C4
Moderator: Echipa Tehnica
Ar mai fi un aspect...
Eu nu-i vad pe multi din cumparatorii de masini germane sa se planga cand au o problema, dupa ce inainte au fost convinsi ca masina germana e cea mai buna si probabil a laudat-o la toata lumea. Am prieten care chiar dupa ce i-au explodat airbag-urile in mers la un 535i, tot era convins ca a avut el ghinion nu ca masina a avut o problema (asta ca dupa catva timp presa sa vuiasca de probleme de genul asta). Cazuri de genul asta n-o sa vedeti la masini franceze, la care daca se fac praf amortizoarele din cauza drumurilor proaste, oamenii o sa se planga imediat ca masinile franceze sunt varza.
Dupa cum probabil am mai zis, m-am obisnuit cu ideea ca se poate sa fac niste vizite neplanificate la service, dar nu din cauza ca mi-am luat masina franceza ci pentru ca din cate sisteme si subansamble sunt pe ea e foarte probabil ca macar unul sa cedeze, lucru valabil indiferent de emblema din botul masinii.
Eu nu-i vad pe multi din cumparatorii de masini germane sa se planga cand au o problema, dupa ce inainte au fost convinsi ca masina germana e cea mai buna si probabil a laudat-o la toata lumea. Am prieten care chiar dupa ce i-au explodat airbag-urile in mers la un 535i, tot era convins ca a avut el ghinion nu ca masina a avut o problema (asta ca dupa catva timp presa sa vuiasca de probleme de genul asta). Cazuri de genul asta n-o sa vedeti la masini franceze, la care daca se fac praf amortizoarele din cauza drumurilor proaste, oamenii o sa se planga imediat ca masinile franceze sunt varza.
Dupa cum probabil am mai zis, m-am obisnuit cu ideea ca se poate sa fac niste vizite neplanificate la service, dar nu din cauza ca mi-am luat masina franceza ci pentru ca din cate sisteme si subansamble sunt pe ea e foarte probabil ca macar unul sa cedeze, lucru valabil indiferent de emblema din botul masinii.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
nicum scrie:Numai ca romanii au mai inceput sa se destepte, altfel nu pot sa explic de ce 2004 e primul an in care ponderea masinilor diesel a scazut in vinzari, fata de anii anteriori.
Te-ai gandit cumva ca motivul e cresterea pretului la motorina, comparativ cu benzina?
Sincer sa fiu, si eu mi-as fi luat motor pe benzina daca numai pretul carburantului era important, doar ca mie imi place diesel-ul si din alte motive (puse cap la cap - e mai comod).
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Evident ca asta e cauza, mai ales ca deja diferentele intre motorina si diesel sint f mici si pina la sfirsitul anului vor fi nule, dar n-am vrut sa deviez discutia intr-o dezbatere benzina vs diesel
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Revenind la fiabiliatate. Nu trebuie uitat faptul ca masinile japoneze au o imagine foarte buna din aceasta privinta. Nu e lucru doar de marketing, ci de statistici care nu pot fi masluite la un asa nivel in care toti constructorii vor sa arate cat mai bine.
Si in acest caz exista Toyota Corolla, care desi ofera mai putin din punct de vedere al dotarilor, promite fiabilitate si calitate de fabricatie mai bune. In plus acum este oferta cu 3 ani garantie, intretinere si revizii gratuite (manopera + consumabile). Ceea ce este un punct important in favoarea lor. Problema ar aparea dupa cei 3 ani daca costul pieselor si a manoperei este mai ridicat decat in alte parti.
nero, inca cateva intrebari:
- ce motorina pui? Am inteles ca C4 are indicator de apa in motorina. Ti-a pornit alarma pana acum?
- suspensiile sunt confortabile pe drumuri mai proaste? Gen denivelari scurte sau sosele cu piatra cubica...
- portbagajul nu este totusi cam mic?
- cauciurile sunt bune? De vara sau all-season?
Si in acest caz exista Toyota Corolla, care desi ofera mai putin din punct de vedere al dotarilor, promite fiabilitate si calitate de fabricatie mai bune. In plus acum este oferta cu 3 ani garantie, intretinere si revizii gratuite (manopera + consumabile). Ceea ce este un punct important in favoarea lor. Problema ar aparea dupa cei 3 ani daca costul pieselor si a manoperei este mai ridicat decat in alte parti.
nero, inca cateva intrebari:
- ce motorina pui? Am inteles ca C4 are indicator de apa in motorina. Ti-a pornit alarma pana acum?
- suspensiile sunt confortabile pe drumuri mai proaste? Gen denivelari scurte sau sosele cu piatra cubica...
- portbagajul nu este totusi cam mic?
- cauciurile sunt bune? De vara sau all-season?
Nu cred ca are relevanta, Toyota a impus un sistem de management al calitatii care functioneaza peste tot. In plus, auzisem statistici cum ca modelele din Turcia sunt mai bune decat cele din UK. Nu stiu daca chiar asa o fi, insa nu cred ca cele din Turcia sunt mai proaste decat cele fabricate in alte parti.
Oferta de la Toyota este intradevar atragatoare dar Corolla este totusi ramasa in urma - din cate stiu eu n-are suspensii independente pe spate si parca nici ESP. Totusi, la Corolla am auzit o de problema foarte grava, care nu stiu daca e generala dar pe mine m-a facut sa ma uit imediat in alta parte. Si revenind la intrebari...
- Am pus doar odata motorina euro 4 de la Agip (era in drum), si se pare ca-i place
- Suspensiile par mai tari dar nu m-au deranjat pana acum, s-ar putea sa para asa din cauza jantelor de 17"
- Portbagajul este foarte incapator pentru un hatch, acum nu stiu cat ai tu nevoie, cert e ca incap 3 geamantane mari si inca ceva pe langa ele. O sa pun si niste poze, poate se vede mai bine.
- Cauciucurile sunt Michelin "Pilot Exalto" 205/50/R17 (89W), ei zic ca sunt all season dar mie mi se par de vara ca desen.
Vezi si pozele
- Am pus doar odata motorina euro 4 de la Agip (era in drum), si se pare ca-i place

- Suspensiile par mai tari dar nu m-au deranjat pana acum, s-ar putea sa para asa din cauza jantelor de 17"
- Portbagajul este foarte incapator pentru un hatch, acum nu stiu cat ai tu nevoie, cert e ca incap 3 geamantane mari si inca ceva pe langa ele. O sa pun si niste poze, poate se vede mai bine.
- Cauciucurile sunt Michelin "Pilot Exalto" 205/50/R17 (89W), ei zic ca sunt all season dar mie mi se par de vara ca desen.
Vezi si pozele
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
Frumoasa culoarea, sa o folosesti cu placere.
Ai reusit sa obtii ceva in plus de la dealer (alarma, etc)? Sau o reducere? Eu cand am fost au spus ca e prea noua masina si nu pot face nimic. Ma intreb daca dau triunghi, stingator, etc.
Finisarile sunt de calitate? A inceput ceva sa scartaie?
Cu Toyota auzisem si eu de probleme anul trecut, insa cred ca s-au rezolvat intre timp, are cam 3 ani vechime generatia curenta. Cu suspensiile si ESP-ul ai dreptate.

Ai reusit sa obtii ceva in plus de la dealer (alarma, etc)? Sau o reducere? Eu cand am fost au spus ca e prea noua masina si nu pot face nimic. Ma intreb daca dau triunghi, stingator, etc.
Finisarile sunt de calitate? A inceput ceva sa scartaie?
Cu Toyota auzisem si eu de probleme anul trecut, insa cred ca s-au rezolvat intre timp, are cam 3 ani vechime generatia curenta. Cu suspensiile si ESP-ul ai dreptate.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Si Renault a sustinut la un moment dat ca ce fabrica in Turcia e mai de calitate decit ce fabrica in Franta, dar probabil ca vroiau sa spuna ca raportul produs/salariu muncitor e mai bun in Turcia 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Pai ca oferta, ei au ceva dotari care vin la pret 0 (in functie de pachetul de baza), vezi si tu pe www.citroen.ro . De rest, mi-au dar maruntisuri (triunghi, trusa, presuri, rezerve de parfum (apropos, super ideea cu parfumul incorporat in aerisire, nu mai stai cu toate prostiile agatate), etc.). Finisarile si materialele sunt de calitate (cel putin asa par acum), nu dau impresia aia de ieftin din Megane 2.
Si comparativ cu Corolla, eu n-as renunta la suspensiile independente pe spate si la ESP nici macar pentru o masina din clasa superioara mai bine dotata. Din cauza asta, pentru mine Corolla, Almera si 307 au iesit din calcul din start.
Si comparativ cu Corolla, eu n-as renunta la suspensiile independente pe spate si la ESP nici macar pentru o masina din clasa superioara mai bine dotata. Din cauza asta, pentru mine Corolla, Almera si 307 au iesit din calcul din start.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
nicum scrie:Si Renault a sustinut la un moment dat ca ce fabrica in Turcia e mai de calitate decit ce fabrica in Franta, dar probabil ca vroiau sa spuna ca raportul produs/salariu muncitor e mai bun in Turcia
Legat de asta, am un Clio Symbol facut in Turcia la care amortizoarele erau scurse la mai putin de 20.000km. Au mai aparut si alte probleme, toate legate de piesele facute in Turcia. Am auzit faze d-astea si despre Megane2 dar n-am vazut nimic cu ochii mei.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Maruntisuri, dar daca le aduni obtii o suma consistenta:
- triunghi vreo 500.000 (atit era cind l-am luat eu)
- presuri: la O2 sint 3 milioane!!! jaf pe fata
- triunghi vreo 500.000 (atit era cind l-am luat eu)
- presuri: la O2 sint 3 milioane!!! jaf pe fata

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Am citit si eu posturile voastre despre C4 si am constatat uimit ca s-a amestecat si BX-ul meu pe-acolo! Interesant! Multumesc, nicu!
Parerea mea e ca masinile noi sunt deliberat facute mai prost, ca sa vii cu ele in service mai des. Iar, daca e asa, nemtii, care sunt seriosi, trebuie sa le faca cele mai proaste, sa-si atinga scopul cel mai bine!
Glumesc, dar realitatea e amara. "Bietii" oameni cu masini noi (si cu bani multi) sunt jupuiti de producatorii actuali.
Totusi, eu am o nedumerire majora: de ce un bou ca Becali isi cumpara, totusi, Maybach? Nu cumva, imitand gestul lui extrem, toti cei care-si cumpara masini la limita veniturilor au ceva din "nobletea" indoielnica a lui Becali?
Mie mi se pare straniu ca cineva sa stea in bloc, in Rahova, in niste apartamente imputite, alaturi de ...beep... , si sa-si ia Megane 2, Octavia 2 sau BMW ultimul tip. Cred ca e o boala a creierului, zau asa. Din cateva astfel de masini noi s-ar putea construi o gradinita sau un teatru. Iar oamenii care le cumpara se plang ca nu e curata strada si ca educatoarele nu le educa bine copiii. Am ajuns rau de tot!
Eugen - Va rog sa aveti grija la ceea ce scrieti pe acest forum public
Parerea mea e ca masinile noi sunt deliberat facute mai prost, ca sa vii cu ele in service mai des. Iar, daca e asa, nemtii, care sunt seriosi, trebuie sa le faca cele mai proaste, sa-si atinga scopul cel mai bine!
Glumesc, dar realitatea e amara. "Bietii" oameni cu masini noi (si cu bani multi) sunt jupuiti de producatorii actuali.
Totusi, eu am o nedumerire majora: de ce un bou ca Becali isi cumpara, totusi, Maybach? Nu cumva, imitand gestul lui extrem, toti cei care-si cumpara masini la limita veniturilor au ceva din "nobletea" indoielnica a lui Becali?
Mie mi se pare straniu ca cineva sa stea in bloc, in Rahova, in niste apartamente imputite, alaturi de ...beep... , si sa-si ia Megane 2, Octavia 2 sau BMW ultimul tip. Cred ca e o boala a creierului, zau asa. Din cateva astfel de masini noi s-ar putea construi o gradinita sau un teatru. Iar oamenii care le cumpara se plang ca nu e curata strada si ca educatoarele nu le educa bine copiii. Am ajuns rau de tot!
Eugen - Va rog sa aveti grija la ceea ce scrieti pe acest forum public
nicum scrie:Maruntisuri, dar daca le aduni obtii o suma consistenta:
- triunghi vreo 500.000 (atit era cind l-am luat eu)
- presuri: la O2 sint 3 milioane!!! jaf pe fata
Dupa noua legislatie, SUNT OBLIGATI, sa doteze masina cu triunghi, trusa medicala si, de curand, si stingator (nu bag mana in foc pentru stingator, dar celelalte 2 sigur sunt obligatorii).
Deci, ATENTIE, cand va ridicati masinile!
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats