Pagina 1 din 5

C4 impresii de drum, dotari & stuff

Scris: Mar 13-Dec-2005 02:55
de costis
edit by MARIAN:
Acest topic este rezultat din impartirea Posesori C4
rarej33 scrie:c4 este momentan in service, si oricum este pe numele mamei mele dar cum eu am net...
coupe 1.6 110cp, dotare vtr + volan piele
mie mi se pare ca e cam puturoasa la 110cp, si viteza max de pe site este de 197, dar in realitate....

A mea 180 pe site 183 in realitate

Re: membru nou si proaspat

Scris: Mar 13-Dec-2005 09:59
de nero
rarej33 scrie:c4 este momentan in service, si oricum este pe numele mamei mele dar cum eu am net...
coupe 1.6 110cp, dotare vtr + volan piele
mie mi se pare ca e cam puturoasa la 110cp, si viteza max de pe site este de 197, dar in realitate....


Viteza maxima declarata e 192km/h, eu am ajuns la 20x si daca aveam loc mai urcam (nu mi s-a parut sa fie limitata). Poate ai tu o problema.

Re: membru nou si proaspat

Scris: Mar 13-Dec-2005 10:14
de White Wizard
rarej33 scrie:mie mi se pare ca e cam puturoasa la 110cp


Mai mergi cu masina si ai sa-i simti pe toti cei 110 cp ... motorul trage foarte bine daca stii sa-l exploatezi!

Scris: Mar 13-Dec-2005 12:39
de rarej33
sincer sa fiu, masina a fost avariata, si a condus taicamiu cu 180, io nu am incercat inca, nu stiu daca am destula experienta....oricum taicamiu conduce aproape subturat, schimba la max 3000rpm, spre deosebire de mine la 5000rpm.
saptamana asta cred ca o sa ma duc pe autostrada soarelui sa ma conving eu ca nu poate mai mult de 180
e motorul pe benyina de 1.6 nu hdi-ul, am vazut ca voi aveti diesel

Scris: Mie 14-Dec-2005 01:34
de White Wizard
Da, da... Si eu tot la motorizarea pe benzina m-am referit! Eu merg cel mai mult cu coupe-ul care este pe benzina ...si ti-am zis, mie unul imi place cum trage si se simnt cei 110 cp!

Scris: Mie 14-Dec-2005 23:35
de lucky
Salve ... Ma declar si eu oficial membru in familia Citroen :lol: . Am un C4 de o saptamana si deja am 400km facuti prin jungla din capitala. Masina e super , iar climatizarea automata rulez :wink: .. dar am o singura intrebare. Din cand in cand mi se pare ca motorul la relanti se subtureaza .. apoi isi revine. Sa fie din cauza benzinei ? Am facut un plin cu benzina de 98 de la Agip.

Scris: Joi 15-Dec-2005 01:01
de stevey
O intrebare.La varianta SX masina vine cu spoileru sau mai bine zis subspoileru ala mai sport cu gurile alea 2 de aerisire??? Intreb pentru ca am vazut prin poze si variante fara si nu prea mia placut...Eu mi-am comandat o varianta SX 1.6 110cp si deaia intreb...plus ca am vz pe siteu de la citroen ca apare o asazisa optiune la design in varianta SX Pack care suna ceva de genu "ornamente cromate guri ventilatie".ornamente cromate inteleg dar guri ventilatie...m-au pus pe ganduri.

Scris: Joi 15-Dec-2005 11:14
de Matrixu
Masina o sa aiba spoiler normal.

Scris: Joi 15-Dec-2005 12:17
de stevey
MAH!!! puteau sa puna si ei o poza pt fiecare versiune nu aceeasi pt. toate.

Scris: Joi 15-Dec-2005 12:37
de Matrixu
Eu crede-ma ca am fost obsedat de bara aia, si pana mi-a venit masina am fost ferm convins ca varianta X de la coupe are bara ca la VTR, dar de unde, bara e normala.
Asta ma intareste si mai tare sa ii fac modificari :twisted:
Singura berlina care are spolier sport este ultima varianta(exclusive in franta).
Si o sa mai ai o surpriza cu plasticele de protectie din bara, atat fata cat si spate care nu vor fi in culoarea masinii ci negre.(La coupe slava Domnului si la varianta X sunt in culoarea masinii)

Scris: Joi 15-Dec-2005 14:46
de stevey
Mda...cred ca si eu am devenit obsedat de bara aia...dar am sa-i intreb cand ma duc sa iau masina care ce si cum.Din cate stiu masinile sunt aduse din franta asa ca ce au ei avem si noi...sper.Daca vine neagra bara e ok pt. ca eu am luat masina pe nergu dar banuiesc ca trebuie oricum vopsita deoarece cred ca e numai kitu.111

Posesori C4

Scris: Mar 20-Dec-2005 00:27
de DMX
Am si eu o intrebare ...are cineva idee la ce pret se ridica ...costul uni bec cu xenon ... ??
La modelul C4 ..sunt xenoane directionale ... ???(parca asa se cheama ...atunci cand se misca in functie de unghiul in care e rotit volanul ,auto-adaptative ) !!
Si se merita ... aproape 1000 de euro ...ptr sistemul de xenon ??

Scris: Mar 20-Dec-2005 09:17
de nicum
Daca vrei sistemul xenon, nu e vorba doar de becuri, ci de un intreg dispozitiv care e in spatele becurilor. Becurile astea functioneaza cam asa: la pornire li se aplica pentru scurt timp o tensiune de aprox 20.000V, dupa care una mai mica pentru mentinerea arcului electric (becurile astea n-au filament, merg cu descarcare in gaz). De aici si costul pe masura al instalatiei.
Mult mai util mi se pare sistemul directional al farurilor, dar nu stiu daca la C4 e legat de farurile xenon. In mod normal n-ar trebui, dar arunca o intrebare.

Scris: Mar 20-Dec-2005 10:33
de traian
La C4 (ca si la C5) farurile cu xenon sunt bidirectionale si includ si sistemul de spalare al farurilor. De asemenea se regleaza automat in functie de sarcina masinii.
Sistemul directional este super misto la drum lung, in special pe drumuri virajate. In oras define obositor.
Insa 1000 euro.... cam multicel.

Posesori C4

Scris: Mar 20-Dec-2005 12:17
de DMX
Multumesc frumos ca imi explicati ce presupune un sistem de xenoane ... (nu asta e problema mea ..stiu ca e un intreg sistem si nu ca sunt becuri cu tenta albastra cu si`au pus unii "manelisti" ) !!
Vreau sa stiu ..daca am ...la masina xenon (tot sistemul ) luam cazul C4 ..ma costa 1000 de euro ..dar mi se arde un bec ...cat ma costa ... am inteles ..ca un bec cu xenon are "viata" lunga ...dar in cazul in care ....se arde ....cat ma costa ....are habar cineva ...??
Cat despre sistemul directional ...cred ca fenomenal de bun mai ales pe serpentine .....

---traian---
De ce devine obositor ?? nu iti inteleg afirmatia !!! oricum am inteles ..ca in momentul in care rotesti volanul la un unghi mai mare de 15 grade ...incepe sa functioneze ...adik nu la ceea mai mica miscare de volan ...farurile ..se misca....