Temperatura aer condiÞionat/climatronic

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

daria_na
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mie 06-Iul-2005 20:17
Localitate: Bucuresti

Temperatura aer condiĂžionat/climatronic

Mesajde daria_na » Sâm 20-Aug-2005 21:05

Cum folosiĂži aerul condiĂžionat ?
Care credeĂži cĂŁ este temperatura optima la care trebuie reglatĂŁ functionarea aparatului de aer condiĂžionat?
Am citit ca unele persoane regleazĂŁ aparatul de aer condiĂžionat la 16 grade C, altele la 22-23, iar revista Quattroruote recomandĂŁ 25 grade C.
:?:

Avatar utilizator
Lucica
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mie 30-Mar-2005 10:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Lucica » Sâm 20-Aug-2005 23:27

eu unul il folosesc la 22 - 23 de grade si sunt muyltumit
Imagine

Avatar utilizator
nero
pasionat
Mesaje: 255
Membru din: Mie 16-Mar-2005 17:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde nero » Lun 22-Aug-2005 17:17

22.5 aproape tot timpul.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]

Avatar utilizator
MoonStorm
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Mie 16-Mar-2005 22:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde MoonStorm » Mar 23-Aug-2005 18:38

nero scrie:22.5 aproape tot timpul.


lol. eu la 22.8.... deja la 23 mi-e prea cald. :lol:

Avatar utilizator
MoonStorm
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Mie 16-Mar-2005 22:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde MoonStorm » Mar 23-Aug-2005 18:42

Si ca tot veni vorba ma cam enerveaza ac-ul pus pe auto. Cica "face tot posibilul" sa ajunga la temperatura dorita in timp optim. Pai bine, intru din arsita de afara in arsita din masina, pornesc masina, putin dupa aceea incepe o vijelie care ma trimite cu capul direct in spital. I hate that!

Trebuia sa fie facut "NU face tot posibilul" ci se mai gandeste si la sanatatea ta! :evil:

sile_98
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Mar 22-Mar-2005 11:59
Localitate: Brasov

Mesajde sile_98 » Mie 24-Aug-2005 07:55

Pai asa si face, are grija de sanatate, pentru ca scade automat turatia ventilatorului mai repede decat ti-ai da tu seama. Pana la urma tu ii setezi temperatura. Ideal ar fi sa-l lasi 3-5 minute sa-si faca treaba inainte sa intri in masina, mai ales daca s-a incalzit puternic inauntru. La asa ceva ajuta o alarma cu pornirea motorului de la distanta.

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mie 24-Aug-2005 09:44

sile_98 scrie:Pai asa si face, are grija de sanatate, pentru ca scade automat turatia ventilatorului mai repede decat ti-ai da tu seama. Pana la urma tu ii setezi temperatura. Ideal ar fi sa-l lasi 3-5 minute sa-si faca treaba inainte sa intri in masina, mai ales daca s-a incalzit puternic inauntru. La asa ceva ajuta o alarma cu pornirea motorului de la distanta.


cred ca glumesti ... vezi sa nu uiti masina in viteza si fara frana de mana trasa :lol:

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mie 24-Aug-2005 09:50

daca e foarte cald afara dau drumul la ambele geamuri si merg cativa metri cu ele lasate, apoi dau pe auto si inchid geamurile.

daca esti pe auto mai poti sa iti controlezi singur viteza ventilatorului. daca pui pe Lo sau 16-17 grade si schimbi viteza ventilatorului iti iese de pe auto.

eu il tin la 21-22 grade celsius si pe auto. asta depinde si de numarul de pasageri si de setarea de recirculare a aerului.

sile_98
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Mar 22-Mar-2005 11:59
Localitate: Brasov

Mesajde sile_98 » Mie 24-Aug-2005 10:00

Nu glumesc deloc, este o metoda eficienta de a raci masina vara si de a o incalzi iarna. Te obisnuiesti usor sa scoti masina din viteza si sa tragi frana de mana, asta deja mi-a intrat in mana de mai multi ani.

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mie 24-Aug-2005 10:27

eu stiam ca nu e prea bine sa lasi masina iarna cu frana de mana trasa, e mai bine sa o lasi in viteza.

oricum era o gluma. la c4 poti doar sa aprinzi si sa stingi doar farurile de pe telecomanda nu si motorul (asa e la telecomanda mea). :D

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Mie 24-Aug-2005 10:32

La mine, cand AC-ul este pus pe auto nu pot decat sa-i modific temperatura; daca umblu la turatia fanului sau directionari iese din modul auto.

In afara de faptul ca pe modul auto se autoregleaza turatia fanului mai este vreo diferenta comparativ cu modul normal in care-mi pun eu singur temperatura? Mie mi se pare ca pe auto isi directioneaza altfel aerul fata de modul normal. Sau ma-nsel eu?

Si inca ceva... Clima de pe Citro tine seama si de parametrul umiditate? Regleaza si umiditatea in habitaclu sau doar temperatura? De ce intreb? Pai pentru ca unele persoane pe care le-am plimbat cu masina au avut probleme de la AC, cica, dar eu nu am avut niciodata nici un fel de probleme, chiar si la drum lung.

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mie 24-Aug-2005 10:41

R/\ZV/\AN scrie:La mine, cand AC-ul este pus pe auto nu pot decat sa-i modific temperatura; daca umblu la turatia fanului sau directionari iese din modul auto.

In afara de faptul ca pe modul auto se autoregleaza turatia fanului mai este vreo diferenta comparativ cu modul normal in care-mi pun eu singur temperatura? Mie mi se pare ca pe auto isi directioneaza altfel aerul fata de modul normal. Sau ma-nsel eu?

Si inca ceva... Clima de pe Citro tine seama si de parametrul umiditate? Regleaza si umiditatea in habitaclu sau doar temperatura? De ce intreb? Pai pentru ca unele persoane pe care le-am plimbat cu masina au avut probleme de la AC, cica, dar eu nu am avut niciodata nici un fel de probleme, chiar si la drum lung.


mai sus am scris "schimbi viteza ventilatorului iti iese de pe auto".
nu cred ca la c4 se directioneaza aerul fata de normal, directia o dai din aeratoare, stanga dreapta sus jos.

cat despre umiditate ... nu stiu, cred ca nu scrie nimic in manual.

sile_98
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Mar 22-Mar-2005 11:59
Localitate: Brasov

Mesajde sile_98 » Mie 24-Aug-2005 10:55

Se poate directiona aerul in partea superioara, direct in fata sau in cea inferioara. La fel face si modul auto.

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mie 24-Aug-2005 12:27

sile_98 scrie:Se poate directiona aerul in partea superioara, direct in fata sau in cea inferioara. La fel face si modul auto.


adevarul asta e ... ma gandeam doar la aeratoare :oops:. eu il las pe auto de obicei. poate iarna o sa il pun sa bata mai mult prin partea de sus ca sa imi dezabureasca geamul (dar sa ne vedem la iarna).

criminel
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Joi 22-Dec-2005 20:11
Localitate: bucuresti

sal

Mesajde criminel » Vin 03-Feb-2006 23:32

Referitor la conditionarea aerului din masina. Racirea aerului duce la uscarea lui, deci va fi mai putina umiditate in c4:)


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats