Pagina 1 din 1

Posesor nou de C4 - mici nelamuriri

Scris: Dum 05-Ian-2014 21:20
de vladd.alex
Salutare tuturor. Tocmai am cumparat un Citroen C4, 2005, 1.6 HDi. Stiu ca sunt masini bune, insa au si bube si de aceea as dori sa ma ajutati.

In primul rand, la o prima vedere...probleme:

1. Afisajul de turatie cand apare cand nu apare. Liniile se incarca tot timpul, insa ori apar or dispar celelalte elemente, inclusiv cifre etc.

2. Nici un buton de pe consola volanului nu merge si nu se aude cand semnalizeaza.

3. Nu indica ledurile de faza scurta / lunga / semnalizare sageti si nu stropeste parbrizul, lichid are.

4. Problema des intalnita la 1.6 HDi, ulei acolo deasupra chiuloasei.

De acum trebuie sa vad ce apare si ce nu...nu disper, am rabdare, cred ca o sa le rezolv incet incet...va rog sa ma ajutati cu mici informatii. Multumesc mult !

Poze:
Imagine


Imagine



Imagine

Scris: Dum 05-Ian-2014 22:12
de vladd.alex
Si inca ceva, indica o linie, maxim 2 la relanti, senzorul de temperatura de apa, in dreapta displayului..

Scris: Lun 06-Ian-2014 20:14
de vladd.alex
Chiar nici o solutie.... ? Am pus azi pe Lexia masina si erorile sunt urmatoarele. De asemenea, cand ma conectez pe modulul panou de comenzi volan, apar inactive toate. Nu am buton de configurare acolo.


Imagine

Imagine


Imagine

Imagine


Imagine

Scris: Lun 06-Ian-2014 21:07
de dj01fad
este posibil sa fie problema din COM, pentru ca el cam este raspunzator pentru problemele care le ai (punctele 2 si 3), mai putin turometrul...

P.S. vezi ca ti-am sters eu topicul celalalt, daca e sa stie cineva iti va raspunde aici.

Scris: Lun 06-Ian-2014 21:09
de vladd.alex
Oke..pai si ce pot sa fac daca e din "COM"?

Scris: Mar 07-Ian-2014 21:58
de cbx
inlocuit..

Scris: Mar 07-Ian-2014 22:02
de vladd.alex
Un pret ceva ? O informatie ?

Scris: Joi 09-Ian-2014 21:44
de mesersmith
Colegii, haideti cu putin ajutor pentru colegul Alex.
Am nevoie pentru asta de ceva scheme electrice si eu nu am nimic de C4.
Rog un coleg care are sedre sa ma ajute cu niste scheme, poate reusim sa rezovam ceva.
Deci, cine are Sedre instalat, sa dea un semn. Ca eu nu-l mai am nici kit.

Scris: Sâm 11-Ian-2014 12:59
de vladd.alex
Am rascolit sa vad firele de pe sub volan, si surpriza.4 mufe libere. Nu gasesc unde ar putea intra. Ma puteti ajuta? Am pus o poza.


Imagine

Scris: Sâm 11-Ian-2014 14:32
de dimabogdan
Nu stiu cat te ajuta, ti-am facut poza ca sa vezi cum e la mine...dar sincer nu stiu care mufa de unde este.Dar in mod sigur mufele alea trebuie sa intre undeva si 100% ele sunt cauza problemelor.

Imagine

Imagine

Vezi ca in stanga rotitei de reglaj a farurilor este un surub, desfa-l si trage usor, o sa iasa tot panoul si vei avea acces mai bun la mataraie. Si daca tot esti in zona, verifica si sigurantele.

Scris: Sâm 11-Ian-2014 18:40
de vladd.alex
Multumesc mult pentru poze. Am verificat toate sigurantele si nu e nici una arsa. In schimb din poze nu imi pot da seama. Am scos tot panoul de acolo si la fel, nu imi dau seama deloc. Practic, firele care vin de la comenzile de la volan, din spatele volanului, ajung si se divin in acelea 4. Te rog mult, daca poti baga mana sa vezi unde duc. Vine furtunul acela gros dinspre coloana volanului si la un moment dat se ramifica. Se ramifica intr-un furtun care la capat are cele 4 mufe buclucase si o a 5-a care intra FIX in reglajul farurilor! Multumesc enorm.

Scris: Sâm 11-Ian-2014 20:17
de dimabogdan
Cu mare placere, oricand ai nevoie. Hai ca o rezolv, dar maine pe lumina, ca abia acum am vzt. mesajul tau.Oricum, multe fire si e clar ca nu au ce cauta pe acolo, cineva a umblat clar prin panou.Ne auzim.

Scris: Sâm 11-Ian-2014 20:41
de vladd.alex
Mersi mult. Astept un raspuns maine pe lumina! Sper sa gasesti.....

Scris: Dum 12-Ian-2014 11:26
de dimabogdan
Din pacate, azi, pe lumina am vazut ca si la mine mufele respective sunt neconectate, de unde concluzia clara ca sunt de la dezactivarea ESP si de la alte comenzi suplimentare ( eu nu am ESP),Deci la mine arata cam asa

Imagine
Singura diferenta e ca la mine, nefiind conectate din fabrica, au fost invelite impreuna cu folia aceea gri. Avand in vedere ca tu ai diesel, ar trebui sa ai ESP-ul functional, iar mufa corespunzatoare sa fie conectata, de unde din nou concluzia ca cine ti-a vandut-o stia ca are probleme. In lumina asta, inclin si eu spre defectiuni ale COM-ului. Aiurea, avand in vedere ca e destul de scump chiar si second, apoi va trebui sa faci si niste reinitializari adica destul de costisitor, daca stai sa te gandesti chiar un sfert din cat ai dat pe masina...
Oricum nu stiu cum au putut sa o birjareasca aia in halul asta incat sa crape COM-ul, sa se strice turometrul etc...

Scris: Dum 12-Ian-2014 12:07
de vladd.alex
Din fericire nu are ESP din fabrica. Nu mi-l da nici pe Citroen Service. E aceeasi situatie ca la tine, nu am dotari, nu intra mufele. Problema la mine pare simpla, comenzile arse. Inlocuire si gata. Legat de turometru, am curatat display si acum ba apare, ba dispare. O sa il schibm si pe acela. Liniile de turatie apar mereu. Multumesc mult pentru deranj!

In alta ordine de idei, legat de pierderea de ulei de deasupra chiuloasei. Spuneti-mi va rog daca am dreptate sau ma insel.




Imagine


Imagine

Piesa neagra (galeria de admisie) etanseaza pe capacul de la culbutori cu 8 garnituri circulare. Chiar daca etansarea nu ar fi corecta, ar pierde aer, si nu ulei.

Intre chiuloasa si capac (unde se prinde direct galeria de admisie) etansarea este bazata pe principiul plan paralelismului. Nefacandu-se etansarea acolo, uleiul trece printre ele din sistemul de ungere in orificiile pentru galeria de admisie. De acolo, il da afara, datorita neetanseitatii dintre galerie si capac.

Cu alte cuvinte, o simpla inlocuire a celor 4 garnituri si refacere a etanseitatii dintre galeria neagra si capacul chiuloasei rezolva pierderile de ulei, care, din nefericire, sunt doar ascunse!

Uleiul va continua sa treaca din sistemul de ungere in admisie din cauza neetanseitatii dintre chiuloasa si capac.

Solutia completa este demontarea capacului chiuloasei si adaugarea unei garnituri de silicon. Nu este atat de grava neetanseitatea dintre galeria de admisie si capacul chiuloasei si nu este cauza pierderilor de ulei. Grava este neetanseitatea dintre suprafata de sus a chiuloasei si capac.

Va rog sa imi spuneti daca gresesc.

Si din ce am gasit pe net, la multe apare problema asta. Ia uitati...




Imagine