Pagina 1 din 2

Scris: Lun 28-Noi-2005 09:46
de nicum
Intilnirea a fost super. Pentru prima data au venit mai multe masini noi decit vechi. Semn bun :!:
Din pacate nu imi aduc aminte sa fi facut cineva poze.
M-am dat cu VTS lui Mugurel. Masina e chiar superba, full options, are dosr o singura problema: motorul nu se comporta ca si cum ar fi unul de 180CP. In rest, tot ce nici cu gindul nu gindesti, inclusiv comenzi vocale.
Am mai facut un test drive cu un C5 pe benzina :D din pacate era motorul de 1.8 si in final un cu un C4 1.6l, 110 CP, tot pe benzina :lol:

Scris: Lun 28-Noi-2005 10:40
de adytzu
nicum scrie: motorul nu se comporta ca si cum ar fi unul de 180CP...


Man, si cum ai vrea sa se comporte un motor de 180CP? Ai dus-o pana in 6000rpm ca sa spui ca nu trage?
Lasa ca data viitoare vine Mugurel cu STi-ul. Daca si de ala zici ca nu trage.... :roll:

Scris: Lun 28-Noi-2005 14:47
de Ford_V6
M-am dat cu VTS lui Mugurel. Masina e chiar superba, full options, are dosr o singura problema: motorul nu se comporta ca si cum ar fi unul de 180CP


Eu cand am spus intr-un alt topic ca motorul ala e un fiasco total s-a suprat lumea pe mine . . . .incepeti acum sa-mi dati dreptate :?: :?: :?: :?:

Data viitoare cand mai vine cineva cu un VTS sa ma anuntati sa vin si eu cu o masina de 140 cp si 1100 kg sa facem o comparatie . . . .tare mi-e teama pentru VTS . . .

Scris: Lun 28-Noi-2005 15:53
de nicum
@Ford_V6: CX-ul tau are doar 1100kg? Mi se pare cam putin... BX-ul are o tona si mi se pare cam mica diferenta...

Scris: Lun 28-Noi-2005 15:57
de Ford_V6
aloooo . . .am zis eu ceva de CX ???? Am zis o masina :wink:

oricum cx-ul este greoi . . . . doar cele turbo pot fi competitive in eventualele intreceri.

Scris: Lun 28-Noi-2005 16:18
de paco
S-ar putea ca la VTS problema sa nu fie din motor, ci din transmisie, astfel incat caii sa nu ajunga la roata. Cred ca asa am citit pe undeva...Se pare ca intr-adevar masina nu arata puterea comunicata de constructor.

Scris: Lun 28-Noi-2005 16:30
de Ford_V6
Eu am mai spus o chestie mai de mult . . . Am testat 206 RC pe dyno si masina a scos 155 cp din 177 declarati de constructor. . . .

Proprietarul a facut reclamatie la Peugeot si a fost adusa alta masina etalon . . . .151 cp.

Afara exista un forum dedicat 206 S16, GT, si RC . . .acolo un RC scoate pe dyno 177-180 cp . . .a fost un caz cu o masina care a scos 190 cp.

Acesta este si cazul VTS-ului care va garantez ca pus pe dyno nu scoate mai mult de 160 cp.

Acum devine chiar evident ca noi in Romania nu cumparam masinile care se vand afara :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

mentionez ca pe acel dyno pana si o skoda s100 de prin 60 a scos puterea reala declarata de constructor . . .deci scula e buna.

Scris: Lun 28-Noi-2005 16:40
de paco
Asta se stie, ca la noi aduc masini mai slabe...
Cel mai bine e sa iei masina adusa de acolo, altfel e pacaleala cu 15%!
Europeni cacaciosi...

Scris: Lun 28-Noi-2005 16:42
de Matrixu
Eu zic ca nu a tras nimeni de VTS-ul ala cum trebuie, pt ca nici nu prea aveai unde(in afara de Mugurel)
Am mers in dreapta, pilotul fiind NTT-Skippy :), si masina se infigea destul de bine, insa nu a depasit 6000 de ture(asta din ce am vazut eu).
Ce nu mi=a placut a fost la franare, cand parca fugea cand in stanga cand in dreapta(poate de la cauciucurile de iarna), si ESP-ul intra al naibii de repede.
Mugurel zicea ca nebunia mare acolo e la 6-7000 ture, in conditiile in care cuplul e la 4750, si puterea maxima la 7000 ture.
Oricum eu nu stiu ce asteptari aveati de la 180CP non turbo, dar mie mi s-a parut super OK.
Daca se schimba la 7000 ture eu zic ca o sa va schimbati parerea :)

Scris: Lun 28-Noi-2005 17:21
de Arial
Eu m-am "dat " cu ea si pot sa va spun ca pana la 4000 rpm nu e mare diferanta fata de un cu 1,6 16v dar dupa aia se schimba calimera..... :) ;de la 4200-4500 rpm incepe sa traga calumea, singura problema a fost ca nu am avut unde sa ma dau la ea mai tare....
Eu am facut comparatia cu BX-ul lui Claudiu(HSH) care are undeva aproape de 160CP;diferenta este ca BX-UL trage ceva mai devreme si pe o plaja poate putin mai mare....Oricum amandoua nu sunt masini cu care sa circuli zilnic in Bucuresti, pentru ca s-ar putea sa strangi un geamantan de amenzi....mai ales daca se conduce in stil WLD :)

Scris: Lun 28-Noi-2005 17:49
de nicum
Puterea data de constructori la un motor este cea la arbore, nu la roata. Pina la roata se mai pierd vreo 20 de cai. Exemplu este masina lui khan: 90 CP la roata si aproape 110 la arbore. Ginditi-va ca motorul ala mai trebuie sa angreneze si alternatorul, tot soiul de pompe (de apa, de servo, etc.)
Sa nu fim circotasi: masina e de-a dreptul superba, are tot soiul de gadget-uri, insa se pare ca asteptarile mele au fost mai mari. Probabil ca datorita normelor de poluare si altele, masina accelereaza cum vrea ea, nu cum am vrea noi :( Spre exemplu, masina nu prea te lasa sa pleci cu scirtiit. Ca o paranteaza am la servici un ford fiesta cu motor pe benzina de 1.3 care e de-a dreptul lesinata, cred ca l-ar face lejer o dacie berlina.
@matrixu: ABS-ul intra mai devreme decit la C5-ul testat la SIAB, ale carui frine erau de-a dreptul superbe. Cind intra ESP-ul se aprinde becul pe consola centrala.
Un lucru de care pina acum n-a zis nimeni nimic e directia prea sensibila, dar poate ca ma insel, eu conduc o masina fara servodirectie si poate din cauza asta.
Una peste alta, cred ca am circotit prea mult, parca sintem vulpea care nu ajunge la struguri. Sint si eu de acord cu Arial ca acest VTS nu e masina de oras, cel putin nu de Bucuresti.
Oricum e de apreciat gestul lui Mugurel, care ne-a pus masina la dispoztie si ne-a permis sa ne facem o idee, ca altfel ne multumeam cu pozele si review-urile din reviste. Abia astept sa ma dau si cu STi-ul.

Scris: Lun 28-Noi-2005 18:27
de Matrixu
Intra mai repede intra mai repede, dar masina nu prea statea pe traiectori e in momentul franarii, nu stiu poate a fost doar o senzatie mai ciudata eu stand in dreapta.
Stiu cum face cand intra ESP ca am si eu pe a mea.

Scris: Lun 28-Noi-2005 18:36
de awlan24
sa inteleg ca pana la urma v-ati "impacat" cu mugurel. :D

imi pare rau ca nu am putut sa vin.

Scris: Lun 28-Noi-2005 19:00
de MUGUREL PIRSCOVEANU
"masina nu prea statea pe traiectorie"?
Pai avea cauciucuri de iarna si voi ati incercat-o pe asfalt.
Aaaa... si am umblat eu un pic la geometria pe fata. Am facut-o asa cum imi place mie. pe un viraj mai strans abordat la viteza mare e de ajuns sa ridici un pic piciorul din "gaz" si se insurubeaza!
Eu oricum ma "dau" cu ESP-ul deconectat.

Scris: Lun 28-Noi-2005 23:29
de WLD
Ford_V6 scrie:
Una peste alta, cred ca am circotit prea mult, parca sintem vulpea care nu ajunge la struguri. Sint si eu de acord cu Arial ca acest VTS nu e masina de oras, cel putin nu de Bucuresti.


Mie mi se pare chiar potrivita pentru oras . . .este o masina de fete, dragutza, stilata si foarte potrivita pentru mersul in oras. Daca vrei pote fii si rapida . . .Spun asta tocmai pentru ca pe voi v-au incantat mai mult gadgeturile de pe ea decat performantele dinamice.

De aici pana sa spunem ca e o masina de curse cu care nu se poate merge in oras e cale lunga . . . .

Oricum orice seria 3 E30 de la BMW cu motor 4 cyl 2000 Is (sa nu vorbim de 6 cyl ca nu e corect ) o bate rau de tot.

Atunci cand o masina de 180 cp are tractiune fata si pe deasupra poate fii pilotata de orice domnisoara deja pretentia de masina sport este exagerata . . . . E doar o masina putin mai rapida decat restul