motor nfu (1.6i c4)

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

pesteimputit
pasionat
Mesaje: 109
Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
Localitate: Bucuresti

motor nfu (1.6i c4)

Mesajde pesteimputit » Mar 25-Apr-2006 21:20

are cineva idee pe ce alte masini din crupul psa s-a mai montat acest tip de motor (care este pe c4 1.6i)?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 25-Apr-2006 21:38

Pe Peugeot 307,206,Partner;Citroen C2,C3, Xsara,Berlingo

pesteimputit
pasionat
Mesaje: 109
Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
Localitate: Bucuresti

Mesajde pesteimputit » Mar 25-Apr-2006 22:15

multumesc foarte frumos.
deduc ca un set de axe cu came, pompa de ulei& co pt peugeot 206 1.6i 16v fabr 2003 - prezent va functiona fara probleme pe motorul meu.
am gasit setul la un prieten de-al meu care a facut masina praf inainte sa mai apuce sa ii monteze kitul

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 25-Apr-2006 22:18

Ca tot veni vorba motoru asta de 1,6i este si cel de pe "vechiul" peugeot 307 ala cu renumitele probleme sau e model nou.Eu nu inteleg de ce pun motorul asta si pe modele mai mici...au cumva cp mai putin?

pesteimputit
pasionat
Mesaje: 109
Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
Localitate: Bucuresti

Mesajde pesteimputit » Mar 25-Apr-2006 22:21

1) nu de asta am deschis topicul
2) spre ex pe c2 VTS motorul are 125cp
3)nu stiu ce motor a fost pe 307

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 01-Mai-2006 01:38

Ce inseamna la motorul asta (1.6i) sa fie supraturat? El are puterea maxima la 5800, cuplul maxim la 4000.Cei din service mi-au spus sa nu-l tin in perioada de rodaj (cit o fi asta, am deja 2600km) constant peste 3000, asta inseamna sa nu prea trec de 96-100Kmph :) si de uneori ajung acolo doar in treapta a 3-a (la deal, in depasiri, etc).

Care sint consecintele daca in periada de rodaj este supraturat? Maninca mai mult ulei decit trebuie? Pierde din compresie? Altceva?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 01-Mai-2006 17:16

nu se face rodajul corespunzator
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 02-Mai-2006 06:27

khan scrie:nu se face rodajul corespunzator


Si asta prin ce se traduce?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 02-Mai-2006 06:57

Datorita frecarilor mai mari pot avea loc gripaje.
Prin folosirea unui ulei subtire, debitul de ulei prin lagare creste, acestea racindu-se mai eficient.

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Mar 02-Mai-2006 10:56

despre rodaj sunt mult mai multe de povestit iar griparile reprezinta ultima dintre probleme!
motorul este supus in timpul functionarii la o multitudine de forte care isi schimba sensul si intensitatea la fiecare variatie de turatie determinand astfel uzuri diferite si temperaturi diferite!
e f. mult de disecat aici....e ma simplu sa urmezi sfatul producatorului daca apare in manual !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 02-Mai-2006 14:16

despre rodaj sunt mult mai multe de povestit iar griparile reprezinta ultima dintre probleme!

Si care ar fi prima problema? :roll:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 02-Mai-2006 14:45

Sa te trezesti cu span in baia de ulei?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 02-Mai-2006 15:50

Sa te trezesti cu span in baia de ulei?

Datorita unor microgripari, asperitatile dintre cele doua suprafete in loc sa se taseze(un fel de ecruisaj), se smulg, putand aparea acel span.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 02-Mai-2006 18:38

nitro_od scrie:e ma simplu sa urmezi sfatul producatorului daca apare in manual !


Apare undeva in manualul de la C4 asta? M-ar interesa sa ma uit. Nu am citit manualul tot insa la sectiunile la care ar putea apare m-am uitat, si nu am gasit nimic. Cineva pe forum a facut o poza la o pagina de manual a lui C3 unde spunea sa nu mergi la mai mult de 2/3 din cit poate motorul (judecind dupa proportie, la 1.6i 2/3 ar insemna 4000-4200rpm).

Pe de alta parte m-ar interes sa stiu si care e aceasta perioada (in kilometri). Unii spun primii 500, altii primii 1000, altii primii 20000 (20k ii merg intr-un an sau mai bine, daca ajung pe autostrada cu masina ce fac, merg cu maxim 110Kmph?).

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Mar 02-Mai-2006 19:41

itr-adevar, sa mergi cu 110km pe autostrada ar fi destul de plictisitor! ti-ar lua o vesnicie sa parcurgi cei 200km de autostrada din romania.....mai ales ca nu sunt in aceeas directie ! :lol:

sorin ''intreaba'':
Si care ar fi prima problema?


pai....in primul rand sa ratezi scopul rodajului!
chiar cred ca sansele sa calezi un motor sau sa toci cuzineti sau segmenti sunt subunitare! in schimb poti capata un motor care nu este in parametrii maximi, care papa ulei si care este mai zgomotos decat ar trebui!
nu e mare lucru....nu?
cat despre uleiul folosit.....ar trebui respectate prevederile constructorului !
mentionez ca postul era mult mai lung dar devenisem acid si m-am autocenzurat ! :( god.......) need some therapy !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo