Viteza maxima la c4
Moderator: Echipa Tehnica
mituc scrie:
Asa cum spunea si Paco doar la alea puternice e limitata electronic viteza, practic alea limitate la 250Kmph pot atinge 300-320Kmph fara probleme (unele dintre ele poate mai mult daca se umbla si la limita de turatie, altele poate mai putin, depinde).
La ale noastre insa e limitata doar turatia, parca la 1.6i ti se taie gazul pe la 7000 sau 7250 in conditiile in care puterea maxima o ai pe la 5750.
Deci (dezvoltind ce spunea Paco) daca masina e reglata super ok, nu ai alte probleme (asfalt aiurea, pneuri umflate aiurea, etc) iar combustibilul e de calitate, teoretic poti ajunge cu ea pe la 224Kmph (acolo ai avea 7000rpm in treapta a 5-a). Daca incerci sa-mi spui si mie cite rezervoare pe secunda maninca la viteza aia
Eu cred ca visezi frumos, si vorbesti prea usor de viteze mari, 200,300km/h.
1. Ia vezi tu la cat iti taie benzina...eu nu cred ca ajungi cu masina pana in 7000ture
2. 224km/h e o viteza a naibii de mare pentru un motor de 1.6 si 110, si vreo 1350kg minim.
3. Turatia este limitata la aproape orice masina, dar C4 nu reuseste sa ajunga la "200 plus" nu datorita turatiei, ca masina s-ar mai tura...doar atat poate, are doar 110CP cat sa scoti din ei? Si nu uita si greutatea masinii care nu trebuie neglijata deloc.
4. Pana la ce turatie ai ajuns tu cu masina in treapta I,II, si care a fost viteza maxima care ai atins-o cu C4? Sa stiu daca vb cu cineva care intr-adevar stie ce ii poate masina sau nu.
PS: Regimul maxim al masinii variaza in functie de treapta de viteza, daca in I a ajungi tu la 6500, in a V a nu o sa ajungi niciodata.
Ultima oară modificat Dum 23-Iul-2006 16:14 de către Matrixu, modificat 1 dată în total.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Abaterile de care vorbiti sint normale pentru ca toti constructorii sint obligati sa faca vitezometrele sa arate mai mult decit in realitate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu stiu exact cine ii obliga, e un soi de reglemtare internationala din motive de siguranta. Ideea e ca abaterea e intotdeauna in sus..
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Matrixu scrie:mituc scrie:Eu cred ca visezi frumos, si vorbesti prea usor de viteze mari, 200,300km/h.
1. Ia vezi tu la cat iti taie benzina...eu nu cred ca ajungi cu masina pana in 7000ture
2. 224km/h e o viteza a naibii de mare pentru un motor de 1.6 si 110, si vreo 1350kg minim.
3. Turatia este limitata la aproape orice masina, dar C4 nu reuseste sa ajunga la "200 plus" nu datorita turatiei, ca masina s-ar mai tura...doar atat poate, are doar 110CP cat sa scoti din ei? Si nu uita si greutatea masinii care nu trebuie neglijata deloc.
4. Pana la ce turatie ai ajuns tu cu masina in treapta I,II, si care a fost viteza maxima care ai atins-o cu C4? Sa stiu daca vb cu cineva care intr-adevar stie ce ii poate masina sau nu.
PS: Regimul maxim al masinii variaza in functie de treapta de viteza, daca in I a ajungi tu la 6500, in a V a nu o sa ajungi niciodata.
1. am ajuns aproape de 7000 (vreo 6800-6900) in treapta a 2-a si a 3-a.
2. sint foarte de acord, de aia am spus acolo clar "teoretic". Citeste atent.
3. evident, de aia am spus "teoretic".
4. 92Kmph intr-a doua si 131 intr-a 3-a. In cel putin unul dintre cazuri erau peste 6800. Sa-ti spun si ce culoare are? Poate depinde de culoare.
Ideal ar fi bine sa citesti mai atent post-urile de pe forum si sa incetezi sa folosesti tonul asta de parca au venit numai lameri/parasutisti pe forum si s-ar mai fi dat si sa-ti fure butelia. Ne cerem scuze daca matale esti a prea multe cunoscator, insa noi ceilalti de aia folosim forumul, ca nu stim asa multe ca altii.
P.S.1: 1.6i-urile, atit coupe cit si berina au 1200kg fara pasageri si benzina, deci cam 1300 cu un pasager si benzina, nu minim 1350. Oricum e mult pentru un motor de 110CP cind discutam de viteze de 200 sau mai mult.
P.S.2: multe dintre masinile limitate la 250Kmph (si aici subliniez faptul ca nu vorbim despre citroen C4, sa intelegi si tu) pot ajunge la viteze de peste 300Kmph daca li se scot mai multe limitari. Gindeste-te ce poate face un motor de 400+ CP dintr-o masina de 1600-1700kg, practic de aia li se si pun limitarile astea.
Bre nea Mituc, de ce o dai in flame cu mine?
Tu ai venit cu niste afirmatii gen:
1. Treapta a V a 7000 Ture si viteza de 224km/h...asta nici teoretic nu iese la socoteala..vorbim de C4 1.6 16V 110CP
.
2. Masini limitate la 250km/h, care prind lejer 300-330km/h...
Pare putin de la 250-300/330km/h dar crede-ma ca e al dracului de greu de realizat, aici intrand in ecuatie tot , suspensii, roti, frane,etc etc.
Un BMW M6 are viteza maxima limitata la 250km/h, fara limitare gurile rele spun ca s-ar apropia de 290, altii doar 280 etc.
Vin meseriasii de la AC Schintzer si il dopeaza reusind in cele din urma sa atinga o viteza de 325km/h fara limitare fara nimic, masina avand 552CP, 620NM, apoi vin "sarmanii" de la Hamman baga si aia vreo 600CP in masina, fac un V8 supercharged cu un cuplu imens de vreo 1200NM, si masina ajunge la 320km/h, la baza fiind de data asta un 645CI.
Un SL 65 AMG, cu limitatorul scos se apropie cu greu de 320km/h, dar sunt 612CP si >1000NM cuplu.
Asa ca, pare putin de la 250-300/330...dar e al dracului de greu...lejer poti sa spui 280..dar nu 300-330km/h.
Nu incerc sa fac pe desteptul, dar prea te arunci in unele afirmatii, care chiar nu trebuie facute si sustinute atat de vehement pe un forum dedicat masinilor.
Eu zic sa pui matale manuta pe GUGAL sa cauti viteze de avioane, dupa care sa vii sa iti sustii afirmatiile, si totodata sa te documentezi mai bine, cand afirmi: in a V a 7000 ture 224km/h teoretic pt C4.
PS: Sa ne zici si noua ce greutate are masina ta in talon ;)
PS1: Inchei cu offtopicul aici, despre viteze de avioane pe topicul vmax C4.
Tu ai venit cu niste afirmatii gen:
1. Treapta a V a 7000 Ture si viteza de 224km/h...asta nici teoretic nu iese la socoteala..vorbim de C4 1.6 16V 110CP

2. Masini limitate la 250km/h, care prind lejer 300-330km/h...

Pare putin de la 250-300/330km/h dar crede-ma ca e al dracului de greu de realizat, aici intrand in ecuatie tot , suspensii, roti, frane,etc etc.
Un BMW M6 are viteza maxima limitata la 250km/h, fara limitare gurile rele spun ca s-ar apropia de 290, altii doar 280 etc.
Vin meseriasii de la AC Schintzer si il dopeaza reusind in cele din urma sa atinga o viteza de 325km/h fara limitare fara nimic, masina avand 552CP, 620NM, apoi vin "sarmanii" de la Hamman baga si aia vreo 600CP in masina, fac un V8 supercharged cu un cuplu imens de vreo 1200NM, si masina ajunge la 320km/h, la baza fiind de data asta un 645CI.
Un SL 65 AMG, cu limitatorul scos se apropie cu greu de 320km/h, dar sunt 612CP si >1000NM cuplu.
Asa ca, pare putin de la 250-300/330...dar e al dracului de greu...lejer poti sa spui 280..dar nu 300-330km/h.
Nu incerc sa fac pe desteptul, dar prea te arunci in unele afirmatii, care chiar nu trebuie facute si sustinute atat de vehement pe un forum dedicat masinilor.
Eu zic sa pui matale manuta pe GUGAL sa cauti viteze de avioane, dupa care sa vii sa iti sustii afirmatiile, si totodata sa te documentezi mai bine, cand afirmi: in a V a 7000 ture 224km/h teoretic pt C4.
PS: Sa ne zici si noua ce greutate are masina ta in talon ;)
PS1: Inchei cu offtopicul aici, despre viteze de avioane pe topicul vmax C4.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Observ ca s-au incins spiritele...
Mai copii, pe unde fugiti voi la Romanica cu 250 la ora?... Sa inteleg ca vreti sa va sinucideti?... La viteza asta, un obstacol cu inaltimea de 2-4cm = decolare

Mai copii, pe unde fugiti voi la Romanica cu 250 la ora?... Sa inteleg ca vreti sa va sinucideti?... La viteza asta, un obstacol cu inaltimea de 2-4cm = decolare

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Matrixu scrie:Tu ai venit cu niste afirmatii gen:
1. Treapta a V a 7000 Ture si viteza de 224km/h...asta nici teoretic nu iese la socoteala..vorbim de C4 1.6 16V 110CP.
Tot insisti s-o iei mot a mot... Omul intreba daca e vreo limitare de viteza si ideea e ca limitarea e doar la turatie, iar teoretic, referindu-ne strict la etajarea cutiei si limita de turatie, viteza maxima iese 224.
Eu cred ca e mai mult decit evident ca nu are cum sa prinda atita cu forte proprii (poate tractata), ca nu degeaba are viteza maxima constructiva pe care o are (calculata in functie de toti parametrii, nu doar de cei amintiti de mine) si, mai mult, pina o atinge trece ceva timp. Nu?
Dar oricum, cred ca acum sintem lamuriti.
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu