Pagina 1 din 1

Pierdere ulei capac motor

Scris: Dum 10-Apr-2011 12:23
de nickysor
buna tuturor

am un citroen sh de un la mine (productie oct 2008) si in octombrie, dupa ce i-am facut prima revizie de cand e la mine (50.000 km) am observat ca in apropierea busonului de ulei, intre capac motor si motor, e umezit cu ulei, fara ca martorul de ulei sau pe joja sa fi scazut uleiul. nici modificari ale performantei motorului, doar acea bataie de care am mai citit pe forum, dar pare sa se auda si la masinile noi.

vorbesc despre un motor 1.6 i, 120 Cp, benzina.

cand am achizitionat masina sigur cu nu era scurgeri de ulei, dar acum sunt, si desi am sters, in scurt timp, se umezeste din nou, de fapt chiar se scruge putin, fara a ajunge pana sub masina, probabil se usuca.

poate sa imi spuna cineva ce ar putea fi? sa imi fi pus prea mult ulei la service? sa fie garnitura motor ne-etansa? am mers prea turat cu motorul, intrucat sigur nu merg subturat :)

multumesc si daca e cineva care a trecut prin asa ceva si ma poate ajuta as fi recunoscator!

Va multumeesc mult!

Nicky (Nicu) - Oradea

Scris: Dum 10-Apr-2011 14:42
de Keket
Pe unde torni ulei ai scurgerile? Verifica daca mai ai garnitura la buson(capac)Am avut un prieten care patea la fel si ii lipsea garnitura la capacu respectiv pentru ca au uitat sa o mai puna in servis !Daca curge pe la capacul de la culbutori la fel schimba garnitura!

Scurgere ulei

Scris: Dum 10-Apr-2011 17:00
de nickysor
Multumesc de info.

am sa verific acea garnitura a busonului, desi gatul pe care sta busonul nu pare a fi umed.

se poate totusi sa fie o problema. ar fi excelent sa fie doar asta.

am emotii sa imi desfaca capacul motorului...cine stie ce pot uita, daca la un schimb de ulei uita garnitura de buson :)

O duminica placuta si multumesc de raspuns!

scurgere ulei

Scris: Dum 10-Apr-2011 17:44
de nickysor
am verificat busonul si e o garnitura neagra mica in buson.

am dat un capac mic al motorului si umezeala produsa de ulei e sub, ceea ce ma face sa cred ca e garnitura de la supape (sau culbutori).

e ciudat. mi se pare prematura aceasta problema. la 50.000 km e cam repede. am avut o alta masina, clasa mai mica si nu a avut astfel de probleme.

O zi relaxanta in continuare!

Nicky

Scris: Lun 11-Apr-2011 12:21
de Keket
Capacul de la culbutori de da usor jos si nu e operatiune foarte grea! Vezi la un service ce zic baietii ! Scapi usor si cu acea garnitura!

Scris: Sâm 16-Apr-2011 18:39
de vlad c4
Vezi ca nu are motor HDI ci VTI la care nu cred ca mai e aceasi cauza a scurgerii de ulei.

Scris: Dum 17-Apr-2011 19:14
de nickysor
Salutare

intr-adevar e VTI, mi-au spus cei de la Citroen ca e garnitura, ca trebuie inlocuita - vreo 98 de ron si inca 100 ron manopera. ziceau ca dureaza putin operatiunea, 2 h dupa spusele lor si ca sunt de fapt inca 2 garnituri mai mici ce se schimba impreuna cu cea de la culbutori.

oricum, sper sa iasa ok ca indiferent, nu e ceva de extraordinara dificultate!

O seara placuta!

nicky

Pierdere ulei capac motor

Scris: Lun 25-Apr-2011 13:29
de nickysor
salutare tuturor si Hristos a inviat!

am inlocuit garnitura (de fapt sunt 3 garnituri la set) de la culbutori si problema pare rezolvata acum. sa vedem cat de mult tine.

Pret 98 ron garnitura, iar 110 ron a fost manopera.

Va multumesc pentru ajutor, consiliere.

O zi placuta!

Nicky

Scris: Joi 06-Feb-2014 17:50
de nikolamarius
sal , si eu am aceeasi problema, la 55000 km a curs pe toate partile, inclusiv in compartimentul bujiilor..., am desfacut capacul, s-a dat cu silastic locktite dupa ce s-a degresat bine (cu spray special trw) si am pus aceleashi garnituri. Acum a inceput iar sa dea in partea dn fata dupa 1 an;, am cumparat setul de garnituri _182 ron (2 mici la suruburi, 4 in dreptul bujiilor si cea mare pt margine), astept insa sa se mai incalzeasca... Nu mi se pare normal ca la 50000 km .

Scris: Joi 06-Feb-2014 19:36
de nikolamarius
...nu mi se pare normal ca la 50000km sa inceapa sa cada, eu am avut numai probleme cu masina, a avut 2 ani garantie si apoi au inceput sa cada toate: afisajul central (cel cu vitezometru ) la 2 ani si 2 luni a inceput sa clipeasca, la 37000 (3 ani ) pompa de apa, fulia si intinzatorul - binenteles a rupt cureaua accesoriilor, iar in al 4 lea an au aparut gaurele inainte de toba mica pe conducta de esapament (s-a strapuns) (ziceau ca sistemul de evacuare are garantie 6 ani), iar anul trecut servofrana (tulumba aceea)a inceput sa fasaie inauntru (se auzea destul de tare in masina, iar cand apasai pedala de frana tacea), a trebuit schimbata ca nu o suportam. Nu cred ca e ghinion ca am nimerit masina proasta, cred ca sunt doar piese de schimb de facut bani, dar ne cam prostesc pe fata... si e cam naspa cand iei o masina noua si ma dai si o caruta de bani pe ele (13800 E in 2008)... si mai zici sa iei masina noua...