dar cu problema asta m-am confruntat eu. Si iar ceva ce nu-mi place aburirea geamurilor..mai putin a lunetei..culmea.
Puse una peste alta o masina super
BTW: care a fost simbata 17 sept la vidraru?? nu de alta dar ne-am salutat din mers
terminat concediul am facut cam 2000 de km atit mare cit si munte. fara probleme tehnice am facut inclusiv transfaragasanul. O singura chestiune nu mi-a placut. Stregatoarele! Eu zic ca este din proiectare ceva gresit. pina in 70 de km /h daca ploua stregatorul din partea soferului cind revine la pozitia initiala trage apa dupa el cam 10-15 cm, in fctie de viteza. la 90 de km /h nu mai face asta dar daca faci greseala sa ai geamul deskis un pic si activezi stropitoarele ptr stergerea geamului toata apa ti-o baga pe geam. Nu stiu daca e o problema generala sau numai la mine dar cu problema asta m-am confruntat eu. Si iar ceva ce nu-mi place aburirea geamurilor..mai putin a lunetei..culmea.
Puse una peste alta o masina super
BTW: care a fost simbata 17 sept la vidraru?? nu de alta dar ne-am salutat din mers

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@ovidiub: eu merg cu geamurile deschise doar vara si numai in oras si nici atunci tot timpul si n-am AC. Probabil ca la viteze mari iti baga apa in masina, dar am si eu o intrebare: de ce e geamul deschis?
Personal stergatoarele de la C4 mi se par extrem de bine pozitionate: iti matura aproape intreg parbrizul, singura suprafata care nu este curatata, este cea din dreptul oglinzii, unde oricum nu vezi.
Personal stergatoarele de la C4 mi se par extrem de bine pozitionate: iti matura aproape intreg parbrizul, singura suprafata care nu este curatata, este cea din dreptul oglinzii, unde oricum nu vezi.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
el_ovy scrie:Problema se pune in felu urmator. Eu sunt student in Bucuresti, dar sunt din Dambovita. Nu stiu ce motorizare ar trebui sa aleg: 1.4 sau 1.6 (ambele benzina).

la ce esti student fecior? nu de alta, da' asa pot sa-ti spun mai bine ce sa-ti alegi intre 1.4 si 1.6. Ar fi de mare folos, pe langa locatiile pe care le-ai mentionat...
kata scrie:el_ovy scrie:Problema se pune in felu urmator. Eu sunt student in Bucuresti, dar sunt din Dambovita. Nu stiu ce motorizare ar trebui sa aleg: 1.4 sau 1.6 (ambele benzina).
![]()
la ce esti student fecior? nu de alta, da' asa pot sa-ti spun mai bine ce sa-ti alegi intre 1.4 si 1.6. Ar fi de mare folos, pe langa locatiile pe care le-ai mentionat...
Sunt student la marketing!

"After Night Falls... All Cats Are Leopards" I LOVE C4COUPE
nicum scrie:@ovidiub: eu merg cu geamurile deschise doar vara si numai in oras si nici atunci tot timpul si n-am AC. Probabil ca la viteze mari iti baga apa in masina, dar am si eu o intrebare: de ce e geamul deschis?
Personal stergatoarele de la C4 mi se par extrem de bine pozitionate: iti matura aproape intreg parbrizul, singura suprafata care nu este curatata, este cea din dreptul oglinzii, unde oricum nu vezi.
Ovidiu se referea ca baga apa pe geam cand dai drumul la stropitori sa speli parbrizul. Asa e si la mine, dar m-am obisnuit

Am observat si eu aia cu dara de apa lasata, insa nu face asa tot timpul, probabil ca e asa cum zici tu la o anumita viteza.
Ce nu imi place e atunci dupa ce dau drumul la stropitori, sterg stergatoarele ce sterg si ma trezesc cu o dara de apa pe mijlocul parbrizului, si iar tre sa dau drumul la stergatoare.

el_ovy scrie:Mai am si eu o intrebare! Ma tot gandesc dar nu imi mai aduc aminte de cand am fost la dealer. La coupe usile se deschid si se deschi cu rama aia sau e doar geamu fara rama! Sper ca ati inteles la ce ma refer
e cu tot cu rama.
alte modele de masini au fara rama bmw, vw (din ce am mai vazut si eu).
awlan24 scrie:el_ovy scrie:Mai am si eu o intrebare! Ma tot gandesc dar nu imi mai aduc aminte de cand am fost la dealer. La coupe usile se deschid si se deschi cu rama aia sau e doar geamu fara rama! Sper ca ati inteles la ce ma refer
e cu tot cu rama.
alte modele de masini au fara rama bmw, vw (din ce am mai vazut si eu).
Citroen C3 Pluriel are fara rama....dak esti pasionat de citroen...
Solutieeeeeeeeee...ptr voi....si pentru mine...
exista niste chestii care se aplica pe ramele geamurilor...
se numesc deflectoare de aer......astea ajuta si la faza cu apa...
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats