Pagina 1 din 1

Temperatura aer condiĂžionat/climatronic

Scris: Sâm 20-Aug-2005 21:05
de daria_na
Cum folosiĂži aerul condiĂžionat ?
Care credeĂži cĂŁ este temperatura optima la care trebuie reglatĂŁ functionarea aparatului de aer condiĂžionat?
Am citit ca unele persoane regleazĂŁ aparatul de aer condiĂžionat la 16 grade C, altele la 22-23, iar revista Quattroruote recomandĂŁ 25 grade C.
:?:

Scris: Sâm 20-Aug-2005 23:27
de Lucica
eu unul il folosesc la 22 - 23 de grade si sunt muyltumit

Scris: Lun 22-Aug-2005 17:17
de nero
22.5 aproape tot timpul.

Scris: Mar 23-Aug-2005 18:38
de MoonStorm
nero scrie:22.5 aproape tot timpul.


lol. eu la 22.8.... deja la 23 mi-e prea cald. :lol:

Scris: Mar 23-Aug-2005 18:42
de MoonStorm
Si ca tot veni vorba ma cam enerveaza ac-ul pus pe auto. Cica "face tot posibilul" sa ajunga la temperatura dorita in timp optim. Pai bine, intru din arsita de afara in arsita din masina, pornesc masina, putin dupa aceea incepe o vijelie care ma trimite cu capul direct in spital. I hate that!

Trebuia sa fie facut "NU face tot posibilul" ci se mai gandeste si la sanatatea ta! :evil:

Scris: Mie 24-Aug-2005 07:55
de sile_98
Pai asa si face, are grija de sanatate, pentru ca scade automat turatia ventilatorului mai repede decat ti-ai da tu seama. Pana la urma tu ii setezi temperatura. Ideal ar fi sa-l lasi 3-5 minute sa-si faca treaba inainte sa intri in masina, mai ales daca s-a incalzit puternic inauntru. La asa ceva ajuta o alarma cu pornirea motorului de la distanta.

Scris: Mie 24-Aug-2005 09:44
de awlan24
sile_98 scrie:Pai asa si face, are grija de sanatate, pentru ca scade automat turatia ventilatorului mai repede decat ti-ai da tu seama. Pana la urma tu ii setezi temperatura. Ideal ar fi sa-l lasi 3-5 minute sa-si faca treaba inainte sa intri in masina, mai ales daca s-a incalzit puternic inauntru. La asa ceva ajuta o alarma cu pornirea motorului de la distanta.


cred ca glumesti ... vezi sa nu uiti masina in viteza si fara frana de mana trasa :lol:

Scris: Mie 24-Aug-2005 09:50
de awlan24
daca e foarte cald afara dau drumul la ambele geamuri si merg cativa metri cu ele lasate, apoi dau pe auto si inchid geamurile.

daca esti pe auto mai poti sa iti controlezi singur viteza ventilatorului. daca pui pe Lo sau 16-17 grade si schimbi viteza ventilatorului iti iese de pe auto.

eu il tin la 21-22 grade celsius si pe auto. asta depinde si de numarul de pasageri si de setarea de recirculare a aerului.

Scris: Mie 24-Aug-2005 10:00
de sile_98
Nu glumesc deloc, este o metoda eficienta de a raci masina vara si de a o incalzi iarna. Te obisnuiesti usor sa scoti masina din viteza si sa tragi frana de mana, asta deja mi-a intrat in mana de mai multi ani.

Scris: Mie 24-Aug-2005 10:27
de awlan24
eu stiam ca nu e prea bine sa lasi masina iarna cu frana de mana trasa, e mai bine sa o lasi in viteza.

oricum era o gluma. la c4 poti doar sa aprinzi si sa stingi doar farurile de pe telecomanda nu si motorul (asa e la telecomanda mea). :D

Scris: Mie 24-Aug-2005 10:32
de R/\ZV/\N
La mine, cand AC-ul este pus pe auto nu pot decat sa-i modific temperatura; daca umblu la turatia fanului sau directionari iese din modul auto.

In afara de faptul ca pe modul auto se autoregleaza turatia fanului mai este vreo diferenta comparativ cu modul normal in care-mi pun eu singur temperatura? Mie mi se pare ca pe auto isi directioneaza altfel aerul fata de modul normal. Sau ma-nsel eu?

Si inca ceva... Clima de pe Citro tine seama si de parametrul umiditate? Regleaza si umiditatea in habitaclu sau doar temperatura? De ce intreb? Pai pentru ca unele persoane pe care le-am plimbat cu masina au avut probleme de la AC, cica, dar eu nu am avut niciodata nici un fel de probleme, chiar si la drum lung.

Scris: Mie 24-Aug-2005 10:41
de awlan24
R/\ZV/\AN scrie:La mine, cand AC-ul este pus pe auto nu pot decat sa-i modific temperatura; daca umblu la turatia fanului sau directionari iese din modul auto.

In afara de faptul ca pe modul auto se autoregleaza turatia fanului mai este vreo diferenta comparativ cu modul normal in care-mi pun eu singur temperatura? Mie mi se pare ca pe auto isi directioneaza altfel aerul fata de modul normal. Sau ma-nsel eu?

Si inca ceva... Clima de pe Citro tine seama si de parametrul umiditate? Regleaza si umiditatea in habitaclu sau doar temperatura? De ce intreb? Pai pentru ca unele persoane pe care le-am plimbat cu masina au avut probleme de la AC, cica, dar eu nu am avut niciodata nici un fel de probleme, chiar si la drum lung.


mai sus am scris "schimbi viteza ventilatorului iti iese de pe auto".
nu cred ca la c4 se directioneaza aerul fata de normal, directia o dai din aeratoare, stanga dreapta sus jos.

cat despre umiditate ... nu stiu, cred ca nu scrie nimic in manual.

Scris: Mie 24-Aug-2005 10:55
de sile_98
Se poate directiona aerul in partea superioara, direct in fata sau in cea inferioara. La fel face si modul auto.

Scris: Mie 24-Aug-2005 12:27
de awlan24
sile_98 scrie:Se poate directiona aerul in partea superioara, direct in fata sau in cea inferioara. La fel face si modul auto.


adevarul asta e ... ma gandeam doar la aeratoare :oops:. eu il las pe auto de obicei. poate iarna o sa il pun sa bata mai mult prin partea de sus ca sa imi dezabureasca geamul (dar sa ne vedem la iarna).

sal

Scris: Vin 03-Feb-2006 23:32
de criminel
Referitor la conditionarea aerului din masina. Racirea aerului duce la uscarea lui, deci va fi mai putina umiditate in c4:)